Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2008, 20:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Dith: waarom ben je dan eigenlijk geen diergeneeskunde gaan doen? Of anders gezegd, waarom ben je de studie gaan doen die je nu doet?
Ik heb eigenlijk al jaren niet meer aan diergeneeskunde gedacht, de laatste serieuze overweging was in de brugklas en daarna heb ik nog 7 jaar op de middelbare gezeten. Had door mijn profiel ook helemaal niet meer aan zoiets gedacht want dat was gewoon niet mogelijk met mijn vakken.
Culturele antropologie (wat ik nu doe) past ook echt perfect in mijn straatje qua omschrijving. Ik kan mezelf helemaal verliezen in het bestuderen van culturen maar tot nu toe komt dat gewoon totaal niet terug in de studie. Ik hou mezelf (en anderen) constant voor dat het volgend jaar wel goedkomt maar ik ben gewoon bang dat ik, doordat ik deze twee vakken niet leuk vind, mijn tentamens ga verknallen en dan gewoon niet eens meer in het tweede jaar terecht zal komen. Ik vind het toekomstperspectief ook gewoon steeds angstiger, ik vertelde altijd iedereen dat er 'echt wel werk in te vinden was, zelfs in het bedrijfsleven waren antropologen nodig', alleen het punt is dat ik zelf absoluut NOOIT in het bedrijfsleven terecht wil komen, ik wil dolgraag iets met vluchtelingenwerk doen maar het is gewoon moeilijk om me daar op vast te pinnen omdat de opleiding best "vaag" is.

En ik wil ook gewoon iets afmaken omdat ik al 20 ben en niet meer heb dan mijn VWOdiploma.
__________________
wat een heerlijkheid
Advertentie
Oud 21-10-2008, 20:16
Verwijderd
Wrapped in her arms I see you across the street
and I can't help but wonder if she knows what's going on.
You talk of love but you don't know how it feels,
when you realise that you're not the only one.

Time after time I've tried to walk away
but it's not that easy when your soul is torn in two.
Oud 21-10-2008, 21:15
Verwijderd
Het is altijd leuk als iemand waar je een hekel aan hebt domme taalfouten maakt. Gna.
Oud 21-10-2008, 22:07
Verwijderd
Ja HELP mijn essay van 2000 woorden dat voor vrijdag afmoet blijkt volgens groepsgenoten 6000 woorden te moeten zijn, dat kan toch niet kloppen?
Oud 21-10-2008, 23:10
Redhair
Redhair is offline
Vandaag was weer zo'n dag dat ik alleen maar geslapen heb. Vriendje verliet om negen uur het bed voor z'n werk. De afspraken die ik had heb ik afgezegd en heb, met twee onderbrekingen voor de hond, tot negen uur vanavond geslapen. Hoop dat dit niet weer een bedweek word, een week waarin ik alleen maar kan slapen omdat wakker zijn me al te veel is.
Zondag is de eerste van de drie kittens naar zijn nieuwe huis gegaan. Vanavond heeft een huisgenoot de tweede meegenomen. Dat was de liefste, ik ben blij dat die huisgenoot hem heeft, hij hier in huis blijft, ik hem kan blijven zien. God wat had ik dat beest graag gehouden, als ik geld had was hij niet weggegaan. Vannacht kwam hij zelfs bij mij op het kussen slapen, we waren zo gek op elkaar. Nu is er nog eentje hier, een waar ik nog geen nieuw huis voor heb. Mamapoes is een stuk rustiger nu, ze had duidelijk genoeg van alle kleintjes, was een stresspoes geworden. Ik hoop dat de laatste snel een leuk huis vindt en het tot die tijd nog leuk heeft hier zonder haar broertje en zusje.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-10-2008, 03:00
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Als die viezige hoofdredacteur mijn slotalinea niet boeiend genoeg vindt, en vindt dat deze niet genoeg toevoegt aan het artikel, dan schrijft hij zelf maar wat beters. En als hij eerst commentaar geeft (al dan niet terecht) en vervolgens afsluit met een zin als: "Andermaal dank voor je vele werk!", dan moet hij niet gek opkijken als ik dat een beetje sarcastisch over vind komen. Ik ben geen robot en heb hier meer te doen.

Hoewel ik natuurlijk stiekem toe moet geven dat ik het niet leuk vind als mensen mijn artikelen niet goed genoeg achten. Ook niet als het maar om 1 alinea gaat.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 22-10-2008, 03:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik weet allemaal niet meer wat ik aan het doen ben...
ik word gek van mijn gedachten, of was ik nou al gek..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-10-2008, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Ja HELP mijn essay van 2000 woorden dat voor vrijdag afmoet blijkt volgens groepsgenoten 6000 woorden te moeten zijn, dat kan toch niet kloppen?
oeii das niet zo fijn.. succes ermee!

ot: ik vind het nog steeds zo vroeg om 8 uur beginnen, moet door tot 5 vanavond dus zit hier nog wel eventjes.. nja komt ook wel weer goed, en daarna wel 100 euro verdiend .
En voor de rest heb ik zin in vanavond, lekker squashen met vriendinnetje. Oh en dit weekend moet i kzo keihard aan school
Oud 22-10-2008, 08:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Anneka: wat voor baan heb jij dat je 100 euro in een dag kan verdienen?

OT: Wow, wat een motivatie, ik zit al heel ijverig in de UB. En geen uur te vroeg want het is nu al druk. Maar ik zit te forummen, dus wat dat betreft Vandaag moet ik een hoop doen, straks overleg met studiegenootje over de opdracht en dan is hij (hopelijk) klaar! Moet nu dus even hard aan het werk, alvast beginnen met samenvatten enzo.. Blegh. Maar vind het wel supergoed van mezelf dat ik hier al zit en vanochtend om kwart over 7 naast mijn bed stond.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-10-2008, 08:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Grappig idee, mijn huisgenootje is ook al heel vroeg naar de UB vertrokken

@Medúlla: Oei, succes! Weet je wel zeker dat het 6000 woorden moet zijn, want dat is ook wel echt lang. Maar gelukkig heb je dan al 2000 woorden vast

OT: Ik wil slapen maar het is ochtend, dus laten we maar weer beginnen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-10-2008, 08:50
Verwijderd
Koud op het station. Gelukkig verdient dit goed. En het is maar tijdelijk! :bibber: en het gaat best goed, eigenlijk. Mis mijn vriendje, maar verder. <3
Oud 22-10-2008, 09:32
Verwijderd
oke. een slecht cijfer voor dat paper. wist ik al van tevoren. Dus nu maar mezelf voor blijven houden dat je nu eenmaal niet alles in 7 weken kan leren, en dat je fouten mag maken en dat alles wel goedkomt. zenzen yinyang hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

en toch voelt het weer alsof ik heel dom ben
Oud 22-10-2008, 09:38
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vanavond weer veel geld verdienen En het is natuurlijk gezellig! Straks eerst verder met ons onderzoek... Geen zin
Oud 22-10-2008, 10:11
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Blaat. Ik hoor druk bezig te zijn voor school maar het wil nog niet echt lukken. En de deadline van vrijdag blijft toch echt staan...

En ik heb gisteren het bedrijf gebeld welke over onze cv-ketel gaat. Die gaf sinds vorige week donderdag constant storing aan en resetten hielp slechts tijdelijk. Nu komt er als het goed is vandaag iemand langs, maar, zal je altijd net zo zien, sinds dat ik hem gisteravond voor de laatste keer gereset heb, doet hij het ineens weer prima Ik weet nu niet goed of ik dat bedrijf af moet bellen of dat ik die monteur gewoon alsnog maar langs moet laten komen..
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-10-2008, 11:02
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik móet me gewoon gaan inschrijven bij een uitzendbureau. Heb gewoon nog maar 60euro om deze maand door te komen en heb al sinds de zomer geen nieuwe kleren meer (zelf) gekocht. Op kamers zitten is maar stom .
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-10-2008, 11:28
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Tentamenstress, herbelevingen en verdriet om papa.

En als alles wat mannelijk is mij nu alsjeblieft met rust wil laten...
Oud 22-10-2008, 12:38
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ondertussen is het mannetje voor de CV langsgeweest, gelukkig kon ik nog redelijk goed uitleggen wat een ander mannetje mij in de zomervakantie had verteld, waardoor hij wel snapte wat voor storing we hadden gehad. Nu heeft hij dus de sensoren vervangen, en moet die storing niet meer voorkomen Ook heeft hij 1 verwarming ontlucht waar we last van hadden en hier een ontluchtingssleuteltje achtergelaten zodat we het zelf ook kunnen doen En hij heeft onze thermosstaat ingesteld zodat deze de temperatuur nu zelfstandig regelt Ben ik blij dat ik hem toch niet heb afgebeld
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-10-2008, 14:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Van 9.00 tot 13.45 in de UB gezeten vandaag, echt lekker kunnen werken! De opdracht is zo goed als af (alleen lay-out nog en printen) dus we zijn héérlijk op tijd klaar. Heb ook nog een hoop kunnen doen voor m'n essay, ik ben nog lang niet op de helft maar het begin waar ik zo tegen aan zat te hikken is er Nou heeft m'n lieve vriendinnetje net onze koffie-date afgezegd omdat ze zich zo ziek voelt,, echt jammer (Misschien was ik dan nog wel even in de UB gebleven). Nouja, dan maar hier verder werken. Heb wel ineens veel meer motivatie om er weer tegenaan te gaan.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-10-2008, 14:36
Verwijderd
Ik had al deze hele week aan vanalles willen werken maar 't kwam er telkens niet van, nu dacht ik vandaag dat ik veeeeel zou moeten doen, lees ik in een e-mailtje dat twee deadlines helemaal niet vrijdag al zijn, maar pas over twee weken, dus nu heb ik mooi vandaag en morgen de tijd om voor m'n tentamen van vrijdag te leren én om een verslag te schrijven. Maar dan moet ik het wel ook dóen.
Oud 22-10-2008, 16:33
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Half 6 alweer en wat heb ik nou helemaal gedaan vandaag?
Vanmorgen naar de huisarts, voor m'n ogen. Eerst de co-assistente ernaar gekeken, toen de dokter. Ze wisten het niet en nu heb ik een doorverwijzing naar de oogarts. Dus binnenkort daarheen. Een uur later was ik thuis, moest echt mega lang wachten totdat ik aan de beurt was, maar zo gaat dat in die praktijk.
Toen even rustig m'n tas ingepakt en de bus in en naar Groningen.Vriendinnetje gemeet en dat liep een beetje uit, maar ach . Dus pas om 16u uiteindelijk in de UB, kopieren en boek inleveren en boete betalen. En nu is het eindelijk een beetje minder druk aan het worden...echt mega druk hier, overal trouwens, stad, trein, bus. Herfstvakantie. Denk dat ik zo maar weer naar huis ga, moet toch ergens eten en ik heb geen zin om weer zo laat thuis te zijn vanavond. Morgen maar weer hard aan de typ.
Oud 22-10-2008, 17:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
En-nu-en-nu-en-nu-en-nu. Ik wil verdwijnen. Ik wil weg en niet horen wat ze zeggen, niet horen wat ze denken, niet horen wat ze menen te weten over mij. Ik moet ze bellen en vertellen dat het niet klopt, dat ik niet volledig ben geweest, dat hun diagnose nooit juist kan zijn. Ik moet ze vertellen dat ik niet ziek ben, niet gestoord. Dat ik me daar niet had moeten aanmelden, dat ik me aanstel en het spijt me. Het spijt me dat ik kwam en dat ik deed alsof en dat ik zelfs mezelf voor de gek hield. Ik wil niet.

I want out from under
This convining skin
That I so reluctantly live in
My worth is measured solely
According to the scale
I’m heavy, I feel frail

And it’s alright
I’m alright
I want to be ok
I’ve seen it before
This eyesore, it’s me
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-10-2008, 17:05
Verwijderd
Citaat:
@ Anneka: wat voor baan heb jij dat je 100 euro in een dag kan verdienen?

OT: Wow, wat een motivatie, ik zit al heel ijverig in de UB. En geen uur te vroeg want het is nu al druk. Maar ik zit te forummen, dus wat dat betreft Vandaag moet ik een hoop doen, straks overleg met studiegenootje over de opdracht en dan is hij (hopelijk) klaar! Moet nu dus even hard aan het werk, alvast beginnen met samenvatten enzo.. Blegh. Maar vind het wel supergoed van mezelf dat ik hier al zit en vanochtend om kwart over 7 naast mijn bed stond.
100 euro is wel heel erg veel gezegd, ik heb 8,5 uur gewerkt oftwel met iets meer dan 10 euro per uur zit ik op 90 euro! maar ik werk op de klantenservice van een zorgverzekering.
Oud 22-10-2008, 17:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn vriendje wil vrij snel een huis gaan kopen zodra ik afgestudeerd ben, en we wonen nog niet eens samen. Wel eng hoor, ik had altijd gedacht dat we eerst een poosje zouden huren. Maar kopen is wel gaaf.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-10-2008, 18:55
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
100 euro is wel heel erg veel gezegd, ik heb 8,5 uur gewerkt oftwel met iets meer dan 10 euro per uur zit ik op 90 euro! maar ik werk op de klantenservice van een zorgverzekering.
Ik krijg 15 euro per uur. Ligt ook maar net aan het baantje zelf en het werk dat je verricht... Ik doe het via een persoongebonden budget.
Oud 22-10-2008, 19:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
jeutje ik haal niet eens 5 euro per uur in een winkel

OT: Sommige mensen (nah vooruit, mannen zelfs veel te oude mannen) kunnen echt je hele dag goedmaken
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-10-2008, 19:40
Verwijderd
*knuffel* voor Yana. Je hebt het goed gedaan en je stelt je niet aan. Je bent daar echt aan het juiste adres!

OT: eten is stom en eetdrang al helemaal. Misschien moet ik maar weer terug aan de medicatie. Geen heftige emoties meer, geen eetdrang, gewoon heerlijk alles onderdrukken. Dat voelt ook niet goed, maar dan val ik tenminste af.

Oh en dat tentamen, ik ga het echt niet halen hoor. Volgens mij kan ik het gewoon niet en ben ik natuurlijk véél te laat begonnen. Stomme doos. Stomme #$%%$&^*&*^%#@!!#@$.
Oud 22-10-2008, 19:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Sonho!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-10-2008, 20:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: *knuff* &: doe eens wat liever tegen jezelf!

OT: Wow, relaxt! Ik heb ineens 40 tentamenvragen gemaakt en ga voor het eerst (met uitzondering van de eerste collegeweek) weer eens voorbereid naar m'n werkgroep, ook wel eens leuk De samenvatting voor m'n essay is nu zo goed als af, dus denk dat ik al op 'n derde deel zit. Kijken of ik vrijdag al op de helft kan komen. En volgende week wordt even een superrrrstrakke planning hanteren aangezien ik het hele komende weekend niets kan leren. Oeh, oeh, ik heb zin in weet-niet-waar-we-naartoe-gaan! Oh en net rijles gehad, voor de eerste keer in het donker (5e les al!) haha dat was even wennen maar eigenlijk ging het wel goed! Nog even langs m'n oude school gereden, denk dat ik daar na de tentamens ook maar weer eens een kopje koffie met de conciërge moet gaan drinken Ik verwacht van mezelf dat ik halverwege december wel mijn theorie kan halen, dus morgen het vragen-boek kopen bij m'n werk. Dat moet te halen zijn. En wat echt superfijn is: ik heb het kneiterdruk maar ik heb het allemaal nog onder controle. Geen paniek, het gaat me lukken, en ik doe nog leuke dingen tussendoor ook. Volgens mij krijg ik eindelijk het studentenleven/plannen een beetje door, precies op tijd
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-10-2008, 21:16
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Pfff. Tot 21.30 nog doorgewerkt aan mijn verslagen. Nu is het wel even genoeg. Ik zie morgen nog wel hoe ver ik kom, en vrijdag zet ik de puntjes op de i en dan lever ik het gewoon in. Als m'n evaluatieverslag maar voldoende is, de concrete uitwerking van mijn POP komt later wel. Toch stom, ik dacht dat ik nu wel tevreden zou zijn over de hoeveelheid werk die ik verzet heb vandaag, maar toch ben ik het niet. Hopelijk kan ik straks wel slapen en ga ik er niet de hele nacht over piekeren...

Tussen de bedrijven door ook nog naar m'n psych geweest, we hebben geevalueerd in hoeverre de doelen nog van toepassing zijn en nieuwe doelen opgezet voor de komende tijd. Was wel fijn. Vooral ook om te zien hoe enorm ik al veranderd ben, en dat in de positieve zin
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 22-10-2008, 21:35
kroot
kroot is offline
@ sonho: idd wat nijn zegt: wees een beetje liever voor jezelf!
@Nijn: knap hoor! Goed bezig!

OT: wie heeft er een koor in de aanbieding?? Hoofdvakles ging best goed, voor het eerst kwam er ook positief commentaar en dat had ik wel even nodig. Morgen werken en naar orkest. En vooral niet vergeten om langs de apotheek te gaan en op mijn werk wat piano te studeren.
Oud 23-10-2008, 07:01
Verwijderd
Citaat:
jeutje ik haal niet eens 5 euro per uur in een winkel
Ik verdien al bijna 6 euro per uur en ik ben jonger (en ik werk dus ook in een winkel).:/

OT: Zin in samenwonen! Dadelijk gesprek op school, heb ik wel even nodig zeg, pfff.
Oud 23-10-2008, 07:40
Verwijderd
Jegh bah. Wakker worden met een kuthumeur. Stress omdat ik de concertkaartjes niet kon vinden (uiteindelijk wel gelukkig). Wegen. Nog meer kuthumeur. Ik eet (en weeg dus) te veel.
Ik ga maar weer even terug in bed met m'n studieboek en zo opnieuw opstaan. Er is teveel werk en ik doe te weinig. Goed bezig Ave, zo kom je er wel..
Oud 23-10-2008, 08:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Ave: Als jij de dag nu inderdaad gewoon maar eens opnieuw begint Soms werkt dat hoor, dan word ik wakker met pijn en dan val ik opnieuw in slaap en dan is alles ineens goed

OT: Maar vandaag dus niet want ik heb presentatie en ik vind altijd dat ik daar niet zenuwachtig voor ben maar mijn lichaam is het wel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-10-2008, 11:24
Verwijderd
Ik heb vreemd gedroomd. En dat zit me dwars gewoon omdat het zo logisch was, maar zo had ik het nog nooit bekeken. Maar het afsluiten, of closure, gaat me steeds beter af .
Ik voel me steeds gelukkiger alleen ik ben nu echt heel erg moe. En dat is raar want ik heb lang geslapen.
Morgen ga ik lekker een weekendje naar de veluwe en damn wat heb ik daar zin in.
Jammer dat hij meegaat.
Vriendje is lief en ik mis hem. Bah.

I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother,
I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed.
I'm your hell, I'm your dream, nothing in between.
You know you wouldn't want it any other way.
Oud 23-10-2008, 11:42
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Waarom heb ik niet een hele rijke papie en mamie die voor mij een appartement willen kopen in het centrum van Utrecht ?
Ik wil zó dolgraag samenwonen maar we hebben de financiële middelen er niet toe en dat suckt.

Vandaag komt mijn mama langs met een nachtkasje en een bedlampje jeej! Kan ik tenminste lezen in bed want heb nu maar één lamp op mijn kamer en dat is echt niks.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 23-10-2008, 12:07
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Er worden allerlei dingen vervangen in mijn huis! Ik ben zo blij

Ik krijg misschien een thermostaatkraan in de douche, fijnnn!
Oud 23-10-2008, 12:36
Verwijderd
Beter word ik snel ongesteld. Ik weet wel dat kans miniem is en dat ik sowieso pas een paar dagen na mn laatste pil ongesteld word steeds maar toch. :/
Oud 23-10-2008, 13:18
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Note to self: bij volgende presentaties toch maar weer een groter lettertype gebruiken, zodat ik ook als ik niet door mijn bril heen kijk de tekst kan lezen. Boeiend dat het er stom uitziet. En ik was echt zelden zo zenuwachtig voor een presentatie, stom.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-10-2008, 13:54
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Ik móet me gewoon gaan inschrijven bij een uitzendbureau. Heb gewoon nog maar 60euro om deze maand door te komen en heb al sinds de zomer geen nieuwe kleren meer (zelf) gekocht. Op kamers zitten is maar stom .

60E voor de rest van de maand....dat is net zo veel!!!

Tja...en och.....ik ben wel vrolijk.
__________________
never get old
Oud 23-10-2008, 14:17
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Aargh ik moet nog 300 pagina's vol met formules leren en ook nog oude tentamens oefenen voor volgende week Dat gaat echt noooooooooit lukken want ik snap het nu al nauwelijks! Als ik nu niet gauw stop met SOGgen wordt het echt een faal voor mijn aerodynamica tentamen
Oud 23-10-2008, 14:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben weer helemaal prut.. ik moet echt nog onwwwwijs veel doen voor die tentemens en het gaat echt niets worden en argh...
en vanavond moet ik ook nog werken aan een prokect met 2 andere en ik kan eigenlijk niet (dubbele agenda) probeer ik iets te regelen krijg ik nergens antwoord op.. ik word niet goed!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-10-2008, 15:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Dankje Heksjuh .
En Yana, kop op hè, je bent goed bezig!

OT: ik wilde maandagavond nog even posten dat het best goed ging, toen liep mijn computer vast... nu zit ik maar op de uni te typen. Dinsdag kreeg ik ineens flinke blaasontsteking, voelde me heel klote. Heb nu antibiotica, maar voel me nog steeds niet 100%. Dus ik was naar huis gegaan en lekker daar uitgeslapen, stukje geskipt en gister kwam vriendje, ozo lief, en ik ging leren en hij had thee gezet en toen ging hij mij een cadeautje geven, een doosje in de vorm van een hart. Ahgos, ik smolt echt honderd keer, zo schattig. En nu ga ik nog even leren en dan vanavond eten bij J en film kijken. Morgen voor het eerst werken bij de eerstejaarsjes, spannend .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-10-2008, 15:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben al een paar uur heel goed bezig , alleen niet zover als ik had willen zijn.
Inleiding verbeteren is gewoon irritant. Maar als-ie af is, kunnen vriendje en moeder enzo hem lezen op rare zinnen/taal/typfouten etc. En kan ik verder met hoofdstuk 2 verbeteren.
En ik heb een spiertje verrekt in m'n schouderblad en dat doet pijn. Weet niet waardoor het komt, van het typen aan een te lage tafel of van die mega zware tassen die ik elke dag heb. Tis wel heel vervelend iig. Nu ff pauzeren, want het doet écht pijn en het lukte ook even niet meer. Nog 2 uurtjes en dan naar huis, anders moet ik hier eten en dat vond ik dinsdag niet zo'n succes.
Oud 23-10-2008, 16:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik word zo vervelend van mijn onderwijskundeopdracht. :boos: ik vind het heel leuk maar ik ben veel te perfectionistisch en daarom ga ik maar speculaasjes en stroopwafels eten en dan voel ik me daar weer slecht over & het is ZO'N onzin! Ik heb een uur geleden nog geconstateerd dat ik liever voor mezelf moest zijn dus waarom doe ik dat niet? Ik weet ook gewoon niet goed waar ik moet beginnen, het is zoveel.

Maar er is een begin en dat gaat over integratie en differentiatie. Aye. Ik heb zin in eten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-10-2008, 16:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Correctie, vet wijs idee! Ik heb een internetstekker en die kan eruit. Ik heb zin in vanavond. <33
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-10-2008, 16:49
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
KUT KUT KUT KUT mijn beste vriendinnetje is opgenomen
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 23-10-2008, 18:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Auw, ik ben echt gebroken. Moet echt een beetje voorzichtig zijn.
Net thuis, mega druk in de trein, maar ik kon wel zitten gelukkig. En nu heb ik honger, maar moet nog even wachten.
Oud 23-10-2008, 19:12
moon
Avatar van moon
moon is offline
't is weer eens mis. Het loopt uit de hand op mijn werk. Ik kan een negatief gesprek verwachten als ik zo doorga als nu, zo werd mij vandaag duidelijk. In de omgang met cliënten doe ik het prima, maar voor de rest doe ik alles fout, daar komt het zo ongeveer wel op neer. Ik was alweer depri., maar nu helemaal. Ik doe weer de stommste dingen. Het doet er ook niet toe wat ik mezelf aan doe, dit lichaam hoeft hoop ik toch niet lang meer mee.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-10-2008, 19:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb vanmorgen een verkeerde beweging gemaakt en nu kan ik mijn hoofd amper bewegen. Mijn hele schouder, arm en rug doen zo'n ontzettend veel pijn. Paracetamol helpt ook niks, dus ik ben maar naar huis (naar mijn ouders) gegaan en ga morgenochtend naar de huisarts. En mijn werk afbellen morgen, want ik kan zo echt geen kassa draaien. Verder voel ik me ook niet al te best, verkouden en keelpijn.
Door de pijn in mijn nek/schouder kan ik mijn hoofd niet bewegen en door de pijn in mijn rug de rest van mijn bovenlichaam ook niet zo goed. Mijn studievriendinnetje zei dat ik net als een robot loop. Dat wordt dus ook niet trainen zondag, want ik kan het niet maken om mijn werk af te zeggen en wel te gaan trainen. Maar ik hoop wel dat het morgen beter gaat of dat ik goede pijnstillers krijg.

Gisteren tentamen om negen uur 's ochtends, waren ze een kleine 100 tentamens kwijt. En daar kwamen ze tien minuten voor het tentamen achter We hebben een uur zitten wachten tot alles er was.
En daarna liepen alle hoorcolleges uit.
Trainen was wel fijn, ookal werkte mijn rug niet heel erg mee. En ik kon terugreizen die ik al heel lang niet gezien had, en dat was fijn.

En nu ga ik in mijn bed liggen want veel meer kan ik nu niet.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 23-10-2008, 20:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag gaat weer voorbij en dan wordt het morgen. Morgen gaat weer voorbij en dan wordt het weekend en alles gaat voorbij. Maar het wordt niet beter. Ik wil slapen en lijnen en eteneteneten en braken en pijn voelen en alles maar niet dit. Niet dit uitzichtloze, wanhopige gevoel. Niet dit geschreeuw van binnen dat geen uitweg vindt.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.