Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 18:11
rare kwast
rare kwast is offline
3 jaar geleden t gaat zo snel
Oud 30-03-2005, 19:14
rare kwast
rare kwast is offline
ik neem ff het ritme over van gister.....

ga maar weer eens naar bed...heb woede aanvallen en dan niet op iemand of tegen iets....
ja naar mezelf toe

echt ik ben zo een gigantische trut....ahrg

ik verdien dit soort dingen echt niet
Oud 30-03-2005, 19:18
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 30-03-2005 @ 20:14 :
ik neem ff het ritme over van gister.....

ga maar weer eens naar bed...heb woede aanvallen en dan niet op iemand of tegen iets....
ja naar mezelf toe

echt ik ben zo een gigantische trut....ahrg

ik verdien dit soort dingen echt niet
Iedereen verdient het beste wat je ook doet of zegt!!!!!!!

Waarom negeert ze me
hmm ja dat weet ik wel
stomme ik
naja
LOSLATEN!!!!!
verdergaan
psych zei het al
die heeft er voor gestudeerd
Oud 30-03-2005, 19:26
Isiyanka
Isiyanka is offline
Hmm op de een of andere manier krijg ik het dan weer voor elkaar om bij de verkeerde mensen te zitten ofzo
Ach ja. Het was alsnog wel leuk Ik heb zin in volgend jaar.
En ik moet stoppen met zoveel te fantaseren, voor mijn fantasie de werkelijkheid gaat verbergen.
Oud 30-03-2005, 19:39
Stefanie
Stefanie is offline
Ik kreeg de neiging om een sms te sturen en te vragen hoe het nu gaat Echt het domste wat ik kan doen maargoed... Uiteindelijk niet gedaan gelukkig. Het gaat echt niet goed daar boven
Oud 30-03-2005, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze vindt iemand anders "leuk", zei ze, "al is het geen verliefdheid".
Oud 30-03-2005, 20:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, juist op het moment dat je MSN nodig hebt, werkt het niet.
Vriendje ziek? Of is er meer aan de hand? Hij zal het me aan de telefoon toch niet vertellen... En ik was zo stom dat ik eerst dat tvprogramma af wilde kijken . Ik ben best gemeen, eigenlijk...

Vandaag een nieuw badpak gekocht en een jasje
Oud 30-03-2005, 20:16
pienie
kutwerk, kut cwi en kut uvw, nu snap ik waarom mensen zich naakt gaan vertonen bij het cwi...

kutwerk omdat ze me blijkbaar niet meer nodig hebben, eerst allemaal complimentjes geven en bepaalde dingen beloven en weer trap ik er met open ogen in...

en ik zou willen dat er nooit meer sollicitatie gesprekken waren, ik word er veel te zenuwachtig van en ik krijg het gevoel of ik ter plekke in mijn broek aan het zeiken ben vervolgens zie ik alles een paar minuten niet meer helder en volgens mij hebben ze het door, die gruwelmensen die die gruwelgesprekken afnemen AAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH en ik had nog wel HAKKEN aangedaan en mijn haar opgestoken, niks helpt meer ook geen oogschaduw voor de 'netheid'...
Oud 30-03-2005, 20:24
moon
moon is offline
geamt. Ik haat mezelf. Ik ben een jaloerse bitch en dat wil ik niet zijn. Ik haat mezelf zo ontzettend dat is niet normaal meer. Ik wil mezelf het liefst helemaal kapot maken.
Oud 30-03-2005, 20:29
Mennuz
Mennuz is offline
I feel good tududududududum!
En wie good doot goot ontmoot!
Oud 30-03-2005, 20:30
Miracle
Miracle is offline
Eindelijk ff pauze. Ik vervreemd helemaal van de gewone wereld. Morgen weer wat meer normale dingen... Scheit aan economie, ik wil oppassen en autorijden.
Alles gaat langs me heen en ik vergeet gewoon hoe leuk andere dingen zijn.

En dan neem ik ff pauze en doet msn het niet. Fijn. Nou zit ik er weer op en is niemand van diegene die ik nog ff wilde spreken online. Ik heb het behoorlijk gehad. Straks gewoon slapen en als het morgen fout gaat is dat pech.
Oud 30-03-2005, 20:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 30-03-2005 @ 21:30 :
En dan neem ik ff pauze en doet msn het niet. Fijn. Nou zit ik er weer op en is niemand van diegene die ik nog ff wilde spreken online.
Ik wil dat MSN het hier ook weer doet! Maar waarschijnlijk is degene die ik spreken wil, intussen ook niet meer online...
Oud 30-03-2005, 20:33
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-03-2005 @ 20:54 :
Ze vindt iemand anders "leuk", zei ze, "al is het geen verliefdheid".
*knuffelt*

En ja, veel meer heb ik ook niet te zeggen. Mijn hoofd is rustig.
Oud 30-03-2005, 20:36
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
GRRRRRRR IK ERGER ME DOOOOOOOOOOOD

sow das er ook weer uit.. ben niej zo agresief hoor..(A)
Oud 30-03-2005, 20:57
Skilly
Skilly is offline
Zomaar begon ik dus vanmiddag te bibberen en te trillen alweer.
Ik wil een duidelijk beeld van mezelf. Wat zijn nu de toestanden. Bibber ik om echt of obsessie?

Anyway ik wil me hart luchten ik heb een enorme hekel aan me mentrix grrrrrrrrrr
Oud 30-03-2005, 21:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 30-03-2005 @ 21:33 :
*knuffelt*

En ja, veel meer heb ik ook niet te zeggen. Mijn hoofd is rustig.
Dank je.

Voel me nog steeds rot, though.
Oud 30-03-2005, 21:01
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2005 @ 17:27 :
Als je haar dit zegt, komt het wat beter over dan dat ej geen zin hebt. Zal me niets verbazen als ze hier wel normaal en bezorgd op reageert. Hier kan ze wat mee, terwijl als je zegt dat je geen zin hebt niet. Geen zin is namelijk het gevolg van het hier boven beschrevene...
Je lichaam wil niet, je moet rust houden, het gaat weer ff wat minder, medicijnen, je hebt last van dwang, teveel stress enz. Daar kan ze iets mee en daar kan ze wel begrip voor op brengen .
Nee, eigenlijk niet. Eigenlijk gaat het haar geen zak aan hoe ik me voel. Eigenlijk heeft ze er helemaal niets mee te maken. Als ik het niet meer wil zeggen, dan heb ik dat recht. Ze is mijn trainster, niet mijn psychiater.
Oud 30-03-2005, 21:05
Verwijderd
IK BEN HET GODVERDOMME ZAT JA.
Iedereen om me heen is gelukkig, heeft een vriendje, goede cijfers, een goed sociaal leven.. en ik? Ik niet. Ik ben een één of andere zielige trut die niet eens kan zwemmen, alweer onvoldoendes haalt, wiens beste vriend haar in de steek laat en niet eens goede vriendinnen heeft.
Oud 30-03-2005, 21:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 30-03-2005 @ 22:01 :
Nee, eigenlijk niet. Eigenlijk gaat het haar geen zak aan hoe ik me voel. Eigenlijk heeft ze er helemaal niets mee te maken. Als ik het niet meer wil zeggen, dan heb ik dat recht. Ze is mijn trainster, niet mijn psychiater.
Ok, maar met de halve waarheid kun je dan ook geen begrip eisen van iemand...

Zie het maar, ik hoop iig dat je gewoon komt trainen, vind ik gezelliger...
Oud 30-03-2005, 21:10
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
k snap gewoon niet waarom hij zo doet!!!
Eerst hebben we niets behalve vriendschap, we worden verliefd op elkaar, we krijgen wat, hij maakt het een week later uit met de smoes dat ie nog niet toe is aan een relatie, hij vraagt me 4 dagen daarna mee naar de film, probeert me toch te zoenen, ik zeg nee.. 2 dagen later gaan we film kijken, hij zegt dat ie van me houdt, we zoenen. Gister hebben we ook weer gezoend. Gezellig in zijn kamer gezeten en lopen ouwehoeren, Vandaag heeft ie zijn telefoon uit, heeft ie normaal nooit, en doet afstandelijk. Heb het gevoel dat ie met me speelt en dat wil ik niet! Maar ben wel stapel gek op die jongen en hij zegt ook op mij. snap niet wat zijn probleem is, ja eigenlijk wel! Hij wil wel de lusten, maar niet de lasten! En ik Heb het nu echt helemaal gehad! Voel me kut, want hij zegt dat ie me leuk vind.. maar twijfel of dat écht zo is! Maar als hij me aan het lijntje houdt weet ie wat de consequeties zijn, want we zijn al 3 jaar goeie vrienden! Ondertussen heb ik gezeur op school en ruzie thuis!

Zo, moest het ff kwijt. Jullie hoeven het niet te snappen hoor.. snap het ook wel als jullie het niet snappen! (warhoofd )
Maar het komt er op neer dat ik gewoon ff down ben en het ff ergens kwijt moest. want vriendinnen snappen me toch niet!

Liefs,
laura
Oud 30-03-2005, 22:10
Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb het gevoel dat ik helemaal niks meer goed kan doen de laatste tijd... Iedereen heeft problemen, maar k heb het gevoel ze niet te kunnen helpen... Zelf voel me iedere dag vrij kut en vraag ik me af hoe ik zo verder kan. Ik val terug, ik voel het... maar het mag niet
Ik zit met allemaal vragen, zonder antwoorden, en als ik antwoorden krijg heb ik meer vragen. Ik doe alles fout en verpest het weer... en als ik dat vertel krijg ik te horen dat het wel meevalt. Dat moet je niet zeggen! 'Ach, het valt wel mee hoor, wat je verprutst'. óf je geeft hiermee aan dat ik inderdaad dingen aan het verprutsen ben (en ik wil juist zo graag de dingen goed doen!!!!) óf je neemt me niet serieus.

en ik ben zo bang... am triggert echt hoe kan zíj nou... ik snap het niet! Waarom....?! *huilt*

oke, ik weer met mn gezeik, want zo zal het wel overkomen. maar ik heb niet het idee nu bij iemand echt aan te kunnen kloppen.. iedereen heeft z'n eigen dingen
Oud 30-03-2005, 22:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godverdomme, weer gezeik op m'n werk. Voor de 3e keer deze week is er geld te weinig en dat komt door mij.
Wrs word m'n contract dus niet verlengd en zit ik weer een jaar zonder geld
Oud 30-03-2005, 22:57
Verwijderd
ik HOU van school...
weg van huis, heerlijk...
al hou ik niet zo van leren... zoals latijn nu...
ik ben bang dat ik weer op het randje van instorten kom, of misschien nu zelfs over de rand...
ik weet ook niet wat ik er tegen kan doen...
ik ben als de dood voor volgende week dinsdag... ik kan er niet meer tegen...
ik heb zo'n voorgevoel dat ik volgende week uit huis zal gaan ...
ik heb het gevoel dat alles gaat mislukken...
maarja, morgen weer fijn school (ook een la so, das wel minder...), daarna lekker shoppen en 's avonds weer op m'n kamertje huiswerk maken...
ik wil hier weg... ik mag niet instorten nu... eigenlijk gewoon helemaal niet... maar hoe hou ik het vol...??
ik denk maar gewoon aan de leuke dingen van morgen...
Oud 30-03-2005, 23:23
Hawahaai
Hawahaai is offline
Volgens mij loop ik weg voor dingen, maar ik weet niet (precies) wat die dingen zijn...
Oud 31-03-2005, 04:23
moon
moon is offline
zo'n beetje hele nacht wakker gelegen en als ik sliep dan trapte en sloeg ik wild om me heen. Dan was ik half wakker en ik sliep half en dan was ik totaal in paniek. Wat moet ik nou? het vreemde is dat ik er nog steeds niet moe van ben alleen ik voel me wel in een steeds diepere depressie glijden. Wat ik ben is eigenlijk wel moe....levensmoe.
Oud 31-03-2005, 06:27
Miracle
Miracle is offline
*bibber*
Oud 31-03-2005, 07:05
Verwijderd
de twijfel over zoveel dingen
kan ik niet gewoon kiezen?
maar nee, wat ik ook kies, het is de foute keuze
dus wacht ik in twijfel
ik word er al bijna gek van
ik zou me er niet zo druk om moeten maken
maar dat doe ik wel, ik kan me er niet af houden

en ondertussen ben ik weer aangekomen
van mijn poffertjes in het vondelpark dieet
Oud 31-03-2005, 08:17
Gothic
Gothic is offline
kutzooi, ik heb mn lenzen laten opdrogen, nu kan ik niets zien :...
Oud 31-03-2005, 08:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het gaat niet lukken, het gaat niet lukken...
Oud 31-03-2005, 09:31
deringmeester
deringmeester is offline
ik ben gaar, ik ga slapen.
Oud 31-03-2005, 09:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb over een half uur mn allereerste gesprek met een psycholoog en ik ben heel erg bang
Oud 31-03-2005, 09:38
Gothic
Gothic is offline
nu word ik ook nog eens ziek, volgens mij krijg ik griep, ben nu snipverkouden geworden, gister al energieloos en hoofdpijn enz . Kon dat nou niet ff 1 dagje wachten tot na m'n tentamen? Vorige keer ookal m'n tentamen verpest toen ik ziek was .
Oud 31-03-2005, 09:53
Verwijderd
Waarom heeft die eikel een vriendin?!
Oud 31-03-2005, 09:58
moon
moon is offline
AAAAAAAAAAARG! Ik ga mezelf niet dood maken, mijn dromen kunnen me nog meer vertellen. Maar wat ga ik wel doen in dit lege zinlose leven waarin ik niet gemotiveerd ben om iets te doen en het liefst de hele dag op bed lig?
Oud 31-03-2005, 12:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
moon schreef op 31-03-2005 @ 10:58 :
AAAAAAAAAAARG! Ik ga mezelf niet dood maken, mijn dromen kunnen me nog meer vertellen. Maar wat ga ik wel doen in dit lege zinlose leven waarin ik niet gemotiveerd ben om iets te doen en het liefst de hele dag op bed lig?
Herkenning
Oud 31-03-2005, 12:31
cagie
cagie is offline
Waarom vertel ze me nog amper iets? Voorheen vertelde ze regelmatig hoe het met haar ging. Maar nu laat ze helemaal niks meer van haar horen. Als ik vraag hoe het met haar gaat zegt ze gaat wel en dat ze slecht slaapt. Maar de rest van haar problemen verteld ze me niet meer. Ik lees alleen nog af en toe via dit forum hoe het echt met haar gaat. Het lijkt wel alsof ze steeds meer van me vervreemd. Vraag me af wat ik fout heb gedaan waardoor ze me niks meer verteld. We waren toch beste vriendinnen? Snap dan niet waarom ze me dan niks meer wil vertellen...
Oud 31-03-2005, 13:18
Nona
Nona is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-03-2005 @ 10:38 :
nu word ik ook nog eens ziek, volgens mij krijg ik griep, ben nu snipverkouden geworden, gister al energieloos en hoofdpijn enz . Kon dat nou niet ff 1 dagje wachten tot na m'n tentamen? Vorige keer ookal m'n tentamen verpest toen ik ziek was .
Warm bad, dan met lekkere kleren en een kop kruidenthee nog even de stof doornemen. Niet in de stress schieten, dat zal je echt niet aan een goed cijfer helpen. ({)(})

Hmmm, ben nog maar op een derde. Even een douche... Of zal ik in bad gaan? Nee, een douche. En dan verder.
Oud 31-03-2005, 13:56
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-03-2005 @ 22:09 :
Ok, maar met de halve waarheid kun je dan ook geen begrip eisen van iemand...

Zie het maar, ik hoop iig dat je gewoon komt trainen, vind ik gezelliger...
Sorry, maar neem jij het nou voor haar gedrag op? Zelfs Wytse en Sander konden het niet waarderen, dat ze me trots uit zat te lachen. Sorry, maar als jij dat 'normaal' vindt dan is er iets goed mis met je.
Oud 31-03-2005, 14:20
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 30-03-2005 @ 23:10 :
Ik heb het gevoel dat ik helemaal niks meer goed kan doen de laatste tijd... Iedereen heeft problemen, maar k heb het gevoel ze niet te kunnen helpen... Zelf voel me iedere dag vrij kut en vraag ik me af hoe ik zo verder kan. Ik val terug, ik voel het... maar het mag niet
Ik zit met allemaal vragen, zonder antwoorden, en als ik antwoorden krijg heb ik meer vragen. Ik doe alles fout en verpest het weer... en als ik dat vertel krijg ik te horen dat het wel meevalt. Dat moet je niet zeggen! 'Ach, het valt wel mee hoor, wat je verprutst'. óf je geeft hiermee aan dat ik inderdaad dingen aan het verprutsen ben (en ik wil juist zo graag de dingen goed doen!!!!) óf je neemt me niet serieus.

en ik ben zo bang... am triggert echt hoe kan zíj nou... ik snap het niet! Waarom....?! *huilt*

oke, ik weer met mn gezeik, want zo zal het wel overkomen. maar ik heb niet het idee nu bij iemand echt aan te kunnen kloppen.. iedereen heeft z'n eigen dingen
Het komt helemaal niet over als gezeik meid *knuf*

Dat je mensen niet lijkt te kunnen helpen hoeft helemaal niet aan jou te liggen. Sommige mensen kunnen alleen geholpen worden door zichzelf te helpen. Jij kunt die mensen wel vertellen hoe het moet, maar als zij daar vervolgens te weinig mee ondernemen dan kun jij daar toch niets aan doen? Op dat moment kun je die mensen dus ook niet helpen. Jij kunt niet meer doen dan ze de weg wijzen, hem bewandelen, dat zullen ze zelf moeten doen. Hoe frustrerend dat soms ook kan zijn.

En dat je alles lijkt te verprutsen, kan dat misschien komen doordat een aantal van die dingen zich snel achterelkaar opgevolgd hebben? Als dat zo is, probeer je dan niet daardoor onderuit te laten halen. Probeer het positief te benaderen. Het is helemaal niet onmenselijk dat dingen verkeerd gaan of niet lukken, ook niet als dat 10 keer binnen een week of zelfs op 1 dag is. Probeer ervan te leren, dat zal je alleen maar sterker maken voor andere "obstakels" die je in de toekomst tegenkomt.
En ik geloof er in dat je dat kunt.

Liefs,

Laura
Oud 31-03-2005, 14:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het gaat niet door zaterdag. KUTKUTKUTKUTKUT!
Oud 31-03-2005, 14:37
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 15:30 :
Het gaat niet door zaterdag. KUTKUTKUTKUTKUT!
En je was zo happy
kut heh dat je zo ineens weer naar beneden gedonderd kan worden

the higher you go the lower you can fall.
I'm still falling moe je nagaan hoe hoog ik was.
Oud 31-03-2005, 14:37
lievelien
lievelien is offline
Ik heb mijn scriptie van 25 pagina's (geeen plaatjes, lettertype 10) af over de holocaust!! What a relief!!

Oja mocht er iemand iets over willen weten? Ik weet ALLES!
Oud 31-03-2005, 14:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 31-03-2005 @ 15:37 :
En je was zo happy
kut heh dat je zo ineens weer naar beneden gedonderd kan worden
Uhm... happy? Nou, nee, niet echt. Ja, ik verheugde me erop om zaterdag weg te gaan met *haar* en nog twee vrienden. En nu gaat het niet door.

En toen kwam 'Yesterday' op van The Beatles (Zij is helemaal gek van The Beatles). Dus ik bijna janken.

Wat stom ook.
Oud 31-03-2005, 14:48
Verwijderd
*zucht en steun*

Wat een kutdag.
Oud 31-03-2005, 15:13
Verwijderd
Ik heb een afspraak met het terras vandaag, maar dat ga ik waarschijnlijk niet redden
Oud 31-03-2005, 15:13
Verwijderd
@~~Fantôme~~: Natuurlijk heeft iedereen zijn of haar eigen dingen, maar dat betekent niet dat er geen mensen zijn waarbij je aan kunt kloppen en die je willen helpen. En wat moet iemand dan zeggen als jij zegt dat je "alles fout doet en alles verpest"? Dat dat klopt? Lijkt me onzin: niemand doet alles fout en niemand verpest alles. En als ze je wel gelijk geven, dan zal het ook niet goed zijn. Luister naar wat mensen zeggen, vraag wat ze bedoelen als je ze niet gelooft, maar ga niet zelf allerlei betekenissen verzinnen, vaak maak je je zelf alleen maar 'gek' daarmee. Als je het in je eentje niet redt en je wilt anderen er niet mee 'lastig vallen' om wat voor reden dan ook, zoek dan iemand waarbij je wel je verhaal kwijt kunt. Desnoods iemand die daar speciaal voor is, misschien voel je je dan minder schuldig oid als je je verhaal verteld. En andere mensen helpen kan vaak gewoon niet, is ook niet jouw verantwoordelijkheid. Luisteren kun je natuurlijk wel en eventueel ideeën aandragen ook, maar daarbij houdt het meestal ook wel op.
Oud 31-03-2005, 15:16
Verwijderd
Ik ben moe. En ik heb weer overal pijn en ik ben enorm stijf. Is niets nieuws, maar het gaat niet over/wordt alleen maar erger. En ik heb trek in patat en ijs met slagroom en chocola(desaus).
Oud 31-03-2005, 15:18
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 15:48 :
Uhm... happy? Nou, nee, niet echt. Ja, ik verheugde me erop om zaterdag weg te gaan met *haar* en nog twee vrienden. En nu gaat het niet door.

En toen kwam 'Yesterday' op van The Beatles (Zij is helemaal gek van The Beatles). Dus ik bijna janken.

Wat stom ook.
Niks stoms aan, zou het je niks doen dan zou het pas stom zijn
je komt tenminste voor je gevoelens uit.....ook al is het hier
Oud 31-03-2005, 15:32
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
het is zooo irritant dat hier er op word gelet hoe je typt en als je het ietsie anders doet dan het goeie nederlands dat ze dan gelijk over je heeen komen...
Oud 31-03-2005, 15:32
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
so das der ook weer uit..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten