Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 22:01
Susanne
Susanne is offline
ja dat snap ik nu ook dat jij dat vindt

lekker helder vandaag met z'n allen
Oud 16-04-2005, 00:14
Verwijderd
ik stond om f*cking zes uur op, toen ging ik douchen, en toen dacht ik: ik heb nog een uur voor alles wat ik moet doen. dus ging ik in mn onderbroekie weer in bed liggen en een stuk uit mijn boek lezen, toen viel ik weer in slaap maar gelukkig stond er een reservewekker om kwart voor zeven.
toen moest ik eerst mijn huurcontract ondertekenen en dingen regelen, en daarna werken. lijn 2 reed niet en mn koffiebekertje lekte dus ik kwam te laat in mijn nieuwe huis, waar ik alsnog koffie kreeg die lekkerder was dan de shakies koffie. toen was ik een halfuur te laat op mijn werk maar dat was niet erg. werken was saai, en toen ging ik een cadeau voor mezelf kopen,
en daarna met een vriendin uit eten en toen kwam ik 2 meisjes tegen in het restaurant, die ik eerder die dag geadviseerd had over een wikkeljurk wat toevallig
en toen ging ik naar mijn ouderlijk huis met de trein en taxi, en de taxichauffeur ging stoer doen en 120 rijden op stukken waar je 30/50 mag, ik dacht dat we samen zouden sterven in een bocht en ik heb het laatste stuk gelopen omdat ik echt niet langer in die auto kon zitten

IK LEEF NOG
Oud 16-04-2005, 00:37
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik heb veel buikpijn gehad, veel martini, veel cybersex, veel pijstillers, het werkt allemaal niet. ik sterf. ik heb ook maandverband gekocht, want niemand ziet mij vandaag en ik ben heel zielig.
Oud 16-04-2005, 04:47
Blenderhead
Blenderhead is offline
gewerkt, daar bier gedronken. Daarna naar feest en daanna weer terug naar de Bijstand.
En extreeem fucking dronken/stoned geworden. Dat zijn we overigens nog steeds. Morgen volgen leuke foto'sl
Oud 16-04-2005, 07:30
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Gister, en de hele week eigenlijk geleerd voor een fucking moeilijk examen dat ik dacht dat ik vanochtend had maar ik keek nu even op mn toetsrooster en het is pas de 23E hahahhaha hoe vet nou kan ik nog een week leren Heaven voor een procrastinator zoals ik
Oud 16-04-2005, 10:06
Haligh
Haligh is offline
gister opgetreden en daarna uitgegaan, was om 3 uur thuis en werd al om half 10 wakker gemaakt.
I moet verdomme straks naar moetl mozaique en ik ben brak.
Oud 16-04-2005, 10:47
Verwijderd
ik ging m'n pony knippen en nu is de zijkant zo kort dat het omhoog staat zometeen ga ik naar emmen om een paraplu te kopen, want m'n oude ligt in het kanaal. en daarna werken, en dat is nooit leuk.
Oud 16-04-2005, 15:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-04-2005 @ 11:06 :
gister opgetreden en daarna uitgegaan, was om 3 uur thuis en werd al om half 10 wakker gemaakt.
I moet verdomme straks naar moetl mozaique en ik ben brak.
is dat vanavond?

veel plezier.
Oud 16-04-2005, 15:53
Apomes
Apomes is offline
Voormiddag wat inkopen gaan doen in de regen.
Daarna verder gewerkt aan mijn lesvoorbereiding voor dinsdag.
Nu ga ik sevens met mijn lover naar Thermae 2000 & ik heb schrik want dat is naakt
Oud 16-04-2005, 16:02
Metal
Metal is offline
ik heb het ook koud zerOOOOOOOOOOO.
Oud 16-04-2005, 16:02
ZerO
ZerO is offline
Ik heb het KOUD en ik ben gaar maar ik heb het vooral KOUD en ik heb heel veel kleren aan maar het helpt niet
Luister muziek maar ik krijg het niet echt warm niet eens van binnen, ik moet gaan seksen !
oh en vanavond uit lekker geplet worden maar dan wordt het eindelijk warm
Oud 16-04-2005, 16:03
ZerO
ZerO is offline
wtf
ik wilde mijn bericht gaan aanpassen en nu dit
Oud 16-04-2005, 16:03
Pandora
Pandora is offline
Citaat:
Metal schreef op 15-04-2005 @ 22:52 :
das kut!
Inderdaad. Ik was er ook nietz o over te spreken.
Meh!
Oud 16-04-2005, 16:04
ZerO
ZerO is offline
voelt jouw neus ook koud aan ?
Oud 16-04-2005, 16:07
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-04-2005 @ 17:03 :
wtf
ik wilde mijn bericht gaan aanpassen en nu dit
idd wtf

hoe kan dat?

nee mijn neus niet, maar de rest wel en ik heb net gedouched en nu heb ik het weer koud

WAT EEN FUCVKING TYFUS WEER BUITEN SDFASASAKFDUDSUAHFUSD MEH
Oud 16-04-2005, 16:09
ZerO
ZerO is offline
Ik heb 3 lagen kleren en wintersokken en sloffen en ik denk dat als het zo doorgaat ook een badjas aantrek

of voor de spiegel dansen
Oud 16-04-2005, 16:46
Verwijderd
gisteravond zitten zuipen met een maat van me en vanmorgen vroeg op en naar de hva geweest, daar besloten cmv te gaan doen. daarna zooi shit gekocht en nu thuis denis leary luisteren
Oud 16-04-2005, 16:51
vixen
vixen is offline
Ik ging gisteren the grudge 2 kijken en toen moest mn zus bij me op mn kamer slapen omdat ze het zo eng vond. Tijdens de film belde mn vriendje nog om 'uuuuhhhh' te gaan doen (as in, zoals ze dat in de film doen) maar echt overtuigend was het niet. Toen stond ik vanmorgen op en gingen we naar de stad met Sjoerd (blenderhead) en die hebben we een polo aangepraat. En het staat leuk en nu wordtie vast oneindig gepimpt door chicks. En vanavond ga ik met een vriendin films kijken en ijs eten.
Oud 16-04-2005, 17:01
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 16-04-2005 @ 17:51 :
Ik ging gisteren the grudge 2 kijken en toen moest mn zus bij me op mn kamer slapen omdat ze het zo eng vond. Tijdens de film belde mn vriendje nog om 'uuuuhhhh' te gaan doen (as in, zoals ze dat in de film doen) maar echt overtuigend was het niet. Toen stond ik vanmorgen op en gingen we naar de stad met Sjoerd (blenderhead) en die hebben we een polo aangepraat. En het staat leuk en nu wordtie vast oneindig gepimpt door chicks. En vanavond ga ik met een vriendin films kijken en ijs eten.
En als het niet werkt dan breng ik het terug.
Oud 16-04-2005, 17:10
Pandora
Pandora is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 16-04-2005 @ 17:46 :
gisteravond zitten zuipen met een maat van me en vanmorgen vroeg op en naar de hva geweest, daar besloten cmv te gaan doen. daarna zooi shit gekocht en nu thuis denis leary luisteren
Ga je naar het filmfeestje vanavond? (ellard)
Oud 16-04-2005, 17:12
Verwijderd
ik denk het wel ja, jij ook?
Oud 16-04-2005, 17:30
Pandora
Pandora is offline
Mja, weet nog niet. Ik weet eerlijkgezegd niet wie er allemaal komen, etc etc. En misschien ga ik naar Amsterdam.
Maar wie weet.
Oud 16-04-2005, 17:37
Tom Violence
Tom Violence is offline
waar is de party @ kids?
Oud 16-04-2005, 17:40
Verwijderd
Het is op de Gedempte oude gracht 104 te Haarlem, een kraakpandje met bar en films.

@pandora: Ik weet ook niet wie er koimen want ik hoorde het net pas van Eelco maar het was vorige week igg dik gezellig dus kom ook zou ik zo zeggen
Oud 16-04-2005, 17:43
Verwijderd
pfff ik ben wakker geworden en ik heb niet geslapen omdat ik ruzie heb en omg daar kan ik nu nog pissig om worden
en toen ik wakker was geworden heb ik een tosti gegeten en koffie gedronken.
Toen ging ik op de bank zitten en toen heb E's True Hollywood Story van Cher gekeken en ik heb de hele op de bank gezeten en daar ben ik nu ongeveer een half uur geleden van afgekomen.
Oud 16-04-2005, 17:54
Broeder
Broeder is offline
Ik heb op de rand van m'n bed gezeten en een beetje om me heen gekeken vandaag. Dat was echt gaaf.
Oud 16-04-2005, 17:58
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-04-2005 @ 18:54 :
Ik heb op de rand van m'n bed gezeten en een beetje om me heen gekeken vandaag. Dat was echt gaaf.
je bent zo indie, ik word helemaal week.
Oud 16-04-2005, 18:00
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 16-04-2005 @ 18:58 :
je bent zo indie, ik word helemaal week.
Ze zeggen het ja. Ik kan er ook niets aan doen
Oud 16-04-2005, 18:17
nps
nps is offline
we gingen eerst kijken naar auto's en alelmaal proefritten maken en nu gaa nwe er 1 kopennn yea
Oud 16-04-2005, 18:58
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-04-2005 @ 19:00 :
Ze zeggen het ja. Ik kan er ook niets aan doen
({)(})
Oud 16-04-2005, 19:03
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 16-04-2005 @ 19:58 :
({)(})
Zijn dat twee borsten? Mijn 1337 is niet zo goed ontwikkeld
Oud 16-04-2005, 19:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-04-2005 @ 20:03 :
Zijn dat twee borsten? Mijn 1337 is niet zo goed ontwikkeld
grutjes
dat zijn een linkse en een rechtse hug

xoxo
Oud 16-04-2005, 19:13
Verwijderd
ik heb vandaag al veel gedaan

- in bad geweest
- gegeten

en nu zit ik op de computer
Oud 16-04-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ERICx schreef op 16-04-2005 @ 20:13 :
en nu zit ik op de computer
dat kán niet goed zijn voor de prestatie van je pc
Oud 16-04-2005, 19:15
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 16-04-2005 @ 20:10 :
grutjes
dat zijn een linkse en een rechtse hug

xoxo
dat had ik moeten weten, op het internet wordt immers wat afgehugd(?). ({)(}) terug, natuurlijk. xoxoxoxoxoxoxoxoxoxkspcnjnni3e
Oud 16-04-2005, 22:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben met mn vriendje uit eten geweest maar ik at niet zoveel en eigenlijk was het zonde van mn geld
en toen zijn we gaan drinken in stairway en nu ben ik aangeschoten
en wil mn vriend dat ik met hem terminator 2 ga kijken want die is nog op tv ofzo, maar die lijkt me stom
Oud 16-04-2005, 22:14
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net m'n haar geverfd en nu is het nog zwarter dan het al was en ik ga zo slapen en vandaag heb ik gewerkt en er waren alleen maar zeikmensen in de ap en er zijn een mens of drie heel boos tegen me uit gevallen en dat was niet leuk maar ik ga lekker werken met koninginnedag-ochtend want dan krijg ik 300 procent uitbetaald en als ik om zes uur begin zelfs 600 procent omfg hoe relaxt.
Oud 16-04-2005, 22:35
Verwijderd
Vanmiddag heb ik met een vriend die ik nog ken van de middelbare school gejillt. We hebben een dvd gekeken van zoveel jaar onze middelbare school en alle sukkels van toen weer gezien en we hebben een dvd van Anathema gezien. Toen zijn we de stad in geweest, ijsje gegeten, naar Roelie geweest dvdjes van Old men in new cars en In china they eat dogs ophalen. Tussendoor nog even naar de platenboer en de supermarkt. We hebben het allerlekkerste eten gekookt en opgegeten met bier erbij en daarna ben ik naar de oefenruimte gegaan en hebben we geoefend wat heel goed ging. Zometeen komt een andere mattie van me hier jilln en straks gaan we naar Louis en daar komt iedereen tezamen.
Oud 16-04-2005, 22:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Broeder schreef op 16-04-2005 @ 18:54 :
.
Oud 16-04-2005, 23:04
Verwijderd
Vandaag uitgeslapen en wat extra gewerkt. Nu heb ik hoofdpijn. Het hele weekend niet uitgaan, hoe saai.
Oud 16-04-2005, 23:16
marije87
marije87 is offline
Heerlijk uitgeslapen verder niet zo veel, vele pogingen gewaagd tot mezelf aanzetten tot het opruimen van mn kamer, nite gelukt uiteindelijk naar de sporthal geweest om mn pa aan te moedigen, daarna gekookt (stroganovsaus met aardappelen) om vervolgens dat in no-time naar binnen te werken. Dagelijkse corvee gedaan en daarna naar vriendin geweest... Bedenk me nu dat dat allemaal gister was... vandaag nog alleen maar gecomputerd
Oud 17-04-2005, 00:54
Verwijderd
o god dit was echt de leukste dag sinds tijden, ik ben helemaal euforisch en meer wil ik er niet over zeggen
Oud 17-04-2005, 00:58
Metal
Metal is offline
ok.
Oud 17-04-2005, 09:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb net mn vriendje naar CS gebracht, en nu ga ik een pot thee zetten en lekker tv kijken en vanmiddag fitnessen (al heb ik er geen reet zin in) en daarna naar mn ouders toe in den haag en lekker niks doen.
Oud 17-04-2005, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 17-04-2005 @ 01:58 :
ok.
ze denkt misschien dat dit onzin is, waar mensen zeggen

Vertel nou *dwingt*
Oud 17-04-2005, 09:39
Verwijderd
oh mijn leuke dag is net pas begonnen en ik ga zo verhuizen naar mijn nieuwe appartement en ik heb er zin in, ik weet alleen nog niet welke kleur ik mijn slaapkamer verf
Oud 17-04-2005, 09:41
Roos
Roos is offline
Ik ben TE vroeg wakker want mn vriendje moest werken. Dus heb net maar gedoucht, zometeen kamer opruimen en dan naar mn ouders. Daar MOET ik studeren en savonds heb ik een verjaardag. Saai dagje
Oud 17-04-2005, 11:15
Verwijderd
Ik ben vrijdag & zaterdag naar Motel Mozaique geweest met mijn geliefde Olijf en we hebben eerst de actieve vrijwilliger gespeeld en daarna gedanst tot 5 uur daarna heb ik de taxi verkeerd laten rijden en hebben we vervolgens geslapen tot drie uur 's middags.
's Avonds zijn we weer gegaan en heb ik de liefde van mijn leven ontmoet maar hem weg laten lopen. Hetzelfde geldt voor de liefde van mijn leven van vrijdag trouwens. Later zijn we opgelicht door de taxichauffeur en ik sliep om half 5 en moest er om 9 uur weer uit en nu zit ik op mijn stage en de brug is kapot en we zijn net tot de conclusie gekomen dat er een schilderij in de tentoonstelling verkeerd om hangt en dat is een probleem.
Oud 17-04-2005, 11:57
Verwijderd
En ik wil even mijn medeleven uiten naar Olijf want ze zit vast op Rotterdam CS door die rotvoetbalsupporters.
Oud 17-04-2005, 12:29
Verwijderd
ik heb vandaag niks gedaan maar vannacht was er een enge film op mtv en die heb ik gekeken en ik ging toen heeeel hard gillen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten