Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 19:31 :
Oke, dus eigenlijk is jouw commentaar dat wij te veel commentaar hebben? Wie moet er nu eerst even naar zichzelf kijken voordat hij/zij wat zegt?

En wat ik nog veel triester vind is dat je iemand uitscheldt voor 'rattengezicht' en 'lelijke behaarde bosaap', terwijl dat iets is waar iemand totaal niks aan kan doen.
Terwijl jij in dezelfde post tegen óns zegt dat we respect moeten hebben voor Rink. Weet je waarom we geen respect voor hem hebben? Om zijn karakter: iets waar hij wél iets aan kan doen.
Go Balance
Zoiets wilde ik ook zeggen, maar ik kwam er niet uit

Ben ook benieuwd naar vanavond. Ik neem hem op en kijk morgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2005, 19:50
Verwijderd
oehh leuk om zo achter de schermen te kijken<33
ben benieuwd waar de volgende serie heengaat.

Ik zag vrijdag jeroen nog in Utecht hij heeft nu lange haren
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:17
Igorrrai
Igorrrai is offline
Lol, rebellen.
Oud 29-05-2005, 20:39
Verwijderd
Ik vond vooral het laatste stuk leuk, met Karla en Sofie Over dat ze eigenlijk te vroeg waren, en dat Art en Roos net deden alsof ze heel langzaam waren geweest En ook 't allerlaatste wat Karla & Sofie zeiden, over dat ze de innerlijke rust vooral uit het Boeddhisme had geleerd ofzo

(Allemaal voornamen, alsof 't zulke goede vrienden van me zijn )
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 20:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2005 @ 21:39 :
Ik vond vooral het laatste stuk leuk, met Karla en Sofie Over dat ze eigenlijk te vroeg waren, en dat Art en Roos net deden alsof ze heel langzaam waren geweest En ook 't allerlaatste wat Karla & Sofie zeiden, over dat ze de innerlijke rust vooral uit het Boeddhisme had geleerd ofzo

Dat vond ik inderdaad ook heel grappig
En met die feestvierende mensen.. echt bizar.
Of dat Art een groot spel op ging zetten voor de bevolking om Roos te laten presenteren (en andersom)

Ook de opmerking van Krieke 'is iedereen d'r? heeft iedereen z'n buurman bij zich?' (oid)
Oud 29-05-2005, 20:53
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 21:45 :
Ook de opmerking van Krieke 'is iedereen d'r? heeft iedereen z'n buurman bij zich?' (oid)
Dat stukje hadden ze ook al in de afleveringen laten zien.

Ik vond het echt leuk om het ook eens van de andere kant te zien! Wel jammer dat ze geen stukjes lieten zien van de deelnemers hoe ze nu leven en of ze zijn veranderd ofzo, dat leek me nog wel interessant
Oud 29-05-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2005 @ 21:39 :

Het hindoeďsme
Dat vond ik ook wel lachwekkend ja

Ja, en Krieke vind ik nog steeds erg fijn en komisch enzo

Was wel een interessante aflevering nog.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 21:14
Igorrrai
Igorrrai is offline
Heeft iemand trouwens de dvd van PE 1 gekocht? Ik las ergens dat er problemen mee waren met afspelen, maar klopt dit ook?
Oud 29-05-2005, 21:18
PV
PV is offline
Leuke aflevering, had wel wat langer mogen duren, zo'n kijkje achter de schermen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:05
BCR
BCR is offline
Wow, echt zwaar voor die crew.

En die geheime gebieden
Oud 29-05-2005, 23:44
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 29-05-2005 @ 22:14 :
Heeft iemand trouwens de dvd van PE 1 gekocht? Ik las ergens dat er problemen mee waren met afspelen, maar klopt dit ook?
Nou, heb hem vandaag met mijn verjaardag gekregen maar nog niet uitgeprobeerd ! Als ik problemen heb zal ik het even laten weten !

Ik vond van die nabespreking vooral het einde erg leuk, met Karla en Sophie, over dat hindoeďsme.
En dat die lui z.o. 18 uur (!!) per dag draaien, das echt veel ! In die omstandigheden ! Petje af hoor !!
Oud 30-05-2005, 00:22
Flowtje
Flowtje is offline
Jaa, dat laatste gedeelte met Karla en Sophie was echt leuk!!

En ook dat ze er eigenlijk gewoon veel eerder waren dan Roos en Art, en dat Art hun gewoon deed denken dat zij echt laat waren.

Maar hoe kunnen ze dan zo zeker weten dat Krieke en Natalie 8 min. later waren? Want K&S hebben natuurlijk al een tijdje door dat hotel lopen zoeken. En dat hele gezoek naar hun kamer was ook gewoon nep!

Idd wel jammer dat niet alle deelnemers aan het woord kwamen en dat ze niet wat vertelt hadden over hoe het nu ging, na PE.
Oud 30-05-2005, 06:33
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 30-05-2005 @ 00:44 :
Nou, heb hem vandaag met mijn verjaardag gekregen maar nog niet uitgeprobeerd ! Als ik problemen heb zal ik het even laten weten !
Yeah ok. Dankje.
Oud 30-05-2005, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 30-05-2005 @ 01:22 :
Maar hoe kunnen ze dan zo zeker weten dat Krieke en Natalie 8 min. later waren? Want K&S hebben natuurlijk al een tijdje door dat hotel lopen zoeken. En dat hele gezoek naar hun kamer was ook gewoon nep!
Daar waren de camera mensen voor en bij de deuren van de hotelkamers stonden ook nog mensen die de exacte tijd van aankomst van de deelnemers opschreven.
Maar ikzelf kan eigenlijk ook niet geloven dat er een verschil was van 8 minuten, ze hadden beter een andere proef kunnen doen waarin iedereen gewoon simpel kan zien dat die de winnaars zijn.

Ik vond trouwens de achter de schermen aflevering niet zo heel boeiend, ik heb meer het idee dat ze het dit jaar iets makkelijker hadden dan vorig jaar.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 08:11
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 29-05-2005 @ 22:14 :
Oh zou dat het zijn.... Ik heb cd1 gewoon helemaal gezien en bij cd2 werkte mijn afstandbedieinging niet meer mee en kon ik dus alleen aflevering 1 kijken.. Heb toen een keer met andere batterijen geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat dus ik gaf de schuld eigenlijk meteen aan mijn dvdspeler, ik zal vanavond eens een andere dvd erin gooien..
Oud 30-05-2005, 09:32
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 30-05-2005 @ 08:49 :
Daar waren de camera mensen voor en bij de deuren van de hotelkamers stonden ook nog mensen die de exacte tijd van aankomst van de deelnemers opschreven.
Maar ikzelf kan eigenlijk ook niet geloven dat er een verschil was van 8 minuten, ze hadden beter een andere proef kunnen doen waarin iedereen gewoon simpel kan zien dat die de winnaars zijn.
Ja, maar ze werden toch opgewacht ergens in het hotel? Laten we zeggen dat K&S ongeveer 4/5 minuten rondgezocht hebben naar waar ze moesten zijn in dat hotel, voordat ze Art en Roos konden vinde. Hebben ze hun eindelijk gevonden, wordt er nog wat gepraat met die 2 (2/3 min.) Dan zouden K&N hun toch al moeten zien staan toen ze aankwamen?

Of ging de tijd pas in vanaf het moment dat ze bij Art en Roos weggingen om hun kamer op te zoeken? Ofzo?
Oud 30-05-2005, 10:59
Fleurop
Fleurop is offline
Gaaf dat Elias en Jetske mochten liften in China om te testen voor PE 2
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 13:39
Schoenveter
Schoenveter is offline
Die 8 minuten verschil zat er tussen de tijden die die mannetjes bij de deur van de hotelkamer opschreven, op het moment dat de koppels hun eigen kamer bereikten. Karla en Sophie waren 8 minuten eerder in hun hotelkamer dan Krieke en Nathalie. Als je de tijd meerekent dat Karla en Sophie in dat hotel hebben lopen zoeken naar Art en Roos, zat er dus een veel grotere tijdsafstand tussen de twee aankomsten.
Oud 30-05-2005, 14:10
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Roxy schreef op 30-05-2005 @ 09:11 :
Oh zou dat het zijn.... Ik heb cd1 gewoon helemaal gezien en bij cd2 werkte mijn afstandbedieinging niet meer mee en kon ik dus alleen aflevering 1 kijken.. Heb toen een keer met andere batterijen geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat dus ik gaf de schuld eigenlijk meteen aan mijn dvdspeler, ik zal vanavond eens een andere dvd erin gooien..
Ik wacht in spanning.
Oud 30-05-2005, 14:50
Olijf
Olijf is offline
Ik vond het ook super leuk om te zien!
Die camera mannen achter ze aanhollen de hele tijd! Respect man...
Lijkt me ook zo stressig als er dan vanalles fout gaat zoals bij die files enzo....
En ik vond het een beetje loos om die rebellen als oorzaak te geven dat Jeroen&Manja er eerder uit moesten... Dat was gewoon simpelweg geen geluk hebben met liften volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 15:17
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Olijf schreef op 30-05-2005 @ 15:50 :
En ik vond het een beetje loos om die rebellen als oorzaak te geven dat Jeroen&Manja er eerder uit moesten... Dat was gewoon simpelweg geen geluk hebben met liften volgens mij.
"En zo hebben de Maoisten er misschien voor gezorgd dat Jeroen en Manja sneller dan verwacht de race moesten verlaten."

Volgens mij is dit niet zo letterlijk bedoeld.
Oud 31-05-2005, 11:59
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 30-05-2005 @ 15:10 :
Ik wacht in spanning.
het ligt iig aan mn afstandsbediening wat met cdtjes kan ik ook niks meer dus of er iets mis is met de dvd weet ik niet..
Oud 31-05-2005, 12:45
Verwijderd
Leuk om te zien ja

Karla en Sophie die er gewoon veel eerder waren
Maar dat was blijkbaar wel vaker zo, dat kandidaten haast sneller waren
Hadden die mensen die er eerder moesten zijn niet gewoon langer kunnen doorliften? Als de koppels om 7 uur moesten stoppen, dat zij dan nog een paar uurtjes doorgingen ofzo? Had vast tijd bespaard..

En die crew heeft het echt wel zwaar gehad ja.. en toch willen ze steeds weer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 13:08
Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Roxy schreef op 31-05-2005 @ 12:59 :
het ligt iig aan mn afstandsbediening wat met cdtjes kan ik ook niks meer dus of er iets mis is met de dvd weet ik niet..
Hmm. Dan maar wachten op de reactie van 'Een Tweeling'.
Oud 02-06-2005, 14:21
Igorrrai
Igorrrai is offline
Even een upje voordat ie helemaal weg is.
Oud 02-06-2005, 15:17
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 02-06-2005 @ 15:21 :
Even een upje voordat ie helemaal weg is.
ach, de serie is voorlopig afgelopen toch?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:57
Igorrrai
Igorrrai is offline
Ik wacht nog op antwoord van Een Tweeling, of de DVD bij hem/haar ook niet goed werkt.
Reageren

Regels voor berichten