Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik heb dat ook gelezen op dat forum. Het ging om de achtergrond van de kamer waarin de mensen werden geïnterviewd..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Yvon nam erg gretig de kas. Ik vind dat dat haar minder verdacht maakt eigenlijk. De mol zou dat niet snel doen. Je ken ook met de pool meedoen he zozo ![]()
||
Citaat:
"En Marc Marie met z'n bluesky spaghetti. Een liedje van u2 is iets met bluesky en dat gaat over amerikanen die geen afscheid kunnen nemen." "De amerikanen die nooit afscheid namen.....miss saigon...... Lottie" Uit het forum overgenomen.
||
Citaat:
Hmmmm. Lottie is, voor mij, nog geen potentiële Mol, maar dat kan nog veranderen. Kom maar op met die hints die naar Lottie leiden! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha die zorgt juist voor de dosis humor in het spel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
||
Citaat:
Misschien komt het (ooit?) nog een keer bij SBS6 ofzo, daar zijn de rechten van het programma volgens mij aan verkocht. *zucht* Krijg je weer zo'n commerciële troep. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gaat ie zeggen dat die plaatjes met nummers van metaal zijn en dat je die met dat ding moet zoeken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iig, lottie, roeland of sander zijn de mol...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Opvallend is wel het aantal hints dat naar Victoria wijst: * de straat naast het restaurant waar ze de 1e avond aten, heet 'Victoriastreet' * Victoria hield de metaaldetector boven de schep (afl. 2) * in één van de tonnen (afl. 2) zat bier van het merk 'Victoria' * één van de kandidaten (weet niet meer wie, afl. 1) zegt: "jij bent de mol, jij bent de mol" en op hetzelfde moment is Victoria in beeld * Angela staat voor een witte vuurtoren met rode bovenkant (afl. 1) : Victoria staat bekend om haar spierwitte huid en knalrode haar * als je naar de website van wie is de mol gaat, daarna naar afleveringen, aflevering 1 en dan opdracht 1, zie je daar de ogen van Victoria staan Ik zet deze hints nu op een rij en zeg er meteen bij dat ik een aantal hints niet zelf gezien heb (laatste 3 komen van het forum van Wie is de Mol) en sommigen ook wel vergezocht vind misschien. Ik weet zelf ook nog niet precies wie het is (zou wel knap zijn zo snel), ik verdenk Yvon Jaspers (vanaf de 1e aflevering en nu nog steeds) en nu toch ook Victoria... Moeilijk hoor! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(of het handig is weet ik niet, maar dit is wellicht de gedachte erbij geweest) Maar ik heb het pas net gezien, dus ik ga eens even voor mezelf bedenken van wie ik denk dat ie de mol is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |