Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 11:16
Verwijderd
Ik ben principieel tegen jaaroverzichten (behalve bij jurisprudentie), tegen ranglijstjes, tegen samenvattingen en evaluaties
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2004, 11:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-12-2004 @ 12:16 :
Ik ben principieel tegen jaaroverzichten (behalve bij jurisprudentie), tegen ranglijstjes, tegen samenvattingen en evaluaties
hmmm......
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 23:55
M@rco
M@rco is offline
Gewoon. Weer een jaar waarin ik maar wat aan heb gerommeld, op naar het volgende jaar
Oud 17-12-2004, 06:12
catootje
catootje is offline
school? goed, ben overgegaan naar 5havo en ik hoop dat het nu ook weer goed gaat en dat ik ga slagen
gezondheid? fantastisch, niet één keer echt ziek geweest
liefde? uitstekend, ik heb vandaag een half jaar en 12 dagen verkering
werk? geweldig, zaterdag moet ik voor het laatst schoonmaken in het kinderdagverblijf en ik heb een nieuw bijbaantje
hobby's? die heb ik niet zo erg oja, forummen () en dat is wel goed gegaan
Oud 17-12-2004, 07:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
M@rco schreef op 17-12-2004 @ 00:55 :
Gewoon. Weer een jaar waarin ik maar wat aan heb gerommeld, op naar het volgende jaar
niet eens noemenswaardig dat je de vrouw van je leven hebt ontmoet ?
Oud 18-12-2004, 09:12
catootje
catootje is offline
Edit:
relatie ging goed. het hele jaar (oke, een half jaar dan )
en dan is het nu uit
vast voor de evaluatie voor 2005 op relationeel gebied:
ik was het hele jaar vrijgezel
Oud 18-12-2004, 10:54
perfectme
perfectme is offline
Zeer goed, nu nog hopen op een goed examenresultaat
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 11:16
Verwijderd
Mijn jaar:
Werk:
-Na bijna 2 jaar in september m'n folderwijk opgezegd
-Aangenomen bij de c1000
-Ik moet toch echt snel iets gaan regelen qua werktijden/werkdagen, anders ga ik het niet redden met school vrees ik

Liefde:
-Eerste zoen, eerste vriendje(was na een maand alweer over...)
-Het eerste jaar waarin in eigenlijk een beetje aandacht begin te krijgen van het mannelijke volk

Vriendschap:
-Een meisje waarbij ik op de bassischool had gezeten (maar nooit mee om ging) zat afgelopen schooljaar bij mij in de klas en is inmiddels uitgegroeid tot een vrij goede vriendin
-Ook wat closer geworden met de rest van m'n vriendinnen

Opleiding:
-Vwo 4 vrij makkelijk gehaald
-In september in een iets minder leuke klas dan vorig jaar gekomen (komt o.a. door een paar mensen)
-Vwo 5 gaat, maar niet met gemak. Ik vind dit jaar stukken zwaarder dan vorig jaar, en ik ben erachter gekomen dat ik beter EM of CM had kunnen kiezen aangezien de talen mij vele malen beter liggen dan de exacte vakken, maar ik vind de exacte vakken veel leuker/interessanter...
-In november een supergezellige uitwisseling in Italië gehad.

verder:
-Ik ben mezelf beter gaan leren kennen
-M'n ouders zijn iets makkelijk geworden mbt uitgaan, concerten en alcohol
-Ben erachter gekomen dat ik gitaar spelen leuk vind, maar gitaarles wat minder mijn ding is.
-Ben er ook achter gekomen dat ik die 5 jaar keyboardles erg leuk vond, en dat ik na 2 jaar gitaarles toch weer keyboardles ga nemen volgend jaar
-Zomervakantie was wat minder
-Hele leuke meivakantie in Turkije gehad
-Tijdje in een bandje gezeten
-Vorige week weer voor een bandje gevraagd, maar heb het aanbod afgeslagen ivm tijdtekort
-M'n muzieksmaak wat verbreed

Mja ik ben wel tevreden over dit jaar
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 12:12
hasseltboy
hasseltboy is offline
Standaard.
Oud 18-12-2004, 12:44
langejongen
langejongen is offline
Citaat:
langejongen schreef op 13-12-2004 @ 19:21 :
+ Diploma gehaald en daarna begonnen aan een nieuwe opleiding.
+ Veel gewerkt in de zomervakantie en 2 weken alleen thuis geweest. Beviel goed.
+ Een geweldige vakantie gehad in Oostenrijk.
+ Auto gekocht.
+ Een jaar zonder snelheidsboetes.

- Afgewezen door een super lief en leuk meisje en de gevoelens zijn nog steeds niet weg,komen eerder terug.
- Buurman 3 huizen verder overleden.

Op dit moment is dit het wel.
Edit:

- Hele slechte stage gehad.
Oud 18-12-2004, 12:57
fractuur
fractuur is offline
school? Overgegaan naar 6gym, en op zich kan ik het wel halen dit jaar. Heel redelijk. Vooruitgegaan met Latijn en Wiskunde, nu Engels en Natuurkunde nog.
gezondheid? Heel erg goed, niet echt ziek geweest, misschien een paar dagen. Verder ook geen verwondingen in de zin van kneuzingen of gebroken botten door het sporten, dus zelfs dat is goedgegaan dit jaar.
liefde? Errug wisselend. Ik ben het jaar ingegaan met een vriend, maar dat ging in maart uit. Daarna heel lang niets meer, tot drie maanden geleden. Toen waren het opeens 3 jongens in drie maanden..
vriendschap? Eén grote ruzie met een goede vriendin, heeft een maand geduurd. Verder vrienden verloren en bijgekregen.. Niet veel bijzonders eigenlijk. Wel gezelliger geworden op zich, maar ik begin me langzamerhand ook echt erg te ergeren aan bepaalde mensen.
Oud 18-12-2004, 13:05
MieX
MieX is offline
Laten we het erop houden dat de 2e helft alle positieve dingen van de 1e helft volledig overschaduwt
Oud 18-12-2004, 15:18
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Positief:

- Niks.

Negatief:

- De rest.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:21
saartje 88
saartje 88 is offline
bagger.
ik heb het hele jaar gewacht op een taakstraf, die ik nu dus niet eens ga krijgen. dat heeft mijn jaar behoorlijk verpest. maar ik ga nu wel met een schone lei beginnen volgend jaar.
Oud 18-12-2004, 20:17
Quiana
Quiana is offline
School ging prima, gezondheid slecht (maar wel beter dan eerst),
liefde minder, vriendschap prima.

Gezondheid (zowel geestelijk als lichamelijk) had behoorlijk veel
invloed op alles - echt lekker is het niet gegaan dus. Maar er zijn
zát dingen die dat weer compensren, dus; goed/slecht ging gelijk
op denk ik.
Oud 18-12-2004, 20:48
Verwijderd
Eerste half jaar wel ok. Laatste half jaar .
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 15:44
paco
paco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 23:04 :
Even kijken, 2004 begon met me volslagen belachelijk te maken tegenover een aantal vrienden tijdens het uitgaan en een poging om die ene vriendin te zoenen waar ik al zolang verliefd op was, maar die al een relatie had met m'n beste vriend. Daarna ruzie gezocht met m'n beste vriend. De volgende dag tot 5 uur in bed blijven liggen omdat ik geen daglicht kon verdragen. Ik was zo ziek, dat ik wenste dat ik dood was. Drank. Welkom, 2004.

Het ging z'n gebruikelijke klote-gangetje, tot het uitging tussen die vriendin en die vriend. Ikke blij, want ik herinnerde me nog haar woorden: "Als ik niks met *** had gehad, zouden wij samen iets gehad hebben". We gingen samen naar de bios, we kregen weer fysiek contact, we spraken weer samen af. Ik dacht, dit gaat goed, maar opeens had ze heel snel weer een andere vriend.

Ik besloot de confrontatie met hen uit de weg te gaan. Ik kon er niet mee omgaan dat vriendje-lief iedere pauze meekwam naar onze vriendengroep. Ik ging over op de concentreer-je-op-anderen-en-laat-hen-links-liggen-tactiek. Gevolg: zij ontiegelijk kwaad op mij. Half jaar elkaar amper gesproken, terwijl ze een jaar geleden nog m'n beste vriendin was. Het contact herstelt zich ondertussen weer.

Toen gebeurde het ondenkbare: er werd een meisje verliefd op me. Zei ze. Dus Mark kreeg voor het eerst een 'relatie'. Mark blij natuurlijk. Een maand duurde het, waarvan ze de helft van de tijd met haar ouders op vakantie was. Een maand daarna heeft ze alweer iets met een 'vriend' van me. Op wie ze al verliefd was geweest voordat ze iets met mij kreeg. Die volgens een vriend van me "toch altijd al in de wacht had gestaan". Nou, dan begin je toch ook te denken dat het meiske niet helemaal oprechte bedoelingen met je had.

Ondertussen moest ik gedwongen afscheid nemen van mijn middelbare school, waar ik zo'n ontzettend fijne tijd heb gehad. Adieu, coole leraren. Adios, redactie van het schoolblad. Au revoir, twee pauzes op een dag met je beste vrienden. Welkom in Utrecht! Je kiest de studie Geschiedenis omdat het je op de middelbare school zo mateloos boeide en dan kom je op de univ en dan slaat de ontnuchtering toe. Wat een kolere-zooi. Maar ik heb geen alternatief.

Ook een nieuw bijbaantje gevonden. Met vakkenvullen had ik het wel gehad. Schoonmaken dan maar. Iedere dag 2 uurtjes 's avonds na school. Geen moeilijk of hard werk, verdiend zeer goed. Niks aan het handje dus, behalve dan dat je je na een paar maanden als één of andere robot aan de lopende band voelt. Niks is zo geestdodend als mijn bijbaantje.

Goed, dan nadert 2004 zijn eind en dan kom je erachter dat, sinds je vertrek van de middelbare school, je illusie van het perfecte vriendengroepje als een kaartenhuis in mekaar dondert. Die lult over die, die heeft ruzie met die, dat groepje sluit dat groepje buiten, nee, dát groepje zeurt juist teveel. Mark ertussenin en die mag het gaan oplossen, want die wil beide 'partijen' niet kwijt. Dat wordt dus op eieren lopen. Ook leuk, vlak voor de kerst.

En inmiddels zijn ál mijn vrienden alweer bezet. In een relatie. Knus met z'n tweetjes onder de boom. Daar zit je dan tussen. Tussen het gevrij. Tussen het gezoen. Tussen het schatje en het liefje. Je behoorlijk overbodig te voelen. En eenzaam. Had ik al verteld dat ik de kerstdagen haat?

Ja, 2004 was niet echt je-van-het.

*Een medaille voor wie al dit geblaat heeft gelezen. Het is al een A4-tje*
ik grote lijnen kan ik me hier redelijk in vinden...
middelbare school weg,
verhuizen naar amsterdam,
studeren in utrecht,
studie valt tegen,
vriendin maakt het uit na 2 jaar,
lekker kut jaar.
Oud 01-01-2005, 16:16
AGH
AGH is offline
Een beetje hetzelfde als vandaag.
Je denkt dat je brak bent, maar eigenlijk heb je teveel energie om normaal na te kunnen denken.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 16:16
Machiavelli
Machiavelli is offline
Klote.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 17:26
Maarij
Maarij is offline
Eig'lijk was 2004 een onwijs goed jaar voor mij persoonlijk, behalve problemen thuis ed..
Oud 01-01-2005, 17:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Echt een hoerenjaar waarvan ik hoop dat ik er maar 1 in mijn leven meemaak.
Oud 01-01-2005, 18:13
the tourist
the tourist is offline
Alleen de zomervakantie was leuk, maar ook niet heel erg.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:23
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Sitia schreef op 05-12-2004 @ 11:05 :
0ver het algemeen een goed jaar! en ik heb zin in 2005!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 18:49
RanC
RanC is offline
Slecht.

De toename van idioten heeft er bijna voor gezorgd dat ik er een einde aan had gemaakt.

Aan die idioten dan he, niet aan mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 20:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
2004 is voor mij trouwens klote geëindigd. Sterfgeval in de familie...
Oud 01-01-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-01-2005 @ 21:33 :
dat lijkt me erg naar rond deze tijd...gecondoleerd & sterkte!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 22:14
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ken Oizo wel niet, toch sterkte.
Oud 02-01-2005, 14:59
-(L)-
Positief:
-Geweldige vakantie in Spanje gehad
-Leuke zomervakantie
-Veel nieuwe mensen leren kennen
-Veel lol gehad

Negatief:
-Ongeluk gehad
-Blijven zitten
-K*t klas

Pff, ik weet niet meer te zeggen als ik het allemaal achter elkaar moet opsommen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
STUFF schreef op 01-01-2005 @ 23:10 :
dat lijkt me erg naar rond deze tijd...gecondoleerd & sterkte!
Citaat:
TheRedArrow schreef op 01-01-2005 @ 23:14 :
Ik ken Oizo wel niet, toch sterkte.
Th@nkz beiden.
Oud 03-01-2005, 07:39
Wammus
Wammus is offline
Een groot feest . Maar ook wel slechte momenten gehad .
Oud 03-01-2005, 13:44
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-01-2005 @ 21:33 :
gecondoleerd

ontopic:

Redelijk.
Reageren

Regels voor berichten