Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2007, 11:57
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Er valt een hele last van me af nu het verslag dan eindelijk af is. Nu maar hopen dat het dit keer wel goed is
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Advertentie
Oud 09-03-2007, 12:03
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2007 @ 12:08 :
En ik wil eigenlijk een shirt laten bedrukken met 'Pas op: Instortingsgevaar' Zelfspot de gexte
Die wil ik ook!
Oud 09-03-2007, 12:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij had m'n blog gelezen en dat liet hij volgens mij expres weten door zinnen eruit te gebruiken in ons msn gesprek. Grappig. Maar ik was dit keer liever over hem. Hij vond het leuk om te lezen dat ik ondanks alles nog vriendjes met hem wilde zijn. Maar dat wil ik ook. Hij is gewoon leuk, klaar. Lekker vrolijk en positief en dat zijn de mensen die ik graag om me heen heb. Maar ik moet hem niet meer leuk vinden, maar ik geloof dat ik nog hoop heb. Daarom vraag ik maar steeds naar zijn vriendinntje ...

Vandaag is lekker productief mij niet heus. Ik heb uitgeslapen en alleen nog maar op msn gezeten. Zometeen filmpjes kijken, dus ik vrees dat ik morgen maar wat aan m'n studie moet doen, want zondag moet ik werken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-03-2007, 12:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb m'n rijbewijs (opgehaald dan, want ik heb het 2 weken geleden gehaald)

En toen dacht ik, ik ben nu bij de Pearl geweest, bij het stadskantoor, dan kan ik ook nog wel even naar het uitzendbureau. Dus ik speciaal daarvoor naar de stad gegaan, er twee keer voorbij gelopen en toen maar weer naar huis. Ik was vol goede moed erheen gegaan, onder het motto van 'nu ga ik écht naar binnen' en 'ik ga niet weer onverrichterzake naar huis'. Wel dus. Ik kom daar echt niet binnen, ik weet niet, maar ik durf het nog steeds niet. Snap ook niet waarom. Ik ga sinds die AT de meest kleine winkeltjes/kappers in en ik durf alleen ergens koffie te gaan drinken, waarom lukt dat uitzendbureau dan nog niet?
Oud 09-03-2007, 12:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zit me af te vragen waarom ik me zo heb uitgesloofd voor de achttiende verjaardag van m'n beste vriendinnetje. Samen met nog 7 andere vriendinnen hebben we geld bij elkaar gesprokkeld en daar een hele mooi stijltang en een prachtig boek over Moderne Kunst van gehaald. Maar het was allemaal mijn idee! Ik heb alle boekhandels in de omgeving afgebeld of ze het boek konden bestellen en met een beetje pushen was hij er vandaag.

Daarbij hebben we ook een boek gemaakt met allemaal verhaaltjes van ons erin en foto's enzo. Maar ik heb alle foto's uitgezocht en uit laten printen en ik heb tot vannacht 12 uur zitten printen, omdat iedereen het was vergeten en na heel wat bellen stroomde alles binden.. Nou moe. Gelukkig wil een ander vriendinnetje de foto's inplakken. Maar omg, hoeveel tijd heb ik er wel niet in gestokken en de rest helemaal niets! En ze hebben ook helemaal niét geholpen.. "Ja, ik moet werken vrijdag.." "Ik heb twee toetsen deze week."

Omg, ik moest vandaag m'n profielwerkstuk inleveren, gister een verslag en nog een groot tentamen leren. Pff, ík had het pas druk. Zie, ik wil echt eens nieuwe vriendinnen.
Oud 09-03-2007, 12:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, regen.

Ik hoop dat het nog een beetje droog wordt, anders heb ik geen zin om naar buiten te gaan.
__________________
Oud 09-03-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 09-03-2007 @ 13:03 :
Die wil ik ook!
Zullen we er een ontwerpen en dan een intekenlijst op het forum maken voor de shirts?

Als we er scholieren.com op laten drukken wil Jon misschien zelfs wel sponsoren
Oud 09-03-2007, 12:39
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-03-2007 @ 13:37 :
Zullen we er een ontwerpen en dan een intekenlijst op het forum maken voor de shirts?

Als we er scholieren.com op laten drukken wil Jon misschien zelfs wel sponsoren
Jah! Maar jij mag tekenen, want ik kan dat niet. En ik ben nu nog wel even online (tot half 3 ofzo), maar in t weekend ben ik niet bereikbaar. Iig niet op het forum.
Oud 09-03-2007, 13:15
Verwijderd
Pfft ik was echt blij toen ie gisteravond weer thuiskwam ongerust zijn is echt een non-productieve emotie
Oud 09-03-2007, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2007 @ 14:15 :
Pfft ik was echt blij toen ie gisteravond weer thuiskwam ongerust zijn is echt een non-productieve emotie
Waar wassie zo lang gebleven?
Oud 09-03-2007, 13:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 09-03-2007 @ 13:07 :

En toen dacht ik, ik ben nu bij de Pearl geweest, bij het stadskantoor, dan kan ik ook nog wel even naar het uitzendbureau. Dus ik speciaal daarvoor naar de stad gegaan, er twee keer voorbij gelopen en toen maar weer naar huis. Ik was vol goede moed erheen gegaan, onder het motto van 'nu ga ik écht naar binnen' en 'ik ga niet weer onverrichterzake naar huis'. Wel dus. Ik kom daar echt niet binnen, ik weet niet, maar ik durf het nog steeds niet. Snap ook niet waarom. Ik ga sinds die AT de meest kleine winkeltjes/kappers in en ik durf alleen ergens koffie te gaan drinken, waarom lukt dat uitzendbureau dan nog niet?
Omdat je bij een normale winkel erin gaat, eruit gaat en dat je dan klaar bent, maar er bij een uitzendbureau nog veel meer aan vastzit? Maar ik kan je vertellen: het valt best mee. Tenminste, bij mij viel het best mee. Ze waren vriendelijk en zo. En je moet niet je telefoonnummer vergeten, wat ik natuurlijk wel deed, waardoor ik het weer drie weken heb uitgesteld omdat ook nog te mailen En ik weet niet zeker of het is aangekomen, want ik had eerst een verkeerd adres en toen zond hij het terug en toen zond ik het nog een keer en nu weet ik niet of ik toen nog een mailtje kreeg van dat het adres niet klopte, of dat ik dat eerste mailtje niet had verwijderd

OT: Ik ben naar de kapper geweest en ik luister muziek in plaats van Turks, maar ik ben vrolijk en het is vrijdag dus het mag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 09-03-2007, 14:17
Verwijderd
grrrrrrr beetje domme uitspraak gedaan, niet zo slim
Oud 09-03-2007, 14:29
Verwijderd
wasted
en ik zie spoken.
en de andere hóren spoken als ik niet thuis ben. lol.
me afgemeld.

ik zie mezelf als m'n ergste vijand. probeer mezelf telkens weer te overwinnen, daarom ben ik ook altijd zo hypocriet, ik doe dingen die ik niet wil doen, en ik zeg dingen die ik enerzijds met heel mn hart meen en anderzijds gewoon nooit aan iemand wil vertellen. ik haat roddelen, maar ik vind het heerlijk om mensen die ik niet mag achter hun rug af te kraken. maar dat wil ik helemaal niet doen, zo bén ik niet. ik bén geen slecht mens, ik spoor gewoon wat minder

^ typte ik om mezelf te laten lachen. raar kind.
Oud 09-03-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 09-03-2007 @ 15:29 :
wasted
en ik zie spoken.
en de andere hóren spoken als ik niet thuis ben. lol.
me afgemeld.

ik zie mezelf als m'n ergste vijand. probeer mezelf telkens weer te overwinnen, daarom ben ik ook altijd zo hypocriet, ik doe dingen die ik niet wil doen, en ik zeg dingen die ik enerzijds met heel mn hart meen en anderzijds gewoon nooit aan iemand wil vertellen. ik haat roddelen, maar ik vind het heerlijk om mensen die ik niet mag achter hun rug af te kraken. maar dat wil ik helemaal niet doen, zo bén ik niet. ik bén geen slecht mens, ik spoor gewoon wat minder

^ typte ik om mezelf te laten lachen. raar kind.
herkenning .

Man ik doe ook stomme dingen, wat gevolgen kunnen hebben
arggghhh
Oud 09-03-2007, 15:16
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het was ook gewoon te fucking mooi om waar te zijn. En dit trimester verpest ik het. De ene onvoldoende na de andere stroomt binnen, en hoewel ik nog geen diepe onvoldoendes sta voor vakken, donderstralen de cijfers op mijn rapport wel omlaag met een rotvaart. M'n gemiddeldes zakken, net op een moment dat ik iedereen er juist van moet overtuigen dat het allemaal goed gaat. Maar het is gewoon té veel allemaal, ik kan geen acht toetsen in een week proppen, een beschouwing maken, een boek uitlezen en de rest van m'n maakwerk doen! Dat gaat gewoon niet, iedereen denkt maar dat ik alles wel red, en dat ik alles maar goed maak en wel aankan, maar het gáát gewoon niet.
Ben nu helemaal aan het eind van mijn Latijn, en heb nog veel te veel te doen. Over een uurtje moet ik werken, en het word natuurlijk weer superdruk. Morgen moet ik naar theater, maar ik heb mijn kostuum niet klaar en ik ken m'n teksten niet, dus die moet ik nog leren. Als ik terug kom moet ik naar een etentje en daarna ga ik naar vriendinnen toe om een meidenavondje te doen. En op brakke zondag moet ik nog éventjes 200 woordjes en 20 onregelmatige werkwoorden in m'n kop stampen. Juist, dat gaat echt lukken enzo. Het is opzich allemaal wel leuk, maar het is zoveel.

En in m'n hoofd is het al zoveel, zoveel gezeur, zoveel gedachtes. En het eten gaat zo slecht, zo ontzettend slecht. Ik voel het weer helemaal omkeren, god wat haat ik mezelf.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-03-2007, 15:24
Verwijderd
@Nijn*: Ik heb het volgens mij vaker gezegd, maar misschien wil (en doe) je wel teveel? Misschien moet je iets schrappen om de dingen die je doet goed te kunnen doen en er daarnaast zo nu en dan nog van te kunnen genieten ook? (Ik kan me namelijk best voorstellen dat vwo doen, werken, theater, vriendschappen in stand willen houden, enzovoorts plus het al niet goed in je vel zitten, nogal veel (te veel) van een mens vraagt.)
Oud 09-03-2007, 15:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
@Duivelaartje: Wat vervelend dat jij al het werk moet doen. Heb je ze er al op aangesproken dat je alles moet doen?

Pff, ik heb geen zin, maar hét moet.
Ik ga de klus maar even klaren, ga ik vanavond wel aan mijn huiswerk.
Oud 09-03-2007, 16:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Missy schreef op 09-03-2007 @ 16:34 :
@Duivelaartje: Wat vervelend dat jij al het werk moet doen. Heb je ze er al op aangesproken dat je alles moet doen?
Ja, maar toen kwamen ze met al hun 'smoesjes'. En toen ik zei dat ik de foto's niet meer zou doen en het opplakken dus helemaal niet zou gebeuren, zei een vriendin dat zij dat wel wilde doen. Pas vandaag kwamen ze vragen: Kunnen we nog wat doen? Ja, nu is het al klaar.
Oud 09-03-2007, 16:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 09-03-2007 @ 10:58 :
een hele blije muziekstroming... veel blazers, beetje punkrock, hele snelle regae...
Eh, het was geen vraag, maar een opmerking dat ik ook van ska hou
Reel Big Fish = liefde
__________________
<):o)
Oud 09-03-2007, 16:21
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ga vandaag thuisblijven, dan kan m'n knie/been nog wat rusten en is het morgen hopelijk nog een beetje beter, want morgen blijf ik écht niet thuis.
En vanavond kan ik dan superijverig voor school gaan werken, want het is nodig, enorm veel werk. Maar nu nog niet, eerst nog even ontspannen.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 09-03-2007, 17:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb echt de hele dag met hem op msn gezeten. Vanaf het moment dat ik opstond, tot 5 uur. Van fucking half 11 tot 5. En nu gaat ie gezellig schaatsen met z'n vriendinnetje . Ik wil bij hem zijn, ik wil leuke dingen met hem doen, het is gewoon niet eerlijk ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 09-03-2007, 17:25
Verwijderd
AArgh ik voel me klote.
Psycholoog helpt niet, nu een doorverwijzing naar jeugdzorg?
Ik weet het niet...
Oud 09-03-2007, 17:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 17:20 :
Eh, het was geen vraag, maar een opmerking dat ik ook van ska hou
Reel Big Fish = liefde
omgwtf
Reel big fish komt naar Nederland, daar moet ik heen. En dat zal mijn ex ook wel denken. Godver. Hij mag niet. Ik wil. En ik wil hem niet zien daar
(lekker is dat, RBF was echt onze muziek )
__________________
<):o)
Oud 09-03-2007, 17:50
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben moe. En niet zo een beetje ook. En straks moet ik tennispasjes gaan halen en bardienst regelen, en daar heb ik helemaal geen zin in.
Ik wil gewoon een warm bad en daarna slapen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 09-03-2007, 18:12
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg, ik heb z'n drukke week achter de rug en er komt er nog zo een aan en ik ben nu al verkouden en morgen mopet ik werken en ik ben al zo moe. Omg, misschien toch iets teveel hooi op de vork. MAAR ik ga nu niet opgeven nee want ik ben al over de helft .
Oud 09-03-2007, 18:43
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Hihi, ik heb daarnet met een Nederlandse vrouw gebeld en die klonk echt zo grappig.
En ik zoek een Australische herder puppy, een teefje, en ik had echt hét perfecte nest gevonden. Het was maandag 5 maart geboren, drie teefjes, en de kleuren ook perfect. Nu zijn de teefjes allemaal al gereserveerd.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 09-03-2007, 19:03
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Vanmiddag was het niet zo leuk, omdat het niet goed ging op college, de moed me in de schoenen zonk bij het zien van scripts die al af waren en ik daarna alleen thuis kwam in een leeg huis en ik morgen moet werken en zo.
De omstandigheden zijn hetzelfde, maar ik ben er iets rustiger onder.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 09-03-2007, 19:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sagana schreef op 09-03-2007 @ 19:43 :
Hihi, ik heb daarnet met een Nederlandse vrouw gebeld en die klonk echt zo grappig.
Nietus, Belgen klinken grappig.
Oud 09-03-2007, 21:02
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 09-03-2007 @ 20:08 :
Nietus, Belgen klinken grappig.
Raar eigenlijk, we spreken dezelfde taal en toch klinken we enorm verschillend.

Jeej, een nestje gevonden. Nouja, hopelijk toch. Het wordt geboren rond 21 maart, en misschien wordt één van de puppy's de mijne! <3
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 09-03-2007, 21:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sagana schreef op 09-03-2007 @ 22:02 :
Raar eigenlijk, we spreken dezelfde taal en toch klinken we enorm verschillend.
Mijn tante woont nu al ruim 10 jaar in Antwerpen en zij praat nu ook zo grappig. Ze kan nog wel gewoon 'Nederlands', maar af en toe valt ze toch in nederlands gezelschap terug in dat andere accent. Vooral als ze vertelt over wat andere belgen zeiden. Echt hihi.
Oud 09-03-2007, 21:19
Verwijderd
Ik twíííííjfel. =|
Ik heb het veel te druk om aan een studeren en mn studiekeuze te denken. Eerst m'n SE's maar halen of niet dan?
Bah. Rotgevoel.
En dan ook nog (waarschijnlijk onbeantwoord) verliefd.
voel-je-rot-kwadraat!
Oud 09-03-2007, 21:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ach man, flikker toch op.
Oud 09-03-2007, 21:35
Verwijderd
moe. maar het was wel tof in groningen (wel 2x 3 uur in de auto )

en ik ben nog steeds boos, toch? of toch niet? ik snap nix van mezelf, iemand handleiding?
Oud 09-03-2007, 21:41
Shinosu
Avatar van Shinosu
Shinosu is offline
ups en downs, en de pieken en dalen worden steeds dieper en volgen elkaar steeds sneller op. En dat kan ik er echt niet bij gebruiken...
__________________
In my defense, I prefaced that with, "with all due respect."
Oud 09-03-2007, 22:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oe een leuk berichtje van deze gek
hou je vast hoor

ik heb net een vakantie geboekt voor in augustus
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 09-03-2007, 22:15
Verwijderd
Nou, dat was het dan; het is over tussen hem en mij . Ik had het wel zien aankomen hoor, maar ergens hoopte ik toch dat het goed zou komen. Ik dacht ook wel: óf het eindigt vanavond, óf het komt weer helemaal goed en ik heb het allemaal fout gezien. Maar het is dus wel echt zo. Het was mijn kortste, maar ook wel mijn meest krachtige relatie.
Ik baal er wel echt heel erg van, ik moest net zelfs een beetje huilen toen ik mn vriendin belde, maar ik weet dat het beter is, dat hij niet goed voor me zou zijn geweest, dat het alleen een bevlieging was maar dat het nooit écht had kunnen werken.
Maar het was wel fijn met hem, ik voelde me zeker, hij vond me mooi, hij vond me lief. Dat vindt hij nog steeds, alleen de 'vonk' is er niet. Maar toch, het maakte mij zeker en nu word ik weer onzeker. Nu vind ik mezelf toch weer te dik, te lelijk, te raar, etc.
Mijn onzekerheden en alle nare gedachten waren sowieso alweer boven gekomen en nu dit ook nog. Dat maakt het er niet beter op. Maar toch is het beter zo. Ik moet sterk zijn en hier zelf overheen komen. En dan komt er wel weer een leukere jongen voorbij. Leuke jongens zat. Al was hij wel heel erg leuk... Maar als ik goed keek zag ik toch ook heel wat dingen die minder waren, alleen die werden verdoezeld door de roze wolk. Gelukkig was mijn grote roze wolk al een aantal daagjes weg, dus val ik niet met een bons op de grond. Maar toch is er de bons, en die is toch nog redelijk hard. Wow, ik ben nu voor het eerst gedumpt, alhoewel, misschien had ik het anders zelf ook wel gedaan en we hebben wel goed gepraat en zo erg helemaal officieel was het niet, dus ik vind hierbij dat ik nog steeds nooit gedumpt ben. Ik heb trouwens nog wel echt goed met hem gepraat, gewoon als vrienden. Misschien blijf ik wel echt vrienden met hem, dat zou wel leuk zijn. Maar eerst moet ik hem een beetje vergeten.
Nu ga ik een beetje mezelf er bovenop praten en hopen dat mn vriendinnetje snel terugbelt..
*huilt wel een beetje hierover en probeert vooral niet aan andere dingen te denken voor ik nog meer ga huilen*
Oud 09-03-2007, 22:26
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bleh ik ben gestressed. Gisteren was leuk! En ik vond het zo grappig dat iemand een vriendin van me mee uit vroeg, hij zit altijd naar haar te staren, echt heel opvallend. En na af en toe wat gepraat door de dagen heen vroeg hij dit, ze trilde helemaal en vindt hem dus echt niet leuk. Ik heb maar wat steun gegeven, ik vind het ook wel lullig voor die jongen though, maarja het moet van twee kanten komen. En toen ging ik naar huis en bleef ze nog, omdat mijn crush het haar 'smeekte'. En ach, ik probeer het op te geven en mijn aandacht te laten verschuiven naar iemand anders, maar toch is het wel typisch. Ik gun het haar van harte, ze gaat maandag ook film bij hem kijken, ik weet niet of er iets achter zit, maar als dat er zit hoop ik dat ze gelukkig worden. Maar het is wel typisch dat jongens altijd degene met wie ik ben leuk vinden. En ach, soms vind ik het ook helemaal niet erg om alleen maar 'een vriendin van' te zijn. Bespaard me heel wat gedoe en het is lekker veilig.

Oh en vandaag was de open dag en toen ging ik na college twee forummers meeten! Echt leuk om ze te zien! Maar ik ben nu wel blij dat ik thuis ben. Morgen ga ik iets doen met m'n oude vriendengroep en dat is al bijna helemaal in de soep gelopen en er komt steeds gezeik van (voornamelijk van de kant van één iemand maar toch). Ach morgen wordt het vast wel leuk. Ik ga eerst met m'n mama nog wel spulletjes kopen want ik ga verhuizen!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-03-2007, 22:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend naar de huisarts geweest om mijn enkel in te laten tapen weer en om te praten en ze heeft mijn arm verbonden
enne ik heb medicijnen meegekregen om snachts weer beter te kunnen slapen heb temazepam meegekregen
en voor overdag om kalm te blijven heb ik oxazepam meegekregen en verder wezen werken
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-03-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 17:20 :
Eh, het was geen vraag, maar een opmerking dat ik ook van ska hou
Reel Big Fish = liefde
zie nu pas dat je een hartje postte en geen vraagteken
ik hou van ska
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 18:26 :
omgwtf
Reel big fish komt naar Nederland, daar moet ik heen. En dat zal mijn ex ook wel denken. Godver. Hij mag niet. Ik wil. En ik wil hem niet zien daar
(lekker is dat, RBF was echt onze muziek )
ik ga iig, dus mocht je anders alleen zijn... *knuf*

wazige dag, walgelijk verslapen, ontzettend niks uit gevoerd, maar het was heerlijk zo nutteloos te zijn. misschien had ik dat gewoon even nodig... voel me weer een beetje opgeladen. maar dat kan ook aan gister liggen. gister was echt, samen met afgelopen weekend, een topje na alle dalen de afgelopen weken *blij blij blij*
Oud 09-03-2007, 22:43
Verwijderd
Geweldig mooi WR op de 500meter
examen weer gehaald deze keer dit keer 95%



Tja.. en ik kon niet leren zei men vroeger......
Oud 09-03-2007, 22:47
Verwijderd
Vandaag was echt zon geweldige super toffe leuke dag! Ging met mn studievereniging naar Antwerpen. Daar het thema probleemwijken (hoe geografisch/planologisch verantwoord) bekeken in de Vlaamse stad.
Echt zoveel eye openers gezien. Sowieso de lezing van iemand van het Vlaams Belang, wat verkondigd die partij een rotpropoganda zeg. En de prostitutie daar, dat dat zo opgeknapt is in de afgelopen jaren. En het havengebied, en de stadsvernieuwing, de na-oorlogse wijken. Volgens mij kan ik hier uren over doorratelen.
Het is in ieder geval ontzettend leerzaam geweest, en heel erg gaaf te weten dat de studie die je doet ook écht is wat je wilt.

Verder heb ik gewoon een geweldige groep mensen om me heen. Die vriendengroep begint zo super hecht te worden, zo fijn om dat te merken. En mn vriendje de hele dag bij me, heerlijk<3
Oud 09-03-2007, 22:54
Verwijderd
Wow, ik heb echt super lieve vriendinnetjes
Ik ga het maar zo zien: nu kan ik lekker veel tijd aan hen besteden!
Oud 09-03-2007, 23:11
Verwijderd
godverdomme werk nodig ofzo!
Oud 09-03-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 09-03-2007 @ 23:43 :

examen weer gehaald deze keer dit keer 95%



Tja.. en ik kon niet leren zei men vroeger......
ontzettend goed man gefeliciteerd!!
Oud 09-03-2007, 23:22
Verwijderd
Volgende week wordt mijn zwaarste/stressvolle week sinds 2005. Ik krijg te horen of ik in Hong Kong mag studeren voor een half jaar (ik heb me hier zo naartoe geleefd en ben erg zenuwachtig) en heb twee grote tentames, waarvan ik eentje moet halen, wil ik de master International development studies doen (waar ik me ook heel erg op verheug). Helaas is er loting voor studeren in HK en lukt het leren niet echt /
Oud 09-03-2007, 23:31
Verwijderd
tralala er dansen hartjes voor mijn ogen maar het zal altijd een verre wens blijven. en dat maakt het op een of andere manier wel mooi.
En mijn dag is goed. En mijn pols is duisenddikig en i kkan pas over 2 weken naar de dokter, jeej
Oud 10-03-2007, 01:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Tralala de kamer danst rond mijn ogen en bier!!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-03-2007, 06:32
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ga op studiereis, tot over een weekje!
__________________
Oud 10-03-2007, 07:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik dacht dat ik van het hoesten af was. Niet dus, t is alleen maar erger aan t worden geloof ik

Verder gaat t weer wat beter, rust in mn hoofd begint langzaam terug te keren en dat is fijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-03-2007, 09:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik dacht vanmorgen maar eens niet de trap af te lopen.. na 2 treden donderde ik de rest naar benee..
handig

heb nogsteeds hoofdpijn en voel me leeg..
en nu ga ik douche, kijken wat daar fout kan gaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.