Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 10:54
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 22-03-2005 @ 08:51 :

Overigens heeft TR er zelf om gevraagd, als je geen kant kiest kan je er op rekenen dat als er een CF komt je tussen 2 vuren in zit.
pff jullie hadden gewoon elkaar gigantisch hard moeten razen zodat TR de top-alliance zou zijn

hoorde iemand in #tr zeggen dat TR op een paar 100k na de grootste alliance was in NW tijdens de oorlog

weet niet of dat verder nog zo is of 't wel ooit geklopt heeft
Oud 22-03-2005, 10:55
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 22-03-2005 @ 11:42 :
*grin*

Ik speel(de) 't spelletje al wat langer dan vandaag, hoor. Breek me de bek niet los over alliances en hun "erecodes"
haha

erecodes
Oud 22-03-2005, 11:20
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 22-03-2005 @ 11:42 :
*grin*

Ik speel(de) 't spelletje al wat langer dan vandaag, hoor. Breek me de bek niet los over alliances en hun "erecodes"
Nou kan ik hier alleen voor absalom spreken. Maar denk je echt dat als een ander abs kd een hit krijgt van jullie, wij bijvoorbeeld zouden declaren (om die reden)? Zo werkt het misschien met WoL alliances, of alliances met kleinere kds. Maar als je dat in de top50 zou doen heb je dus binnen de kortste keren oorlog en daar word niemand beter van (behalve degene die niet mee doen ).

Rest me te zeggen dat ik principieel ook tegen alliances ben, en liever geen lid zou zijn van een alliance.

En TR grootste (of bijna), zou best kunnen.
Oud 22-03-2005, 15:23
barkrukkie
barkrukkie is offline
enige waar een kd van een alliance zijn allies erbij zou kunnen halen zou denk ik toch zijn als een ander KD (van een andere alliance meestal ) maar blijft hitten op hun als ze zelf niks terug kunnen doen
Oud 26-03-2005, 01:57
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 22-03-2005 @ 12:20 :
Nou kan ik hier alleen voor absalom spreken. Maar denk je echt dat als een ander abs kd een hit krijgt van jullie, wij bijvoorbeeld zouden declaren (om die reden)? Zo werkt het misschien met WoL alliances, of alliances met kleinere kds. Maar als je dat in de top50 zou doen heb je dus binnen de kortste keren oorlog en daar word niemand beter van (behalve degene die niet mee doen ).

Rest me te zeggen dat ik principieel ook tegen alliances ben, en liever geen lid zou zijn van een alliance.

En TR grootste (of bijna), zou best kunnen.
Euh, don't be offended, maar mijn ervaringen rijken behoorlijk wat verder dan WoL -- ook op BF heb ik in diverse goede (hoewel dat relatief is vergeleken met de "echte" top als in: activiteit en dedication) KD's gezeten en met alliance-KD's troubles gehad.

Maar eerlijk is eerlijk, als me een plaatsje aangeboden zou worden in Playboys of Serenity, zou ik 'm meteen nemen. En dan zou ik net zo hard meedoen aan waar ik net tegen pleitte
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 08:19
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 26-03-2005 @ 02:57 :
En dan zou ik net zo hard meedoen aan waar ik net tegen pleitte
Principeloos hoor, vishoedje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten