Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry voor 't off-topic gehalte bdw. |
![]() |
||
Citaat:
In de ogen van sommigen ziet dit er nogal belachelijk uit
||
Citaat:
en btw. Lord Belial is een zuigband naar mijn mening. GrtZ
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat voorgane stukje heb je idd gelijk in, had ik ook al door ;-) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die luisterd echt lekker weg, evenals andere mid-tempo Black Metal |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar ben ik echt een liefhebber van, maar als het om luisteren gaat dan ben ik het wel met je eens. Bands als emperor zijn er goed in, de afwisseling tussen mid-tempo en speed. Alleen Emperor is niet true ;-) |
![]() |
||
Citaat:
Satyricon Zyklon Dissection Dodheimsgard (nieuw en oud) Solefald Borknagar Darkthrone (niet alles) Khold Limbonic Art Opthalamia Aeternus Enslaved en dat is dan ff wat me zo op "black" -metal gebied te binnen schiet..
||
Citaat:
|
Lord belial ( de band ) mag dan wel klinken als een dissection kloon enkele Lord belial leden hebben in Satanized gespeeld, de band waar ook Jon Nödveidt inzat voor hij Dissection oprichtte.... dus om het meteen een Dissection kloon te noemen nee.... Satanized speelde namelijk een beetje dezelfde stijl.....
En wat betreft "Emperor is niet true" dat klopt misschien wel maar het is wel ongeveer de enige band met keyboards die ik kan waarderen en ze hebben gewoon enkele geweldige albums gemaakt...... die door veel blackies gewaardeerd worden
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Elke band is uit op fans maken, anders kom je je oefenhok nie uit...je treed op om andere mensen jouw muziek te laten horen...
|
Waarom vermoordde die gast van Burzum die andere gast van Mayhem nou toch... Mayhem is toch zo metal, dus ja, dan heb ik zoiets van... huh? Wilde Burzum de metalwereld alleen heersen ofzo? Of had die gozer van Mayhem gewoon een kutkop? Nou ja, 't zal wel.
Black metal, ja, is soms wel aan te horen. Kan mij 't rukken wat ze verder allemaal uitspoken.
|
Ze mochten elkaar niet zo, en varg had euronymous centjes uitgeleend die hij niet teruggaf
Maargoed, Varg is dan ook een mongool eerste klas... En trouwens, al die slappe black metal bandjes zijn ook geniaal trendy tegenwoordig (judas iscariot ? nargaroth ? ) geef mij maar gewoon geniale griekse black metal of een klasseband als Watain.... gaan er nog blackies naar black bitchery (manticore, waar ik voor ga trouwes) de 20e in de baroeg ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja dat was kanwulf, hij is wel van dat eiland afgekomen,en toen is ie een bandje begonnen nargaroth ofzo, z'n raketwerpers is nu kapot maar hij heeft wel een geweer
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Black metal] Xasthur Verwijderd | 27 | 18-08-2006 11:37 | |
Lifestyle |
Make-up voor mannen populair Verwijderd | 243 | 28-08-2004 22:19 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
russische black metal band!!! dark_poetry | 90 | 12-08-2003 22:17 | |
Muziek |
De toekomst van Rock / Metal Carn | 55 | 14-06-2003 13:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die gitarist van Emperor, zit die in de bak? Verwijderd | 67 | 01-03-2002 12:18 |