Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zet dat in spoilers! Ik wou die eerste zin niet lezen! ![]() edit: Ja, daar is de spoiler. Te laat voor mij alleen. Lekker dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er íets was wat ik nog níet wou weten, is het dát wel. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Blegh ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou hoor. Die zin spookt ook echt door m'n hoofd nu. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Wacht *slaat pebbles* ik mep em uit je herinnering ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het nu al niet leuk om morgen de aflevering te kijken en dit al te weten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar met een beetje geluk ben ik het dan over een half jaar vergeten ![]() Of zal Net5 de eerste twee afleveringen van het seizoen uitzenden? Er zijn nog dinsdagen over tussen de laatste en het begin van Everwood.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wist het al en heb ik nu ook de rest van de spoiler gelezen. Ik wil dat soort dingen juist wel van te voren weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk niet dat Net5 doorgaat met seizoen 5, aangezien er ook nog Everwood en Desperate Housewives komt op dinsdagavond.. Misschien zenden ze er nog twee uit, om de dinsdagen voor 1 maart op te vullen. Maar dat hoop ik eigenlijk niet.. en over je spoiler:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je gaat er zeker spijt van krijgen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Belangrijk!
Van de Net5-site: Wanneer gaan jullie verder met 'Everwood' ? Vanaf dinsdag 8 maart zullen de afleveringen van het derde seizoen van Everwood te zien zijn op NET 5! De precieze uitzendtijd is 21.25 uur. Er staan vooralsnog geen herhalingen van deze serie in de planning. Hoe zit het precies met de uitzendingen van de 'Gilmore Girls'? Op dinsdag 22 februari is de voorlopig laatste nieuwe aflevering van de Gilmore Girls te zien (van het vijfde seizoen). Daarna gaat onze voorjaarsprogrammering in. De verwachting is dat we in augustus vervolgens weer verder gaan met het vijfde seizoen. Wel gaan we vanaf maandag 28 februari op werkdagen herhalingen van de Gilmore Girls uitzenden, vanaf aflevering 1. Tijdstip van uitzending: rond 18.35 uur. (We zenden dan dus niet meer op zondag herhalingen van de Gilmore Girls uit!). Klopt het dat 'The OC' gaat stoppen? Ja, deze serie moet inderdaad met ingang van dinsdag 1 maart plaatsmaken voor onze voorjaarsprogrammering met Desperate Housewives en Everwood. Naar verwachting zullen we The OC weer vervolgen in het najaar. ![]() Dat betekent dat we nog 3 nieuwe afleveringen van GG tegoed hebben en nog 4 van the OC. Wel leuk dat ze GG gaan herhalen vanaf seizoen 1, die eerste afleveringen heb ik nog nooit gezien! BTW. One Three Hill komt ook weer terug, vanaf 6 maart om 18.05.
Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga het dus maar opnieuw proberen om netjes op te nemen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat wordt dus zeker opnemen, irritant tijdstip zeg. Maargoed, lang leve de videorecorder! Ik vind deze uitzending nu al geweldig, whahaha. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb deze aflevering al vaak gezien maar hoeraaa hij blijft leuk.
![]() En @ Balance: Dat allemaal achter elkaar opnemen heb ik ook al vaak geprobeerd, nog nooit gelukt. Heb net al mijn banden uitgezocht en ik heb wel echt superveel sieozen 3 en 4 maar met allemaal gaten enzo. Dus succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Echt een geweldige aflevering inderdaad! Ik vond trouwens dat er tijdens de hele aflevering een aparte, wat zwaardere sfeer hing, weet niet of dat aan mij lag of dat meer mensen dat ook gemerkt hebben. Maar het leuke is dat we maar een weekje hoeven te wachten voordat het weer verdergaat, ipv een paar maanden
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gezocht: vrouwen die schepijs eten Verwijderd | 26 | 10-03-2009 09:32 | |
Films, TV & Radio |