![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Plus, als ik haar vriend niet zou kennen, en de mensen daarom heen, zal het me weinig boeien wat ze van mij vinden. De mensen in haar omgeving hebben ook maar te respecteren met wie zij om gaat, toch? Het is echt niet zo dat als ik haar zou verleiden, en zij kiest voor mij, verbreekt haar relatie voor mij dat ik dan ineens een gigantische eikel ga zijn tegen de mensen wie zij kent, inclusief haar ex. Het is toch haar keuze? En de pijn die daar uit voor komt is toch afkomstig uit haar keuze? Ga dan niet boos zijn op mij, maar op haar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder ga ik me niet in de discussie mengen, want daar heb ik geen tijd voor. alles wat ik wou zeggen was trouwens al gezegd door twee voorgenoemde personen en alles wat ik nog wil zeggen zal ongetwijfeld nog wel gezegd worden door dezelfde twee. nou zeg, Optima, veel succes ermee!! en laat je ff weten hoe het afloopt? ![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() serieus: hij moet zijn vriendin gewoon ruim van tevoren inlichten dat hij iemand heeft leren kennen die hij leuk vindt, voordat er ook maar iets geconsumeerd wordt.
||
Citaat:
de vonk, das het probleem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
of het verkeerd is?
ja: - als hij vreemdgaat zonder zijn vriendin in te lichten - als hij zijn vriendin erg grof dumpt - als hij je helemaal niet ziet zitten en je daarna erg rot gaat behandelen ( maar als hij al een beetje terug flirt is dit niet zo) nee: - als hij zegt je leuk te vinden maar er verder niets mee wil doen ( dan heb je een soort van flirt-vriendschap en kun je gewoon wachten tot het uitgaat) - als hij na een tijdje kiest voor jou VOORDAT het intiem gaat worden - als zijn vriendin het met hem uitmaakt ( maarja, dan kun je met een huilbaby zitten)
||
Citaat:
Als een ander meisje mijn vriendje echt leuk vindt, vind ik dat niet zo'n fijn idee, maar kan ik haar alleen maar gelijk daarin geven. Ik zou zelf niet zo snel echt gaan 'aftasten' want ik blijf liever van andermans relatie af, maar ik kan het me best voorstellen dat iemand dat doet. Het is aan die jongen om daar al dan niet wat mee te doen. Zolang je maar stopt als hij duidelijk laat merken dat hij geen interesse heeft.
||
Citaat:
helemaal mee eens ![]()
|
als iemand nog gelukkig is in een relatie vind ik dit fout, dan is het puur uit egoisme, dan hou je er geen rekening mee wat hij voelt en met welke dillema's hij komt te zitten
van de andere kant, hij bepaald natuurlijk zelf of hij op je verleiding ingaat..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() egoist ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De ware bestaat niet, er zijn altijd meerdere 'waren'. Ik weet zeker dat jij hem vlugger kunt vergeten, dan zijn vriendin (want iemand die je dumpt vergeet je niet zomaar). Ga dus maar op zoek naar iemand anders. Als iedereen dit credo respecteerde, zou het leven veel mooier en eenvoudiger zijn ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Internetfilm ´´Judea Declares War on Germany´´ Folkmann | 32 | 11-07-2005 21:40 |