Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-07-2005 @ 14:47 :
sja...misschien kunnen we iets fakes in elkaar flansen en dat voortzetten op het forum, als een soort toneel stuk 
|
Cool! En dan had het condoom gelekt en dan was ik zomaar per ongeluk een beetje zwanger geworden. En dan kregen we allemaal vaderschapstests en voogdij-ellende. Meteen maar een adoptieprocedure naar Belgie voor heel veel geld, en jullie willen dan ook een deel van dat geld, want het is toch G.'s eigendom ook. Past ook mooi bij die vaderschapstest. In de tussentijd ben jij ook zwanger geworden per ongeluk expres, kregen jullie daar ook weer ruzie over. Echtscheiding natuurlijk, oh nee, een proefscheiding eerst, natuurlijk wederzijdse ouders die zich er tegenaan gaan bemoeien, en dan een te vroeg geboren en niet levensvatbaar kindje, maar eerst nog een tijdje hoop en vrees want het ligt in de couveuse, want dan was er een vreselijke bitchfight met jou geweest waarbij ik helemaal over mijn toeren was geraakt, en in paniek de straat was overgestoken waar ik geschept werd door een vrachtwagen, dus ik lig ook gewond in het ziekenhuis, en een geweldige scene aan het eind waarbij we op de begrafenis van dat kind, ik in een rolstoel, allemaal jankend in elkaars armen vallen.
Joh, hier kan ONM een jaar op teren!