![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Die ga ik kopen als ik later groot ben. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit word de mijne. Een 1000RR Honda Fireblade in Repsol kleuren. Wanneer ik eenmaal zwaar rijbewijs heb en 13.000 euro dan ![]() En wanneer ik geld te veel heb haal ik er zo eentje: ![]() Dan ff je boring laten aanpassen, speciale kappen, powerfilter, mooi uitlaatje, and last but not least, wat NOS erin. En dan houd dus egt niemand je bij he. (voor de motor-leeks, een hayabusa rijd standaard al met een top van rond de 310km/u en trekt in 2 sec. naar de 100 ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je een V16-motor op een skelter monteert en je laat die op een rails rijden, trekt die die motor er ook wel uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt niet eens iets aan een busa hier in NL met al die flitskasten, laat staan met al die aanpassingen... Maargoed, je hebt natuurlijk wel de snelste straatmotor onder je aarsch en geen auto van minder dan 200k die je eruit rijdt...dat is vast ook wel een goed gevoel ![]() ![]() Daarbij...denk je niet dat het een beetje overkill is meteen voor een blade te gaan? en als laatste: leuk filmpje, heb ik ook gezien. Die R1 en ZX-10R (of was het nou 12?) konden ook fluiten naar het achterlicht ![]() Btw robo: ook dat filmpje gezien van die F1-car (Jensen Button) tegen een racemotor tegen een boot (nou die boot kun je natuurlijk wel wegstrepen)? 5th gear geloof ik...niet 100% zeker though, heb um eraf geflikkerd (had ik gedownload) (en als we toch bezig zijn ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 23:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die viper had...weet ik veel hoeveel pk (900 of is dat heel optimistisch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je zei over flitskasten. Nooit een motorrijder langs een flitskast zien gaan cker? Je blaast gewoon 8.000 toeren ofzo, zie je een flitskast verderop, gas los, terugzakken naar 3 a 4.000 toeren, vlak voor flitskast gas volop open, motor op achterwiel, flits, geen numemrbord gezien, motor laten zakken en doorrijden. En die Suzuki is trouwens wel dik. Zelf ben ik kwa Suzuki bikes alleen meer fan van een SRAD. Maar das natuurlijk voor iedereen anders. En over de overkill, ik koop eerst een 400cc'tje, 2e hands, begrenst op 25 Kw, daarna onbegrenst en dan overstappen op FireBlade. En sowieso staan de FireBlades om 2 dingen bekend, 1 ze gaan nooit kapot ( ja ok als je hem in de vangrail rijd ) en 2, ze zijn heel goed te berijden bij hoge snelheden. De gevoelssnelheid ligt lager dan de echte op een FireBlade. Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 10:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar snap je punt wel van dat een motor over het algemeen wel meer kans heeft om sneller op te kunnen trekken. Tis natuurlijk een samenhang tussen je gewicht, de kracht die erin zit, de stroomlijning, de grip die je hebt, de ondergrond, blablablabla. En meestal zit je met een motor daarbij beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als ik die uit mn eigen plaatje neem, krijg ik vast ook zo;n figuurtje en zulk haar als die barbie die in die auto zit ![]() de effecten van reclame op de jeugd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan heb ik weer meer kans dat ik kan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een week eerder heb ik liever dan persoonlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar.. ik denk dat je een week eerder beter vind, omdat ik dan natuurlijk kan komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en het is niet krom: n e one? Anyone ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Persoonlijk heb ik t liever dan een week eerder' Moet zijn, maar anders.. ![]() Goed.. kan t een weekje eerder? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai-matching #1727 Verwijderd | 500 | 09-10-2012 20:08 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #94 TopDrop | 502 | 12-12-2007 13:56 | |
Lifestyle |
Foute kleding Pan Am | 268 | 25-11-2003 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |