Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom negeert ze me hmm ja dat weet ik wel stomme ik naja LOSLATEN!!!!! verdergaan psych zei het al die heeft er voor gestudeerd ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, veel meer heb ik ook niet te zeggen. Mijn hoofd is rustig.
||
Citaat:
Voel me nog steeds rot, though. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zie het maar, ik hoop iig dat je gewoon komt trainen, vind ik gezelliger... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hmmm, ben nog maar op een derde. Even een douche... Of zal ik in bad gaan? Nee, een douche. En dan verder. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat je mensen niet lijkt te kunnen helpen hoeft helemaal niet aan jou te liggen. Sommige mensen kunnen alleen geholpen worden door zichzelf te helpen. Jij kunt die mensen wel vertellen hoe het moet, maar als zij daar vervolgens te weinig mee ondernemen dan kun jij daar toch niets aan doen? Op dat moment kun je die mensen dus ook niet helpen. Jij kunt niet meer doen dan ze de weg wijzen, hem bewandelen, dat zullen ze zelf moeten doen. Hoe frustrerend dat soms ook kan zijn. En dat je alles lijkt te verprutsen, kan dat misschien komen doordat een aantal van die dingen zich snel achterelkaar opgevolgd hebben? Als dat zo is, probeer je dan niet daardoor onderuit te laten halen. Probeer het positief te benaderen. Het is helemaal niet onmenselijk dat dingen verkeerd gaan of niet lukken, ook niet als dat 10 keer binnen een week of zelfs op 1 dag is. Probeer ervan te leren, dat zal je alleen maar sterker maken voor andere "obstakels" die je in de toekomst tegenkomt. En ik geloof er in dat je dat kunt. Liefs, Laura
||
Citaat:
kut heh dat je zo ineens weer naar beneden gedonderd kan worden the higher you go the lower you can fall. I'm still falling moe je nagaan hoe hoog ik was. ![]()
||
Citaat:
En toen kwam 'Yesterday' op van The Beatles (Zij is helemaal gek van The Beatles). Dus ik bijna janken. Wat stom ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je komt tenminste voor je gevoelens uit.....ook al is het hier
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |