Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niemand kan alles alleen doen. Ik denk dat je dat ook niet moet willen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ach, na een nachtje slapen zie ik het allemaal weer wat rooskleuriger. En ik voelde me gisteren eigenlijk voornamelijk rot omdat ik bang ben dat mijn moeder zich onnodig zorgen gaat maken omdat ik niet terug kan smsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Wat een regen. ![]() ![]() ![]() ![]() Strakkies oppassen en ik heb ontzettende last van allergien of verkoudheid. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oké, nu ga ik weer nuttige dingen doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik moet een verslag maken, meerdere, maar het is zo lastig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het helemaal niet erg over je ex te lezen, maar 2x is teveel van het goede. Daarnaast lees ik het, daar kies ik zelf voor, vind het best interessant als die verhalen steeds, ben ook benieuwd hoe het afloopt en af en toe is leedvermaak of er achter komen dat mn eigen leven helemaal niet zo'n ramp is vergeleken met de jouwe ook wel eens fijn... (niet lullig bedoelt).
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Hmm wat doe ik, wat moet ik, waarom gebeurt er nooit wat ik wil. Was zo leuk eergisteravond, afscheidskus ho maar. Achja dream on. komt er toch nooit van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hij is me nu de huid vol aan t schelden net was ie namelijk meteen off line.. maar wel grappig ![]() ![]() ik ben een vals kreng ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() oeh ik heb eigenlijk best genoten van onze bekvechtpartijen over msn.....ben ik nu ook een "vals kreng" ![]()
||
Citaat:
![]() en dat weet ie nu.. ![]() domdomdom... maar na die opmerkingen.. hij verdiende het ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #28 coopergirl | 487 | 22-05-2005 10:00 | |
Psychologie |
Psychologie evaluatie topic Verwijderd | 281 | 10-05-2004 22:47 | |
Eindexamens 2003 |
Het Grote "Ik heb me dood geërgerd aan...." Topic Lynn | 130 | 02-06-2003 11:34 |