Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 20:04
juno
juno is offline
Die van jou had alleen gezoend Kim, maar goed, als je 15 bent is dat sowieso alles wat je doet met elkaar.

En met XQseMe2 is het inmiddels weer aardig uitgepraat en bijgelegd, voor de geinteresseerden in deze forumsoap. En zij en haar vriendje gaan gelukkig samen verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2005, 21:46
Bart2002
Bart2002 is offline
Een happy ending. Wat mij betreft had deze discussie nog wel even mogen duren.
Oud 15-07-2005, 21:50
Roos
Roos is offline
Ik heb het topic niet gelezen, maar het antwoord op de vraag is ja. Ikzelf en ook vrienden/vriendinnen van mij die wel eens vreemd zijn gegaan, hebben hierna monogame relaties gehad.

Je kunt je wel voorstellen dat mensen die jarenlang vreemdgaan, dat sneller zullen doen in een nieuwe relatie. Tenminste dat denk ik wel. Maar het hoeftniet
Oud 15-07-2005, 22:20
Bart2002
Bart2002 is offline
Ze zullen dat sneller doen. Maar het hoeft dus niet zo te zijn. Uitstekende conclusie.
Oud 16-07-2005, 13:46
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 15-07-2005 @ 21:04 :
En met XQseMe2 is het inmiddels weer aardig uitgepraat en bijgelegd, voor de geinteresseerden in deze forumsoap. En zij en haar vriendje gaan gelukkig samen verder.
forumsoap...
Oud 16-07-2005, 13:47
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Bart2002 schreef op 15-07-2005 @ 22:46 :
Een happy ending. Wat mij betreft had deze discussie nog wel even mogen duren.
sja...misschien kunnen we iets fakes in elkaar flansen en dat voortzetten op het forum, als een soort toneel stuk
Oud 16-07-2005, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Die van jou had alleen gezoend Kim, maar goed, als je 15 bent is dat sowieso alles wat je doet met elkaar.
Goh, jij was erbij?

Het was meer, maar dat was toen slechts een groot vermoeden, het boeide me eigenlijk alleen gewoon niet toen Of het nou zoenen of neuken was geweest, dat maakte voor mij geen verschil. En zoenen was dus ook níet alles wat we met elkaar deden, in tegendeel.

(Het is wel een beetje vervelend dat je direct aanneemt precies te weten waar je het over hebt, eerlijk gezegd.)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:57
annetjuh
annetjuh is offline
als dei jongen echt smoor is op iemand, en een meisje die hem aan kan. kwa spanning etc. kunnen mannen zeer monogaam zijn
Oud 16-07-2005, 19:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ik hoor en lees toch heel andere dingen...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:40
juno
juno is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 16-07-2005 @ 14:47 :
sja...misschien kunnen we iets fakes in elkaar flansen en dat voortzetten op het forum, als een soort toneel stuk
Cool! En dan had het condoom gelekt en dan was ik zomaar per ongeluk een beetje zwanger geworden. En dan kregen we allemaal vaderschapstests en voogdij-ellende. Meteen maar een adoptieprocedure naar Belgie voor heel veel geld, en jullie willen dan ook een deel van dat geld, want het is toch G.'s eigendom ook. Past ook mooi bij die vaderschapstest. In de tussentijd ben jij ook zwanger geworden per ongeluk expres, kregen jullie daar ook weer ruzie over. Echtscheiding natuurlijk, oh nee, een proefscheiding eerst, natuurlijk wederzijdse ouders die zich er tegenaan gaan bemoeien, en dan een te vroeg geboren en niet levensvatbaar kindje, maar eerst nog een tijdje hoop en vrees want het ligt in de couveuse, want dan was er een vreselijke bitchfight met jou geweest waarbij ik helemaal over mijn toeren was geraakt, en in paniek de straat was overgestoken waar ik geschept werd door een vrachtwagen, dus ik lig ook gewond in het ziekenhuis, en een geweldige scene aan het eind waarbij we op de begrafenis van dat kind, ik in een rolstoel, allemaal jankend in elkaars armen vallen.

Joh, hier kan ONM een jaar op teren!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 14:39
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 17-07-2005 @ 12:40 :
Cool! En dan had het condoom gelekt en dan was ik zomaar per ongeluk een beetje zwanger geworden. En dan kregen we allemaal vaderschapstests en voogdij-ellende. Meteen maar een adoptieprocedure naar Belgie voor heel veel geld, en jullie willen dan ook een deel van dat geld, want het is toch ook eigendom van jouw vriend. Past ook mooi bij die vaderschapstest. In de tussentijd ben jij ook zwanger geworden per ongeluk expres, kregen jullie daar ook weer ruzie over. Echtscheiding natuurlijk, oh nee, een proefscheiding eerst, natuurlijk wederzijdse ouders die zich er tegenaan gaan bemoeien, en dan een te vroeg geboren en niet levensvatbaar kindje, maar eerst nog een tijdje hoop en vrees want het ligt in de couveuse, want dan was er een vreselijke bitchfight met jou geweest waarbij ik helemaal over mijn toeren was geraakt, en in paniek de straat was overgestoken waar ik geschept werd door een vrachtwagen, dus ik lig ook gewond in het ziekenhuis, en een geweldige scene aan het eind waarbij we op de begrafenis van dat kind, ik in een rolstoel, allemaal jankend in elkaars armen vallen.

Joh, hier kan ONM een jaar op teren!

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA
Reageren

Regels voor berichten