![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ik ook! = af en toe best vervelende gewoonte, maar echt raar.... neuh ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmm.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als er een tas tegen iemands been aan slaat, hoor ik er altijd wel een 1 of ander ritme in en dat blijft dan de hele dag in mn hoofd hangen.
Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 16:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ah!
Ok, ik heb een fotodinges aangemaakt, jawel. In het midden, en als dat geen raar gezicht is, nou, dan weet ik het niet meer. http://forum.scholieren.com/fotoboek...cwIsb&id=58119
||
Citaat:
||
Citaat:
over mij: - ik heb ook altijd water naast mijn bed - ik begrijp anderen altijd, maar mezelf nooit - ik gebruik mijn gsm alleen om te smsen (nou goed, bijna alleen) - ik ben forumverslaafd - ik wil afvallen maar ook snoepen - ik wil complimenten maar wuif ze weg - ik ga heel uitvoerig bijsluiters lezen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Ik haal korreltjes van het plafond af (we hebben zo'n akoestisch iets ofzo) - Ik was mijn haar bijna elke dag - Op MSN ben ik verslaafd aan emoticonspam - Ik ben ook verslaafd aan foto's maken met mijn telefoon - Ik heb een heel vreemde reflex: als iemand boe zegt, doe ik meteen of ik schrik, omdat mijn neefjes/nichtjes/broertjes/zusjes dat zo cool vinden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb de vervelende eigenschap met mensen in discussie te treden en niet op te houden totdat ik mijn gelijk heb gehaald. Ik heb de vervelende eigenschap om mensen onmiddellijk op hun fouten m.b.t. de Nederlandse taal te wijzen. |
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]deringmeester schreef op 17-02-2005 @ 10:17
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@PerfectLekkerding: De enige Nederlander |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Liefde & Relatie |
beetje verliefd lovemyy | 14 | 09-02-2013 10:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang ben je.. en ben je daar tevreden mee? Verwijderd | 138 | 02-03-2003 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex!!! rabecca | 22 | 24-09-2002 17:12 |