![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of komt dat later. Iig voor mij op zondag: ER, Peking Express en Meiden van de Wit. Pfoei ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik ben het alleen niet zo met je eens. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond trouwens dat Natalie erg overdreven reageerde op de reactie van Krieke. Ik bedoel, tuurlijk baal je ervan als die kip weg is, ik vind zijn reactie erg normaal. Natalie moet dat niet zo zwaar opvatten, verwacht ze dan een schouderklopje? Beetje jammer. Trouwens die Steven en Sofie worden nauwelijks gefilmt valt mij op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die 2 vriendinnen vond ik dit keer wel weer leuk. ![]() En dat hele gedoe met die kip was lachwekkend, Rink moet niet zo zeuren over die lift, hij kan toch moeilijk verwachten dat Marja en Jeroen eerst een lift regelen en die dan gaan weggeven?
||
![]() |
Citaat:
mooie tv ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Briljant
||
Citaat:
Je zou maar in zo'n situatie zitten... ![]() @dusjcrib: ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het echt zielig voor die man: z'n zoon bekommert zich totaal niet om hem en schaamt zich zelfs voor z'n vader! ![]()
||
Citaat:
en die chinezen vinden de westerse mensen toch al raar. dan maakt het niet uit of je nog een badmuts op hebt. Het is ook niet zo dat je die mensen nog eens vaker gaat zien ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nu een beetje een hekel aan Rink gekregen (vader van Jorien), wat een naďeve man ![]() ![]() En verder vond ik het fijn dat Stephan en Marco weg moesten, die vond ik echt niet leuk. Zo stom ruziën met elkaar en echt strijdlustig leken ze helemaal niet. Het viel me op dat je Steven (?) en Sofie (?) (die man met die lange haren en zijn vriendin met 'raar' haar ![]() Enn... wat een lang stuk wordt dit ![]() Ik vind Jeroen en Manja nu heel leuk, en Just en Brechtje ook. Die twee koppels springen er nu wel uit. Nathalie en Krieke (?) vind ik wat minder nu, vooral omdat Nathalie zo raar overdreven reageerde op Krieke (?) die boos was. Zo boos was hij niet eens, en het was gewoon duidelijk haar fout dat de kip kwijt was... Ze ging toen zo koppig alleen zitten ![]() Dat was het wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() verder ben ik het eens met Andijvie (nu wel ![]() Jeroen en Manja het leukst, daarna Just en Brechtje. Krieke en Nathalie nu wat minder en ik vind vader en zoon ook wel leuk. Vind de koppels dit jaar misschien wel leuker als vorig jaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Eindelijk eens een koppel wat totaal afwijkt en onrust kan schoppen bij de anderen omdat ze zo laks zijn en dan moeten ze er weer uit... Laat ze maar een keer flinke ruzie krijgen, dat lijkt me leuk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Herman is stom, Art is lief ![]()
||
Verwijderd
|