Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 14:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag ruzie gemaakt met mn vader want hij zei vet lullige kwetsende dingen en verder ging ik national treasure op dvd kijken en suf op de bank liggen want ik heb een kator en toen ging ik met de trein naar den haag en frietjes eten en ik ben vet zenuwachtig voor morgen want volgens mij ga ik iets krijgen en als ik niets krijg ben ik teleurgesteld en voel ik me heel erg unwanted ![]()
||
Citaat:
oh ja.. en het zou zo maar eens kunne zijn dat deze chick hetzelfde voelt ![]()
||
Citaat:
Ik heb zonet ernstig gepraat met mn ex van duizend maanden terug die me nog leuk vindt en ik hem ook wel maar ik vind iemand anders leuker heh , dat heb je weleens en dan moet je neuken met je ex buitensluiten, en dat is zo moeilijk ![]()
||
Citaat:
uhmm.. we gaan uit eten, maar met een hele grote groep. maar ik zorg uiteraard dat ik naast der zit en dat we iets meer doen als lachen trouwens, zij brengt me naar huis.. dus hopelijk een klein kusje achteraf ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En verder ga ik zometeen ook maar mn outfit klaarleggen het is namelijk wel HAPPY VALENTINESSS DAY (L)(L)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 17:21 | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 18:23 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |