Hehe, we hebben gewonnen, 6-0

Nu was dat al ingepland, hun team bestond uit 8jes, en ik heb ook geen idee waarom ik zenuwachtig was. Maar goed, het is allemaal goed afgelopen. M'n single heb ik met 6-2 6-2 gewonnen, geen probleem. De dubbel was wel heel spannend. M'n partner was flink aan het klooien, schelden en met z'n racket gooien. De eerste set verloren we zo. Toen heb ik 'm in de tweede flink uitgescholden, want het werd allleen maar erger. Daarna is ie rustig gebleven, begon ook meteen veel beter te spelen, en uiteindelijk hebben we dus nog gewonnen, 3-6 6-3 6-3. 2,5 uur gespeeld.
Ohja, een bijzondere rally, ik stond aan het net, de tegenstander sloeg een hele vreemde slicebal, die stuiterde net voorbij het net, ik dacht, die speel ik scherp de baan uit, stuitert die bal door de backspin weer terug over het net

, nou, dat had ik natuurlijk niet verwacht, dus ik was te laat om de bal nog te slaan zonder het net te raken. En dat was dan weer net op gamepoint voor hun op 3-3 in de eerste set, wat een heel belangrijk moment bleek te zijn.
Tweede set op 3-3, ik serveerde. 8 keer deuce, 6 keer nadeel, uiteindelijk toch de game, en daarna de set, binnengesleept.
Ah, fijne dag was het weer. Alleen het weer deed vreemd, eerst zon, daarna een kwartier regen, en daarna weer zon.
Ohja, iedereen die heeft gewonnen, gefeliciteerd. En *** Sido ***, succes met je examens, ik moest ook maar eens gaan leren.