![]() |
||
Citaat:
klotemailtjes krijgen er ook 1 bij mij hoor! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() PM mijn je emailadres en krijgt een gmail account.
||
Citaat:
Heb trouwens ook nog al m'n invites.
||
Citaat:
na 3 weken ofzo kan ik nog steeds geen invites versturen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kan je e-mailtjes ook gewoon ophalen met een e-mail client, zoals bijv. Outlook (Express) of Thunderbird. Het ondersteund nu namelijk al een tijd POP. Maar meestal gebruik ik gewoon de webinterface van GMail, in samenwerking met de GMail notifier, zodat ik elke 2 minuten (?) op de hoogte wordt gebracht van nieuw gearriveerde berichten ![]() Wat mooi is, is dat je mailtjes worden weergegeven zoals een topic van een forum. Dat spreekt me wel aan ![]() ![]() Als iemand een invite wil mag ie mij PM-en. Ik heb er nog wel een aantal ![]() Anders kun je ook nog even Googlen naar sites die automatisch GMail invites weggeven. De "isnoop" site is nu in ieder geval gesloten. Wel nog even een opmerking: Bijlages mogen niet groter zijn dan 10 MB. Maar daarvoor heb je programma's zoals Winrar bijv. om je bestanden op te splitsen. Verder mogen er geen uitvoerbare bestanden worden verzonden. Je kunt dit omzeilen door de extensie van het bestand gewoon te veranderen. In een ZIP archief of iets dergelijks zetten helpt niet. GMail kan ook in ZIP bestanden kijken. Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 19:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat wat koeliboeli zei kwam ik ook niet uit... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar oke, een leuk mailtje: Lieve forummers, Omdat ik nogal dom ben, snap ik niet helemaal hoe ik hotmail in outlook express aan de praat krijg, ik krijg een error die ik niet snap. Maar omdat ik ook een beetje eigenwijs ben, wil ik het toch zelf kunnen. Daarom dacht ik dat het met Gmail misschien wel zou lukken, dus zou iemand asjeblieft mij een Gmail invite willen sturen? Alvast heel erg bedankt en heel veel liefs en kusjes, Corinne |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb er btw nog 50 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dr nog een boel in de aanbieding.
Stuur maar een mailtje als je een uitnodiging wilt. Siegrid@gmail.com. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Groupware / Collaborative software (Nederlands) Verwijderd | 15 | 05-04-2010 10:33 |