Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 10:55
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
http://ww.wacojesus.com/images/lg_cdcover1.jpg


omdat ik die had gekopieert van ? telluriet ofzo? om te kijken.

en t moeten 3 w's zyn maar tis een smerig plaatje
Advertentie
Oud 06-10-2003, 12:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
niks.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 06-10-2003, 15:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
nix
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-10-2003, 15:01
miro
Avatar van miro
miro is offline
Takeshi Yasutoko
Oud 06-10-2003, 15:40
zwoesj
zwoesj is offline
Niets.
Oud 06-10-2003, 15:41
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Voor de laan die ca. 300 meter in het gebied licht is gekozen voor een zomer eiken/beuken laan. Hiervoor is gekozen omdat in de omringende bossen veel zomer eiken en beuken staan. De laan zal dan goed aansluiten bij de omringende bossen.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Oud 06-10-2003, 15:42
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
volgens mij staat er een heel verhaal...



Vervolg van verhaal in de krant

Jelle nikt. “We moeten snel een smoesje verzinnen…Kom mee!” Mustafa wordt meegesleurd door Jelle. “He, ik heb toch zeker zelf benen gekregen?” Hij trekt zich los en rent voor Jelle uit. “Meester? Meester! Wacht even!” schreeuwt hij. “Ja?” De meester stopt net 2 stappen voor de valkuil. Tessa staat ernaast met een gezicht op onweer. “Eh…nou, kijk.” “Ik kijk.” Zegt de meester met een grijns. “Nou eh….” Voordat Mustafa zijn zin af kan maken botst Jelle met een flinke vaart tegen hem aan, waardoor hij weer tegen de meester aanviel, die vervolgens gevaarlijk op een been stond te balanceren. “Oeps…mijn remmen zijn kapot.” verontschuldigde Jelle zich een beetje verlegen. “Waah!” schreeuwt de meester en beland met een doffe klap in de kuil, met Tessa bovenop hem. “Wat zullen we nou krijgen?” mompelt de meester. Tessa kleurt rood en haast zich de kuil uit. Mustafa en Jelle draaien zich snel om voordat ze helemaal in de lach schieten. Dan horen ze een hoge gil. Ze kijken in de kuil en zien de meester spastisch doen. “Meester wat is er?!” “EEN SPIN! ZO’N DIKZAK! HAAL HEM WEG!!!” krijst de meester. Hij maakt rare sprongen en probeert op een debiele manier de kuil uit te komen. Mustafa en Jelle kunnen het nu echt niet meer houden. Ze schateren het uit, en niet zo zacht ook. De klas hoort het en rent als bezetenen op het gelach af. Daar treffen ze het hele schouwspel aan. Zij snappen al wel wat er gebeurt is en liggen ook helemaal in een scheur. Ondertussen pakt Jelle de spin en gooit hem weg. De meester probeert nog steeds te kuil uit te komen, wat niet echt wil lukken. “HAAL ME HIERUIT!!!” schreeuwt hij. Edgar pakt een lange stevige tak en zegt lachend :“Hier pak vast, dan trek ik je er wel uit.” De meester pakt de tak vast en zet zich af tegen de wand van de kuil. Maar omdat de meester geen lichtgewicht is, valt Edgar ook in de kuil, bovenop de meester. Nu houdt de meester het zelf ook niet meer. De tranen van het lachen lopen over veel wangen, en sommige kinderen liggen zelfs op de grond van het lachen.
Een uur later lopen ze weer terug naar school. Eenmaal in de klas vraagt de meester :”Weet iemand misschien hoe die kuil daar is gekomen?” Jelle kijkt Mustafa aan. Ze denken allebei aan de hut. Als ze vertellen dat het hun werk is krijgen ze misschien wel straf. En het zou zonde zijn als de hele klas weet waar de hut is. “Misschien door marsmannetjes?” zegt Edgar met een droge lach om zijn mond. “Jouw werk dus.” zegt de meester met een knipoog. “Ja, het was de opdracht van mijn heilige meester, die daar in de hoge hemel zijt.” Zegt Edgar deftig. De hele klas lacht. “Nou ja, een ding is zeker, ik ga nooit meer dat bos in. Zeker niet in de buurt van die kuil.” De meester rilt even bij de herinnering van de o zo dikke spin.


dat dacht ik wel.

__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Oud 06-10-2003, 15:59
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
La Marseillaise.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 06-10-2003, 16:05
Verwijderd
/ctcp |XDCC|-Metal-030 xdcc send #5

nieuwe Dimmu Borgir op 1 of ander irc kanaal
Oud 06-10-2003, 16:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
bacila je sve niz reku
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 06-10-2003, 16:48
Angel
Avatar van Angel
Angel is offline
Mijn vraag is: hoe heeft Coleridge in hoofdstuk XII deze definities voorbereid. Hij vat dit hoofdstuk zelf immers samen als 'A chapter of requests and premonitions concerning the perusal or omission of the chapter that follows' [Een hoofdstuk met vereisten en waarschuwingen inzake het lezen dan wel overslaan van het hoofdstuk dat volgt] en verzoekt zijn 'onbekende lezer,'(*8) 'that he will either pass over the following chapter altogether or read the whole [het 'geheel' dus, op zijn minst bestaande uit de hoofdstukken XII en XIII] connectedly.' Want: 'The fairest part of the most beautiful body will appear deformed and monstrous if dissevered from its place in the organic whole.'
In de rest van deze paragraaf zal ik een poging wagen, dit filosofisch hoofdstuk samen te vatten.
1. Niet iedereen, aldus de auteur(*9), kan begrijpen wat er in deze hoofdstukken staat. Je hebt er een bepaald filosofisch orgaan voor nodig, 'the philosophic imagination, the sacred power of self-intuition,'(*10) waarover de meerderheid, ook van de ontwikkelde mensen, niet beschikt.
2. In aansluiting bij Leibniz kiest Coleridge(*12) voor een eclecticisme, dat de gemeenschappelijke waarheid ziet in wat de filosofische secten zeggen. Hij verwijst naar: Pythagoreërs en Platonisten, Parmenides en Plotinus, de stoici, de kabbalisten en hermetisten, Aristoteles en Democritus. Vanuit een centraal punt beschouwd, vallen hun leren samen tot éen ware filosofie.
3. Wat is12 het postulaat van de filosofie (axioma, als in meetkunde punt en richting: een primaire intuïtie). Filosofie gaat uit van 'the inner sense.' Welke 'richting' kunnen we daaraan geven? Die richting wordt overwegend bepaald door een 'act of freedom.'
4. In de filosofie hebben de eerste beginselen, anders dan in de meetkunde, zowel een praktische of morele, als een theoretische of speculatieve kant. Voor de laatste, waarom het hier uiteindelijk gaat, heb je volgens Coleridge een extra orgaan nodig dat de meeste mensen missen. Dit orgaan zorgt voor 'living contact' met en 'realizing intuition' van die ruimere wereld die(*13) 'citra et trans conscientiam communem' ligt. 'The act of contemplation,' citeert hij Plotinus,(*14) 'makes the thing contemplated, () I () simply contemplating, the representative forms of things rise up into existence.'
5. Het postulaat van de filosofie is(*15) 'Ken uzelf.' Dit postulaat is tegelijk praktisch-moreel en theoretisch-speculatief.
6. Vervolgens behandelt Coleridge de voor hem centrale tegenstelling subject-object(*16) Hij verklaart, daarbij de scholastieke terminologie te hanteren. Het zelf (of de intelligentie) staat tegenover de natuur. Representerend tegenover gerepresenteerd. Bewust tegenover onbewust. In iedere positieve ken-daad is 'a reciprocal concurrence' van beide nodig. Het probleem van de filosofie is: die 'concurrence,' haar mogelijkheid en haar noodzakelijkheid uit te leggen.
7. Tijdens de ken-daad(*17) zijn het objectieve en subjectieve zo 'instantly' verbonden dat we niet kunnen uitmaken welk van de twee prioriteit heeft. Om hun intiem samengaan te verklaren moet je ze van elkaar losmaken. Je moet uitgaande van de een bij de ander zien uit te komen en omgekeerd.
8. Wat gebeurt er(*18) als je van het objectieve uitgaat? Coleridge stelt: 'De notie van het subjectieve zit niet opgesloten in de notie van het objectieve. Daarom moet het subjectieve er nog bijkomen. Het probleem van de natuurfilosofie is dat zij uitgaat van een prioriteit van de objectieve of onbewuste natuur, en daarom moet uitleggen hoe intelligentie daar bij kan komen, of hoe zij zelf tot intelligentie kan uitgroeien.' Zij moet volgens Coleridge zover de weg opgaan naar haar tegengestelde tot het 'equatorial point' is bereikt 'waarin beiden worden verzoend en samenvallen.' Uit de natuurwetenschap in haar meest volmaakte vorm zouden alle verschijnselen zijn verdwenen; zij zou nog slechts uit haar wetten (het formele) bestaan. 'De theorie van de natuurfilosofie zou () zijn voltooid als was aangetoond dat alle natuur in essentie identiek was met wat in zijn hoogste bekende kracht in de mens bestaat als intelligentie en zelf-bewustzijn.' Door haar tendens om 'onbewust, en als het ware instinctief, te theoretiseren' wordt de wetenschap van de natuur tenslotte natuurfilosofie, een van de twee polen van fundamentele wetenschap.
9. Wat gebeurt er(*19) als je van het subjectieve uitgaat? Evenals de natuurfilosoof ertegen waakt dat er met zijn kennis iets subjectiefs vermengd raakt, zo moet de 'transcendental or intelligential philosopher' al het objectieve angstvallig buiten zijn wetenschap sluiten. Dat doet hij door een absoluut scepticisme, dat toekomstige zekerheid mogelijk moet maken. Dit scepticisme richt zich niet tegen 'de vooroordelen van opvoeding en omstandigheden,' maar tegen 'die oorspronkelijke en aangeboren vooroordelen, die de natuur zelf in alle mensen heeft ingeplant, en die voor allen behalve de filosoof de eerste kenprincipes en de uiteindelijke test van de waarheid zijn.' Deze 'wezenlijke vooroordelen' nu zijn allemaal te reduceren 'tot die ene fundamentele veronderstelling dat er dingen buiten ons bestaan.' De filosoof 'dwingt zichzelf' om deze vooronderstelling als 'niets meer dan een vooroordeel' te behandelen.
De tweede stelling die, evenals het bestaan van dingen buiten ons, 'onmiddellijke zekerheid' claimt, 'namelijk Ik Ben, kan niet zo terecht als een vooroordeel worden betiteld. Zij is zonder grond, maar alleen omdat zij de grond vormt voor alle overige zekerheid.' De tegenwerping dat de eerste stelling, die van het bestaan van dingen buiten ons, even blind moet worden aanvaard als het bestaan van ons eigen wezen, kan door de 'transcendental philosopher' slechts worden opgelost wanneer hij aantoont, dat die eerste stelling onbewust in de laatste zit opgesloten; dat die eerste stelling niet alleen coherent is met ons eigen onmiddellijke zelfbewustzijn, maar ermee identiek.
10. In aansluiting bij het voorgaande formuleert Coleridge de volgende tien thesen(*20), die volgens hem ook onbewezen al bruikbaar zijn:
I. Waarheid is correlatief aan zijn. Kennis zonder een werkelijkheid die ermee correspondeert is geen kennis; als we weten, moet er iets zijn dát we weten.
II. Alle waarheid is ofwel indirect, afgeleid van een andere waarheid of waarheden, ofwel direct en oorspronkelijk. De laatstgenoemde is absoluut, de eerste afhankelijk of conditioneel.
III. We moeten dus een absolute waarheid zoeken, die aan andere posities een zekerheid kan geven die zij zelf niet aan iets anders heeft ontleend: iets dat is, gewoon omdat het is.
IV. Er kan maar éen zo'n beginsel zijn.
V. Zo'n beginsel kan geen ding of object zijn. Ieder ding is wat het is ten gevolge van een ander ding. Een onbegrensd, onafhankelijk ding is niet minder een contradictie dan een onbegrensde cirkel of een driehoek zonder zijden. Bovendien is een ding iets dat een object vermag te zijn waarvan het niet zelf de enige percipiënt is. Maar 'an object is inconceivable without a subject as its antithesis. Omne perceptum percipientem supponit.'
Evenmin echter kan het beginsel worden gevonden in een subject áls subject, 'contra-distinguished' van een object. Dus moet het te vinden zijn in datgene wat noch uitsluitend subject, noch uitsluitend object, maar 'the identity of both' is.
VI. Dit beginsel manifesteert zichzelf in het SUM of IK BEN. Coleridge gebruikt daarvoor verder door elkaar de woorden geest, zelf en zelfbewustzijn. Alleen hierin zijn object en subject, zijn en kennen identiek: het is 'een voortdurende zelfverdubbeling van een en dezelfde kracht in object en subject.'
VII. Als, stelt Coleridge, ik mijzelf alleen door mijzelf ken, is het contradictoir om van dat zelf een ander predicaat te eisen dan dat van zelfbewustzijn. Alleen in het zelfbewustzijn van een geest is er de vereiste identiteit tussen object en representatie. Als dit de enige directe waarheid is, in de zekerheid waarvan de werkelijkheid van onze collectieve kennis berust, dan moet hieruit volgen dat de geest in alle objecten die het beschouwt uitsluitend zichzelf beschouwt. Zou dit bewezen kunnen worden, dan zou de onmiddellijke realiteit van iedere intuïtieve kennis zeker zijn. Een geest is dat wat zijn eigen object is, maar niettemin oorspronkelijk geen object, maar een absoluut subject, waarvoor alles, inclusief het subject zelf, object kan worden. Dus moet het een daad zijn, want elk object is, als object, dood, star, is in zichzelf niet in staat tot enige actie, en noodzakelijk eindig. De geest op zijn beurt, oorspronkelijk de identiteit van object en subject, moet deze identiteit op de een of andere manier ontbinden om er zich bewust van te zijn. Maar dit impliceert een daad, en hieruit volgt dat intelligentie of zelfbewustzijn onmogelijk is, tenzij door en in een wil. De zelfbewuste geest is dus een wil; en vrijheid moet worden aangenomen als een grondslag van filosofie, zij kan er nooit van worden afgeleid.
VIII. Al wat in zijn oorsprong objectief is, is als zodanig noodzakelijk eindig. Dus kan de geest niet oorspronkelijk eindig zijn. Maar zij kan evenmin een subject zijn zonder een object te worden, en, daar zij oorspronkelijk de identiteit van beide is, kan zij noch als uitsluitend oneindig, noch als uitsluitend eindig worden opgevat, maar als de alleroorspronkelijkste eenheid van beide. In het bestaan, in de verzoening en in de terugkeer van deze contradictie bestaat het proces en mysterie van voortbrenging en leven.
Oud 06-10-2003, 17:12
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
ag·nos·ti·cis·me (het ~)
1 [fil.] levensbeschouwing die ervan uitgaat dat men de eerste oorzaak der dingen (God, het absolute) niet kan kennen
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 06-10-2003, 17:23
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
http://www.fanhostnetworks.com/cgi-b...0008;p=&r=npwm
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 06-10-2003, 17:29
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Het gaatje in haar hartje is PIEP klein, zoals hij zei, maar ze heeft er wel iets bij gekregen, sinds het vorige onderzoek, en dat is een FORS (en dan bedoel ik FORS!) vergrote linkerkant van het hart.

We hoeven pas over een jaar terug, tenzij er veranderingen zijn in het uithoudingsvermogen of ze hoesten gaat..

Ik weet niet of ik er blij mee moet zijn maar hij was redelijk positief dus dat zal dan wel..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 06-10-2003, 17:35
Nyawa
Von Moltke
Oud 06-10-2003, 19:26
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
“Ook zorg ik er als rector voor dat de huisvesting in orde is. Zo willen we in 2005 beginnen met de bouw van het nieuwe gebouw op het sportveld. We zullen dan het Willem de Zwijgergebouw en het Troelstragebouw afstoten.Bij dit project wordt ik erg geholpen door Mark Boelsma, die is zeer bedereven op dit onderwerp. Een ander punt waar ik voor zorg, zijn de contacten meet de buitenwereld. Ik onderhoud contacten met andere scholen, om bijvoorbeeld samen te kunnen werken. Ook is dit belangrijk om samen onze belangen, als een ‘blok’, te kunnen behartigen tegenover overheden. Ook het contact met de gemeente onderhouden is voor mij als rector een belangrijke taak.”

“De leerlingen zien natuurlijk betrekkelijk weinig van mij en van mijn werk als rector. Dit komt allereerst door de organisatiestructuur. Boven de leerlingen heb je de leraren, dan de leerjaarcoördinatoren, dan de conrectoren als meneer Pans en mevrouw Zwart, en dan kom ik pas. Leerlingen hebben dus niet of nauwelijks te maken met mij. Ook bepaal ik niet direct wat de leerlingen doen. Ik zorg wel voor de omstandigheden waarin dat gebeurt. Ik vind het niet echt jammer dat de leerlingen zo weinig ervan merken, zolang ik maar voor mijzelf het gevoel heb dat ik het goed heb gedaan.”

“Ik heb wel een idee waarom een leerling uit groep 8 ervoor zou kiezen om naar het Vellesan te gaan. Als je hier komt dan komt de sfeer heel erg prettig over. Iedereen is hier heel open en dat is zeker een belangrijk aspect. Ook wordt door gekeken naar de kwalitatieve aspecten. Zo denk ik dat het Vellesan trots kan zijn op zijn begeleiding voor de leerlingen,met onder andere de mentoren die de leerlingen altijd kunnen aanspreken met problemen. Ook is het LWO-gedeelte erg goed geregeld. Een andere trekpleister is natuurlijk de laptopklas, en ook de sportklas. Dit zijn voorbeelden van de vernieuwingen waar het Vellesan aan meedoet. We zijn niet voor niets ICT-voorhoedeschool. Ik denk dat dat enkele punten zijn waarop het Vellesan zich onderscheidt.”

“Ik ben van plan om nog minstens vijf jaar op het Vellesan College te blijven, zoniet langer. Maar ik wil in ieder geval de nieuwbouw meemaken, daar is toch zeker vijf jaar mee gemoeid. Maar ik heb het zo naar mijn zin hier, dat de kans er best inzit dat het langer zal worden!”
Oud 06-10-2003, 19:33
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Aliens Act 1905
Targeted 'undesirable aliens' - paupers, lunatics, vagrants and prostitutes. The diseased and criminal could be refused entry to Britain. Asylum seekers exempted.

Aliens Restriction Act 1914
Allowed restrictions on aliens' entry and place of abode. Allowed deportation of aliens.

Aliens Act 1919
Repealed 1905 Act. Re-enacted 1914 measures and introduced charges for sedition and industrial unrest by aliens.

Polish resettlement Act 1947
To assist Poles in Britain.

Commonwealth Immigration Act 1962
Introduced a work voucher scheme for potential Commonwealth immigrants.

Immigration Act 1971
Gave immigration officers powers to detain asylum applicants.

Carriers' Liability Act 1987
Introduced fines on airline and shipping companies for carrying undocumented passengers.

Dublin Convention 1990
Introduced the concept of 'safe-third' country, giving EU countries the option to remove applicants who have travelled via another 'safe' EU country back to that country. Read a briefing on the Dublin Convention.

Immigration and Asylum Appeals Act 1993
This Act incorporated the UK's obligations under the 1951 UN Convention on refugees into UK law. It also ensured that refused asylum seekers had the right to appeal negative decisions on their applications, but laid down strict time limits. Under the 1993 Act, all asylum seekers including children must be fingerprinted, and asylum seekers also may be held in detention or even prisons while their claim is being considered by the Home Office. The Act introduced 'fast-track' procedures for assessing asylum applications and restricted applicants' access to housing.

Asylum and Immigration Act 1996
This Act removed benefit entitlement to in-country asylum applicants and further restricted access to housing. It introduced a 'white list' of countries, which the Home Office considered did not pose serious risks of persecution. Tight time limits for appeals for asylum applicants who came from these countries or for asylum applicants who lacked credibility were set.

Under the 1996 Act, asylum applicants who were not even considered by the Home Office because they had travelled through a 'safe third' country (this includes EU countries, USA, Canada, Switzerland and Norway) could only appeal against such a refusal once they had left the UK. The 1996 Act also introduced restrictions on employment and made it an offence for employers knowingly to employ someone using false or no documentation. Download a briefing about the 1996 Act (this is a pdf document). You will need Adobe Acrobat software to do this, which you can get free by clicking on the icon at the bottom of this page.


Immigration and Asylum Act 1999
The 1999 Act removed remaining benefit entitlement from all asylum applicants and created the National Asylum Support Service to support and disperse destitute asylum seekers. Find out more about the 1999 Act.

Nationality, Asylum and Immigration Act 2002
This Act received Royal Assent on 7 November 2002. Like the White Paper published in February 2002, which set out the Home Secretary's plans radically to overhaul the asylum system, this most recent Act puts emphasis on the control and removal of unsuccessul applicants.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 06-10-2003, 19:47
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
In een lekker warm waterbed liggen met mn vriend. Zijn armen om me heen en lief zijn voor elkaar door beetje te kriebelen en elkaars haren te aaien en kusjes te geven..


*zucht ik wil vriendje in waterbed*


( dit dus.. )
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 06-10-2003, 19:55
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Een emailadres. Maar dat post ik niet
Oud 06-10-2003, 20:00
Susanne
Susanne is offline
Maar we hebben allemaal niet te veel gedronken natuurlijk, we moesten immers 14:30 weer fris en fruitig op het hockeyveld staan. Oftewel; zonder enige alcoholistische vloeistoffen in ons. Bij deze ook eventjes mijn welgemeende complimenten aan het hele team, in het bijzonder aan ons alcoholistje Hopkins die toch echt alcoholvrij op het veld stond. Maargoed, het werd een wedstrijd met zowel veel flink als fysiek een verbaal geweld. Ik zal er maar niet al te veel woorden aan vuil maken... Wij speelden met een gewijzigde tactiek en opstelling onder supervisie van onze nieuwe coach. Tussen het fysieke en verbale (toneel)speel alias kaartenfestival door pakte deze tactiek aardig uit en speelden wij redelijk goed. Toch konden wij helaas geen verdiend puntje weghalen uit Meppel. We bleven jammer genoeg steken op een rottige 2-1. Ons doelpunt werd gescoord door Soeannah, die tegenwoordig weer in de spits staat geposteerd. Eventjes voor de feitjes; een gele kaart werd ook getrotseerd door Susanne, de andere door Tess, maar dat was sowieso een heel erg raar verhaal. Hoe dan ook; een zure nederlaag aan het thuisfront! Geloof mij: als wij later dit jaar Meppel een bezoekje bregen gaan we de boel eens kordaat maar netjes recht zetten!

Citaat:
ADHD schreef op 06-10-2003 @ 20:55:
Een emailadres. Maar dat post ik niet
Nee, zeg. Stel je voor!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 06-10-2003, 20:31
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
ik was een keer snachts wakker geworden en toen ging ik een of andere vage western op de belg kijken dat was vaag!


whahha erg
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Oud 06-10-2003, 20:37
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
AMSTERDAM -

__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 17:02
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Originele CD-lijst

Bathory – Blood on Ice (SWE)
Behemoth – Thelema 6. (POL)
Carpathian Forest – Morbid Fascination of Death (NOR)
Celtic Frost – Morbid Tales/Emperor’s Return (AUSTRIA)
Celtic Frost – Vanity/Nemesis (AUSTRIA)
Children of Bodom – Hate Crew Deathroll (FIN)
Craft – Terror Propaganda (SWE)
Darkthrone – Under A Funeral Moon (NOR)
Enslaved – Eld (NOR)
Forgotten Woods – As the Wolves Gather (NOR)
Gaahlskagg – Erotic Funeral (NOR)
Graveland – Creed of Iron (POL)
Graveland – Thousand Swords (POL)
Immortal – Battles in the North (NOR)
Immortal – Blizzard Beasts (NOR)
Iron Maiden – The Number of the Beast (ENG)
Judas Iscariot – Dethroned, Conquered and Forgotten (DE/USA)
Judas Priest – Living after Midnight (Best Of) (ENG)
Kreator – Scenario’s of Violence (DU)
Krisiun – Black Force Domain (BRA)
Marduk – Fuck Me Jesus (SWE)
Marduk – Panzer Division Marduk (SWE)
Morbid Angel – Altars of Madness (USA)
Morbid Angel – Blessed are the Sick (USA)
Morbid Angel – Covenant (USA)
Mortician – Hacked Up For Barbeque (USA)
Napalm Death – Fear, Emptiness, Despair (ENG)
Napalm Death – Inside The Torn Apart (ENG)
Nokturnal Mortum – NeChrist (UKR)
Satyricon – Rebel Extravaganza (NOR)
Svartahrid – Forthcoming Storm (NOR)


Moest ik naar iemand mailen.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 07-10-2003, 17:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
redakcija@frvesti.com
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-10-2003, 17:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
ADHD schreef op 06-10-2003 @ 20:55:
Een emailadres. Maar dat post ik niet
ligt r aan welk. Ik heb r ook net 1 gepost maar die kun je zo op t internet vinden
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-10-2003, 17:12
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
vrijdag kenne we trouwes net zo goed in huis blijve.. gvb gaat staken


lol dit staat er nog onder
Oud 07-10-2003, 17:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Office management
Bedrijfskunde
Voeding en diëtetiek
Toeristisch management
[Hogeschool Tio] Erg als je slecht bent in Engels?
HBO-Rechten
Sociaal-juridische dienstverlening
Saai beroep?
Personeel en arbeid
Huidtherapie



uhh ja ik ben bezig met lob
__________________
Oud 07-10-2003, 17:23
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
niks
__________________
yupyup.
Oud 07-10-2003, 17:26
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
ë
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 07-10-2003, 17:28
Waldkrieger
Avatar van Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Nog nooit van gehoord ..
Oud 07-10-2003, 17:59
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
*niks*
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 07-10-2003, 19:45
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
niks
Oud 07-10-2003, 19:47
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
doodkorte.hj@hsbrabant.nl

__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 19:48
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
The Hunt For The Red October - Russian National Anthem
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 19:49
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Dminor schreef op 07-10-2003 @ 20:48:
The Hunt For The Red October - Russian National Anthem
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 19:49
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
NIks
__________________
Home is where the heart is...
Oud 07-10-2003, 19:56
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 07-10-2003 @ 20:49:
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 19:57
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Dminor schreef op 07-10-2003 @ 20:56:
Stefan.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 19:58
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 07-10-2003 @ 20:57:
Stefan.
Sander.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 19:59
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Dminor schreef op 07-10-2003 @ 20:58:
Sander.
Alles kits?
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 20:01
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 07-10-2003 @ 20:59:
Alles kits?
Juh.
En met jou?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 20:03
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Dminor schreef op 07-10-2003 @ 21:01:
Juh.
En met jou?
Ben content met wat ik heb.
Alles gaat zo zijn gangetje.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 20:04
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 07-10-2003 @ 21:03:
Ben content met wat ik heb.
Alles gaat zo zijn gangetje.
Goed man.
Geen last van sleur?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 20:05
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Dminor schreef op 07-10-2003 @ 21:04:
Goed man.
Geen last van sleur?
Echt wel. Van jou ook.
Sleur maakt de man.
Ofzo.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Oud 07-10-2003, 20:06
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 07-10-2003 @ 21:05:
Echt wel. Van jou ook.
Sleur maakt de man.
Ofzo.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Oud 07-10-2003, 20:37
heavinly
heavinly is offline




Oud 07-10-2003, 20:38
the tourist
the tourist is offline
http://www2.snyggast.se/ul/3/1428093.jpg
Oud 07-10-2003, 20:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Bedankt voor dit interview, ik ben erg tevreden, ik hoop u ook. Mijn dank is groot
Oud 07-10-2003, 20:46
Verwijderd
Just remember in the winter, Far beneath the bitter snow..Lies the seed that with the sun's love, in the spring, becomes The Rose
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M
Ray
500 18-09-2006 16:24
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314
Machiavelli
500 04-02-2005 11:09
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v?
fractuur
500 14-09-2004 19:15
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL - V part 3
A*
6 14-12-2003 16:41
De Kantine Wat staat er onder jouw CTRL - V part II
Bruut
500 14-12-2003 15:56
De Kantine Uit de oude doos: Wat staat er onder jouw CTRL-V toets?
Denise84
6 07-05-2003 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.