Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 21:00
Libertine
Libertine is offline
Citaat:
Built to last schreef op 28-05-2005 @ 15:40 :
zo binnen nu en een half uur heb ik mezelf een frenum piercing aangebracht...hoop ik...

ik zal t wel overleven denk ik
Advertentie
Oud 30-05-2005, 10:24
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Neeske schreef op 28-05-2005 @ 19:31 :
Ja, maar hóe slecht is het dan. Echt heel slecht, of .. gewoon minder goed... en, hoe duur is een tragus/tongpiercing? En wat voor dingentjes doe je in zo'n tragus dan?
Tegen betaling van 15 euro werd ik voorzien van een traguspierc.
Oud 30-05-2005, 10:42
leucomelas
leucomelas is offline
and again:
ik heb een nape(?) piercing gehad, zeg maar een piercing in me nek. deze is helaas uitgegroeid en ik zou hem graag opnieuw willen laten zetten. is het een goed idee dit onder het oude litteken te doen? ik heb namelijk gehoord dat littekenweefsel iets harder is dan normale gezonde huid en ik voel ook nog twee "bobbeltjes" als ik over me nek wrijf... het lijkt mij dat de piericng dan beter blijft zitten/minder snel uitgroeid als ik het dus door/onder het littekenweefsel laat piercen.
weet iemand het?
Oud 30-05-2005, 11:45
metaldready
metaldready is offline
enige wat ik weet is dat het pijnlijker is omdat de huid 'taaier' is..dat was met mijn 2e wenkbrauw piercing ook
Oud 30-05-2005, 11:49
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
metaldready schreef op 30-05-2005 @ 12:45 :
enige wat ik weet is dat het pijnlijker is omdat de huid 'taaier' is..dat was met mijn 2e wenkbrauw piercing ook
ja same here
Oud 30-05-2005, 12:01
llell
llell is offline
Maar die napepiercing, hoe lang is die er al uit dan?
Ik had eerst ook een bobbeltje in m'n tragus van een vroegere piercing, maar die trok na een tijdje weg, en nu voelt de huid normaal aan.
Oud 30-05-2005, 12:30
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Neeske schreef op 29-05-2005 @ 18:26 :
Maar zit er dan bij zo'n tragus niet de achterkant van dat oorbelletje in de weg..? Dat lijkt me toch een beetje raar...
En een tongpiercing.. als je een plastic balletje doet dan? Dan is het niet zo slecht toch?
Bij mijn tragus voelde het in het begin alsof er steeds een beestje in mijn oor zat te kriebelen
Oud 30-05-2005, 14:14
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 30-05-2005 @ 11:24 :
Tegen betaling van 15 euro werd ik voorzien van een traguspierc.

Ik heb 45 euro voor dat ding neergeteld.

Oud 30-05-2005, 14:47
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 30-05-2005 @ 15:14 :

Ik heb 45 euro voor dat ding neergeteld.

ik 30
(trouwens, stomme vraag misschien, maar waar is piercingske (?)gebeleven)
Oud 30-05-2005, 15:15
Experium
Experium is offline
en toen zat mn tongpiercing dr in
Oud 30-05-2005, 15:23
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Experium schreef op 30-05-2005 @ 16:15 :
en toen zat mn tongpiercing dr in
Oud 30-05-2005, 15:59
mandi
mandi is offline
meuj
ik had ook maar es een vraagje

ik ga zaterdag naar amsterdam, en mamsie heeft me een leuk kadootje gedaan: ik mag een tattoo (luid gejuich).
die laat ik zetten onder mn navel (lees: dr VER onder, ER net boven zeg maar ) en ik was dus benieuwd of dit erg pijn gaat doen het worden 3 sterretjes, bij elkaar ongeveer 4 tot 5 cm groot, alleen lijntjes. hoeveel zou me dat ongeveer gaan kosten?
dankje ^.^

[edit: typo]

Laatst gewijzigd op 30-05-2005 om 16:02.
Oud 30-05-2005, 16:31
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
llell schreef op 30-05-2005 @ 13:01 :
Maar die napepiercing, hoe lang is die er al uit dan?
Ik had eerst ook een bobbeltje in m'n tragus van een vroegere piercing, maar die trok na een tijdje weg, en nu voelt de huid normaal aan.
die piercing is er alweer een jaar of anderhalf/2 uit ofsow? en ik voel echt nog die twee bobbeltjes van waar hij zat...
maar het gaat dus meer pijn doen.. hmm dat moet dan maar. maar zou hier hierdoor wel beter blijven zitten omdat die huid dus taaier is?
Oud 30-05-2005, 17:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Bij de V&D kost een tragusje €7,50 idiootjes .
Oud 30-05-2005, 17:53
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 18:16 :
Bij de V&D kost een tragusje €7,50 idiootjes .
Als je em daar laat zetten, dan ben je een idiootjes (heb ik dus gedaan en nu heb ik er een lelijk litteken en dat heb ik al duizend keer verteld, maar om het nogmaals te doen: GA NIET NAAR DE V&D!!!)
Oud 30-05-2005, 18:06
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
mandi schreef op 30-05-2005 @ 16:59 :
meuj
ik had ook maar es een vraagje

ik ga zaterdag naar amsterdam, en mamsie heeft me een leuk kadootje gedaan: ik mag een tattoo (luid gejuich).
die laat ik zetten onder mn navel (lees: dr VER onder, ER net boven zeg maar ) en ik was dus benieuwd of dit erg pijn gaat doen het worden 3 sterretjes, bij elkaar ongeveer 4 tot 5 cm groot, alleen lijntjes. hoeveel zou me dat ongeveer gaan kosten?
dankje ^.^

[edit: typo]
iets van 80 euro, maar zoek wel een goede shop uit in amsterdam en geen toeristenprutzaak.
Oud 30-05-2005, 18:45
Love_Fulfilled
Citaat:
*oma* schreef op 30-05-2005 @ 18:53 :
Als je em daar laat zetten, dan ben je een idiootjes (heb ik dus gedaan en nu heb ik er een lelijk litteken en dat heb ik al duizend keer verteld, maar om het nogmaals te doen: GA NIET NAAR DE V&D!!!)
Met mijn tongpiercing is het ook goed gegaan en het is daar altijd zeer druk, dus klets niet zo raar .
Oud 30-05-2005, 18:47
Verwijderd
uuuhhh..
piercings laten zetten bij de V&D?!
sinds wanneer kan dát dan? of loop ik nu echt eeuwen achter?
Oud 30-05-2005, 18:47
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:45 :
Met mijn tongpiercing is het ook goed gegaan en het is daar altijd zeer druk, dus klets niet zo raar .
Nooit eens wat van een ander aannemen, he snotaap.
Oud 30-05-2005, 18:48
Love_Fulfilled
Citaat:
Ramble On schreef op 30-05-2005 @ 19:47 :
Nooit eens wat van een ander aannemen, he snotaap.
Ik zeg toch dat het met mijn tongpiercing goed is gegaan, dus ik kan nog uit eigen ervaring spreken ook, dus in deze situatie hoef ik dan ook niks van jou of een ander aan te nemen..
Oud 30-05-2005, 18:49
Love_Fulfilled
Citaat:
Neeske schreef op 30-05-2005 @ 19:47 :
uuuhhh..
piercings laten zetten bij de V&D?!
sinds wanneer kan dát dan? of loop ik nu echt eeuwen achter?
Danger Zone, hoort officieel niet bij de V&D, maar dat zit dus in een aantal filialen vd V&D.
Oud 30-05-2005, 18:50
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:45 :
Ik klets niet raar. Ik vind het een onprofessionele piercingshop. Ik vroeg eens of ze zo'n piercing door je oorschelp gingen schieten of piercen en dat 'moesten ze nog leren'. Toen een vriendin van mij daar een piercing in haar neus liet zetten, hield die mevrouw (naja, meisje eigenlijk) haar hoofd niet vast en nu is die scheef, omdat ze haar hoofd naar achter trok, omdat ze schrok. Een vriend van mij is daar afgewezen, omdat hij teveel piercings had en dat vonden ze niet representatief. And so on, and so on...
Oud 30-05-2005, 18:52
Love_Fulfilled
Citaat:
*oma* schreef op 30-05-2005 @ 19:50 :
Ik klets niet raar. Ik vind het een onprofessionele piercingshop. Ik vroeg eens of ze zo'n piercing door je oorschelp gingen schieten of piercen en dat 'moesten ze nog leren'. Toen een vriendin van mij daar een piercing in haar neus liet zetten, hield die mevrouw (naja, meisje eigenlijk) haar hoofd niet vast en nu is die scheef, omdat ze haar hoofd naar achter trok, omdat ze schrok. Een vriend van mij is daar afgewezen, omdat hij teveel piercings had en dat vonden ze niet representatief. And so on, and so on...
Ik weet niet waar jij dan geweest ben, maar in Rotterdam is het in ieder geval goed hoor .
Oud 30-05-2005, 18:54
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:48 :
Ik zeg toch dat het met mijn tongpiercing goed is gegaan, dus ik kan nog uit eigen ervaring spreken ook, dus in deze situatie hoef ik dan ook niks van jou of een ander aan te nemen..
Dat het bij jou toevallig goed is gegaan wil niet zeggen dat V&D een professionele piercingshop is. Kijk maar eens naar de voorbeelden die *oma* geeft.
Oud 30-05-2005, 18:55
Verwijderd
tjoaah. dus het ligt er maar aan wáár je je piercing laat zetten, omdat het overal anders is? ik heb liever iets duurder dan dat het straks misgaat ofzo !
weet iemand misschien een piercingshop in de buurt van leiden?
er zit er wel één die ik ken, wim's tattoo en piercingshop
(wat ik zelf een beetje luguber vind klinken... dus daar wil ik sowieso niet heen)
Oud 30-05-2005, 18:56
Love_Fulfilled
Citaat:
Ramble On schreef op 30-05-2005 @ 19:54 :
Dat het bij jou toevallig goed is gegaan wil niet zeggen dat V&D een professionele piercingshop is. Kijk maar eens naar de voorbeelden die *oma* geeft.
Ik kan iig met zekerheid zeggen dat het in Rotterdam een goede zaak is, echt .
Oud 30-05-2005, 18:57
Love_Fulfilled
Citaat:
Neeske schreef op 30-05-2005 @ 19:55 :
tjoaah. dus het ligt er maar aan wáár je je piercing laat zetten, omdat het overal anders is? ik heb liever iets duurder dan dat het straks misgaat ofzo !
weet iemand misschien een piercingshop in de buurt van leiden?
er zit er wel één die ik ken, wim's tattoo en piercingshop
(wat ik zelf een beetje luguber vind klinken... dus daar wil ik sowieso niet heen)
Op www.piercing.pagina.nl staan alle piercingshops van NL.
Oud 30-05-2005, 18:59
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:56 :
Ik kan iig met zekerheid zeggen dat het in Rotterdam een goede zaak is, echt .
Nou, die in Groningen iig niet. Sowieso vind ik de insteek van de V&D veel te commercieel.
Oud 30-05-2005, 19:10
Verwijderd
maar niemand heeft zn piercing in leiden laten zetten?
en goeie ervaringen ofzo? want op zo'n site kun je ook niet écht goed zien wat nou wel en wat niet een goeie shop is lijkt mij.
Oud 30-05-2005, 20:07
llell
llell is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 30-05-2005 @ 17:31 :
die piercing is er alweer een jaar of anderhalf/2 uit ofsow? en ik voel echt nog die twee bobbeltjes van waar hij zat...
maar het gaat dus meer pijn doen.. hmm dat moet dan maar. maar zou hier hierdoor wel beter blijven zitten omdat die huid dus taaier is?
Ik zou het ter plaatse nog even vragen.
Toen ik een navelsurface liet zetten (wat je overigens niet moet laten doen want het is een onhandige kutpiercing) wilde die man niet door littekenweefsel heen prikken (weet niet meer waarom), wat ik bij m'n navel heb zitten omdat ik daar ooit geopereerd ben, en toen ging ie met zo'n klein lampje kijken.

Ik vind het zelf een hele mooie zin geworden
Oud 30-05-2005, 21:31
Experium
Experium is offline

let nie op mn tong is geel door de listerine. enne ook nie op mn kop ik heb deze foto via de spiegel gemaakt :')]

en nog een detail foto

wat dat dingetje onderaan is weet ik ook niet.. die camera spaced? ik kan het ook nie terug vinden in de spiegel dus..

vanmiddag laten zetten
Oud 30-05-2005, 22:46
MissTake
MissTake is offline
leuk je eerste?
Oud 30-05-2005, 22:51
Experium
Experium is offline
jep op een oorpiercing na
Oud 31-05-2005, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 30-05-2005 @ 19:52 :
Ik weet niet waar jij dan geweest ben, maar in Rotterdam is het in ieder geval goed hoor .
Dat hangt er echt onwijs vanaf welke medewerkers er op dat moment in die winkel staan. Ik weet namelijk dat er drie meisjes zijn die het pas net geleerd hebben en nog van alles moeten vragen en nogal onnozel lijken. Maar af en toe is er ook een professionele piercer aanwezig die al tijden in het vak zit. Dus je moet geluk hebben.

Overigens is mijn madonna daar ook gezet.
Oud 31-05-2005, 10:50
Love_Fulfilled
Citaat:
*oma* schreef op 30-05-2005 @ 19:59 :
Nou, die in Groningen iig niet. Sowieso vind ik de insteek van de V&D veel te commercieel.
Het hoort officieel niet bij de V&D..
Oud 31-05-2005, 10:51
Love_Fulfilled
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 11:21 :
Dat hangt er echt onwijs vanaf welke medewerkers er op dat moment in die winkel staan. Ik weet namelijk dat er drie meisjes zijn die het pas net geleerd hebben en nog van alles moeten vragen en nogal onnozel lijken. Maar af en toe is er ook een professionele piercer aanwezig die al tijden in het vak zit. Dus je moet geluk hebben.

Overigens is mijn madonna daar ook gezet.
Er is daar net een nieuw meisje, maar de drie die ik ken(2 blonde en 1 brunette) die zijn goed.
Oud 31-05-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-05-2005 @ 11:51 :
Er is daar net een nieuw meisje, maar de drie die ik ken(2 blonde en 1 brunette) die zijn goed.
Ehm, nee.
Oud 31-05-2005, 10:56
Love_Fulfilled
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 11:55 :
Ehm, nee.
Uhm, ja ..
Oud 31-05-2005, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-05-2005 @ 11:56 :
Uhm, ja ..
Wicht, denk je dat ik het zomaar zeg.
Oud 31-05-2005, 14:19
Love_Fulfilled
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 12:10 :
Wicht, denk je dat ik het zomaar zeg.
Ja, maar ik ken die mensen toch ook, dus wat praat je dan alsof ik er niks van weet..
Oud 31-05-2005, 14:53
mandi
mandi is offline
Citaat:
Gadje schreef op 30-05-2005 @ 19:06 :
iets van 80 euro, maar zoek wel een goede shop uit in amsterdam en geen toeristenprutzaak.
hmm.. ik kom nooit in amsterdam, en echt oog voor zoiets heb ik denk ik ook niet kan je/iemand me een goede aanraden die niet op afspraak werkt?
Oud 31-05-2005, 16:04
Verwijderd
Mijn tragus piercing is eindelijk - na een maand of 8 - helemaal genezen en ik heb er nu een heel mooi sieraadje in!

Duurt 't altijd zo lang voor een tragus piercing geneest?
Oud 31-05-2005, 16:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-05-2005 @ 15:19 :
Ja, maar ik ken die mensen toch ook, dus wat praat je dan alsof ik er niks van weet..

zo, debiel kind, hou es op dit topivc vol te spammen met je onnodige wijsneuzerij

heeft er iemand hier ervaring met het plaatsen van dingen onder de huid? is het risicovol en hoe lang duurt de genezing? en wordt het in een keer gedaan of ( evt. afhankelijk v.d. grootte) in meerdere keren?
Oud 31-05-2005, 16:38
Love_Fulfilled
Citaat:
grandmommy schreef op 31-05-2005 @ 17:15 :
zo, debiel kind, hou es op dit topivc vol te spammen met je onnodige wijsneuzerij

heeft er iemand hier ervaring met het plaatsen van dingen onder de huid? is het risicovol en hoe lang duurt de genezing? en wordt het in een keer gedaan of ( evt. afhankelijk v.d. grootte) in meerdere keren?
Goh, waarom krijg ik hier altijd de volle laag, terwijl er nog tig anderen zijn die net zo hard meedoen..
Oud 31-05-2005, 17:28
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
mandi schreef op 31-05-2005 @ 15:53 :
hmm.. ik kom nooit in amsterdam, en echt oog voor zoiets heb ik denk ik ook niet kan je/iemand me een goede aanraden die niet op afspraak werkt?
iig bodycult niet, verder kom ik er ook bijna nooit
Oud 31-05-2005, 17:34
llell
llell is offline
En ik haat die op het waterlooplein; Bodyart heet is geloof ik, waar alle piercings 50 euro zijn
Oud 31-05-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-05-2005 @ 17:38 :
Goh, waarom krijg ik hier altijd de volle laag, terwijl er nog tig anderen zijn die net zo hard meedoen..
Omdat je echt oerdom bent, kunnen wij verder niks aan doen.
Oud 31-05-2005, 18:09
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Rogue schreef op 31-05-2005 @ 18:55 :
Omdat je echt oerdom bent, kunnen wij verder niks aan doen.
Oud 31-05-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 31-05-2005 @ 15:19 :
je weet niet watskeburt!

ik ook niet overigens,niet in rotterdam iig

tot zover deze boeiende bijdrage
Oud 01-06-2005, 12:39
saturday
saturday is offline
Citaat:
Experium schreef op 30-05-2005 @ 22:31 :
[afbeelding]

let nie op mn tong is geel door de listerine. enne ook nie op mn kop ik heb deze foto via de spiegel gemaakt :')]

en nog een detail foto

[afbeelding]
wat dat dingetje onderaan is weet ik ook niet.. die camera spaced? ik kan het ook nie terug vinden in de spiegel dus..

vanmiddag laten zetten
Je hebt mee eters op je tong
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten