Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2005, 15:24
Verwijderd
gisterennacht uitgeweest en dat was stom want iedereen ging uit en er stonden overal rijen waar jeniet goed van werd en als je dan binnen was ging je dood van de hitte,oh en een een of andere kutcorpsbal zei dattie mijn outfit "ag niet van kannah" en toen gooide hij er maar bier overheen en toen wilde ik hem slaan maar toen werd ik weggetrokken.ohmy het was echt dolletjes gisteren hoor
Advertentie
Oud 25-03-2005, 15:56
dark princess
dark princess is offline
Ik heb vandaag te lang in mijn bed gelegen, omdat ik niks anders te doen had. Toen was ik zo erg chagrijnig dat mn moeder met me is gaan winkelen om me op te vrolijken en ik heb twee zwarte bloemdingen gekregen, een voor in mn haar en andere voor op mn jasje. nu houd ik van zwarte bloemen, maar ik ben nog steeds niet vrolijk te krijgen... Zelfs niet door mijn chocolade badeendje, die ik ook gekregen heb vandaag...
Oud 25-03-2005, 16:16
monolo
monolo is offline
Citaat:
Rogue schreef op 25-03-2005 @ 13:44 :
een bril uitgezocht
wat voor een beebie?
Oud 25-03-2005, 16:34
Verwijderd
ik heb zin om 21 grams of being john malkovich nog eens te gaan kijken, maar ik heb ze niet
Oud 25-03-2005, 17:07
Verwijderd
bierrr godevrdomme
wiet
batterijen
Oud 25-03-2005, 18:04
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-03-2005 @ 18:07 :
bierrr godevrdomme
wiet
batterijen
leuke dag

Ik heb vandaag veel gedaan en ik ben verliefd.
Oud 25-03-2005, 18:09
nexjes
nexjes is offline
door de stad gebounced
Oud 25-03-2005, 19:19
Verwijderd
ik was depressief dus ik heb in bed gelegen en een fles wijn leeg gezopen
toen was ik niet meer depressief maar ik zag er toen niet uit en ik ging boodschappen doen en ik ben gestopt met roken maar morgen begin ik weer godverdommeeee
Oud 25-03-2005, 19:30
schimmel
schimmel is offline
Oud 25-03-2005, 19:37
Maharani
Maharani is offline
Gewinkeld met m'n zusje.
Oud 25-03-2005, 19:38
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Weer hard gewerkt van 9 tot half 7..
Oud 25-03-2005, 19:40
Verwijderd
van half 8 tot 2 gewerkt, naar huis gegaan, omdat ik echt teveel koppijn had.
Toen anderhalf uur geslapen en daarna thee met mijn mama gedronken en samen naar de albert heijn gelopen.
Toen gelachen om een frans hotel dat een mailtje stuurt over dat ze drie dubbele kamers voor 15 personen toch wat weinig vinden. (klein foutje) Daarna mijn vader uitgelachen over het feit dat hij met een parijzenaar aan de telefoon engels sprak alsof ie een duitser was
friet gegeten enzz en nou ga ik douchen
Oud 25-03-2005, 19:40
Gadje
Gadje is offline
ik heb mn kamer opgeruimd, wat voor school gedaan, net gewerkt en net besloten dat ik een ipod ga kopen. ze zijn lekker in de aanbieding <3
Oud 25-03-2005, 20:03
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
de spulletjes van mn overleden oma doorgekeken
ooooh, ze heeft de meest beeldige kettingen en ringen en armbandjes(l). ik heb nu iig een hoop blingbling om van tientallen jaren geleden.
en geprobeerd met mn pa een 8mm. filmpje af te laten spelen, maar het lampje van de projector was stuk
en verder lol gehad met mn vriendje en heel lui geweest vanmiddag.
Oud 25-03-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 25-03-2005 @ 20:40 :
ik heb mn kamer opgeruimd, wat voor school gedaan, net gewerkt en net besloten dat ik een ipod ga kopen. ze zijn lekker in de aanbieding <3
voor hoe weinig en waar?

ik heb gewerkt op de lingerie in de bijenkorf en net mn broertje en zijn vriendinnetje en mijn zusje en nog een vriendinnetje gevoerd en nu ben ik moe en suf en saai
Oud 25-03-2005, 20:42
Verwijderd
heel nerd lifestyle verantwoord;

-naar school gegaan
-aan een zeer boeiende praktische opdracht wiskunde gewerkt

maar morgen ga ik 'stappen' -wat een vreselijk woord- en natuurlijk dronken worden en vervolgens een paashaas nadoen, omdat dat stoer is.
Oud 25-03-2005, 20:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Gadje schreef op 25-03-2005 @ 20:40 :
ipod zz

zelfs in de aanbieding kosten ze nog 500 euro

beter koop je zo'n iriver ofzo.
Oud 25-03-2005, 21:00
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
tot 9 uur in mijn bed gelegen, van 10 tot 11 rijles gehad.
Uitgerust tot 12 uur, gegeten, van 13:00 tot 16:00 geslapen.
Op de bank gehangen, gegeten, met mijn vriend op de bank gehangen.
Oud 25-03-2005, 21:39
Miles
Miles is offline
Ik zit hier nu achter de computer. Achter mij trachten geluidseffecten, Dolby Suround en explosies zich door de muur heen te blazen. Kutfilm.
Oud 25-03-2005, 21:46
merels
merels is offline
Ik had gister een jaarlijkse viering van de school, toen ging ik voetballen. Daarna naar een schoolfeest , wat om half elf werd afgeblazen vanwege een dronken brugklasser die naar het ziekenhuis moest, echt een beetje raar. Daarna naar de kroeg en dat erg gezellig, alleen jammer dat ik sinds tijden weer eens een te grote slok op had. Maar ik kon er wel om lachen, heb alleen nu wel een klapband door de reis naar huis. De volgende ochtend werd geconfronteerd met mijn drankgebruik en ik had een enorme kater. Ik moest ook nog eens werken, gelukkig eerder naar huis, hierna een aantal uur geslapen en net een film gekeken en zo ga ik nog even naar de kroeg.
Oud 25-03-2005, 22:03
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben dood. ik heb een kut cijferlijst, een internetverbod van onbepaalde tijd en een soort van huisarrest, alleen omdat die matenaaiers van een kenkerdocenten een brief hebben gestuurd. en ik zou morgen naar groningen gaan.

iemand een shotgun nog ergens liggen? Columbine part two ligt niet geheel buiten mijn fantasie momenteel.
Oud 25-03-2005, 22:15
schimmel
schimmel is offline
ik zou misschien naar onderstroom gaan maar dat ging toch niet. toen ben ik met mn ouders mee gegaan naar hun stamkroeg maar daar draaiden ze andre hazes en elton john dus toen zijn we na 1 ranzig biertje weer weggegaan.
en nu zit ik hier maar een beetje dronken te worden want wat moet je anders.
Oud 25-03-2005, 22:35
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 25-03-2005 @ 23:03 :
ik ben dood. ik heb een kut cijferlijst, een internetverbod van onbepaalde tijd en een soort van huisarrest, alleen omdat die matenaaiers van een kenkerdocenten een brief hebben gestuurd. en ik zou morgen naar groningen gaan.

iemand een shotgun nog ergens liggen? Columbine part two ligt niet geheel buiten mijn fantasie momenteel.
Gaat goed met da internetverbod dan
Oud 25-03-2005, 22:39
Codaz
Codaz is offline
Wat ben ik toch ongelofelijk saai. School, tv, pc en nog wat gelezen.
Jonge jonge jonge, de originaliteit straalt van me af
Oud 25-03-2005, 23:11
James Riot
James Riot is offline
gechilled in de zon

maar das logisch
Oud 25-03-2005, 23:34
monolo
monolo is offline
overdag gewerkt aan mijn project, zzz nunet wezen poolen met dinnies. ik suckte alleen hard
Oud 26-03-2005, 08:21
Verwijderd
gister uitgeweest en er was bluesavond in de stad dus overal waren bandjes en kon je niet eens normaal met elkaar praten, toen ging ik maar dronken worden en kwam ik lars tegen die ook dronken was en op mijn schoot ging zitten, en toen gingen we maar zoenen want ja wat moet je dan, later nog naar opus four geweest en daar zouden we eigenlijk maar even blijven maar er was zo'n fokking lekker bandje dat we pas om half vier naar huis gingen en nu is het bijna half tien en ben ik al weer een uur wakker godverdomme
Oud 26-03-2005, 08:43
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gister ochtend nog dronken wakker geworden van de avond ervoor,

toen gaan zwemmen @ centerparcs, is hier in de buurt, daar die lieve medewerkers geterroriseerd en gestalkt, voedselgevecht gedaan en nog even gezonnebankt

toen naar huis gegaan, geslapen en nu weer achter de pc voordat we moete arbeiten!
Oud 26-03-2005, 10:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
merels schreef op 25-03-2005 @ 22:46 :
Daarna naar een schoolfeest , wat om half elf werd afgeblazen vanwege een dronken brugklasser die naar het ziekenhuis moest, echt een beetje raar.
dat was ook echt zo'n gastje van 1 meter hoog met alcoholvergiftiging
Oud 26-03-2005, 11:07
Hagel
Hagel is offline
vanaf 9 uur ben ik aan het werk en nu heb ik even pauze, shirt van motorhead geleend op mijn werk net en die heb ik net even verknipt dus die ga ik straks maar kopen, om kwart voor 1 moet ik weer terug en ga ik cdtjes uithoezen en de panaroma lezen. daarna eten en naar valkenswaard treinen
Oud 26-03-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 26-03-2005 @ 11:30 :
dat was ook echt zo'n gastje van 1 meter hoog met alcoholvergiftiging
Die bruggers van tegenwoordig zijn ook zulke tyfuskoters. Kansloze drank-is-stoer mongooltjes. Tuig is het!ss
Oud 26-03-2005, 11:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 26-03-2005 @ 12:12 :
Die bruggers van tegenwoordig zijn ook zulke tyfuskoters. Kansloze drank-is-stoer mongooltjes. Tuig is het!ss
maar dat was niet de enige reden volgens mij
Oud 26-03-2005, 11:53
Jules
Jules is offline
toen ik wakker werd gestoeid met vriendje
gedouched, ontbeten
naar de aldi gefietst en oa aardappelpuree en pap poeder gekocht
naar de etos gefietst en nagellak en haarsmurrie gekocht
naar de albo gefietst en brood & appeltjes gekocht
daarna naar mijn kamer, waar ik ging msnen
toen opruimen en schoonmaken
mijn was in de wasmachine doen
ennem appels eten

terwijl ik moet leren maar ik vertoon dus studieontwijkend gedrag, heel erg oh oh.
Oud 26-03-2005, 11:53
Jules
Jules is offline
oja en ik heb dus wel leuk pappoeder en aardappelpureepoeder gekocht maar ik heb geen melk dus ga ik straks nog een keer naar de ah.
Oud 26-03-2005, 11:59
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-03-2005 @ 21:55 :
ipod zz

zelfs in de aanbieding kosten ze nog 500 euro

beter koop je zo'n iriver ofzo.
Mediamarkt:

Ipod shuffle 512 MB: 99 euro
Iriver 256 MB: 189 euro

ofwel heb ik verkeerd gekeken
Oud 26-03-2005, 12:07
Laïs
Laïs is offline
Vandaag feestje gehad tot 5 uur,zeer fijn veel volk,daarna wat opgeruimd en gaan slapen,om half 10 weer opgestaan en terug gaan kuisen.
Vuile kotsende kinders met hun sigaretten.
En vanmiddag afgesproken met een kind omdat ik met haar samenwerk in de eerste week van de paasvakantie en we nog wat dingen moet overlopen. Gelukkig schijnt de zon.
Oud 26-03-2005, 12:10
Matjong
Matjong is offline
Uitgeslapen... En gepost op een een of ander geel forumpje... Boeiende dag so far.
Oud 26-03-2005, 12:12
Gadje
Gadje is offline
vroeg uit bed en toen weer lekker zwart gereden, de ns kan wel leuk zijn
Oud 26-03-2005, 12:13
3eme sexe
3eme sexe is offline
Vanochtend heb ik eindelijk uitgeslapen. Zo maar eens douchen en niks doen en vanavond uiteten en uit.
Oud 26-03-2005, 14:09
Verwijderd
hahahaahaha ik ben wakker geworden en het stinkt op mijn kamer rrraaah en ik heb gemsnd en dat was het
Oud 26-03-2005, 14:25
Foresight
Foresight is offline
Gisteravond in Bitterzoet, North by Northwest (nieuwste Maxisinge Made in da Shade) gezien... erg mooie dansvoorstelling.

Het Hiphop/Brokenbeat feestje erna was ook wel gezellig.. Bitterzoet he?

Alleen spijtig dat de beamer niet helemaal werkte

oh: en vandaag beetje verjaardag vieren van mn zusje, kwas kind of trapped in haar flat in Utrecht toen ze vanochtend voor de deur stond: "Ja je wist toch wel dat de hele familie hier vanmiddag mn verjaardag kwam vieren" GREAT!

vanavond ff drumnbassen bij FORMS (Arnhem) en morgen traditionele paas-brunch in het Sonsbeekpark

Aardig gek!

Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 14:28.
Oud 26-03-2005, 14:46
Luna
Luna is offline
ik ging werken en daar ging een gast mij uitvragen maar ik zei needoei. en toen zei die: ja maar ik ben lijkenwasser ook nog.
'nee, dan wil ik wel met je uit hoor!'
Oud 26-03-2005, 14:55
Jules
Jules is offline
Citaat:
Apomes schreef op 26-03-2005 @ 12:59 :
Mediamarkt:

Ipod shuffle 512 MB: 99 euro
Iriver 256 MB: 189 euro

ofwel heb ik verkeerd gekeken
Ehm ja maar dat is een ipod shuffle
Oud 26-03-2005, 15:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
wakker geworden, auto teruggebracht naar ouders en muziek geluisterd
Oud 26-03-2005, 16:19
nps
nps is offline
wakker geworden in pandje in alkmaar, naar huis in de trein en voor de rest geslaaaaapen want gisteravond was leuk
en zometeen ga ik lekker avond eten en voor de rest ga ik op de bank hangen en tv kijken ivm geld en moeheid
Oud 26-03-2005, 16:50
Verwijderd
Wakker worden, eten, auto wassen, boek uitgelezen, krant gelezen, forummen, buiten zitten, thee drinken
Oud 26-03-2005, 16:54
Verwijderd
gisteren in de hout gehangen en daarna bij vin gegeten. toen bij mike wezen chillen en daar enrom heen geraakt en blijven maffen. vanmorgen wake and bake en chill roger and me gekeken
Oud 26-03-2005, 17:10
Verwijderd
Gisteren met een paar forummers ( ) uit eten geweest in Haarlem, daarna doorgegaan naar Patronaat, Clan of Xymox gezien. <3 en lekker gedanst op 80's & electro. Daar bij een vriendin blijven slapen.

Vandaag wat rondgelopen in Haarlem, maar winkelen zonder geld is toch niet zo leuk. Daarna naar huis gegaan en nu ben ik brak.
Oud 26-03-2005, 17:19
Verwijderd
Naar dichtsbijzijnde winkelcentrum gefietst en me daar uitgeslooft om n shirtje te vinde... Nix gevonde... Alleen n BH
Vnaaf ga k met mn zus + vriendinne uit
Oud 26-03-2005, 17:20
Verwijderd
Naar dichtsbijzijnde winkelcentrum gefietst en me daar uitgeslooft om n shirtje te vinde... Nix gevonde... Alleen n beehaa
Vnaaf ga k met mn zus + vriendinne uit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten