![]() |
||
Citaat:
Verplichte euthanasie zeg ik je! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
kep echt medelijden met je ![]() ![]() ![]() ontopic: Ik heb een broertje van 17 waarmee ik het meestal goed kan vinden. Achja tis een beetje een droogkloot meestal, hoewel je ook wel met hem kunt lachen. (omdat hij zo'n droge humor heeft) Hij is wel aardig, en helemaal geen druk type, en kan redelijk goed leren. Mijn broertje gaat weleens uit, maar die keren kun je (tot nu toe) wel op 1 hand tellen. Hij lijkt kwa karakter wel op mij, kwa uiterlijk helemaal niet. Ik denk dat ik het nog redelijk goed getroffen heb met hem. Vroeger had ik trouwens alleen maar ruzie met hem, we konden elkaar soms wel de hersenpan inslaan. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wel vreemd dat je niet opschiet met je tweelingbroer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wtf ik heb geen tweelingbroer,staat ook niet in de tekst |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zal de tekst ff editten.. pleeggezin ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: tsjah...als je zusje zich erbij happy voelt....maar ik snap je bezorgdheid Ik heb alleen oudere broers/zussen en ken het probleem niet aangezien zij zich 'normaal' kleden
||
![]() |
Citaat:
Allebei tegen de 40 trouwens. De een heeft 1 kind en een auto en een man. De ander heeft 2 kinderen en een auto en een man. Sorry, verder beetje prive-achtig. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() sorry mark ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst was ik bij een vriend, zagen we hem op tv aan twee meisjes vragen: 'Wat vind je het lelijkst aan je vriendin?' en toen de meisjes niks wisten te verzinnen, begon Mental zelf wat op te noemen: "Ja, kijk dan naar die benen, die zijn toch veel te dik!" ![]() ![]() Eikel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind Marco Borsato ookal een goede zanger. Iig de beste van Nederland. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Boudewijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn zus is 19 jaar en woont met dr vriend samen. ik ben blij dat ze uit huis is want nu kunnen we het veel beter met mekaar worden, daarvoor werden er nogal regelmatig deuren in getrapt enz.enz.
tja ze is heel erg anti-breezer net als mij en ze luistert 24/7 naar hardstyle en verder niks anders, in tegenstelling tot mij. ze is nogal anti-dronken in tegenstelling tot mij maar voor de rest lijken we wel veel op mekaar ![]()
||
Citaat:
Een causaal verband is een oorzaak-gevolg verband. Dat zijn broer zeventien is, en een vrouw negen maanden zwanger is, en dat zij dus waarschijnlijk op dezelfde dag geboren zijn, is een oorzaak voor de reden dat ik denk dat zij tweeling zijn (jawel, een gevolg.) Ik snap niet waarom jij zo irritant loopt te kakken. Laat me gewoon met rust. Als je denkt dat het hip is wat mensen af te zeiken, zoek dan wat kennissen waarmee je dat kan doen.
||
Citaat:
En de topicstarter zei in een topic op L&R dat hij z'n zus wel geil vond enzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik houd niet van mensen die te pas en te onpas die term er tegen aan gooien. |
![]() |
||
Citaat:
Ik houd niet van mensen die grof zijn omdat anderen fouten maken.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |