![]() |
|
de vleesvervangers van Quorn zijn inderdaad erg lekker en vrij 'light', maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je ze klaarmaakt. Voor de vleesvervangers van Tivall geldt hetzelfde (beide verkrijgbaar bij de AH).
Tip: veel van de Tivall en Quorn producten kun je goed klaarmaken in de oven (meestal gewoon een paar minuten aan de ene kant, omdraaien en dan een paar minuten aan de andere kant). Dan hoef je ze dus niet te bakken en dat scheelt weer vet. website Quorn website Tivall
|
Water drinken en nog eens water drinken
gewoon echt megaveel water drinken... is goed, want et spoelt je lichaam door en je krijgt er een vol gevoel van en dus minder eetlust....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar 6 liter is idd wel heel erg veel |
![]() |
|
ik ben ook afgekickt met water drinken ik drink nu nog 3 liter pure water en voorderest eet ik ook wel veel groenten en fruit en nog wat thee en een glas melk maar ach.... beter te veel dan te weinig vocht hoor.
ik heb iets veeeel interessanters te vertellen ![]() ik weeg 68 kg! miep heeft haar streefgewicht bereikt! eindelijk! ja het liefst ga ik nog door hoor, 1. ik heb nog zat vet dat er af mag (nouja valt mee, maar m'n buik he) 2. dat is makkelijker dan op een gewicht blijven. want jawel..... hoe ga ik hier op blijven? dat is ook moeilijk. tegen vreetbuien kun je weinig doen, maar gewoon een koekje bedanken met koffie tijd is veel makkerlijker voor mij dan er 1 nemen. want 1. van 1 geniet ik niet, ik wil er 10. en 2. als ik dan alleen ben resulteert (?) dat ene koekje in een vreetbui... maargoed. ik zie wel wat er gebeurt. ben in ieder geval heel blij! ![]() liefs happy miep ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, de moeilijkheid, gezond blijven eten, gewoon echt je eetgewoontes veranderen. Je zal denk ik ook moeten werken aan je beheersing, dat vergt heel veel oefening. Ik had een keer een docu gezien over een kliniek voor kinderen met overgewicht, waarin die kinderen dan bijv. een schaal chocoladerepen voor zich kregen, ze mochten ze open maken, er aan voelen, er aan ruiken, maar het niet opeten. Op die manier moesten ze de discipline leren om eraf te blijven, en het idd bij eentje te houden enz. Maar ja, wees nu eerst maar ffies blij dat je al zo ver bent gekomen! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
gefeliciteerd! ik heb gister verjaarda va mn vader gehad (=appeltaart, toastjesmet brie, toatjes met eiersalade, toastjes met filet americain, stukjes kaas, augurkjes met snijworst) maargoed, gelukkig maar een halve kilo aangekomen, valt nog wel mee. nu dus nog 6,5 kilo voor ik op mn streefgewicht ben en ik heb er geen tijdslimiet ofzo aan verbonden, van zo dan en dan wil ik 70 kilo wegen ik zie wel wanneer dat is... Citaat:
alleen donderdag (mn eigen verjaardag) appeltaart en bitterballen en gister (mn vaders verjaadag) apeltaart en toastjes Deze week weer een week waarin ik t ga volhouden om niet te snoepen, en ook geen (vette) tussendoortjes. |
![]() |
|
![]() |
heey miep goed gedaan.... en gewoon blijven gezond eten en dan zal je wel op je gewicht blijven! want het is je ook gelukt om af te vallen...
het zal wel niet zo makkelijk zijn maar als je je aan een gezond leef patroon houd en af een vreetbui hebben veel mensen... en dat maakt dan uit eindelijk voor je gewicht niet veel uit.
|
Hee lieve meisjes,
Ik vind jullie hartstikke lief met de felicitaties enzo ![]() Ik ben minder blij met mezelf... Weeg namelijk alweer 69.5 Ja ben in 1 dag 1.5 kilo aangekomen. Dan spreekt men dus van vreetbuien. Ik haat mezelf heel erg. Ik ben weer zo wanhopig dat ik helemaal niks meer mag eten, maarja dat lost natuurlijk niks op. Wat ben ik toch een oer dom KUTWIJF..... Ik heb m'n ouders verteld van m'n boulimia-symptomen en ik ga nu in therapie. Ik ga nu 5 uur hardlopen hopelijk weeg ik dan weer 68. groetjes, miep
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 16:06. |
![]() |
|
dat is toch gewoon het meest frustrerende ooit????
1.5 kilo aangekmoen in 1 dag door zo'n gore vuile kut vreetbui en om m'n keel niet mee wilde werken? ![]() terwilj ik juist m'n streefgewicht bereikt had! op een gezond manier etc.... en nu..... weer 69.5 jezus christus.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@miep
hee meis... echt jammer dat er nu weer 1,5 klio bij is ![]() mareh, op het eind va de dag weeg ik altijd meer as 's ochtens, gewoon omdat ik dan vanales heb gegeten (en tja, erg veel doe ik niet aan lichaamsbeweging...) En 5 uur hardlopen, das ook niet goed hoor!! Wacht gewoon tot morgenochtend af, en kijk dan hoeveel er in 1 nachtje weer vanaf is gegaan... En ik denk, weet zelfs zeker dat het goed voor je is om in therapie te gaan, en je moet er volgens mij ook mee door gaan als je weer terug bent in nederland! k stuur je binnekort wel weer een mailtje! Succes verder Groetjes Corinne |
![]() |
||
Citaat:
dat kan best 1 of soms wel 2 kilo schelen. gewoon eerst even rustig morgen afwachten. en zelf opgewekt braken is echt geen goede oplossing, maargoed, dat weet je zelf ook. veel succes, Geertje
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste, je moet nooit elke dag op de weegschaal gaan staan, aan het einde van de dag ben je namelijk zoiezo zwaarder door het ETEN 9niet vet) dat er in je zit, ten tweede kan het per dag heel erg verschillen door het moment, als je net op de wc 'geleegd' hebt, weeg je minder, heb je net een glas water op, weeg je meer.. Dat is echter allemaal geen vet! Ga maar eens in de week op de weegschaal staan ofzo, en dan op precies hetzelfde tijdstip, elke zaterdagochtend als je net je bed uitbent ofzo, dat is namelijk je ECHTE gewicht, en daaraan kun je zien of je bent aangekomen of afgevallen Waarom denk je dat wanneer meisjes met anorexia op de weegschaal moeten checken of ze niet zijn afgevallen maar weten dat ze dat wel zijn liters water drinken (wat dus meteen op de weegschaal te zien is).. Meisje uit mn klas met ana vertelde me dit.. Ga asjeblieft niet af op 1,5 kilo verschil!! Ik woog ook ineens een keer 61,5.. en de volgende dag gewoon weer 64, het kan ZOveel verschillen.. Ik ga voor mezelf altijd uit van mn zwaarste gewicht, wat nu 64, heel af en toe 65 is.. Maar EIGENLIJK ben ik lichter, omdat dit mn gewicht s'avonds is.. |
![]() |
|
Ik ben toch gewoon een trut zeg.. Ik WEET dat ik vandaag (veel) te weinig gegeten heb, ik WEET dat ik weer aan het afvallen ben en dat dat absoluut niet de bedoeling is, ik heb me volgepropt met sla, terwijl dat mijn enige avondeten was met een beker Cup A Soup, en ik voel me schuldig dat ik gegeten heb, voel me schuldig dat ik te weinig gegeten heb. Ben bang, ben verdrietig, haat mezelf, vind mezelf geweldig.
Kortom: ![]() Zo.
|
Lieve meiden.. weer bedankt allemaal,
![]() ![]() Ik weeg mezelf overigens ook altijd op zaterdag ochtend, ik weet dat het veel uitmaakt als je op andere tijd stippen gaat wegen, dus dat doe ik ook niet. Maar nu was ik vanmorgen zo wanhopig dat ik er toch op was gaan staan, gewoon voordat ik gegeten had, nadat ik naar de wc was geweest, net zoals op zondag, ongeveer zelfde tijd... En echt de weegschaal gaf 1.5 meer aan. Nouja ik ga deze week in ieder geval goed m'n best doen en volgende week heb ik vakantie.. ![]() Nogmaal bedankt voor de lieve berichtjes en jullie veel succes! Morphia: Ik ken je dubbele gevoelens wel, zijn heel anders maar komt toch op het zelfde neer. Ik denk dat je hulp nodig hebt en als je dat al hebt: Ga daar meer door! En smijt het er hier ook maar op als dat je oplucht. Liefs, Miep
|
![]() |
Miep, wel goed dat je hulp zoekt!
![]() Hier gaat 't euhm....tja. De laatste dagen ben ik veel van huis en op de een of andere manier denk ik er dan niet zo aan. Dan vreet ik hier en daar waar ik zin in heb en dus ben ik ook alweer iets aangekomen. Wel beetje jammer, maar ik kan er niet echt mee zitten want ik weet nu dat ik het kan volhouden als ik wil. Sinds m'n 13e ofzo was het me niet meer gelukt langer dan 2/3 weken gezond te eten en nu wel dus ik heb iig iets aan mezelf bewezen. Dat ik 't kan als ik 't echt wil. En ookal heb ik de laatste dagen vrij veel gegeten merk ik dat ik toch minder doorsla dan eerst. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nog even een vraag:
Voelen jullie nog of je honger hebt? Soms heb ik dagen dat ik vanaf een uur of 12 een raar gevoel in mijn buik heb, eigenlijk in mijn hele lichaam en dan maakt het voor mijn gevoel niets uit of ik helemaal niets eet of me de hele dag volstop. Ik dwing mezelf dan wel om gewoon te eten wat ik normaal ook eet, maar het voelt eng, je staat zo ver van je lichaam af. Ik heb trouwens al hulp gezocht, voor het eerst in mijn leven iets uit handen gegeven wat ik moet bevechten. Mijn psych ging er eerst wel op in, vroeg me of ik wist hoe gevaarlijk het was en laat me vervolgens weer twee weken in mijn sop gaarkoken, terwijl ik om wekelijkse therapie had gevraagd, in plaats van elke twee weken. Niemand kan toch ook eigenlijk iets voor me doen, behalve ik zelf. Maar dat doet wel pijn. Ik denk dat ik gewoon helemaal op ben, leeg, ik kan niet meer. En ik ga keihard doorvechten, alleen, zoals ik altijd gedaan heb. Pijn. ![]() Sorry. Misschien heb ik aandacht nodig ofzo.
||
Citaat:
|
Vanmorgen was ik alweer een halve kilo afgevallen. Ja ok, ik weet dat ik niet te vaak moet wegen, maar eigenlijk is dit alleen maar beter: Als ik er elke morgen op moet staan is dat veel confronterender als ik een vreetbui heb, en dus aangekomen ben. Normaal dacht ik nl wel eens: Ach, zat hoef ik pas weer op de weegschaal, ik kan nu nog ff vreten. Klinkt logisch?!? Nouja goed, weeg dus 69... goed m'n best doen en dan weeg ik 68 dit weekend. En dan ga ik daar ook op BLIJVEN!
He Morphia: Echt ontzettend goed dat je al hulp gezocht hebt! Dat is heel belangrijk. Ik vind het balen voor je dat die psych je effe liet zitten, maar daar had hij vast een reden voor. Praat er met hem over en vertel hem dat je het heel erg vond. Dan houdt ie er rekening mee. En anders kun je misschien een nieuwe psycholoog zoeken. Het is heel belangrijk dat je je pscyholoog voluit vertrouwt.. je moet hem alles vertellen. En als je 'm al niet mag, is dat ook weer moeilijker. Het is idd waar dat je er uiteindelijk alleen voor moet vechten, maar doordat je er met iemand over praat helpg jou dat echt al ontzettend. Ik vind het verdrietig te lezen dat je je al schuldig voelde na een bak sla.. En dat terwijl daar zo weinig calorieen in zitten. Ik kan je zo niet ff over het internet vertellen dat je daar echt niet van aan komt (misschien jouw lichaam op 't moment wel, omdat het niet gewend is eten te krijgen, maar als je het langzaam opbouwt gaat dat ook weer weg. En ik las dat je een heel lag BMI had, dus als je een beetje aan komt is dat ook eigenlijk alleen maar gezond) Maar hopelijk kan een psych dat wel.. Ik zit niet echt in het zelfde schuitje want ik zit meer tegen BN aan, dan AN maar ik begrijp wel wat je bedoelt met schuldgevoelens. Probeer vol te houden, ook met psych en je mag mij altijd mailen. Veel liefs, miep
|
![]() |
Allow Allemaal..
Na weken de lijntopics gevolgd te hebben, heb ik maar besloten ook een berrichtju achter te laten.. Ik hoop dat iemand me een beetje kan steunen, want het gaat niet langer zo.. Ik probeer nu ongeveer 3 maanden al af te vallen, Maar lukken doet t niet.. Ik ben ontzettend onzeker over mijzelf, en dus ook over me uiterlijk.. Ik heb nu bijna een jaar een hele lieve vriend, Maar doordat ik me te slecht voor hem voel, loopt het, door mijn sguld, ook ff niet lekker.. Eten gaat hopeloos.. Dagen van vasten en dagen met ontzettende vreetbuien gaan aan me voorbij Als ik alleen ben, voel ik me dik, lelijk en erg misbaar, en eet ik dus niets.. Maar als ik merk dat er mensen om me heen zijn die van me houden, of soms alleen me vriend.. Dan begin ik te eten Nou en als ik eenmaal begin te eten, Dan houdt het niet meer op.. Vaak bestaan mijn dagen ook uit: Vasten tot het avond eten, dan wat avond eten, gewoon mee eten.. en dan savonds ontzettend veel vette dingen naar binnen gooien, om er vervolgens spijt van te krijgen, en tot diep in de n8 wakker te liggen van de buikpijn+ schuldgevoel.. zo gaat het tenminste deze weken Myn gewicht schommelt hierdoor ook onwys, en ik wordt er zelf ook niet beter op.. Maar ik weet gewoon niet maar wat ik moet doen.. En het antwoord: 3 maaltijden per dag met jezelf wat tussendoor gunnen, neej dat helpt niet.. Zo werkt het nu eenmaal niet, dat kan ik niet Ik heb nog geen ongezond gewicht, dus daar gaat het niet om.. en ik heb ook nog nooit mijn eten uitgespuugd, Want ik weet hoe slecht dat is, en kheb het wel eens geprobeerd, maar het lukt niet.. Ik hou het alleen echt niet langer meer vol.. ik ben lelijk dik, en de mensen om me heen verdienen beter... |
![]() |
|
![]() |
En kijk eens wie we daar hebben... het is DarkCat!
![]() DarkCat die de laatste weken alles heeft lopen opeten wat ze tegenkwam, wat resulteerde in íets teveel vetrolletjes. Dus ik ben vandaag begonnen met proberen normaal te eten en te lijnen.. Ik wil dr zo'n 5 kilo afhebben voordat ik van mezelf uberhaupt in bikini mag rondlopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb mn lichaam helemaal aangewend om veel en vet te eten, ik walg echt van mezelf (please, don't share this feeling). ![]() Ik heb vanochtend letterlijk staan janken omdat ik niet meer in mn broek paste (en dat is ongeveer de 10e broek dit jaar die te klein is geworden) en heb mezelf vervolgens op mn hart gedrukt dat ik ga lijnen en dat het anders ophoudt. Ik vond mezelf al de hele tijd veel te dik, maar anderen zeiden altijd dat het wel meeviel, wat mij het gevoel gaf dat ik een verkeerd beeld had van mn lichaam en dat het gevaarlijk was om af te vallen en dat soort bullshit. Maar inmiddels zeggen anderen ook dat ik bestwel mollig ben geworden, dat ik met zo'n buik beter maar bedekkende kleding kan aantrekken, etc.. ![]() Ik hoop zo dat ik mezelf eindelijk eens wat discipline kan aanleren ![]() ![]() Cat (zo, dat moest ik even kwijt)
|
welcome back dark cat
![]() maar als je maar 5 kg bent aangekomen kun je toch niet in ene mollig zijn? of wil je er alleen maar 5 kg af? want ik las laatst nog dat je een bmi van 18 had! ik zelf had ook hoor toen ik 5 kilo aan kwam dat ik mezelf echt MOLLIG DIK VET vond, terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan... maarja. stomme GEVOELENS he... vandaag is goed gegaan ![]() suc6 iedereen. en kusje.... blijf hier maar lekker posten! je moet een vast eet patroon te volgen.. ik snap dat het makkelijker is om eten over te slaan als je geen eens honger hebt, maar dat resulteert dus in een vreetbui... ik heb overigens het omgekeerde: als ik alleen ben voel ik me alleen ( ![]() maar het is dus ECHT het beste om 's ochtneds goed te ontbijten, tussen de middag goed te eten (niet te vet of course) en 's avonds goed eten. zorgen dat je alle voedingstoffen binnen krijgt met die 3 maaltijden en tussen door nog wat fruit ipv koek chips etc. en natuurlijk veel sporten.. is heel moeilijk i know. het lukt mij allemaal alleen heb ik afentoe nog eetbuien. maja... ![]() succes iedereen ![]()
|
Verwijderd
|
Hmz.. normaal als het kut gaat kom ik aan.. maar nu val ik af.. door omstandigheden (mn ouders gaan uit elkaar, ik heb het net niet uitgemaakt met mn vriend, maar iig een soptweek ingelast) voel ik me kut, en is eten wel het laaatste waar ik aan denk..
Gisteravond laat, na het eten enzow woog ik 64, dat weeg ik normaal s'morgens.. ohw, en twas met kleren aan owk, niet dak veel aan had, maar toch.. Nouw ja, dan toch nog een voordeel bij al die nadelen, alhoewel dit er dan waarschijnlijk gewoon weer aankomt wanneer ik weer normaal kan eten.. |
![]() |
|
![]() |
Hoi iedereen,
Hier gaat alles echt super! Ik hoef nog maar 2 kilo. Ben nu ook vochtafdrijvende thee gaan drinken, geen idee of het helpt als het voor je gevoel maar helpt. Het is nu lekker weer, dan is het sowieso makkelijker om niet te veel te snoepen enzo! Nou ja iedereen die in een dip zit, suc6 het komt allemaal goed!!! En genieten van het weer, als je wat bruiner bent zie je er ook mooier uit (toch?!) Groetjes
|
Dusjcrib: Sterkte de aankomende tijd!
Marinne: Je ziet er idd mooier uit als je bruin bent! Echt wel! Ik woog vanmorgen 68,5 ik val nu steeds een halve kilo per dag af, is dat normaal? Of is dat te veel. Ik eet juist veel! (geen snoep maar met avond eten eet ik echt veel groenten en aardappels) Nouja, en dan wandel ik nog... Geen eens mezelf afbeulen op de hometrainer ofzo. Ik moet er bij zeggen dat ik echt door stap. Maarja, word er niet moe van ofzo. Vorige week toen ik dus in 1 week 2 kilo was afgevallen had ik ook gewoon per dag 45 min gewandeld, niet meer niet minder! miep
|
Ik vreet mezelf te pletter en ik heb ongelooflijke honger de hele dag...echt vreselijk... En ik mag alleen nog maar water en thee drinken (vanwege dieet (ivm allergie)). Kan het zijn dat je daar keelpijn van krijgt van veel water ed? Naja, als ik niet eet val ik flauw en dat vind ik niet zo gezellig, dus eet ik maar gewoon...
![]() |
![]() |
|
Miep:
Als je nu zo snel afvalt zit het er ook zo weer aan. Ik weet dat dat je bangmaakt, maar het is anders dan het klinkt. Je hebt nu waarschijnlijk je voedselinname (erg) beperkt en dat kan je niet volhouden. Je kan beter proberen door te gaan met gezond eten, in plaats van met te weinig eten. Het gaat dan langzamer, maar als je nu bijvoorbeeld drie dagen nauwelijks eet, krijg je daarna heel veel honger en krijg je weer vreetbuien, en dan ga je overgeven (niet gemeen bedoeld) en dat kun je op den duur denk ik voorkomen, door genoeg te eten, maar wel gezond. Dan hoef je geen vreetbuien te krijgen, tenminste niet zo vaak, want je krijgt ze doordat je lichaam zichzelf probeert te redden door een enorme hoeveelheid energie binnen te krijgen. Maar als je door de dag heen een redelijke hoeveelheid energie binnenkrijgt heeft je lichaam die hersteldrang minder en kun je misschien ook weer wat positiever over jezelf gaan denken wat betreft eten. Ik hoop het zo voor je, meis. Het nieuws van hier is dat ik technisch gezien opgenomen moet worden, zei mijn psych. Alles is weer goed, ik heb veel gehuild, ben heel eerlijk geweest en ik ga vechten. Het gaat waarschijnlijk jaren duren. Maar: Vandaag heb ik kaas gegeten! Het was een heel klein miniflintertje, maar daar gaat het niet om. Het was lekker en het voelt zo fijn om niet alleen te staan. Ik krijg intensieve begeleiding, gesprek met een psychiater en ze zorgen zo goed voor me, mijn moeder ook. Ik heb haar verteld over de opname en het was natuurlijk een hele schok, maar het is voorlopig (nog) niet zo en dat weet ze ook. Ik heb samen met mijn psych naar mijn eet-rooster gekeken en we hebben er een extra (geroosterde hoor) boterham bijgedaan en het fruit s avonds (na het eten) vervangen door vanilleyoghurt (is nog mager, maar ik ben trots) en ik vind het wel heel eng, maar ik denk dat ik er wel aan kan wennen. Het is zo moeilijk, maar voorlopig ben ik even trots op mezelf. Waarschijnlijk lukt het niet in 1 keer, maar ik blijf proberen. Ik denk dat dit mijn kans is om eindelijk eens iets te doen waar ik zelf trots op kan zijn. Ik hoop zo dat jullie er allemaal over nadenken hoe snel het kan gaan en ik hoop dat je je realiseert dat je NIET wil dat het met jou gebeurt.. Het is echt angstaanjagend hoe het je grijpt.. Blijf gezond eten, het hoeft niet veel te zijn, maar als je van jezelf weet dat je steeds blijft afbouwen en dat het niet goed is, probeer dan te stabiliseren en eventueel weer heel rustig een klein beetje opbouwen. Dan kom je niet aan, je lichaam went langzaam en zo lang je gezond eet kan er weinig gebeuren dat niet goed voor je is. Moet ik nodig zeggen. ![]() Take Care allemaal. Morphia
||
Citaat:
![]() ![]() @ Morphia: ik bewonder je moed! Ga er alsjeblieft helemaal voor, want opgenomen worden is ook niet alles (lijkt me). Wat er ook zal gebeuren, weet dat ik er altijd voor je ben. Ik weet zeker dat je het gaat redden, op welke manier dan ook! (L)
Laatst gewijzigd op 19-06-2002 om 10:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus begrip??? Neuh...
|
Anne, ben geschrokken van je berichtje! Lijkt me erg vervelend zulke ouders..... echt wel! *Knuf* Ik weet niet zo goed wat ik er verder van moet zeggen... Weten ze wel goed wat eetstoornissen zijn? Je hebt toch anorexia gehad, nou dan weet ze toch dat ze niet zulke dingen tegen je moet zeggen! Ik heb een foto van je gezien in 't fotoboek en je bent een leif mooi meisje! dat was weliswaar 14 jr ago maar als je toen lief was ben je dat nu nog. Hihi, je bent mooi zoals je bent!
Ik weeg 67,7!!!!!!!!!! Heb gisteren ook anderhalf uur gesport ![]() En ik eet ontzettend gezond en veel. (veel groenten, fruit, etc) Ik ga nu mijn psycho leren.......... Groetjes!
|
![]() |
Heey mensen!!
Ik lees dit zo allemaal is en heb begrip voor de mensen die aan het afvallen zijn... alleen is het helaas voor een heleboel een obsessie geloof ik!! Dan lees ik zo... ohjeej weer een kilo erbij en dan denk ik het gaat toch niet om het gewicht? wat boeit die ene kilo meer of minder nou? als je je maar fijn voelt en gelukkig ben.. ik sta echt bijna nooit op de weegschaal.. ik wil gewoon niet elke dag met mn gewicht bezig zijn en ik voel me lekker zoals ik ben... er zijn wel belangrijkere (en ergere) dingen in het leven dan dat ene kilootje... nouw iig wat ik wil zeggen; accepteer hoe je bent en maak en ga nou geen te extreme dingen doen... Kusssss van mij |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag kwam ze helpen m'n kast op te ruimen. Ik had truitjes weggedaan en toen zei ze dat ik die wel paste, maar dat ik gewoon te dik was en dat mijn vader dat ook al had gezegd. Ze hebben dus gewoon over mij zitten praten toen ik in bed lag! ![]() ![]() Ik denk dat ik maar eens ga lijnen. Ik zal wel moeten eigenlijk...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #11! Snufje | 277 | 26-05-2003 12:40 |