Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 19:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
koekjes schreef op 13-12-2004 @ 19:21 :
kurk en naald en aansteker. doet een vriend van me de hele tijd. gewoon naald verhitten en door je oor rammen en die kurk erachter zodat je kracht kan zetten.
verder gewoon goed ontsmetten enzo en dan komt t wel goed, ram er wel iets van titanium of zilver in, dat geneest beter volgens mij
juh. kurk hoeft an sich niet eens, gewoon je oor opzij trekken zodat je niet in je nek prikt.
Oud 14-12-2004, 08:41
Qamra
Qamra is offline
Is het trouwens mogelijk om een gaatje (in je oorlel ) opnieuw te laten prikken zonder het eerste gaatje dicht te laten groeien?

Ik heb namelijk iets van een jaar of twee jaar geleden twee gaatjes in mijn oor erbij laten schieten, alleen werd dat kind nerveus bij de 2e en die zat dus behoorlijk mis. Kortom, het is lelijk. Zou ik het gat bij een piercer goed kunnen laten maken, zonder 1 'groot' gat te krijgen, of moet ik hem eerst laten dichtgroeien?

Beetje vaag
Oud 14-12-2004, 11:28
Verwijderd
Werken piercingshops eigenlijk op afspraak? En is die aan het muntplein in A'dam een beetje goed?
Oud 14-12-2004, 13:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 14-12-2004 @ 12:28 :
Werken piercingshops eigenlijk op afspraak?
Ligt eraan

Ik kon zo doorlopen iig.
Oud 14-12-2004, 14:05
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 13-12-2004 @ 18:45 :
ok, dit is waarschijnlijk al ontzettend vaak gevraagd, maar nu ben ik eindelijk zo ver dat ik morgen een tepelpiercing durf te laten zetten. ik wil het al een hele tijd, maar ben een beetje bang voor de pijn , maar morgen ga ik echt. nou wilde ik even weten of het erg pijn doet en of je er nog lang last van hebt.
Ik heb t eindelijk gedaan, vandaag!!!!! en ik ben blij dat ik t heb laten doen, want de pijn viel echt heel erg mee, alleen deed het even pijn toen de naald erdoorheen ging, maar dat was n fractie van een seconde. ik ben er zo blij mee . ik kan iedreen aanraden die n tepelpiercing wilt maar bang is voor de pijn: doe het, want de pijn valt echt mee!
Oud 14-12-2004, 16:52
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 14-12-2004 @ 15:05 :
Ik heb t eindelijk gedaan, vandaag!!!!! en ik ben blij dat ik t heb laten doen, want de pijn viel echt heel erg mee, alleen deed het even pijn toen de naald erdoorheen ging, maar dat was n fractie van een seconde. ik ben er zo blij mee . ik kan iedreen aanraden die n tepelpiercing wilt maar bang is voor de pijn: doe het, want de pijn valt echt mee!
Niet zo optimisch meis...
Voor iedereen is dat anders

Maar feli,
En hapy healing
Oud 14-12-2004, 16:53
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Werken piercingshops eigenlijk op afspraak? En is die aan het muntplein in A'dam een beetje goed?
Intieme piercings op afspraak,
Andere niet.

Is in de meeste shops zo
Oud 14-12-2004, 16:58
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
En is die aan het muntplein in A'dam een beetje goed?
nee! bodycult is klote..ze vragen teveel geld (bijv. 70 voor een industrial terwijl die in andere shops 50 is) en ze zijn onaardig en ongeinteresseerd. bovendien kreeg ik toen ik mn lip had laten piercen daar niks mee voor de nazorg behalve zo'n formuliertje. geen zeep niks.
Oud 14-12-2004, 17:10
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 14-12-2004 @ 17:52 :
Niet zo optimisch meis...
Voor iedereen is dat anders

Maar feli,
En hapy healing
ja, dat weet ik wel. en dank je
Oud 14-12-2004, 17:42
FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
cha0s schreef op 13-12-2004 @ 20:13 :
juh. kurk hoeft an sich niet eens, gewoon je oor opzij trekken zodat je niet in je nek prikt.
Ik neem aan dat jij wel wat ervaring heb op dat gebied. Vraagje, hoe zorg je ervoor dat je niet scheef prikt? is daar een methode voor of moet het gewoon op de gok
Oud 14-12-2004, 18:12
iebke*
iebke* is offline
Citaat:
koekjes schreef op 13-12-2004 @ 19:21 :
kurk en naald en aansteker. doet een vriend van me de hele tijd. gewoon naald verhitten en door je oor rammen en die kurk erachter zodat je kracht kan zetten.
verder gewoon goed ontsmetten enzo en dan komt t wel goed, ram er wel iets van titanium of zilver in, dat geneest beter volgens mij
ok bedankt, ik ga het morgen denk ik eens proberen moet je de naald er gewoon doorsteken of ook nog mee draaien? En moet je een dikke naald nemen of een normale ?
Oud 14-12-2004, 18:16
Jules
Jules is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 13-12-2004 @ 17:54 :
Hij moest niet schaterlachen natuurlijk
Oja,
even vergeten,
dat je erbij was.

En Urm, je foto doet het wel thanks voor je info
Oud 14-12-2004, 18:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 14-12-2004 @ 18:42 :
Ik neem aan dat jij wel wat ervaring heb op dat gebied. Vraagje, hoe zorg je ervoor dat je niet scheef prikt? is daar een methode voor of moet het gewoon op de gok
eh, hm, mja, in 't begin deed ik 't gewoon op de gok en interesseerde het me niet zo veel dat ze scheef zaten, het waren toch mijn oren en ik prikte met veiligheidsspelden die ik er daarna gewoon in liet zitten.
maar, ja, gewoon goed kijken, voor de spiegel prikken, zorgen dat je naald goed gericht staat voordat je die punt door je oorlel duwt.
Oud 14-12-2004, 19:54
jannuhthapannuh
jannuhthapannuh is offline
Weet iemand hier.....

* hoe het zit met tandbeschadiging door een ringetje aan de zijkant van je lip?

*Zie je er nog iets van als je hem eruit haalt?

*En nog eigenlijk veel belangrijkere vraag haha hoe zoent zoiets eigenlijk.. geen last van lijkt mij?
Oud 14-12-2004, 19:57
cha0s
cha0s is offline
tandbeschadiging is altijd gissen, over 't algemeen niet, maar 't kan, ik had 'r iig geen last van.
bij mij zie je 'r helemaal niets meer van nu 'ie er uit is.
en 't zoent prima.
Oud 15-12-2004, 08:50
Verwijderd
Ik heb mijn piercing \o/. Laten zetten bij Bodycult en ik vond de piercing meneer eigenlijk wel erg aardig (leuk ook ), jammer dat ie alleen Engels of Spaans sprak maar dat leverde geen problemen op verder. Pijn was te doen, niet echt een prettig gevoel maar ik kon nog blijven zitten terwijl ik wel flauwval van een injectie . T voelt nu alsof ik een tand door m'n lip heb, en m'n lip is nog een beetje dikkig. Eten en drinken is wel lastig ;o.

Oud 15-12-2004, 10:01
edvis
edvis is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 15-12-2004 @ 09:50 :
Ik heb mijn piercing \o/. Laten zetten bij Bodycult en ik vond de piercing meneer eigenlijk wel erg aardig (leuk ook ), jammer dat ie alleen Engels of Spaans sprak maar dat leverde geen problemen op verder. Pijn was te doen, niet echt een prettig gevoel maar ik kon nog blijven zitten terwijl ik wel flauwval van een injectie . T voelt nu alsof ik een tand door m'n lip heb, en m'n lip is nog een beetje dikkig. Eten en drinken is wel lastig ;o.

[afbeelding]
mooi! ja eten en drinken was ook een ramp bij mij
Oud 15-12-2004, 10:39
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 14-12-2004 @ 20:54 :
Weet iemand hier.....

* hoe het zit met tandbeschadiging door een ringetje aan de zijkant van je lip?

*Zie je er nog iets van als je hem eruit haalt?

*En nog eigenlijk veel belangrijkere vraag haha hoe zoent zoiets eigenlijk.. geen last van lijkt mij?
het zoent geweldig, nouja eigenlijk alleen ervaring als de ander m heeft
Oud 15-12-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Zoals ik al zei; mooi!!
Oh my, ik wil ook!
Oud 15-12-2004, 13:21
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:

[afbeelding]
hehe ik weet welke piercer jij had dan die had ik ook en dies idd wel aardig (en leuk dus) maar die anderen:

ik wou trouwens ook meteen een ringetje in mn lip toen, maar bij mij zeiden ze dat ik beter eerst een staafje kon nemen
staat je goed!
Oud 15-12-2004, 14:22
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Citaat:
iebke* schreef op 13-12-2004 @ 18:42 :
Heeft iemand er ervaring mee ? Wil graag een paar gaatjes bij, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Hoe doe je dit nu net ? Ik heb gehoord iets met een appel, maar weet dit niet zeker. Weet iemand hoe het moet en heeft er iemand ervaring mee --> daarmee bedoel ik : deed het veel pijn? onstekingen ? ect.

Alvast bedankt

kusjes
Dat heb ik nu ook altijd. Ik doe het liever zelf. Ik heb t in totaal ongeveer 6 keer gedaan ofzo. Maar de meeste keren ging het mis. Nu heb een goed methode gevonden. Zo ga ik te werk;

Ik pak een naald die ik ff in het vuur houd. Dan veeg ik m af met een doekje dat ik vochtig heb gemaakt met desinfecterend middel. Mn oor maak ik daar ook mee schoon. Dan zet ik een puntje zodat ik makkelijker kan zien waar ik m wil hebben, en dan duw ik m erdoor. Ik raad je echt aan om altijd een ringetje te gebruiken. Dit kun je makkelijker schoonmaken en verkleint de kans op ontstekingen. Ik heb er ook wel eens knopjes in gedaan, maar het is een keer voorgekomen dat hij in mn oor groeide. Niet slim dus . En dan moet je er natuurlijk zo min mogelijk aankomen en reinig je 2x per dag. Succes d´r mee!
Oud 15-12-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef op 14-12-2004 @ 19:12 :
ok bedankt, ik ga het morgen denk ik eens proberen moet je de naald er gewoon doorsteken of ook nog mee draaien? En moet je een dikke naald nemen of een normale ?
gewoon erdoorheen rammen, ik zal wel een dikke pakken, dan krijg je er tenminste een oorbel in
Oud 15-12-2004, 17:10
Verwijderd
ik wil eigenlijk een oorbel bovenin mijn oor laten zetten, maar een vriend zegt dat ik t niet moet laten schieten want dan krijg je een bobbel enzo.
hebben jullie advies en waar doen ze dat ergens en hoeveel kost het en doet het pijn?
Oud 15-12-2004, 17:30
Yellowcard
Yellowcard is offline
[GEZOCHT] een 8mm tunnel

ik heb nu een 6mm tunnel en ik wil hem strechen tot 8mm, heeft iemand hier een tunnel te koop voor mij...
pm me de prijs(en foto) en dan zie ik het wel...
alvast bedankt
Oud 15-12-2004, 17:32
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 15-12-2004 @ 18:10 :
ik wil eigenlijk een oorbel bovenin mijn oor laten zetten, maar een vriend zegt dat ik t niet moet laten schieten want dan krijg je een bobbel enzo.
hebben jullie advies en waar doen ze dat ergens en hoeveel kost het en doet het pijn?
ik heb m ook bovenin laten schieten. heb er wel veel last van gehad en heb er toen een aantal maanden geen oorbel in gehad. daarna heb ik het gaatje doorgeprikt en ik heb er daarna nooit meer last van gehad. als je t laat schieten kost t volgens mij maar een euro of 5. ze doen t wel bij sommige sieradenwinkels, maar volgens mij ook bij piercingshops.
Oud 15-12-2004, 17:39
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
koekjes schreef op 15-12-2004 @ 18:10 :
schieten is idd niet goed, maar ik heb ook mn neus ooit laten schieten en nooit last van gehad dus je moet geluk hebben. piercen kun je gewoon in elke piercingshop laten doen, is wel duur in vergelijking met schieten. ik heb 2,5 maand geleden een industrial laten zetten en daarvan zit op het onderste gaatje ook een bobbel, dus ik ga morgen denk ik even naar de shop om ernaar te laten kijken. kraakbeen geneest superlangzaam dus je zult er wel een tijd last van hebben. en natuurlijk doet het pijn, of nouja verschilt ook per persoon. ik vond mn industrial iig mn pijnlijkste piercing.
Oud 15-12-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 15-12-2004 @ 18:39 :
schieten is idd niet goed, maar ik heb ook mn neus ooit laten schieten en nooit last van gehad dus je moet geluk hebben. piercen kun je gewoon in elke piercingshop laten doen, is wel duur in vergelijking met schieten. ik heb 2,5 maand geleden een industrial laten zetten en daarvan zit op het onderste gaatje ook een bobbel, dus ik ga morgen denk ik even naar de shop om ernaar te laten kijken. kraakbeen geneest superlangzaam dus je zult er wel een tijd last van hebben. en natuurlijk doet het pijn, of nouja verschilt ook per persoon. ik vond mn industrial iig mn pijnlijkste piercing.
hoeveel kost piercen ong?
Oud 15-12-2004, 19:01
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
koekjes schreef op 15-12-2004 @ 19:24 :
hoeveel kost piercen ong?
volgens mij ligt dat rond de 25 euro
Oud 15-12-2004, 19:21
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 15-12-2004 @ 20:01 :
volgens mij ligt dat rond de 25 euro
nee duurder
Oud 15-12-2004, 19:23
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 15-12-2004 @ 18:30 :
[GEZOCHT] een 8mm tunnel

ik heb nu een 6mm tunnel en ik wil hem strechen tot 8mm, heeft iemand hier een tunnel te koop voor mij...
pm me de prijs(en foto) en dan zie ik het wel...
alvast bedankt
met een tunnel kun je niet stretchen hoor
Oud 15-12-2004, 19:24
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
[afbeelding]
staat je echt supermooi
Oud 16-12-2004, 08:20
JJ13
JJ13 is offline
hoe groot is de kans op uitgroeien bij een tepelpiercing? ik zou het nl ontzettend erg vinden als mijne uit zou groeien
Oud 16-12-2004, 13:21
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 15-12-2004 @ 20:23 :
met een tunnel kun je niet stretchen hoor
dat zeg ik toch niet...
Oud 16-12-2004, 14:34
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
een tunnel van 8mm is bij ons € 15,70

=xxx=
Oud 16-12-2004, 14:35
M!§§ P!€®©!ÑG
M!§§ P!€®©!ÑG is offline
JJ13

tepelpiercings groeien haast nooit uit, je zou langs kunnen gaan bij een piercingshop en dan vraag je het
Je kan het beter zeker weten dat het niet uit groeit dan dat je het niet weet en je zet het en het groeit wel uit, dat zou zonde zijn

=xxx=
Oud 16-12-2004, 14:37
Metal
Metal is offline
omghebjehaarookweer
Oud 16-12-2004, 15:15
cerys
cerys is offline
iee
Oud 16-12-2004, 15:22
Verwijderd
miss piercing is het niet saai om als hobby te hebben > vitrines bijhouden met piercings?
Oud 16-12-2004, 15:53
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 16-12-2004 @ 16:22 :
miss piercing is het niet saai om als hobby te hebben > vitrines bijhouden met piercings?
met zo'n IQ weet je waarschijnlijk niet beter
Oud 16-12-2004, 15:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 16-12-2004 @ 14:21 :
dat zeg ik toch niet...
nou sorry hoor, dat maakte ik eruit op.
en niet luisteren naar miss piercing want ze zijn al veel goedkoper verkrijgbaar.
Oud 16-12-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 16-12-2004 @ 16:53 :
met zo'n IQ weet je waarschijnlijk niet beter
dat dacht ik dus al
Oud 16-12-2004, 16:11
Yellowcard
Yellowcard is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 16-12-2004 @ 16:55 :
nou sorry hoor, dat maakte ik eruit op.
en niet luisteren naar miss piercing want ze zijn al veel goedkoper verkrijgbaar.
keej
ik heb er 1tje gevonden voor 7 euro van iemand dus...
Oud 16-12-2004, 16:13
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
ja_dus_en schreef op 16-12-2004 @ 17:11 :
keej
ik heb er 1tje gevonden voor 7 euro van iemand dus...
kijk dat scheelt
Oud 16-12-2004, 17:25
saturday
saturday is offline
Citaat:

[afbeelding]
mooie piercing, het is een ringetje of niet?
Oud 16-12-2004, 20:07
Luna
Luna is offline
Citaat:
jannuhthapannuh schreef op 14-12-2004 @ 20:54 :

hehe, zelfs als je er aan beide kanten een hebt zoent het nog goed.(bij de ander dan..)
Oud 16-12-2004, 21:40
Hagel
Hagel is offline
Net een tragus gezet
Oud 17-12-2004, 11:05
leucomelas
leucomelas is offline
weet iemand toevallig hoe duur een intieme piercing is?
Oud 17-12-2004, 19:28
mixtape
mixtape is offline
Ik heb sinds vandaag een ringetje, maar damn het lijkt wel alsof ik 'm net heb laten zetten. Hij is fucking gevoelig, toen ie erin ging deed het ook pijn (ging ook niet gemakkelijk). En hij bloed nu zelfs een beetje
Oud 17-12-2004, 20:51
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
ja kan m idd beter laten piercen in je oor.
schieten mag daar ook niet meer. een pistool is niet efficient genoeg. maar ja, je kunt er beter wat meer voor betalen dan dat je er straks last vand hebt!

ow ik heb zo'n leuke plugs gezien op de wildcat site!
Die met die hartjes, slut whore enzo

www.wildcat.co.uk
Oud 17-12-2004, 23:06
Verwijderd
vandaag gekeken, kost 35 euro bij pierc. shop in db. ziter ook een minimale leeftijd aan piercings laten zetten?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten