Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 20:29
JJ13
JJ13 is offline
voor t eerst heb ik er vertrouwen in dat het misschien ooit wel (goed)komt, dat ik ook ooit eens echt geluk heb. na dit: i wish and hope that one day in the not too distant future we will be getting drunk together.
Oud 17-01-2005, 20:43
el manuel
el manuel is offline
wish somebody would tell me I`m fine. maja dan ben ik het nog niet. weer een dag voorbij. weer zoveel kansen gemist. weer niet gesport. weer alles gedaan wat ik niet zou doen. behalve dat ene, dat is dan wel goed. maja verder gaat het maar klote.
Oud 17-01-2005, 21:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-01-2005 @ 21:08 :
Sommige mensen zijn zo vreselijk dom en, nog erger, zo walgelijk arrogant...en ik merk steeds meer dat ik daar dus echt niet tegen kan...
Jij hebt mijn familie ontmoet...?
Oud 17-01-2005, 22:28
Eend
Eend is offline
Hij begrijpt me niet. Hij vindt alles mijn schuld, want ik doe het toch?
Als ik het deed, waarom deed ik het dan? Het is toch niet leuk? Ik doe het niet voor de lol, het gebeurd gewoon.

Waarom zitten de mensen die je begrijpen alleen maar achter een bureau en zie je die maar eens per week?

Ik weet het gewoon niet meer. Ik ben mezelf helemaal niet meer. Ik ben iemand anders. Ik heb mezelf niet in de hand. Is dat dan echt zo onwerkelijk om te begrijpen?
Oud 17-01-2005, 23:00
Verwijderd
Woohoo, ze heeft d'r vriend gedumpt. \o/

Nu nog even zorgen dat ze door heeft dat ik toch echt leuker en betrouwbaarder ben dan die nieuwe knurft die ze heeft ontmoet.
Oud 17-01-2005, 23:03
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik keek op het je vriend(in) en jij fototopic
wel hele mooie lieve fotos
Oud 18-01-2005, 01:49
Verwijderd
"Vertwijfeld raak je doordat je niet weet waarvoor je vecht en toch vechten moet."

Beter al wordt het leven snel weer net zo bruisend als vroeger..
Oud 18-01-2005, 05:32
Quiana
Quiana is offline
@Eend; heel veel sterkte en succes vandaag..

En verder; moe, moe, moe. Enorm slecht geslapen, veel te doen
vandaag.... Dat wordt een enkeltje huis na het tweede blok gok
ik zo.
Oud 18-01-2005, 07:52
Verwijderd
Slecht geslapen door die verdomde dromen. Mijn hele dag is nu verspest en blerg, ik durf gewoon niet meer te gaan slapen
Oud 18-01-2005, 07:52
JJ13
JJ13 is offline
was t maar al zaterdag....ik hoop dat ik deze week trek
Oud 18-01-2005, 07:55
leucomelas
leucomelas is offline
bah, vandaag weer werken... gadverdamme zeg... khaat het... ga maar eens ontslag nemen ofsow...
Oud 18-01-2005, 08:34
snoopy
snoopy is offline
Ik voel me goed!
Heb het echt heel fijn (gehad) met m'n vriend, en we zijn helemaal gelukkig enzo.

Straks tentamen, mag ik wel even wat meer voor gaan leren Nou ja, ik ken t vrij redelijk dus ach.... k zie t wel.

Vrijdag heb ik ook tentamen, s ochtends, en s middags op wintersport. Damn... tis druk !
Oud 18-01-2005, 09:39
marrel
marrel is offline
dan ga je dus een keer optijd naar bed omdat je verschrikkelijk moe bent, word je wakker gebeld en heb je een slapeloze nacht. Aan de ene kant ben ik toch blij dat ze belde, maar voortaan liever een andere timing hoor...
Oud 18-01-2005, 09:51
WolterB
WolterB is offline
Ik heb kutburen
Oud 18-01-2005, 09:52
leucomelas
leucomelas is offline
bleugh, voel me kut... straks werken, morgen dans maken, overmorgen af zijn, dan weer werken, dan in het weekend gezellig vriends v erjaardag vieren bij hem thuis, met zijn oiuders, zijn tantes en mijn ouders iew... heb al besloten dak vandaag officieel ontslag ga nemen, khaat me werk... en khaat school trouwens, mag nieteen seen ander onderwerp meer kiezen voor mijn spreekbeurt... moet ik toch lekker zelf weten zeg... godverdomme, en die vent doet ok zo vaag... snapt het echt gewoon niet, zou dat aan mannen liggen? dan moek maar lesbisch worden.... misschien dat een meid me wel begrijpt... kvoel me gewoon kut, kwil weg hier, geen school meer, niks meer.... ja vluchten, met drank of iets dergelijks.... en huilen... veel huilen, me iig uiten. iemand in elkaar slaan? maar iwe? help...
Oud 18-01-2005, 10:07
bradio8
bradio8 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 18-01-2005 @ 10:52 :
kvoel me gewoon kut, kwil weg hier, geen school meer, niks meer.... ja vluchten, met drank of iets dergelijks.... en huilen... veel huilen, me iig uiten. iemand in elkaar slaan? maar iwe? help...
misschien een boksbal ofzo, kan je je aardig op uiten
verder voel ik me ook wel kut, niet leuk nee
Oud 18-01-2005, 11:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 18-01-2005 @ 10:46 :
@ Daantje_0705: Als jouw gevoel het eerste zegt zou ik dat ook doen. Daarbij overwerk je jezelf alleen maar, als je méér tijd aan iets gaat besteden dan je eigenlijk gepland had. Je kunt toch maar zo veel uur per dag effectief leren.
Daar staat tegenover dat als je een vastgestelde hoeveelheid stof leert, je wel een fijner gevoel hebt als je het af hebt, denk ik.
Toch zou ik het eerste doen, voor je eigen rust. Dan weet je vantevoren al hoe lang je ergens aan zult werken, en dat werkt echt rustiger.
Wil het nog een beetje lukken?
Mja, het is nu bijvoorbeeld kwart voor een en ik heb alle stof voor vandaag al af en ik had gepland tot half zeven te leren Ik ga denk ik vanmiddag toch nog maar wat doen maar dan 'moet' het niet meer perse, als het lukt is het meegenomen, lukt het niet dan is het jammer. Ik moet weer eens wat meer gaan leven en me niet vast klampen aan mijn planning alleen dat kan ik eigenlijk niet. Verder gaat het deze week nog behoorlijk goed. Bio niet zo super en dat heb ik uitgerekend als eerste maar daar krijg ik vanmiddag extra uitleg voor, hopelijk blijft het dan wel hangen. Scheikunde gaat wel behoorlijjk goed en daar ben ik wel blij mee want dat is toch mooi meegenomen als je drie ordners moet doorworstelen. Wiskunde is bijna klaar en daar snap ik twee korte hoofdstukjes niet van en de rest snap ik niet zoals het daar staat maar dat kan ik verder wel. Vrijdag beginnen met natuurkunde en dan komt het hopelijk goed
Oud 18-01-2005, 12:18
Eend
Eend is offline
Vanmiddag word ik tot donderdag opgenomen en misschien vrijdag ook.

Hmm, ergens toch wel geruststellend.

Even foto's uitprinten en zo
Oud 18-01-2005, 12:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-01-2005 @ 13:18 :

Sterkte iig
Oud 18-01-2005, 12:39
Eend
Eend is offline
dank je

Zal wel proberen om een verslag bij te houden
Oud 18-01-2005, 13:00
cagie
cagie is offline
Ben ziek en in de war. Heb gister ruim een uur lang met mijn ex aan de telefoon gezeten en het was zo gezellig en vertrouwd. En weet nu helemaal niet meer wat ik wil en moet voelen
Oud 18-01-2005, 13:16
leucomelas
leucomelas is offline
ja, je moet je tekening op school laten.,.. want a;ls je hem mee naar huis neemt kan je hem kwijtraken of zoiets snap je? tis in verband met het examenregelement.... dan hebben wij hem zeker nog, als het nodig is... nouja, goed... mijn tekening waarvoor ik een 10 had achtergelaten op school... dat was 3 weken geleden ofsow? kom ik vandaag in de tekenles... is mijn hele tekening verneukt... een grote kras over de tekening en het passe-partout is er half afgescheurd... nou en bedankt he...
alsk um mee naar huis had genomen dan was ie er tenminste nog

en ja, je mag me best sms-en hoor
Oud 18-01-2005, 13:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-01-2005 @ 13:18 :

sterkte!!

hmmz, waarom is mijn begeleider ziek als je hem nodig hebt..
Oud 18-01-2005, 13:28
rare kwast
rare kwast is offline
sterkte eend..
Oud 18-01-2005, 13:30
Eend
Eend is offline
dankz voor jullie reacties.
Oud 18-01-2005, 13:37
Redhair
Redhair is offline
Eend sterkte! Dikke knuffel.
Oud 18-01-2005, 13:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-01-2005 @ 14:28 :
sterkte eend..
Eigenlijk gaat het best goed met me, heb alleen geen zin in tennis omdat een meisje me daar vreselijk op mijn zenuwen werkt. Ik hou niet van mensen die zo ontzettend op mij neerkijken, zeker niet als ze daar gewoon geen goede reden voor hebben. Ik ben misschien iets minder sportief dan haar, ik tennis nog niet zo lang als zij en ik ben niet zo spontaan, nou en? Is dat een reden om bij elke bal die ik sla te zuchten en te grijnzen en zelf geen vinger uit te steken als er wél een bal bij je in de buurt komt?
*zucht*

Maar het sneeuwt nu, misschien gaat het wel niet door
Oud 18-01-2005, 13:58
Dolores
Dolores is offline
Woeiii Eindelijk eens een leuke dag
Oud 18-01-2005, 14:15
I-alone
I-alone is offline
Citaat:
Dolores schreef op 18-01-2005 @ 14:58 :
Woeiii Eindelijk eens een leuke dag
Toppie meisje! Keep on going!

Ik had vandaag een gesprek met mijn tutor. Wat een lief mens is het! Echt waar, ze is echt een schat van een vrouw. Echt zo'n wereldwijf!! Was ontzettend fijn om met der te praten!

En ik had gisteren een toets, intake-gesprek met een acteur (4e jaars) houden! Ging wel goed volgens mij!

En ik ga me aanmelden voor een kamer!! Whoeii!
Oud 18-01-2005, 16:41
snoopy
snoopy is offline
wahahaha ik heb mario kart voor op de gameboy gekregen!
En een snoopy-knuffel.
Hij is lief.
Oud 18-01-2005, 19:25
marrel
marrel is offline
wanhoop de gekste
Oud 18-01-2005, 20:09
Luna
Luna is offline
als ik nou eens klaar was met school was ik uitermate gelukkig. ik krijg steeds meer het gevoel dat ik mn examen niet ga halen. en dat zou nog niet eens zo gek zijn want ik doe niks(voor bepaalde vakken). ik kán me er niet toe zetten.
Oud 18-01-2005, 20:16
Verwijderd
ik word moe van zo'n pechdag, bah

maarja, positief denken
..

wel heel confronterend toen me gevraagd werd een fijne herrineringen op te halen aan mijn vorige school en ik dat niet kon
Oud 18-01-2005, 20:26
Dolores
Dolores is offline
Kut kut kut..
Als ik zelfs dit al niet kan..
Stom dit..
Oud 18-01-2005, 20:34
Quiana
Quiana is offline
Niet boos, blij of verdrietig, maar vooral heel koud... Leeg.

Ik ben afgevallen.

Tegenstrijdigheid, want 'niet goed', maar ook een jippiejajee,
want "zie je nou wel?".

(bah, bah, bah.)
Oud 18-01-2005, 20:47
Verwijderd
Ik voel me kut. En ik weet het niet meer. En ik weet niet meer hoe ik verder moet. Volgende week houd mn hulp ook op. Fijn, heel fijn. En-en-en.. HELP!

Ik wil dat het leven zoals het nu is een boze droom is, waar ik snel uit wakker word.
Oud 18-01-2005, 20:53
Verwijderd
Het is je eigen schuld, stomkop. Hoewel, ik had van hem meer verwacht. Maar ik kan het hem niet kwalijk nemen, hij heeft het ook druk. Het voelt kut. Het voelt alleen. Alsof ik nergens heen kan. Met mijn rug tegen de muur. Niet vooruit en niet achteruit. Moet het nou zo?
En nu ligt hij in het ziekenhuis. Kutmedicijnen. Kutdokters. Kutkanker. Morgen is hij jarig. En dan? Het is misschien wel zijn laatste verjaardag. Het kan toch niet zomaar over zijn. Dat mag niet. Ik snap het niet.
Iedereen verdwijnt zomaar. Zomaar, uit mijn leven, van de wereld, uit mijn gezichtsveld. Wegwegweg.
Ik denk, dat ik de zon vannacht niet haal.

Ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen, maar alles wat ik wil lijkt zo ver, zo ver weg van mij. Alles wat ik wil lijkt zo ver weg...

And though she tried to hide the love that she denied,
wouldn't you know it, she wouldn't show it..
Oud 18-01-2005, 21:17
Verwijderd
Training ging best lekker. 'k heb nu alleen last van m'n ogen, maar das ook logisch met al dat chloor...volgende keer toch maar weer een brilletje bij het zwemdeel van de training, denk ik. Morgen wil ik heel veel huiswerk maken, hopelijk komt het er van.
Oud 18-01-2005, 21:23
bradio8
bradio8 is offline
waarom blijft alles slecht en stom gaan?
" laugh and the world will laugh with you. Cry and you will cry alone."
Oud 19-01-2005, 07:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben verward. Heb slecht geslapen. Voel me ziek. En dat allemaal om dat gesprek van gisteren.
Ik twijfel nu aan alles... Wil hij het binnenkort uitmaken? Houdt hij niet meer van me? Ik wil hem niet kwijt, maar als hij gelukkiger is zonder mij, zal ik hem laten gaan.
Ik had dit echt niet verwacht... Absoluut niet. Ik weet nu helemaal niet meer hoe en wat ik tegenover hem moet doen....
Oud 19-01-2005, 07:53
Miracle
Miracle is offline
Koppijn en ontzettend duf. Ik vraag me af of het wat met gister te maken had. Sowieso vraag ik me af of het goed was, ik voelde me absoluut niet opgelucht daarna maar was wel ontzettend moe ineens.
Hopelijk gebeurt het over twee weken niet... Naja, we zien wel, moet me niet zo druk maken.
Oud 19-01-2005, 09:18
JJ13
JJ13 is offline
t is woensdag..en eigenlijk vond ik t gisteren best wel leuk!! ben wel moe nu
Oud 19-01-2005, 10:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
IK haat jamba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 19-01-2005, 10:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nu alleen nog de laatste officiële telefoontjes plegen naar het Studiepunt en het Secretariaat en ik ben van de hele opleiding af. Waarom vind ik het tóch moeilijk?
Oud 19-01-2005, 12:13
Earendil
Earendil is offline
Ik ben nu vooral heel erg in de war, geloof ik.
Oud 19-01-2005, 13:46
bradio8
bradio8 is offline
Citaat:
bradio8 schreef op 18-01-2005 @ 22:23 :
waarom blijft alles slecht en stom gaan?
" laugh and the world will laugh with you. Cry and you will cry alone."
dit maar dan nog wat erger
Oud 19-01-2005, 13:54
white witch
white witch is offline
blehh... volgens mij ben ik net afgewezen, hij heeft het druk en wil niet mee uit... zeg dan gewoon nee ik hoef je niet

en verder ga ik morgen mijn tentamen verpesten omdat ik het maar niet in mijn hoofd krijg.

ik heb een soort van mailcontact met de halfbroer van mijn vader met wie hij al bijna zo lang als ik leef ruzie mee heeft en ik weet niet wat ik ermee aan moet. aan de ene ben ik wel benieuwd, want mijn vader heeft het nooit over zijn familie, maar aan de andere kant is daar vast ook een reden voor.

kortom, a nice day to spend some money.
Oud 19-01-2005, 14:07
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mailt en smst hij omdat ik dat doe en hij zich schuldig voelt? Of wil hij ook graag iets (terug) laten weten?
Ik zoek nu overal iets achter, en dat wil ik niet. Als het voor hem beter is dat het uit gaat, dan moet dat maar, want hij is me alles waard. Maar ik kan hem nu gewoon echt niet peilen.
En ik ben bang. Bang dat het uitgaat, bang voor mijn vakantie, bang voor de toekomst.
Verdorie, ik wil niet weer jankend op mijn kamer zitten. Het zou niet het einde van de wereld zijn..... Maar wel het einde van de toekomst zoals ik die tot nu gezien had...
Oud 19-01-2005, 15:27
Earendil
Earendil is offline
Ongeveer Alle symptomen hebben wil overigens natuurlijk niet zeggen dat je de ziekte ook werkelijk hebt.
Toch?
Oud 19-01-2005, 18:30
PseudoDawn
PseudoDawn is offline
Mijn ex blijft maar bellen enz. terwijl als hij zo doorgaat hij van school afgeschopt wordt... Nu negeer ik hem gewoon...

En ik wil één van m'n beste vrienden helpen... MAAR DAT KAN IK NIE!

Regels voor berichten