Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 22:12
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 12-03-2005 @ 22:05 :
Hmm ik weet niet waarom, maar Jeroen doet me sterk denken aan George Michael in zijn jonge jaren...

Ze lijken niet echt op elkaar... toch?
Vorm van t gezicht misschien, iets anders kan ik er niet van maken..
Oud 12-03-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-03-2005 @ 13:44 :
Ik zit nu geloof ik op Peking Express en CSIY tegelijkertijd. En er kwam nog iets... Hmm, nou ja, ik heb twee video-recorders, dus het gaat wel lukken
ER.
of komt dat later.
Iig voor mij op zondag: ER, Peking Express en Meiden van de Wit.
Pfoei
Oud 13-03-2005, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 12-03-2005 @ 21:23 :
[afbeelding]

Ghe, hoor ik van mijn vader dat die man de nieuwe vriend is van een vrouw waar we vroeger altijd mee op vakantie gingen. Ze hebben elkaar ontmoet bij Rock en Roll dansen.

*ieks*

+ morgen!
Oud 13-03-2005, 11:33
mirtjuh
mirtjuh is offline
Vanaaf weer peking express!!! vond ut vorige week al helemaal geweldig kep dr nu al zin in
Oud 13-03-2005, 13:17
niche
niche is offline
Ja ik heb er ook zin in.

En stiekem hoop ik dat Krieke en Nathalie elkaar leuk gaan vinden.
Oud 13-03-2005, 17:01
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-03-2005 @ 15:30 :
Mag dat niet?
Tuurlijk wel
maar ik ben het alleen niet zo met je eens.
Oud 13-03-2005, 20:43
Ketjing
Ketjing is offline
oh, die Vader en zoon zijn toch wel geinig.
Zoon echt te hyper en die pa achteraf alles heel rustig vertellen en lekker op zn gemak alles doen.
Het Badmuts-incident was ook vermakelijk.

Rudi Völler met zn dochter moeten niet gaan zeuren over die lift, t is ieder voor zich en cadeautjes geven doe je maar een andere keer
Oud 13-03-2005, 20:48
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-03-2005 @ 21:43 :

Rudi Völler met zn dochter moeten niet gaan zeuren over die lift, t is ieder voor zich en cadeautjes geven doe je maar een andere keer
Precies. Dat vind ik nou ook.

Ik vond trouwens dat Natalie erg overdreven reageerde op de reactie van Krieke. Ik bedoel, tuurlijk baal je ervan als die kip weg is, ik vind zijn reactie erg normaal. Natalie moet dat niet zo zwaar opvatten, verwacht ze dan een schouderklopje?

Beetje jammer.
Trouwens die Steven en Sofie worden nauwelijks gefilmt valt mij op
Oud 13-03-2005, 20:50
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 13-03-2005 @ 21:48 :

Beetje jammer.
die liggen er waarschijnlijk snel uit, dus ook geen moeite voor doen om te filmen
Oud 13-03-2005, 20:57
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 13-03-2005 @ 21:48 :
Ik vind ze eigenlijk ook maar niks, dus zo erg vind ik het niet dat ze nauwelijks gefilmt worden. Hoop eigenlijk ook dat ze er snel uitliggen.

Die 2 vriendinnen vond ik dit keer wel weer leuk.
En dat hele gedoe met die kip was lachwekkend, Rink moet niet zo zeuren over die lift, hij kan toch moeilijk verwachten dat Marja en Jeroen eerst een lift regelen en die dan gaan weggeven?
Oud 13-03-2005, 21:05
Escapism
Escapism is offline
ik heb het begin gemist, wat is er nou gebeurt tussen krieke en natalie?
Oud 13-03-2005, 21:56
PV
PV is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-03-2005 @ 22:05 :
ik heb het begin gemist, wat is er nou gebeurt tussen krieke en natalie?
Natalie moest de kip meedragen, maar ze had hem ergens laten staan en toen was ie dus verdwenen. Die Krieke viel tegen haar uit en toen ging ze een eind verderop staan..

mooie tv
Oud 13-03-2005, 22:08
Multilot
Multilot is offline
cursus hoe beeld je een kip uit

Ik vond de vriendinnen weer erg leuk
En die nathalie is maar een verwend nest. Als je geen klappen op kunt vangen, moet je niet meedoen en al helemaal niet in je eentje...

Ik ben benieuwd hoe dat gaat worden als die koppels worden gemixt
Oud 13-03-2005, 23:01
Roxy
Roxy is offline
Vind die Natalie ook een beetje overdreven reageren, maar aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je emotioneel reageert op zo'n moment. Maar ze deed die dag erna nog moeilijk met dr 'de ruzies beginnen altijd 's avonds pas', dat ging mij te ver. Krieke deed ook wel erg zn best om lief voor dr te zijn..

Ik ben Just en Brechje fan.
Oud 13-03-2005, 23:33
Balance
Balance is offline
Ik kan het me van beide kanten voorstellen: de een baalt en vindt het dom; de ander baalt ook en is moe dus die kan niet zoveel kritiek verdragen.

Ik ben blij dat die homo's eruit zijn. Ik vreesde voor dat meisje en d'r vader. Ik vond die vader wel popie-jopie doen met die chinezen. Eerst dat nette gedoe bij dat gezin (ik snap wel dat je netjes wil zijn naar die mensen, maar je moet toch ook strijdlustig zijn) en toen met die dronke chinezen...

Ik ben ook voor die tweeling. En ik erger me aan die vriendinnen met hun topjes gedoe.
Oud 14-03-2005, 07:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 00:33 :
Ik vond die vader wel popie-jopie doen met die chinezen. Eerst dat nette gedoe bij dat gezin (ik snap wel dat je netjes wil zijn naar die mensen, maar je moet toch ook strijdlustig zijn) en toen met die dronke chinezen...
Dat stel had volgens mij beter gewoon een vakantie naar china kunnen boeken. Ik vind dat weinig stellen echt de kans nemen om te genieten en echt alleen maar met de race bezig zijn, maar deze man overdrijft het wel een beetje. Zoals ie al zei hun doel is om er niet als eerste uit te vliegen en wat van china te zien..
Oud 14-03-2005, 11:51
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
haha ik vond die homo's wel lachwekkend. Aan de ene kant wel jammer dat ze eruit liggen.

Hehe met dat eten, gatver, wat zag dat er allemaal vies uit.. die penis van een os ofzo? iehw! Had iedereen dat nou op eigenlijk?

Die ene chinees had wel een mooie huis zeg pfoe. Die tv, vet

en dat ene stel die in die auto elke keer een kip na deden en deruit gezet werden haha.

Ow wat ik ook humor vond was die mis communicatie. Haha ik weet niet meer bij welk stel dat was (volgens mij die broer en zus) dat ze die kip wilden houden en dat die chinezen d8en dat ze die wilde opeten, haha die koppen van hun
Oud 14-03-2005, 11:58
Verwijderd
Oh het was weer leuk.

En wat is die Kris een eikel zeg, hoe hij tegen z'n vader doet! Dat is toch niet normaal! Eerst je vader in de laadbak zetten en dan z'n muts stelen die hij op doet vanwege de kou. Laat em dan gewoon voorin zitten en ga zelf in die laadbak.

Echt, ik ergerde me doood.
Oud 14-03-2005, 12:48
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 14-03-2005 @ 12:51 :
Ow wat ik ook humor vond was die mis communicatie. Haha ik weet niet meer bij welk stel dat was (volgens mij die broer en zus) dat ze die kip wilden houden en dat die chinezen d8en dat ze die wilde opeten, haha die koppen van hun
Jeroen en Manja

Briljant
Oud 14-03-2005, 13:08
Balance
Balance is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 14-03-2005 @ 12:51 :
oh ja, dat vond ik echt zielig. Zowel voor de mensen die zo laat nog een kip hadden staan slachten en plukken als voor die lui die het toen op moesten eten (maar niet wilden).
Je zou maar in zo'n situatie zitten...

@dusjcrib: ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het echt zielig voor die man: z'n zoon bekommert zich totaal niet om hem en schaamt zich zelfs voor z'n vader!
Oud 14-03-2005, 13:42
Escapism
Escapism is offline
die vader is een schatje met z'n badmuts <3
Oud 14-03-2005, 14:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Escapism schreef op 14-03-2005 @ 14:42 :
die vader is een schatje met z'n badmuts <3
tja, ik vind het best slim bedacht. een petje waait toch af.
en die chinezen vinden de westerse mensen toch al raar. dan maakt het niet uit of je nog een badmuts op hebt. Het is ook niet zo dat je die mensen nog eens vaker gaat zien ofzo.
Oud 14-03-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-03-2005 @ 15:06 :
tja, ik vind het best slim bedacht. een petje waait toch af.
en die chinezen vinden de westerse mensen toch al raar. dan maakt het niet uit of je nog een badmuts op hebt. Het is ook niet zo dat je die mensen nog eens vaker gaat zien ofzo.
Ik vind het ook slim. Ik snap ook niet waarom die vader telkens achter in moet zitten en zoonlief voorin mag. Hij heeft last van die wind en tocht, slim dat hij daar een badmuts voor heeft. Zo stom ziet het er niet eens uit. En mja, ik denk niet dat het iemand kan schelen dat hij dat ding op doet - behalve zijn zoon.

Ik heb nu een beetje een hekel aan Rink gekregen (vader van Jorien), wat een naďeve man Hij dacht toch niet serieus dat mensen in de rij gingen staan om te liften? Daar gaat het juist helemaal om... De een kan beter liften dan de ander, en mja, die hebben daarom ook meer recht op die lift. (Jeroen en Manja bv, Jeroen is zo slim geweest wat chinees te leren, wanneer Rink dat niet heeft gedaan, is dat zijn eigen domme fout en moet hij zich maar op een andere manier redden.) Dat vond ik echt heeeel dom van Rink (en ook van Jorien).

En verder vond ik het fijn dat Stephan en Marco weg moesten, die vond ik echt niet leuk. Zo stom ruziën met elkaar en echt strijdlustig leken ze helemaal niet. Het viel me op dat je Steven (?) en Sofie (?) (die man met die lange haren en zijn vriendin met 'raar' haar ) heel weinig zag. Alleen op het laatste even toen een stel af zou moeten vallen. Ik raakte daar ook wat van in de war; ze zeiden dat er vijf koppels aan waren gekomen en een kamer kregen, het zesde koppel kwam te laat. Ik dacht dus toen dat er maar 6 koppels waren, ze zeiden helemaal niet waar de andere 2 koppels waren gebleven...

Enn... wat een lang stuk wordt dit

Ik vind Jeroen en Manja nu heel leuk, en Just en Brechtje ook. Die twee koppels springen er nu wel uit. Nathalie en Krieke (?) vind ik wat minder nu, vooral omdat Nathalie zo raar overdreven reageerde op Krieke (?) die boos was. Zo boos was hij niet eens, en het was gewoon duidelijk haar fout dat de kip kwijt was... Ze ging toen zo koppig alleen zitten

Dat was het wel
Oud 14-03-2005, 15:39
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hihi die twee meiden
'zal je nou wel een topje aan doen?'
hahaha en meteen komen ze als tweede binnen. Jaja, mannen all over the world hetzelfde hč
Oud 14-03-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-03-2005 @ 16:39 :
hihi die twee meiden
'zal je nou wel een topje aan doen?'
hahaha en meteen komen ze als tweede binnen. Jaja, mannen all over the world hetzelfde hč
Ik vond dat echt grappig De politie erbij etc, erg leuk Ik vind die twee meiden nu ook leuker
Oud 14-03-2005, 15:54
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
godzijdank zijn die homo's eruit! Echt van die kappers.... verschrikkelijk!
Oud 14-03-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 14-03-2005 @ 16:54 :
Ik vond het juist absoluut geen kappers Ik dacht eerst ook dat het broers waren
Oud 14-03-2005, 16:35
Ketjing
Ketjing is offline
volgens mij hebben Krieke en nathalie gewoon flinke goedmaakseks gehad
Oud 14-03-2005, 16:55
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 14-03-2005 @ 16:54 :
Kappers vind ik over het algemeen een stuk knapper dan die twee...
Oud 14-03-2005, 16:59
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-03-2005 @ 17:35 :
volgens mij hebben Krieke en nathalie gewoon flinke goedmaakseks gehad
mercyfucking? ZIJ? Haha nee denk het niet, doet Krieke vast niet

verder ben ik het eens met Andijvie (nu wel)
Jeroen en Manja het leukst, daarna Just en Brechtje. Krieke en Nathalie nu wat minder en ik vind vader en zoon ook wel leuk.

Vind de koppels dit jaar misschien wel leuker als vorig jaar.
Oud 14-03-2005, 17:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-03-2005 @ 15:23 :
Ik heb nu een beetje een hekel aan Rink gekregen (vader van Jorien), wat een naďeve man Hij dacht toch niet serieus dat mensen in de rij gingen staan om te liften? Daar gaat het juist helemaal om... De een kan beter liften dan de ander, en mja, die hebben daarom ook meer recht op die lift. (Jeroen en Manja bv, Jeroen is zo slim geweest wat chinees te leren, wanneer Rink dat niet heeft gedaan, is dat zijn eigen domme fout en moet hij zich maar op een andere manier redden.) Dat vond ik echt heeeel dom van Rink (en ook van Jorien).
ja idd. Lekker naďef om te denken dat ze netjes op elkaar gaan wachten. Wat ik ook erg stom vond was dat Rink helemaal geen rekening hield met Jorien, terwijl ze toch zo'n geweldige relatie hebben. Jorien wilde niet dat die dronke chinezen op hun kamer bleven maar ze moest niet zeuren, want hij had net een sigaretje van ze gehad. Net als in dat huis met die grote tv: zij wilde weg, maar ze moest zich even mak houden want meneer zat zo geweldig en wilde dankbaar over komen.
Oud 14-03-2005, 21:15
shy gurl
shy gurl is offline
Nou, heb het ook weer gezien..opgenomen..Ik vind dat die zoon echt belachelijk doet tegen zn vader. Dan laat hij hem al op de kar staan en dna mag hij zn badmuts niet eens op. Ik vond het best wel slim bedacht eigenlijk..En wat hij nog allemaal over hem zei, echt belachelijk. En die Nathalie is ook wel snel op dr teentje getrapt zeg, sjongejonge. Ze leek ze leuk vond ik, maar dit was wel een beetje een overdreven reactie. Het is toch ook dom om je kip daar neer te zetten??
Oud 14-03-2005, 21:21
Verwijderd
Hoop dat die 2 wijven er snel uit gaan ... mutsen. Verder ook die vader en zoon.
Oud 14-03-2005, 21:36
BCR
BCR is offline
Heb t gemist
Oud 14-03-2005, 21:52
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
bootz schreef op 14-03-2005 @ 22:21 :
Hoop dat die 2 wijven er snel uit gaan ... mutsen.
Ik snap dat niet, die twee zijn leuk!
Eindelijk eens een koppel wat totaal afwijkt en onrust kan schoppen bij de anderen omdat ze zo laks zijn en dan moeten ze er weer uit...
Laat ze maar een keer flinke ruzie krijgen, dat lijkt me leuk!
Oud 15-03-2005, 10:25
Verwijderd
Gelukkig Marco en Stephan eruit.. ik vond ze echt niet leuk. Irritant zelfs..

Ik vond dat Nathalie een beetje overdreven reageerde.. Snap best dat Krieke even boos werd omdat zij de kip had laten staan, maar zij bleef maar zielig doen. En Krieke ging heel erg zn best doen om het weer goed te maken, terwijl het niet eens zijn schuld was. Ze lijkt me een beetje manipulatief ofzo..

Ik vind Kris ook maar stom doen tegen zn vader. Die vader vind ik wel leuk juist

Just en Brechtje vind ik leuk Jeroen en Manja ook
Die vriendinnen waren nu ook leuker dan vorige keer.. Rink en Jorien vind ik nog steeds niks. En Steven en Sofie kwamen idd erg weinig in beeld.

En dat eten bij die proef
Oud 15-03-2005, 10:49
Verwijderd
Ik vind de stellen ook leuker dan vorig jaar, ik onthoud de namen ook veel beter nu. En Art is ook best leuk samen met Roos
Oud 15-03-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-03-2005 @ 11:49 :
Ik vind de stellen ook leuker dan vorig jaar, ik onthoud de namen ook veel beter nu. En Art is ook best leuk samen met Roos
toch doet ie me nog steeds denken aan die jongen van Blinq.. en das niet zo positief
Oud 15-03-2005, 13:28
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 15-03-2005 @ 11:56 :
toch doet ie me nog steeds denken aan die jongen van Blinq.. en das niet zo positief

Herman is stom, Art is lief
Oud 15-03-2005, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Arme Karel....
Oud 15-03-2005, 16:20
TRXD
TRXD is offline
Mooi programma. Wel zouden ze naar mijn mening iets meer over China kunnen vertellen en kunnen laten zien. Zou het misschien nog interessanter maken en hoeft ook niet lang te duren. De mensen daar zijn inderdaad gastvrij als je het zo ziet. Het scheelt waarschijnlijk wel of er camera's zijn of niet.
Oud 15-03-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 15-03-2005 @ 15:25 :
Arme Karel....
Ja, en dan te bedenken dat ze dat beestje nog helemaal niet wilden slachten... Hadden ze maar niets gezegd...
Oud 15-03-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
TRXD schreef op 15-03-2005 @ 17:20 :
Mooi programma. Wel zouden ze naar mijn mening iets meer over China kunnen vertellen en kunnen laten zien. Zou het misschien nog interessanter maken en hoeft ook niet lang te duren. De mensen daar zijn inderdaad gastvrij als je het zo ziet. Het scheelt waarschijnlijk wel of er camera's zijn of niet.
Een vriendin van me heeft zes maanden door China gereisd, en ze zijn écht zo gastvrij, ook als er geen camera's zijn. Zeker als je blond bent, en dun haar hebt. Dan zitten ze zo boven op je
Oud 15-03-2005, 16:51
baas
baas is offline
Tof dat het programma weer terug is. Die natalie moet niet zo zeuren, bij het eerste beetje kritiek meteen over de zeik, wat een jankerd zeg.
Ik ben fan van die vader en zoon. Die zoon is lekker fanatiek, en die badmuts is gewoon fucking geniaal.
Oud 15-03-2005, 18:23
TRXD
TRXD is offline
Andijvie: ik ben ook van plan om meerdere maanden door China te reizen. Mooi om te lezen dat de mensen ook echt gastvrij zijn. Blond haar heb ik niet maar blank ben ik wel dus wat dat betreft val ik dan wel op
Oud 17-03-2005, 12:16
Verwijderd
Als volgende week die koppels gemixt worden, denk ik dat degene die Kris als blok krijgt het erg zwaar gaat krijgen. Denk dat die erg vervelend kan gaan doen. Rink ook denk ik..
Oud 17-03-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 17-03-2005 @ 13:16 :
Als volgende week die koppels gemixt worden, denk ik dat degene die Kris als blok krijgt het erg zwaar gaat krijgen. Denk dat die erg vervelend kan gaan doen. Rink ook denk ik..
Ja, precies, ik dat ook meteen aan Kris en Rink als mensen waarmee anderen wat moeite gaan krijgen. De rest is geloof ik best meegaand. Maar Kris en Rink hebben zo hun eigen sterke wil
Oud 17-03-2005, 16:28
Multilot
Multilot is offline
ik denk dat die vriendinnen ook vrij vervelend kunnen worden
Oud 17-03-2005, 22:28
Verwijderd
He, wat gaat er gebeuren dan? Mixen?
Oud 18-03-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-03-2005 @ 23:28 :
He, wat gaat er gebeuren dan? Mixen?
ja, zondag werd bij de vooruitblik gezegd dat 5 van de 7 koppels gemixt gaan worden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten