Coldplay was vet!

Ik vind ze live echt super. Het ging dan ook veel te snel voorbij....
Het voorprogramma duurde mij alleen te lang. Na een vette lange, maar smooth heenreis, kwam ik aan toen er een vage nederlandse band speelde. Kweet de naam niet ofzo. Richard daarna. Klonk trouwens ook okey live, vond het wel vet dat ie met bittersweet symphony afsloot, iedereen werd gek.
Anywho, tegen 9 uur begin coldplay pas, en ik was gewoon moe van de hele reis etc. Dus ik stond half te slpen, met pijnlijke voeten etc.
Eindelijk begon het, ik had spontaan nergens meer last van. Alleen dat mens voor me kon niet tegen mijn gegil. Die deed iedere keer handen in haar oren als ik begon te gillen, maar ja. I dont fokkin care, want gvd 42 euro heeft het mij gekost.
Ik was btw te klein om uberhaupt maar ook wat te zien, zelfs het beeldscherm zag ik pas met vlagen. Stond lichtelijk aan de verkeerde zijde. ( rechts van chris) Daar baalde ik behoorlijk van, maar dankzij m'n vriend toch nog wat kunnen zien!
Ik ben voor publiek dat wordt geslecteerd op lengte, om zo te worden ingedeeld van klein naar groot!
de pendelbussen waren zwaar klote op het einde, ben dan ook teruggelopen naar het station. (auw!) om mijn trein te halen. Zag je allemaal mensen rennen op het station , hahaha! Was er om 3 uur weer, en het was me het allemaal waard!
A warning sign *zucht....