Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2005, 10:59
George
George is offline
Zojuist even fijn met m'n neus op de feiten gedrukt.
Mijn mening doet er niet toe, eigenlijk ben ik zo weinig waard dat ik geen eens een eigen mening mag hebben. Joepiedepoepie.
Oud 18-03-2005, 10:59
Eend
Eend is offline
Citaat:
M@rco schreef op 18-03-2005 @ 11:35 :
WTF Luisteren? Jij?
hou je hoofd
Oud 18-03-2005, 11:03
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
George schreef op 18-03-2005 @ 11:59 :
Zojuist even fijn met m'n neus op de feiten gedrukt.
Mijn mening doet er niet toe, eigenlijk ben ik zo weinig waard dat ik geen eens een eigen mening mag hebben. Joepiedepoepie.
Niet door een iets jezelf zo de grond in trappen meis.
Je bent echt wel veel waard. Knuffel
Oud 18-03-2005, 11:33
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-03-2005 @ 11:30 :
Ze klonk vrolijk en rustig aan de foon gister. Dus misschien valt het nog wel mee.

Anyway, ik heb er toch wel de nodige ervaring mee, onderhand, met deze gesprekken.
Succes

Eindelijk is het weer af, voorlopig kan ik er even niets meer aan doen, ben er klaar mee. Een heel weekend vrij, helemaal geen afspraken. Ik weet niet of ik er blij mee ben (slapen!) of verdrietig
Oud 18-03-2005, 11:45
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik voel me eiglijk best raar, ik heb gisteren voor de eerste keer aan een vriend vertelt hoe ik eigelijk ineenzit. Dat heb ik nog nooit verteld tegen iemand. Ik vertel trouwens nooit hoe ik me echt voel, enja gisteren floepte het eruit. Nu voel ik me daar best wel raar over. En toch dan heb ik hem nog niet alles verteld, maar dat wilik dan ook niet. Ik snap mensen niet die alles kunnen vertellen wat in hun omgaat. Ik hou alles voor mij, ik los mijn problemen zelf op.
PF en dan die rot stage... Nu zit ik al een hele week papieren in twee te vouwen en aaneen te nieten, waarom kunnen ze mij nou geen normaal werk geven, is dat nu zo moeilijk?
Oud 18-03-2005, 11:51
Mennuz
Mennuz is offline
Ik ben kwaad als de hel.
Natuurlijk wil zijn haar problemen niks waard, en ben ik de grote kut-derpressieveling die zegt dat ze zich aansteld!!, zo ben ik tenslotte
Jezus fucking christus.
Knap dat ze dat gelezen heeft in mn SMSje.Zo bedoelde ik het niet .
Verder. Maandag soort van intake op de hogeschool Leeuwarden, dan moet ik nog een HBO test doen. valt een beetje koud op mn dak zo snel.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 11:57.
Oud 18-03-2005, 11:55
Skilly
Skilly is offline
Ik voel me een mietje. Ik moet het me ma vertellen maar ik durf niet.
Oud 18-03-2005, 12:19
JJ13
JJ13 is offline
er was net een leuke jongen aan de deur (moest ik even kwijt)
Oud 18-03-2005, 12:25
Rêveuse
Rêveuse is offline
Mooi, de spreekwoordelijke druppel he.
Ik vraag me af hoeveel mensen het zouden merken als ik mezelf weer net zo kapot zou maken als toen.
Oud 18-03-2005, 12:28
Verwijderd
Ben bang voor morgen. Er komen morgen drie meiden van school en we gaan met zn allen uit. Maar ik zit de hele week al te denken aan alle calorien die ik binnenkrijg..... terwijl ik er echt wel zin in heb. Bah ik heb er echt zo'n hekel aan, die obsessie

Maar het is wel een opluchting dat ze nu weten van mijn probleem met eten.
Oud 18-03-2005, 13:08
Dolores
Dolores is offline
En dit noemt ze dan een vriendschap..
Oud 18-03-2005, 13:16
On Fire
On Fire is offline
Ik heb een stukje schil van een appel tussen mijn tanden en ik krijg het er maar niet tussenuit! Ik heb al tanden gepoets maar nu is het stukje zo klein geworden dat niks meer helpt.. bleh "snoep verstandig eet een appel".. voortaan eet ik wel weer een chocoladereep!
Oud 18-03-2005, 13:23
WolterB
WolterB is offline
Ik zou af en toe wel iets minder hard willen reageren, volgens mij is dat wat beter
Oud 18-03-2005, 14:22
Eend
Eend is offline
Citaat:
On Fire schreef op 18-03-2005 @ 14:16 :
Ik heb een stukje schil van een appel tussen mijn tanden en ik krijg het er maar niet tussenuit! Ik heb al tanden gepoets maar nu is het stukje zo klein geworden dat niks meer helpt.. bleh "snoep verstandig eet een appel".. voortaan eet ik wel weer een chocoladereep!
Oud 18-03-2005, 14:24
Eend
Eend is offline
Argh, ik zou zo graag alles willen, maar dat kan ik dan weer niet aan. Nee, ik moet dingen overslaan, omdat ik een gestoord lomp mormel ben.

Maar ik heb wel een lieve vriend

Owja, en ik ben hyper en druk en mijn kop slaat op hol en en en...ach, ik geniet wel even van mijn vrolijkheid
Oud 18-03-2005, 14:28
ANGE
ANGE is offline
Waarom klap ik altijd dicht als mensen aardig doen?! En ik wil zo graag voorkomen dat alles weer terugglijdt naar hoe het een jaar geleden was, maar ik heb het allemaal niet meer in de hand. Sterker nog, ik ben er al weer een beetje te laat mee...
Oud 18-03-2005, 14:45
ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-03-2005 @ 15:24 :
Argh, ik zou zo graag alles willen, maar dat kan ik dan weer niet aan. Nee, ik moet dingen overslaan, omdat ik een gestoord lomp mormel ben.

Maar ik heb wel een lieve vriend

Owja, en ik ben hyper en druk en mijn kop slaat op hol en en en...ach, ik geniet wel even van mijn vrolijkheid
mooi

bij mij is t nu ook wel even ok... zal er wle mee te maken hebben dat ik niets moet vandaag... als ikwel weer van alles moet wordt het minder

zo lief, het zusje van een vriendin van me kwam een tekening brengen... schattig
Oud 18-03-2005, 15:22
Touché
Touché is offline
Als hij weggaat zal ik alle eenden in de grachten van Amsterdam moeten wurgen, ik zal nooit meer mandarijnen kunnen eten, en ik zal altijd warme sokken aanmoeten voor het geval mijn tenen het koudkrijgen!
Oud 18-03-2005, 16:18
Verwijderd
Ik voel me zo leeg, dat ik er vol van zit...

'Don't say you love me, you don't even know me..'

Wou dat ik kon wonen in zijn armen, leven in zijn hoofd en logeren in zijn hart. En dan niet voor eventjes, maar voor altijd.
Ja, het is uit ja. Maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer om hem geef. Het is zelfs al langer uit als dat het ooit iets was tussen ons. Maar ik hou van hem. En ik durf niet te vragen of hij van mij houdt.
Het gaat nu zo goed tussen ons. Hij is mijn beste vriend. Ben bang dat ik de vriendschap kwijt ben als ik zeg hoeveel ik om hem geef, en als ik zeg dat ik hoop dat we het ooit nog proberen.

Want dat ik dat nu niet wil, wil niet zeggen dat ik het later niet meer wil...

En mijn beste vriendin kan GVD alleen tijd voor me maken als ze iets van me nodig heeft.
Oud 18-03-2005, 16:20
Gothic
Gothic is offline
mn vader is echt verslaafd aan digitale camera's, hij heeft er echt al teveel versleten nu heeft ie WEEER een nieuwe gekocht voor 1200 dollar

Oud 18-03-2005, 16:41
Dolores
Dolores is offline
Wtf doe ik hier nog..
Oud 18-03-2005, 16:47
Eend
Eend is offline
Citaat:
Touché schreef op 18-03-2005 @ 16:22 :
Als hij weggaat zal ik alle eenden in de grachten van Amsterdam moeten wurgen
Spaar me
Oud 18-03-2005, 16:48
Eend
Eend is offline
Ik voel weer spanningen opkomen en dwang en en en....het is tijd om te gaan douchen denk ik
Oud 18-03-2005, 16:48
Eend
Eend is offline
owja, en me rug jeukt op een plek wara ik niet bij kan
Oud 18-03-2005, 17:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-03-2005 @ 17:48 :
Ik voel weer spanningen opkomen en dwang en en en....het is tijd om te gaan douchen denk ik
douche ben ik nu ook wel aan toe geloof ik..
Oud 18-03-2005, 17:03
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-03-2005 @ 17:48 :
owja, en me rug jeukt op een plek wara ik niet bij kan
doet ff helpen krabben

daar ben ik voor tenslotte mensen te helpen
Oud 18-03-2005, 17:26
Touché
Touché is offline
Citaat:
Eend schreef op 18-03-2005 @ 17:47 :
Spaar me

Nee!
Oud 18-03-2005, 18:09
ilse
ilse is offline
laat me met rust laat me met rust laat me met rust
Oud 18-03-2005, 18:25
Stefanie
Stefanie is offline
Leuk om dat tussen neus en lippen te horen te krijgen. Hij keek me niet eens aan toen hij het vertelde.
Pff, je weet meteen wat je aan sommige mensen hebt. En ik moet leren dat ik mensen niet zo snel vertrouw, want ze maken er misbruik van, zo zie je maar...

Gelukkig is mn vriend er nog, hij kan me zo rustig maken op zo'n rotmoment. Hij geeft me weer een sprankje hoop en helpt me met alles wat hij kan doen. Door hem voel ik me weer een beetje blij. Het is echt een schat Morgen zie ik hem gelukkig weer en gaan we samen een heel gezellig weekend hebben
Verder hoop ik dat het goed komt, want ik wil echt niet opgeven. Ik voel zo'n sterke drang om door te gaan op sommige momenten dat me op slechte momenten erdoor heen sleurt. Ik ben sterk en dat blijf ik, hoe rot het ook gaat
gelukkig helpen die medicijnen er ook bij

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed. It's been a long day now...
Oud 18-03-2005, 18:31
Eend
Eend is offline
...Before they switch off the lights
It truly was a delight
They think I'm crazy
But they don't know that I like it here
It's nice in here

Blugh, weer die dwang, ik heb veel te lang gedouched, het cavenhok verschoond, ze extra verwent met hooi, zodat het nu op mijn longen geslagen is. Stoflucht

Ik ben moe, uitgeput, net mn g-schema ingevuld. Ik wil beter worden, maar ik had een hyperbui. Ik ben gewoon gestoord.

Where I go, what I'll become or who I am or what I'll be
I'll never know, but I am sure that I'll get everything for free
Oud 18-03-2005, 18:50
Skilly
Skilly is offline
Gaat slecht hier in huis

Kom ik laat bij gym. Gymleraar helemaal boos.

Heb me teen geslagen toen ik ´los´ ging bij voetbal met gym, ik begon iedereen aan te vallen die op het doel kwam en stootte me eigen teen. lol lekker voor je zou je denken

Zag ik hem weer ^^^domme ik klap weer dicht Had trouwens een leuke jas.

Maar ik ga om 8 uur eten over 11 minuten dus.
Oud 18-03-2005, 18:58
Stefanie
Stefanie is offline
Mn cavia's zijn zo lief voor me op dit soort momenten Wil ze echt niet meer kwijt
Oud 18-03-2005, 19:31
kiddin
kiddin is offline
Fijn, ik dacht een leuke filmavond tegemoet te gaan met mn beste vriend die ik niet zo vaak zie. Vraagt zn vriendin op msn (die ik nog nooit ontmoet heb, ze hebben 7 weken) of ze ook mag blijven(hij wil dat ook natuurlijk). Nouja oke, ze vroegen het natuurlijk zo dat ik er niet echt onderuit kan. Maar omdat zn vriendin aan de andere kant van NL woont blijft ze ook nog eens slapen. En waar lig ik dan straks? in een aparte kamer ofzo

En ik voelde me al zo kut vandaag, en dan moet ik ook nog eens een avond gezellig gaan zitten spelen

Maar ik durf weer niet te zeggen tegen hem dat ik het eigelijk juist vanavond echt niet leuk vindt....

Kom er dan ff eerder mee ofzo
Oud 18-03-2005, 21:02
Chaucus
Chaucus is offline
Alweer hard gestudeerd. Schiet best wel op volgens mij Nu al mn aantekeningen verwerken en dan bednken wat de volgende stap wordt
Lange dag gemaakt, maar t was best gezellig

Goed gevoel
Oud 18-03-2005, 21:19
Nona
Nona is offline
6,9 VOOR STATISTIEK!!!!
Voor andere vakken zou ik niet zo blij zijnmet dit cijfer, maar statistiek is anders.
En VGT ook gehaald natuurlijk. Nu ben ik blij.
Oud 18-03-2005, 21:37
Verwijderd
Hmmm, het blijft niet lukken om af te spreken met dat meisje...
Oud 18-03-2005, 21:40
CSN
CSN is offline
Nog even en dan ga ik huilen.
Oud 18-03-2005, 21:50
CSN
CSN is offline
Ja, nu is het zover.
Oud 18-03-2005, 21:51
Gothic
Gothic is offline
Ik zit nu maar doelloos achter de computer spelletjes te spelen... en ik ben moe, maar wat heeft het voor zin om te gaan slapen? Morgen weet ik het toch nog niet. En ik kan wel voor m'n tentamens gaan leren, maar wat dan? Ik weet het gewoon niet. Misschien is het straks wel allemaal voor niets...

Waarom lijkt het nou steeds dat iedereen weet wat ie wil, al heel lang, behalve ik?
Oud 18-03-2005, 21:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2005 @ 22:51 :
Ik zit nu maar doelloos achter de computer spelletjes te spelen... en ik ben moe, maar wat heeft het voor zin om te gaan slapen? Morgen weet ik het toch nog niet. En ik kan wel voor m'n tentamens gaan leren, maar wat dan? Ik weet het gewoon niet. Misschien is het straks wel allemaal voor niets...

Waarom lijkt het nou steeds dat iedereen weet wat ie wil, al heel lang, behalve ik?
Jezus, herkenning.
Ik ben het woord kiezen zo ongelovelijk zat.

Ik wil niet kiezen, maar ik wil wel gekozen hebben.
Oud 18-03-2005, 21:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-03-2005 @ 22:52 :
Jezus, herkenning.
Ik ben het woord kiezen zo ongelovelijk zat.

Ik wil niet kiezen, maar ik wil wel gekozen hebben.
Ik heb gekozen, het heeft alleen niets opgeschoten .
Oud 18-03-2005, 21:57
Verwijderd
[figuurlijkemodus] iedereen schreeuwt

ik noem het woord incest en ze houden allemaal hun bek.
stelletje zwakkelingen
alsof ik zomaar zo doe als ik doe en zij het volste recht hebben klote te gaan reageren terwijl ze geen eens een klein beetje een vermoeden hebben wat er aan de hand is

ok niemand is perfect
maar nadenken hoort menselijk te zijn,situaties inschatten ook

en gatverdamme ik haat het woord cultuur nu
Oud 18-03-2005, 22:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, ik heb het gesprek achter de rug. Op zich ging het best goed, ze nam het goed op. Ik vroeg: "Wat hebben ze je verteld?" en zij zei: "Dat je me leuk vindt". Toen zei ik: "Dat klopt, ja". Zij reageerde met: "Ja, ok, dat kan".

Dus dat is dat. Zij maakt geen probleem, we blijven vrienden, maar dan veel minder klef. Ze liet wel overduidelijk blijken dat ze iemand anders leuk vindt en daar erg mee bezig is. Dat deed wel heel veel pijn.
Oud 18-03-2005, 22:08
Verwijderd
ik word zo langzamerhand een beetje gek van niks te doen hebben en van (bijna) niemand spreken. Gelukkig ben ik bijna weer thuis weg!
Oud 18-03-2005, 22:17
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-03-2005 @ 22:51 :

Ga gewoon de plus en minnen op een rijtje zetten. Bijvoorbeeld in mijn situatie:

Psycholoog - Dat zal veel te lang gaan duren en daar heb ik geen zin in
SPW - Lijkt me een leuke opleiding (ben er ook mee bezig)
Tandarts - Geen reet aan
Bouwvakker - Ik verspil mijn vrijetijd liever ergens anders aan

enz, enz, enz.

Zte gewoon een stel dingen op een rijtje die je leuk lijken
Oud 18-03-2005, 22:20
Eend
Eend is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 18-03-2005 @ 19:58 :
Mn cavia's zijn zo lief voor me op dit soort momenten Wil ze echt niet meer kwijt
Dit heb ik dus ook regelmatig. Vandaag hebben ze een echte volle hooilaag gekregen en nu zijn ze gangetjes aan het graven en door de buizen aan het rennen en op huisjes aan het klimmen en dan af en toe komen ze boven en kijken ze echt van: "Hallo, gaat het goed met je? Met mij wel, kijk maar!" en dan zoeven ze knorrend weg.
Oud 18-03-2005, 22:37
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 18-03-2005 @ 22:19 :
6,9 VOOR STATISTIEK!!!!
Voor andere vakken zou ik niet zo blij zijnmet dit cijfer, maar statistiek is anders.
En VGT ook gehaald natuurlijk. Nu ben ik blij.
stuud
niet blij zijn met een 7

ik weet niet waar ik moet beginnen om mijn tentamens nog te halen
Oud 18-03-2005, 23:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 18-03-2005 @ 23:37 :
stuud
niet blij zijn met een 7

ik weet niet waar ik moet beginnen om mijn tentamens nog te halen
Nouwjah, niet dat ik voor andere dingen veel hoger haal, maar dat zou ik denk ik KUNNEN. Maar voor statistiek heb ik bijna alles gedaan wat ik kon, dus daar ben ik trots op.
Oud 18-03-2005, 23:17
Verwijderd
O echt een vreselijke dag!!
Er zijn me een heleboel dingen duidelijk geworden.
Het valt niet meer op te lossen.
Alles is zo goed als verloren.
boehoehoe
Oud 19-03-2005, 08:50
Mennuz
Mennuz is offline
Voel me waardeloos.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten