Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 22:27
Skilly
Skilly is offline
Ik weet niet waarom ik bloos de laaste tijd voor alles. Ik ben daar echt boos om Komt er iemand krijg ik meteen een warmhoofd zomaar. Heb dat altijd in de zomer. Nou ja wat ik er tegen doe? Zoveel mogelijk naar buiten gaan zodat het zakt.

Ook droom ik steeds over iemand constant ik wordt er ziek van In me droom doet hij even rot zoals in het echte leven. Waarom droom ik uberhaupt met dat joch als ik hem haat. Terwijl die 1 jaar lang niet met me heeft gepraat want we zitten allebij in een andere klas. Ik zie dat joch alleen maar. Herinneringen aan vorig jaar dan

Morgen ga ik gezellig met me tante naar me oma. Ben er benieuwd. Helemaal in Veenendaal lekker rustig weg van het druke Rotterdam

Nou me hart is nu echt wel uitelucht vooral de 1ste 2 alinea's moesten effe deruit
Oud 02-05-2005, 22:36
Verwijderd
stom lichaam
stomstomstom
bah!
mn hart doet zo'n pijn

blijf van me af en geef me een knuffel zegt het gevoel.
het hoofd zegt helemaal niks.

ziek.
Oud 02-05-2005, 22:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah. Ik voel me compleet nutteloos. Maar dan ook echt ontzettend nutteloos, niet een beetje. Ik doe veel te weinig, maar heb ook niet het idee dat ik lekker even iets 'af' kan maken. Het is een hoge berg met onbegonnen werk die ik moet beklimmen. En mijn teamgenoten trekken aan het touw naar beneden toe, zeg maar... Zo voelt het.
Ik hoop dat ik het goede heb gedaan voor vriendje, door hem om 21u in bed te leggen, zodat hij bij kan slapen... Hopelijk voelt hij zich morgen weer beter (en anders zal ik 't vast nog wel te horen krijgen).
Mijn kamer is chaos, ik moet eigenlijk opruimen. Misschien doe ik dat morgen wel, met de radio hard aan en dan alle zooi op de grond en dan rustig alles uitzoeken en opruimen. Maar misschien ook niet. *zucht*
Nou ja, vandaag in ieder geval weer 27 euro verdiend voor mijn vakantie (ja, ik weet het, er zijn vast genoeg mensen die meer verdienen, maar op deze manier krijg ik toch uiteindelijk mijn 3-weken-zomervakantie-naar-Tsjechië bij elkaar gespaard).
En verdorie, waarom doen ze op 't werk van vriendje nou zo verdomd lastig? Hij wil helemaal niet met ruzie daar weg, maar daar maken ze het op dit moment zelf naar, door hun koppige en vooral onterecht eikelige en stugge houding. Ik hoop dat alles goed komt en dat hij zich er niet te druk om maakt (wat hij toch wel doet en wat toch niet verwonderlijk is, maar toch).

En nu moet ik slapen. Alweer? Ja, alweer. Verdorie, zo eindigen tegenwoordig eigenlijk al mijn posts in dit topic... Veel te laat geschreven en dan weer balen dat ik niet al lang in bed lig. *gaat nu snel*
Oud 02-05-2005, 23:01
Verwijderd
Like, it doesn't matter anymore
Oud 02-05-2005, 23:06
coopergirl
coopergirl is offline
Morgenvroeg (straks) vergezeld met OV-jaarkaart door NL reizen.. Met als uiteindelijke eindbestemming A'dam waar ik uiteraard het über-toeristische waterlooplein 'moet' bezoeken + familie visiteren
Oud 02-05-2005, 23:35
Verwijderd
Godverdomme zeg.
Oud 02-05-2005, 23:42
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
wat moet ik hier nou mee
wat wil ze nou met me
k kijk wel hoe ze morgen reageert enzo...
Oud 02-05-2005, 23:55
Verwijderd
Prinses, hoe gaat het met je?
Oud 03-05-2005, 02:45
Verwijderd
Ik houd meer dan goed voor me is van mijn beste vriendin en ik word er al 6 maanden gek van, maar vanavond heb ik toch met een ander meisje staan zoenen.

Lang leve de verwarring.
Oud 03-05-2005, 07:56
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2005 @ 22:36 :
@ANGE: Soms duren dingen (te) lang, maar ooit komt jouw tijd ook (al klinkt dat ver weg en is het voor jou misschien onwaarschijnlijk). Niemand kan alles alleen, iedereen heeft mensen nodig die er voor hem/haar zijn, waar hij/zij zijn/haar verhaal aan kwijt kan, enz. Als je je nergens welkom voelt (en niemand vertrouwd? - ik weet niet of dat zo is?) is het lastig om iemand te ontmoeten waarbij je het gevoel hebt dat hij of zij er echt voor je is. Soms moet je mensen een kans geven om er voor je te zijn, soms moet je daarvoor tegen je 'angsten' in gaan en er op gokken dat het goed zit, ik denk dat je versteld zult staan van sommige mensen.
Ik denk dat er niemand op de wereld is waarvan werkelijk iedereen liever heeft dat hij of zij er liever niet is. Je moet alleen de juiste mensen vinden en hen je vertrouwen kunnen en durven geven.
Als ik het kon had ik graag die arm om je heen geslagen, meer dan een "virtuele arm" kan ik je nu helaas niet bieden. En een "virtuele arm" is anders, lang niet hetzelfde als een echte van iemand die je kent ed. Was het maar zo eenvoudig.
Als je excuses ook voor mij bedoeld waren: ze zijn zonder meer aanvaard. Het enige wat ik hoop is dat je hier uit komt en dat je ooit weer wilt leven (en dat die ooit snel komt).
Dankje... Ik heb al veel te vaak mensen mijn vertrouwen gegeven en keer op keer is er weer gebleken dat ze dat vertrouwen niet waard waren. Ik durf het niet meer. Ach ja, wat zou het ook...
Oud 03-05-2005, 07:59
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 03-05-2005 @ 08:56 :
Dankje... Ik heb al veel te vaak mensen mijn vertrouwen gegeven en keer op keer is er weer gebleken dat ze dat vertrouwen niet waard waren. Ik durf het niet meer. Ach ja, wat zou het ook...
Ik weet dat je dat gedaan hebt en dat vind ik ook knap. Toch zul je, als je mensen wilt ontmoeten die je vertrouwen wel waard zijn, steeds opnieuw die (moeilijke) stap moeten nemen. Je hoeft ze niet meteen alles te vertellen, kleine dingentjes uitproberen en als je weet dat ze te vertrouwen zijn, dan kan je altijd beslissen om ze echt te vertrouwen. (Ik weet dat het ook dan tegen kan vallen, maar als je het niet probeert, zul je ook nooit iemand vinden die wel te vertrouwen is...zo is het helaas. )
Oud 03-05-2005, 08:13
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 08:59 :
Ik weet dat je dat gedaan hebt en dat vind ik ook knap. Toch zul je, als je mensen wilt ontmoeten die je vertrouwen wel waard zijn, steeds opnieuw die (moeilijke) stap moeten nemen. Je hoeft ze niet meteen alles te vertellen, kleine dingentjes uitproberen en als je weet dat ze te vertrouwen zijn, dan kan je altijd beslissen om ze echt te vertrouwen. (Ik weet dat het ook dan tegen kan vallen, maar als je het niet probeert, zul je ook nooit iemand vinden die wel te vertrouwen is...zo is het helaas. )
Ik kan het niet meer. Niet na de laatste keer. Dat deed zó verschrikkelijk veel pijn. Ach ja, ik weet het gewoon even niet meer...
Oud 03-05-2005, 08:21
Verwijderd
Kon ik maar verder slapen. Ja het kan ook (ik heb er de tijd voor bedoel ik) maar ik kom gewoon niet meer in slaap en ik voel me echt helemaal kapot.

Ik heb gisteren best hard gewerkt en het was niet echt leuk maar dat maakt niet uit want ik hoef nog maar twee keer.

Zomenteen wordt het hopelijk leuk als een vriend van me komt, het loopt niet echt lekker tussen ons en hopelijk kunnen we dat uitpraten ofzo.

En dan s'avonds heerlijk uit eten met mijn vader en broer wat vast wel gezellig wordt.
Oud 03-05-2005, 08:26
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 03-05-2005 @ 09:13 :
Ik kan het niet meer. Niet na de laatste keer. Dat deed zó verschrikkelijk veel pijn.
Het hoeft ook niet allemaal meteen. En het kan ook gewoon iemand uit je (toekomstige) omgeving zijn, iemand van je eigen leeftijd oid. Of dat je verschillende mensen voor een stukje vertrouwd, dus ze een heel klein deeltje verteld. Niemand weet dan alles en niemand kan je dus volledig teleurstellen of een ander alles vertellen, zeg maar. (Maakt het niet niet-rot, maar misschien wel minder rot dan wanneer iemand alles weet.)
Oud 03-05-2005, 08:30
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 09:26 :
Het hoeft ook niet allemaal meteen. En het kan ook gewoon iemand uit je (toekomstige) omgeving zijn, iemand van je eigen leeftijd oid. Of dat je verschillende mensen voor een stukje vertrouwd, dus ze een heel klein deeltje verteld. Niemand weet dan alles en niemand kan je dus volledig teleurstellen of een ander alles vertellen, zeg maar. (Maakt het niet niet-rot, maar misschien wel minder rot dan wanneer iemand alles weet.)
Ik weet het. Ook geprobeerd. Werkte ook niet. Ach ja, laat maar zitten. Ik weet dat ik het alleen moet doen.
Oud 03-05-2005, 08:38
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 03-05-2005 @ 09:30 :
Ik weet het. Ook geprobeerd. Werkte ook niet. Ach ja, laat maar zitten. Ik weet dat ik het alleen moet doen.
Ik probeer je juist te laten zien dat dat niet per se moet. Misschien heb je de juiste personen nog niet onmoet, kan het ook aan liggen. Wat mij opvalt is dat mensen naar mate ze ouder worden vaak meer te vertrouwen zijn. (Al ligt het er natuurlijk ook wel aan wat je precies onder 'vertrouwen' verstaat en wat je van iemand verwacht ed.)

Niemand kan alles alleen doen. Ik denk dat je dat ook niet moet willen... Ik hoop dat je ooit toch iemand ontmoet die je kunt en wilt vertrouwen.
Oud 03-05-2005, 08:42
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 09:38 :
Ik probeer je juist te laten zien dat dat niet per se moet. Misschien heb je de juiste personen nog niet onmoet, kan het ook aan liggen. Wat mij opvalt is dat mensen naar mate ze ouder worden vaak meer te vertrouwen zijn. (Al ligt het er natuurlijk ook wel aan wat je precies onder 'vertrouwen' verstaat en wat je van iemand verwacht ed.)

Niemand kan alles alleen doen. Ik denk dat je dat ook niet moet willen... Ik hoop dat je ooit toch iemand ontmoet die je kunt en wilt vertrouwen.
Natuurlijk wil ik dat ook niet, maar ik zie even geen andere mogelijkheid. Misschien dat er ooit nog iemand zal zijn, nu even niet. En in de nabije toekomst ook niet, dat kan ik echt nog niet. Het is wel eenzaam, maar aan de andere kant heb ik ook niet echt het idee dat er wél iemand op mij zit te wachten, dus misschien is het ook gewoon beter zo.
Oud 03-05-2005, 09:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-05-2005 @ 22:13 :

Is het trouwens raar dat ik uitkijk naar mijn examens terwijl iedereen om me heen er tegenop ziet?
Ja, maar ik zou me er niet druk om maken, het lijkt me wel handig Overigens ben ik er momenteel ook vrij rustig over, vooral omdat ik voor mijn oefentekst Engels ineens een zeven ging halen

Ach, na een nachtje slapen zie ik het allemaal weer wat rooskleuriger.
En ik voelde me gisteren eigenlijk voornamelijk rot omdat ik bang ben dat mijn moeder zich onnodig zorgen gaat maken omdat ik niet terug kan smsen
Oud 03-05-2005, 10:27
rare kwast
rare kwast is offline
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
unblock mark dag

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 10:30.
Oud 03-05-2005, 10:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tijdens mijn week-ban heb ik toch het één en ander opgeschreven. Met dank aan WolterB voor dat advies. Hieronder een verslag van de week van dag naar dag. Deel 1:

Dinsdag
Nou, ze weten wel precies de juiste week uit te kiezen om je te bannen, zeg... En om wat voor geweldige reden ook. *kuch* 'Wegens sarcastische off-topic posts'. Joh, het overgrote deel van dit forum bestaat uit dat soort posts. Ga maar eens kijken op DK. Sarcastisch? Wil je sarcasme zien? Zie een Mephostophilis, een Nare Man, een Reverend.. Allemaal prima knapen hoor, die ik niet gebanned wil zien, daar niet van. Maar toch dubbelzinnig dat ik er dan weer net uitgepikt wordt. Tja, forumbazen vertrouwde ik sowieso al niet. De enigen in wie ik nog vertrouwen stel zijn Loontjuh, Alicia Silverstone, AngelLena, Kruimel en Mushu.

Maar goed, een roerige week dus, waarin ik het LjH-topic vaak nodig had. Oh ja, voordat ik verder ga met m'n verhaal even een mededeling aan Gothic. Die liet op L&R weten dat ze zich eraan ergerde dat ik steeds over m'n ex postte. Er zijn nog meer mensen die dat doen, maar gek genoeg heeft ze alleen van mij last. Beste Gothic, hieronder volgt een stuk over m'n ex. Dus als je jezelf een ergernis wilt besparen, lees het dan maar niet. Oh ja, en we hebben een negeerlijst hier op het forum. Zet me er maar op. Hoef jij je niet meer aan me te ergeren, niet meer lullig te reageren en heb ik niet de behoefte om te posten dat je je commentaar voor je moet houden (je vingers gaan echt jeuken als je op zo'n moment gebanned bent).

Gisteravond laat liet die 'vriend' van me dus via msn weten dat hij "verliefd" was geworden op m'n ex. Ik hoor het hem nog zeggen, toen het uit was met z'n vorige vriendin -die was ook 16- : "Nu wil ik voortaan een vriendin van m'n eigen leeftijd". Maar natuurlijk... Hij belde me donderdag nog op. Of ik iets wist van die "roddels" (let op het woord 'roddels') over hem en m'n ex. Ik zei dat ik van niks wist. Toen ik suggereerde dat hij er tegenin moest gaan zei hij dat dat niet nodig was, want "het waren toch alleen maar roddels". En koud vier dagen later vertelt meneer dat hij m'n ex wil. Ik wist niet wat ik meemaakte. Vanmorgen belde hij me 's ochtends en hebben we er toch nog zo'n 20 minuutjes over gepraat. Toen vertelde hij me dat het al sinds zondagmiddag aan was. Met andere woorden: had ik hem gister niet gesproken op msn, had ik nog steeds van niets geweten. Hij begrijpt wél dat het voor mij moeilijk is om te zien dat m'n ex m'n hele vriendengroep afwerkt. Ik neem het haar dan ook flink kwalijk. Een total stranger, okee, I'm fine. Maar waar ben je mee bezig als je een hele vriendengroep afwerkt? Zodat je later kunt zeggen dat je ze allemaal hebt gehad ofzo? In ieder geval heb ik me voorgenomen dat ik hen voorlopig niet wil zien en spreken. Is beter voor m'n gemoedsrust.

Woensdag
De ruzie bleef me ook bezighouden. De ruzie met één van -wat ik dacht- m'n beste vriendinnen, zaterdagavond... Vanmorgen zat ik er nog steeds mee in m'n hoofd. Ik wist maar niet hoe het opgelost moest worden. Ik was er zo mee bezig, dat ik er vannacht zelfs over heb gedroomd. Normaal gesproken ben ik degene die na een paar dagen ruzie de toenadering weer zoekt, en dan vergeet en vergeef ik al snel wat er is gebeurd. Maar nu... nu lukt dat niet, omdat ze mij zó diep heeft gekwetst. Ik verwacht van háár dat zij naar míj toekomt... Maar ik weet ook hoe ze is, dus dat zal niet gebeuren. Verdomme!

Afgelopen nacht droomde ik ook weer over 'haar'. Want hoe weinig ik er de afgelopen week ook over heb gepost, de verliefdheid bleef me toch bezighouden. Vooral omdat uit ieder (msn)gesprek dat we hebben, weer blijkt hoe goed wij overéénkomen. Qua smaak, qua mening, qua humor, qua karakter. Terwijl ze nu iemand heeft met wie ze alleen maar haar voorliefde voor de fantasy deelt (nee, het is niet zo'n zweefteef en nee, ik ben ook niet thuis in dat wereldje ). Maar that's it en daar houden de overeenkomsten op. Dinsdagavond zei ze op msn tegen me dat haar vriendje 99% zeker niet mee wilde naar het verjaardagsfeest van een vriend van ons. Hij houdt sowieso niet van feesten en sociale gelegenheden, terwijl zij daar juist dol op is. Ik vraag me nog steeds af wat bij die jongen doet. Ze klaagde dat hij totaal geen belangstelling had voor haar "slechte dag". "Is-ie contactgestoord ofzo?" vroeg ze zich geërgerd, hardop tegen mij af. Ik kon het niet laten om te zeggen: "Dat is-ie al drie jaar. Dat weet ik nog van toen-ie nog iets met S. had." Ach, ieder duwtje in de goede richting kan helpen, nietwaar?

Vandaag ook te horen gekregen dat m'n oma inderdaad toch borstkanker heeft. Gelukkig geen uitzaaiïngen. Alles is operatief te verwijderen en ze kan genezen. Maar haar borsten moeten wel afgezet worden en ook haar lymfeklieren moeten verwijderd worden.
Oud 03-05-2005, 10:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mark is terug Was dat maar een week, het leek veel langer

Vervelend dat je oma borstkanker heeft
Oud 03-05-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-05-2005 @ 11:32 :
Tja, forumbazen vertrouwde ik sowieso al niet. De enigen in wie ik nog vertrouwen stel zijn Loontjuh, Alicia Silverstone, AngelLena, Kruimel en Mushu.
Wat heb ik je misdaan...?
Oud 03-05-2005, 10:46
farai
farai is offline
@mark almighty: Welcome back dan maar eh . Nee ik heb niet heel die post gelezen maar dat komt gewoon omdat ik even te lui ben lange posts te lezen maar das idd wel een heel handig advies geweest blijkbaar.

OT: gaat wel goed hier. Maar zelfs koffie krijgt me niet wakker. achja... ik ben een vaag geval.
Oud 03-05-2005, 10:52
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 11:42 :
Wat heb ik je misdaan...?
We zijn deel van een complot.

Ontopic:
Wat een regen. Toch wel fijn dat er één minder is in huis. Scheit dat het naar binnen regende, m'n vader zou meteen kwaad worden.

Strakkies oppassen en ik heb ontzettende last van allergien of verkoudheid. Hopelijk gaat het beter dan gister.
Oud 03-05-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 03-05-2005 @ 11:52 :
We zijn deel van een complot.
Welk complot?
Oud 03-05-2005, 10:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 11:53 :
Welk complot?
Het complot tegen Mark

Oké, nu ga ik weer nuttige dingen doen
Oud 03-05-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-05-2005 @ 11:57 :
Het complot tegen Mark
Ow...nah, dan weet ik dat ook weer, wel zo handig.

OT: Ik moet een verslag maken, meerdere, maar het is zo lastig.
Oud 03-05-2005, 10:59
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 11:53 :
Welk complot?
Het complot der forumbazen?
Oud 03-05-2005, 11:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oké, dat stond er dus even anders dan ik had bedoeld. Ik heb het dinsdag geschreven, als eerste reactie op m'n ban. Laat ik het zo zeggen: ik ging even in m'n hoofd alle forumbazen af en bedacht met wie ik wel of geen problemen heb gehad. Zo kwam ik bij Mushu, Loontjuh etc. etc. Ik kan enkele personen over het hoofd hebben gezien. Neem me niet kwalijk.

Deel 2:

Donderdag
Blijkbaar is het vanavond weer webcam-avond voor 'haar'. Jezus Christus, wat ziet ze er goed uit! Nu weet ik wat de uitdrukking 'in trance' betekent. Neemt ze ook nog een beker vla en begint ze te eten. En na iedere hap likt ze héééél langzaam de lepel van onder naar boven af... En begint dan aan de volgende hap... En dan weer... If only I could be a spoon... Oh ja, en nu die handen door dat haar... Gooi 't los, ja! Oh, en wat ze nou aan het doen is weet ik niet. Ik denk dat ze ook met d'r vriend aan het cammen is. Ze is namelijk erg... uitdagend bezig...

Vrijdag
Vandaag naar Eindhoven geweest. We zouden met een man of vijf gaan, maar een vriendin en haar vriend kwamen niet opdagen. Ze had ook niets laten weten. Nou ja, boeiend. De dag zou er ook zó anders uit hebben gezien als zij wél mee waren geweest... Ik was nu dus samen met een vriend en 'haar'. We gingen daar een verjaardagscadeau kopen voor een vriend die aanstaande zondag z'n verjaardagsfeest geeft. Daarbij moest zij nogal wat shoppen: een topje, een bikini etc. etc. Ondanks dat we mannen zijn, vonden we dat helemaal niet erg, want het was erg leuk en gezellig. Maar mij kon je aan het einde van de dag wel bij mekaar vegen. Eerst had ze een topje gevonden en dat ging ze natuurlijk ook passen en showen. Vooral dat showen was leuk. Sexy. Daarna, toen we op zoek waren naar een cadeau, belandden we in een speelgoedzaak (ja, we wilden ons weer eens kinds voelen!). Ze zag daar de video van 'The secret of Nimh'. Jeugdsentiment, natuurlijk. Helaas, ze was haar exemplaar kwijt. Dus ik liet vallen dat ik hem wel had en ze wilde hem lenen. "Dan moet je wel lief zijn", zei ik. Goed, daar kwam een knuffel! Dat is al meer dan een jaar geleden! Tenslotte moest ze in de Bijenkorf nog twee bikini's passen en ze wilde onze mening. Oh-my-God!!! Hoorde ik daar de engeltjes zingen? Hoorde ik daar violen spelen? Speelde daar een harpje? Terug in Helmond zijn we nog met z'n tweetjes de stad in gegaan en daar werden we gestrikt voor een boeken/cd/dvd-club. De eerste keer dat ze mij op straat iets hebben aangesmeerd! Maar ja, als ze ons ook als stelletje aanspreken, zij corrigeert niet en wil héél graag dat ik voor ons tweeën teken, kan ik niet weigeren. Diegene die ons aansprak dacht écht dat we een stelletje waren en bij elkaar hoorden. Dat idee, die gedachte, dat anderen dat ook denken, gaf me zó'n ontzettend goed gevoel! Totdat we haar vriend troffen. Uiteindelijk gaat ze natuurlijk toch weer met hém mee.

In Eindhoven had ik ook van die vriend en van haar gehoord, dat een stel vrienden had afgesproken, morgen op Koninginnedag naar de speciale koninginnemarkt te gaan. Blijkbaar hebben ze mij niks gevraagd. Ik voelde me dan ook behoorlijk gepasseerd. Ze stelde voor dat ik tóch meeging, als haar 'date' (om maar even te geinen). Ik weet het niet... Blijkbaar hadden ze mij niet nodig? Ze hebben me immers niet gebeld. Daarom heb ik de 'organisator' maar even gebeld. Het was niet de bedoeling om mij over te slaan. Nou, ik heb dus gevraagd wie er nog meer kwamen. M'n ex en die 'vriend' dus blijkbaar ook. Toen heb ik 'haar' maar gebeld om te vragen of ze morgen mee gaat naar Eindhoven. En dat wilde ze!

Maar goed... toen belde d'r beste vriendin op. Degene waarmee ik dus al sinds zaterdag ruzie had. Ze was rá-zend! 'Zij' zou namelijk met haar meegaan in Helmond. En nu dacht ze dat ik 'haar' had gebeld om haar een hak te zetten. En toen kwamen we dus ook op die ruzie van zaterdag, waar we het tot dusver nog niet over hadden gehad. En nu is alles he-le-maal uitgepraat! Ik ben toch zó opgelucht! Ik voel me zó goed! Super! Dit was een superdag!
Oud 03-05-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-05-2005 @ 12:32 :
Oké, dat stond er dus even anders dan ik had bedoeld. Ik heb het dinsdag geschreven, als eerste reactie op m'n ban. Laat ik het zo zeggen: ik ging even in m'n hoofd alle forumbazen af en bedacht met wie ik wel of geen problemen heb gehad. Zo kwam ik bij Mushu, Loontjuh etc. etc. Ik kan enkele personen over het hoofd hebben gezien. Neem me niet kwalijk.
Ik kan me niet herinneren problemen met je gehad te hebben, anders had ik het je wel gezegd.
Oud 03-05-2005, 11:47
ilse
ilse is offline
jemug, weer de hele ochtend misselijk. word er gek van!! ja, moet ik maar eerder naar me bed gaan, want t komt altijd met slaaptekort...

me telefoon had ik gister in de auto van me moeder laten liggen, kon niemand bellen . best wel lullig..

hmmm.. zaai daggie..
Oud 03-05-2005, 14:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-05-2005 @ 11:32 :
Oh ja, voordat ik verder ga met m'n verhaal even een mededeling aan Gothic. Die liet op L&R weten dat ze zich eraan ergerde dat ik steeds over m'n ex postte. Er zijn nog meer mensen die dat doen, maar gek genoeg heeft ze alleen van mij last. Beste Gothic, hieronder volgt een stuk over m'n ex. Dus als je jezelf een ergernis wilt besparen, lees het dan maar niet. Oh ja, en we hebben een negeerlijst hier op het forum. Zet me er maar op. Hoef jij je niet meer aan me te ergeren, niet meer lullig te reageren en heb ik niet de behoefte om te posten dat je je commentaar voor je moet houden (je vingers gaan echt jeuken als je op zo'n moment gebanned bent).
Ik voel me vereerd moet ik zeggen, maar ik lees net dat je boos was omdat je gebanned was, dus ik neem het met een korreltje zout. Het enige wat ik zei was dat ik niet 2x hetzelfde over je ex wil lezen, want je postte steeds én in LJH en op L&R hetzelfde stukje.
Ik vind het helemaal niet erg over je ex te lezen, maar 2x is teveel van het goede. Daarnaast lees ik het, daar kies ik zelf voor, vind het best interessant als die verhalen steeds, ben ook benieuwd hoe het afloopt en af en toe is leedvermaak of er achter komen dat mn eigen leven helemaal niet zo'n ramp is vergeleken met de jouwe ook wel eens fijn... (niet lullig bedoelt).
Oud 03-05-2005, 14:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 15:13 :
Ik voel me vereerd moet ik zeggen, maar ik lees net dat je boos was omdat je gebanned was, dus ik neem het met een korreltje zout.
Oh, dat is echt nergens voor nodig, hoor.

Citaat:
Het enige wat ik zei was dat ik niet 2x hetzelfde over je ex wil lezen, want je postte steeds én in LJH en op L&R hetzelfde stukje.
Ik vind het helemaal niet erg over je ex te lezen, maar 2x is teveel van het goede.
Dan lees je het toch niet. Probleem opgelost.

Citaat:
Daarnaast lees ik het, daar kies ik zelf voor, vind het best interessant als die verhalen steeds, ben ook benieuwd hoe het afloopt en af en toe is leedvermaak of er achter komen dat mn eigen leven helemaal niet zo'n ramp is vergeleken met de jouwe ook wel eens fijn... (niet lullig bedoelt).
Vooral die laatste drie woorden ook, he...
Oud 03-05-2005, 14:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Deel 3:

Zaterdag
Vandaag koninginnedag gevierd in Eindhoven, samen met 'haar'! Het was echt ge-wel-dig! Wij met z'n tweetjes de hele dag op stap, van 11 tot 8; da's echt feest. We hebben ons geen moment verveeld! Er was overal wel wat te zien. Wedden dat we wel zes keer de binnenstad zijn rondgelopen? Optredens, markten, terrasjes: het kon niet op! En óveral moest een foto van gemaakt worden! Ze vindt alles leuk, alles grappig, alles is goed... Ze is en blijft een constante bron van energie, van lol, van enthousiasme. Als zij het naar d'r zin heeft, heb ik het ook. Als zij lacht, lach ik ook. Ongelooflijk. We hebben een goede chemistry samen. Vandaag leek het weer op de goede oude tijd, van de zomer van zo'n twee jaar terug. Want vandaag was er weer die touch, die aanraking, die knuffel, die omhelzing, dat contact. We zijn en blijven ontzettend goede vrienden. Helaas voor mij blijft het daarbij. Er zijn ontzettend veel momenten geweest vandaag dat ik haar het liefst wilde vastnemen en zoenen. Meestal op de momenten dat we 'contact' hadden. Ik vond het wel moeilijk om dat niet te doen...

Maandag
Eén uur. 'k Ben net op. Gelukkig geen kater van gisteren. Gister was namelijk het verjaardagsfeest van een vriend van me. Daar werkten ze met halve-liter-flessen Bavaria. Die moet je niet zo snel leegdrinken als normale flesjes. Anyway, het feest was klote. In het begin was het nog wel leuk. We zaten met z'n allen in de tuin, we hadden barbeque, iedereen vermaakte zich, het was lekker weer etc. En ik had me bij een stel vrienden gevoegd en hoefde op deze manier niet geconfronteerd te worden met m'n ex en haar nieuwe vriend of met 'haar' en haar nieuwe vriend. Want die waren er ook.

Zo ging 't feest probleemloos door, totdat op een gegeven moment een vriendin van me, die binnen was met d'r vriend, naar buiten kwam. Er was duidelijk iets aan de hand. Ze zat ergens mee; er zat haar iets dwars. Dus ik vragen wat er aan de hand was. "Niks", zei ze. Maar er was dus wel wat. Maar mij wilde ze niet vertellen wát. Ach, vroger... vroeger.. maanden geleden... had ze dat wel gedaan. Was ik de eerste geweest die haar mocht troosten en naar d'r mocht luisteren. Nu dus niet meer. Op een gegeven moment hoorde ze dat haar vriend met een andere jongen even een blokje om was. Dus ging ze weer naar binnen, met een andere jongen, via de gang, haar vriend achterna naar buiten om hem te zoeken. Ik wist nog steeds niet wat er aan de hand was. Ik was op dat moment in de gang en zag ze passeren. Ik wilde met ze mee, maar werd door haar even heel duidelijk gemaakt dat ik binnen moest blijven en me er niet mee moest bemoeien. Op een gegeven moment kwam die vriend van haar vriend (is het nog te volgen? ) terug en daar heb ik meer dan een half uur in de gang een zeer goed gesprek mee gehad. Ik wist niet dat dat met hem ook mogelijk was. Over relaties, over ex-en (hij is ook een ex van mijn ex), etc. Goede ervaring.

Daarna werd het lastiger. Wij gingen weer naar de rest toe, maar nu was het zo dat m'n ex en haar vriend binnen waren en de hele tijd aan mekaar zaten en 'zij' en haar vriend waren buiten de hele tijd klef. En mijn terrein... ah well... dat was de keuken. Net ertussenin. Beetje veilig. Ik moest toch nog maar een uur totdat het feest voorbij was, dus...
Oud 03-05-2005, 14:45
ilse
ilse is offline
pfff wat een rotopmerking.. eerst al me ex die zei dat ik 'wel wat meer van boven had mogen hebben' terwijl ie toen ik wat met em had altijd vol hield dat ik mooi was en alles geod was blablabla. vervolgens zit ie te zeuren dat ie helemaal niet na 2 dagen een ander had terwijl ik weet dat het wel zo is. weet je aan de ene kant boeit t me niets omdat ik allang over em heen ben. alleen tis zo kinderachtig allemaal, en van die flauwe opmerkingen. zo had ie nog een hele rij en verhalen over ze nieuwe vriendin, BAH.

heb em alleen wel mooi terug gepakt.. volgens mij was ik alleen erger dan hij...
Oud 03-05-2005, 15:00
Verwijderd
We zijn in twee maanden tijd redelijk uit mekaar gegroeid.
Zo zonde.
Jij bent veranderd, en ik.
Ik mis de oude jou.

Je bent vroeg weggegaan net, omdat we niks meer te doen hadden. We hadden best iets kunnen bedenken maar jij drong zo aan snel weg te gaan.

Op school zie je me niet staan en daarbuiten ook nauwelijks. Ik snap het niet, er is niets gebeurd.
Oud 03-05-2005, 15:06
Mara
Mara is offline
Zucht.

Ik weet niet wat ik wil, ben bang de verkeerde kant op te gaan.
Oud 03-05-2005, 15:18
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-05-2005 @ 15:45 :
heb em alleen wel mooi terug gepakt.. volgens mij was ik alleen erger dan hij...
En wat is daar mis mee, soms moet dat kunnen meid.

OT:
Hmm wat doe ik, wat moet ik, waarom gebeurt er nooit wat ik wil. Was zo leuk eergisteravond, afscheidskus ho maar. Achja dream on. komt er toch nooit van
Oud 03-05-2005, 16:04
Verwijderd
Zomenteen naar pappa toe en dan samen met hem en mijn broer uit eten. Ik heb er wel zin in. Ik zie alleen op tegen de treinreis. Ik heb een hele grote koffer die meegaat (ik blijf daar een week) en om nou in een hele volle coupe daarmee te gaan zitten.
Hopelijk is het niet zo druk in de trein.
Oud 03-05-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 16:06 :

Ik weet niet wat ik wil, ben bang de verkeerde kant op te gaan.
?
Oud 03-05-2005, 16:15
rare kwast
rare kwast is offline
waarom blijven alleen die beelden in mn hoofd en komen ze iedere keer weer terug...
met iedere stap een beeld
met iedere hap een mogelijkheid
met ieder woord een idee

aaaah
Oud 03-05-2005, 16:59
rare kwast
rare kwast is offline
doe nou gewoon met me praten...
luister naar me, sta niet klaar met een oordeel of oplossing
reageer niet zo vaag maar zeg gewoon *gives hug* ofzo...
Oud 03-05-2005, 16:59
WolterB
WolterB is offline
Mediteren vanavond gaat niet door omdat er geen mensen komen die een sleutel vanh et gebouw hebben
Oud 03-05-2005, 17:12
ilse
ilse is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 03-05-2005 @ 16:18 :
En wat is daar mis mee, soms moet dat kunnen meid.

OT:
Hmm wat doe ik, wat moet ik, waarom gebeurt er nooit wat ik wil. Was zo leuk eergisteravond, afscheidskus ho maar. Achja dream on. komt er toch nooit van
nouw... dit was vals.. heel vals
Oud 03-05-2005, 18:17
Redhair
Redhair is offline
Wat gek. Vanmorgen viel ik flauw. Opeens.
Mijn vader riep me, ik keek even in de spiegel of mijn haar niet recht overeind stond. De spiegel begon te trillen. Toen ik mijn ogen open deed zat ik op de grond. Mijn rug deed heel veel pijn, ik was tegen mijn stoeltje aan gevallen. Vroeger viel ik vaak flauw. Toen nooit weer. Nu wel weer. Joepie.

Heb leuke kleren gekocht, en ben zichtbaar afgevallen. Mijn buikje is platter. Daar ben ik best trots op. Nog 5 kilo. Ik doe nu consequent elke avond oefeningen, en dat gaat goed.

Toen ik thuis kwam showde ik mijn nieuwe kleren. Was net klaar toen we een telefoontje kregen. De beste vriend van mijn vader is na een jaar leukemie overleden. Arme papa, hij is zelf ziek, ik ben ziek, zijn zus is ziek, nu is zijn beste vriend overleden. Ik moet ruzies vermijden en lief zijn, hij heeft het nu zwaar.

Oud 03-05-2005, 19:21
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-05-2005 @ 18:12 :
nouw... dit was vals.. heel vals
hmm ja heb er destijds ook van alles uitgefloept, maar het voelde goed op dat moment, heb er nu ook spijt van maarja, wat gebeurt is is gebeurd...................
Oud 03-05-2005, 19:23
ilse
ilse is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 03-05-2005 @ 20:21 :
hmm ja heb er destijds ook van alles uitgefloept, maar het voelde goed op dat moment, heb er nu ook spijt van maarja, wat gebeurt is is gebeurd...................
hehe ja...
hij is me nu de huid vol aan t schelden net was ie namelijk meteen off line.. maar wel grappig

ik ben een vals kreng
Oud 03-05-2005, 20:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, de training ging niet echt lekker. Al merk ik dat ik me de laatste tijd veel meer op de omgeving concentreer. Dat is echt mooi... van die zwembadtegeltjes met dat lichtblauwe water en de spiegeling van de zon in het licht golvende water. Helaas dat daar dan doorheen geploegd wordt
Verder ging de vergadering best wel snel, omdat ik eigenlijk alles al had gedaan. Dat vonden de anderen niet erg, en iemand anders werkt nu de notulen uit, dus ik heb weer even 'vrij'.
Ik heb een onheilspellend gevoel... Maar waarom?
Oud 03-05-2005, 21:29
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 03-05-2005 @ 20:23 :
hehe ja...
hij is me nu de huid vol aan t schelden net was ie namelijk meteen off line.. maar wel grappig

ik ben een vals kreng
oeh gaat hij dan ook allemaal dingen bedenken die hij nog erger zelf deed en dan dingen zeggen waarvan je weet dat het niet waar is enzo en die die alleen zegt omdat ie boos is en niet origineel is om iets nieuws te bedenken....

oeh ik heb eigenlijk best genoten van onze bekvechtpartijen over msn.....ben ik nu ook een "vals kreng"
Oud 03-05-2005, 21:49
ilse
ilse is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 03-05-2005 @ 22:29 :
oeh gaat hij dan ook allemaal dingen bedenken die hij nog erger zelf deed en dan dingen zeggen waarvan je weet dat het niet waar is enzo en die die alleen zegt omdat ie boos is en niet origineel is om iets nieuws te bedenken....

oeh ik heb eigenlijk best genoten van onze bekvechtpartijen over msn.....ben ik nu ook een "vals kreng"
nee.. hij biechtte alles op... en hij was zoooo zeker van mij, dat ik nooit wat zou doen.. tsja...

en dat weet ie nu..
domdomdom...

maar na die opmerkingen.. hij verdiende het

Regels voor berichten