Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2005, 19:52
wann
wann is offline
Zoals gezegd, chillen en niet gaan zitten afwachten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 12:25
Risce
Risce is offline
Gewoon de hele tijd aan elkaar vragen of het al werkt en zenuwachtig rondjes rennen totdat het inslaat en dan de hele tijd aan elkaar vragen hoe het is en wat hij of zij ziet en dan een heel lang verhaal afsteken over wat jij allemaal meemaakt.

Dat wordt een leuke trip
Oud 25-09-2005, 14:34
Unique Clone
Unique Clone is offline
Het was echt tering gaaf zeg
Ik zag een zwart stuiterend balletje en nog veel meer wat ik me nauwelijks meer herinner. Ik heb gewoon 2 uur zitten huilen van het lachen en ondertussen vroeg ik me de gekste dingen af. Zoals: Als iedereen tegelijk op de aarde zou schreeuwen, kun je dat horen op de maan? Ik snoot mijn neus in een broodje etc etc

Het werd helemaal lijp toen we Infected Mushroom gingen luisteren.

Kortom, Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer
Oud 26-09-2005, 09:48
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Unique Clone schreef op 25-09-2005 @ 15:34 :
Ik snoot mijn neus in een broodje etc etc
was ie nog lekker?
Oud 26-09-2005, 16:06
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
RageZ schreef op 22-09-2005 @ 21:43 :
Hm.. ben zelfs wel eens langer brak geweest.. maarja toen kreeg ik ook nog opeens griep ofzo 2 dagen nadat ik die dingen had gebruikt. Dan ben je echt lichamelijk en geestelijk zo brak maja geestelijk is ook logisch, in die trip is alles zo vreselijk intens.. weet je hoe saai de "normale" wereld in vergelijking dan is?! naja in ieder geval de komende paar dagen
Ik vind de wereld na een goede paddestoelen trip juist weer heerlijk fris en fruitig. Alsof alles weel glanst, en mooier is dan normaal. Ook is mijn stemming erg goed de dagen na een trip. Het is alsof je even op de reset knop drukt, en daarna weer volledig vers in je lichaam zit.
Oud 26-09-2005, 19:04
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 26-09-2005 @ 10:48 :
was ie nog lekker?
Niet opgegeten, ik gooide hem naar een stel vissers die in een tentje sliepen.
Oud 26-09-2005, 20:04
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 26-09-2005 @ 17:06 :
Ik vind de wereld na een goede paddestoelen trip juist weer heerlijk fris en fruitig. Alsof alles weel glanst, en mooier is dan normaal. Ook is mijn stemming erg goed de dagen na een trip. Het is alsof je even op de reset knop drukt, en daarna weer volledig vers in je lichaam zit.

Vooral de eerste dagen, maar zelfs tot weken na paddo's kan ik de trippy kant van bomen inzien, vooral als ik schuin naar ze kijk of de randjes bestudeer. En dat confronteert met telkens met hun status van relaxedheid. Vétte relaxedheid.

Je weet.
Oud 27-09-2005, 06:58
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 26-09-2005 @ 21:04 :
[afbeelding]

Vooral de eerste dagen, maar zelfs tot weken na paddo's kan ik de trippy kant van bomen inzien, vooral als ik schuin naar ze kijk of de randjes bestudeer. En dat confronteert met telkens met hun status van relaxedheid. Vétte relaxedheid.

Je weet.
Bomen zijn relaxt

En iedere keer dat ik paddo's neem worden ze weer wat relaxter
Oud 27-09-2005, 16:31
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Het is niet zo zeer dat de dingen er trippy uitzien, het is gewoon alsof alles er weer fris uitziet - spik en span. Alsof er een laag smuk die zich opbouwt in je leven weer weg gevaagd is door de paddestoelen. Ook lijkt het of je je beter kan concentreren op wat je ziet, alsof hetgeen waarop je scherp kan stellen een groter gebied beslaat.
Oud 02-10-2005, 14:24
Verwijderd
Gisteren dus voor de tweede keer paddo's gebruikt.
De eerste keer langere tijd geleden was het wel raar enzo, maar verder niet veel gevoeld.
Gisteren heb ik anderhalve portie gehad, harm 2 porties en bob 1 portie.
We wisten echt alles en begrepen alleen elkaar. Ik heb niet echt duidelijk gehallucineerd, maar ik ging iets te hard, Mutant heeft me een beetje verzorgd met vitamine C en harm regelde suikerwater waar ik bijna van over mijn nek ging.
Rick ging lachen en zijn hoofd leek net zo breed als de kamer, dat was te geniaal, maar alleen als hij ging lachen.
De kleuren waren geniaal, maar het waren geen bestaande kleuren, ze waren nieuw en onontdekt.
Alles danste en lijntjes op hoofden.

Hawaiiaanse paddo's waren het
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 14:49
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 02-10-2005 @ 15:24 :
Hawaiiaanse paddo's
(L)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 02-10-2005 @ 15:24 :
Gisteren dus voor de tweede keer paddo's gebruikt.
De eerste keer langere tijd geleden was het wel raar enzo, maar verder niet veel gevoeld.
Gisteren heb ik anderhalve portie gehad, harm 2 porties en bob 1 portie.
We wisten echt alles en begrepen alleen elkaar. Ik heb niet echt duidelijk gehallucineerd, maar ik ging iets te hard, Mutant heeft me een beetje verzorgd met vitamine C en harm regelde suikerwater waar ik bijna van over mijn nek ging.
Rick ging lachen en zijn hoofd leek net zo breed als de kamer, dat was te geniaal, maar alleen als hij ging lachen.
De kleuren waren geniaal, maar het waren geen bestaande kleuren, ze waren nieuw en onontdekt.
Alles danste en lijntjes op hoofden.

Hawaiiaanse paddo's waren het
Ik snap sowieso niet dat ze je suikerwater gingen geven als je je al niet goed voelde, dat is normaal al best ranzig, ik kan me levendig voorstellen dat je over je nek ging.

Gelukkig stond dat pak fruitwater in de ijskast en gelukkig was ik nog helder genoeg om anderen op te dragen dat te pakken .
Met citaat reageren
Oud 29-10-2005, 10:29
Flip!
Flip! is offline
Woensdag de eerste keer paddo's gegeten. We liepen de smartshop binnen.. Vroegen wat het beste was om uit te proberen. Die gast zei ;'Ja.. Paddo's is wel goed te doen.. Truffels ook.. En salvia.. Maar salvia is heel bizar en ik persoonlijk vind het niet echt comfortabel.. Om te trippen zou ik gewoon paddo's nemen.'

Dus wij namen Mexicaanse, iets met Golden nog wat ofzo, ik weet het niet meer.

We liepen even naar een klein speeltuintje om ze daar op te eten. Ik was bang dat ik een badtrip zou krijgen omdat ik nogal zenuwachtig was. Maar dat viel reuze mee. Ik had een paddo op, en toen liepen we naar een pleintje vlakbij het PSV stadion. G. had al alle paddo's op, en die was al aan het trippen. Ik was een beetje aangeschoten leek het.

Daarna heb ik alle paddo's opgegeten, en ik werd verdamnt melig. Echt jonge.. alles wat ik zag was zo lachwekkend. Er kwam een kindje langs op een drie wieler en die fietste kei hard om ons heen met zo'n kop van ; SNELLERRR SNELLLLEEER!'

En ja.. het pleintje ademde enzo. En al die kleuren, het was gewoon super grappig. Echt een relaxte ervaring. Alleen die dingen zelf zijn gewoon zo ranzig
Oud 30-10-2005, 11:38
hmmmm
hmmmm is offline
Ik heb gister getript op m'n eigen gekweekte paddo's, maar 't was een veel te lage dosis en ik had niet meer genoeg tijd over om er nog meer te nemen
Naja, wel nog zieke visuals gezien met m'n ogen dicht.
Reageren

Regels voor berichten