Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Souring through a dream (Manhattan '85) Cielo e terra (Manhattan '85) Tirami su (Manhattan '87) Echter deze platen klinken vrij subtiel, en laten een heel andere Al Dimeola horen. Het 'stevigere' (solo) jazzrock en fusionwerk heeft hij gemaakt tussen 1976 en 1982 (CBS Records) Maargoed, dit even ter info. ![]() Vandaag heb ik deze Cd orgineel binnengekregen, heb na jarenlang een copy gehad te hebben toch maar een orgineel uit de States laten overkomen. ![]() GONGZILLA ''suffer'' 1995 (LoLo) ![]() Marco, alias ''Sayonara'' schreef in zijn nieuwsbrief van September 1995 het volgende over deze CD. Dit is mischien wel de fraaiste Cd van 1995. Inderdaad: de oude bekenden van Gong. Dit is echt fenomenaal, zo mooi! Met o.a Pierre Moerlen, Bon Lozaga, Allan Holdsworth, etc. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb ook de originele op vinyl. maar nu dus ook de lost mixes op CD ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() gistere nog aangekocht een onderhemd van madball |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zit volgens mij vooral in het eerste gedeelte van de CD? is vooral duidelijk te horen in de intro van nr 3..
Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 15:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vind de "extra's" zowiezo magertjes op die cd. 2 nummers, een handvol clips en het zelfde artwork ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga anders wel ff contact opnemen met Victory ofzo.. :/ check http://community.silversteinmusic.co...pic.php?t=1209
Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 16:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Yeah, we are aware of the problem that's why we aren't selling it at shows. It's a huge fuckup and we're really upset about it. Victory is currently recalling all of the bad discs and they will be replaced. If you got a bad one take it back to the store and then email Victory Records... info@victoryrecords.com i think is the email. They will send you a good one. I am so sorry, this is out of our hands unfortunately but we are doing our best to fix the problem. Thank you guys so much for buying it. I think the good cd's are getting shipped to the stores right now. take care" Ik ben tot nu toe te lui geweest om een mailtje te sturen, zou je misschien kunnen pm-en of zo als je de cd kan opsturen of zo?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan alleen deze copy niet echt terug brengen want ik heb 'm online gekocht en die nemen 'm niet terug als de verpakking is verbroken. Dus hoop dat Victory gewoon een goede versie stuurt, ook al heb ik de fuck up versie nog in m'n bezit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn nieuwe en geweldige aanwinst: Smashing Pumpkins - Aeroplane Flies High BOXSET |
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
![]() Heb ik ook trwns! Mijn laatste aanwinsten: At the Drive-in - Relationship of Command Sunny Day Real Estate - Diary Emery - The Weak's End |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? Welles | 500 | 07-08-2005 01:56 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 10-03-2005 19:34 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, shirts etc? telluriet | 500 | 16-11-2004 21:04 |