Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 21:48
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-05-2005 @ 22:42 :
Dat weet ik, want ik heb er gister een gewogen

Eén meloen is 900gram, een halve dus 450gram!

Wel incl. schil enzo. Dus 1 portie 400 gram dan, denk ik
Zó veel? Wij hebben nog 1/2 meloen (geschild en in blokjes gesneden) in de koelkast staan, ik ga hem even wegen, ben wel benieuwd!

...

279g! Volgensmij hebben wij kleine meloenen dan?
Oud 31-05-2005, 21:50
blurred
blurred is offline
400 gram lijkt me vrij veel, die schil is veel zwaarder dan dat vruchtvlees... Ik denk dat ik gewoon maar uit blijf gaan van 300 dan
Oud 31-05-2005, 21:52
Mara
Mara is offline
Naja, gister gewoon een meloen op die weegschaal gelegd en dat was 900g, zie maar wat je d'r mee doet
Oud 01-06-2005, 05:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Meelfriek heeft wel gelijk hoor
Maar het ligt er natuurlijk aan hoe groot je meloen is. Zo heb ik laatst een meloen gekocht die echt enorm was, en die was wel 1500 gram!!! (En dan moet je denken aan bijna maat voetbal)
Een kleintje (nog kleiner dan een softbal) zal waarschijnlijk zo'n 800 gram wegen.
Hoeveel de schil weegt, weet ik ook niet, maar nemen ze die niet mee met het aantal calorieën? (Dat het gewicht van de schil al is meegerekend, zodat het aantal kcal per 100 gr lager uitkomt dan van echt puur meloen)
Oud 01-06-2005, 06:35
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 01-06-2005 @ 06:01 :
Een kleintje (nog kleiner dan een softbal) zal waarschijnlijk zo'n 800 gram wegen.
Is dat niet heel klein...? Of is een softbal een heel stuk groter dan een honkbal? Een softbal is in mijn ogen formaat grote sinasappel, maximaal een grapefruit en dat vind ik voor een meloen wel heel klein.

@MeelFriek: Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik dat hongergevoel iig niet meer continu. Veel eten helpt bij mij ook niet, zeker niet als ik dat vele eten ook nog eens over de dag verspreid. (Ondanks wat jullie zeggen mbt 'zo vaak mogelijk' op een dag eten ed heb ik gemerkt dat het bij mij beter past om 3/4 keer te eten (en soms één of twee tussendoortjes), dat pobeer ik nu dus vol te houden (7.00/11.00/14.00/17.30 oid).)
Oud 01-06-2005, 07:02
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 31-05-2005 @ 10:03 :
Overigens is die site www.overgewicht.nl misschien ook iets om in de beginpost te zetten. Hij staat er nog niet bij geloof ik, maar ik vind hem wel erg handig.
Hij staat bij de andere links (niet in de beginpost, daar staan behalve in een link naar de informatie geen links meer, maar bij die informatie staat overgewicht.nl ook).

Een vraagje: weet iemand die link nog naar die site waar je al die maten in kon voeren ed?

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 07:04.
Oud 01-06-2005, 07:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-06-2005 @ 07:35 :
Is dat niet heel klein...? Of is een softbal een heel stuk groter dan een honkbal? Een softbal is in mijn ogen formaat grote sinasappel, maximaal een grapefruit en dat vind ik voor een meloen wel heel klein.
Ik bedoelde zo'n roze softbal die wij op school hebben... ongeveer zo'n american football, maar dan rond (Dus groter dan dat jij denkt).

Kortom: er zit veel verschil tussen de meloenen. Koop een goedkope weegschaal bij de blokker/marskramer, heb je nooit meer een probleem
Oud 01-06-2005, 07:09
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-06-2005 @ 08:02 :
Hij staat bij de andere links (niet in de beginpost, daar staan behalve in een link naar de informatie geen links meer, maar bij die informatie staat overgewicht.nl ook).

Een vraagje: weet iemand die link nog naar die site waar je al die maten in kon voeren ed?
http://www.MyBodyComp.com ?
Oud 01-06-2005, 07:17
moontje16
moontje16 is offline
Hierboven zei Leonoor bijvoorbeeld al dat ze haar maaltijden liever niet opsplitst in hele kleine maaltijden, maar dat ze het liever beperkt tot ongeveer 4 grotere porties.
Ikzelf heb dat ook heel erg. Op het moment dat ik de hele dag door aan het eten ben, sla ik door. Omdat ik dan de hele dag de keuken inren voor dit, en dan weer voor dat etc.. Ik probeer zelf 7.00u / 10.00u / 12.00u/ 16.00u aan te houden (vaak wijk ik er wel vanaf hoor, maar hier komt het globaal op neer)
Ik heb bijv niet het gevoel dat ik heb geluchnd als ik maar 1 of 2 boterhammen rond dat tijdstip eet.
Is het qua tijden nou echtveel slechter wat ik doe, in vergelijking met wat de meeste mensen hier op het forum doen? (dus vaker kleine porties eten?)
Oud 01-06-2005, 10:23
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 31-05-2005 @ 22:28 :
Je vergeet dat ik ietsje dikker ben geworden. Al mijn maten zijn hetzelfde gebleven (taille, buik, beenomvang, armomvang) alleen mijn heupen hebben +3 cm. Dus echt álles wat ik aangekomen ben is op mijn heupen en billen gaan zitten.

Ik vind dat juist heel mooi, heel vrouwelijk

Wbt die meloen, als een hele meloen 900 gram is, kan een halve geschilde volgens mij nooit 400 zijn, de schil weegt volgens mij veel meer dan het vruchtvlees. Denk dat een halve zo'n 200-250 gram is.
Oud 01-06-2005, 10:26
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 01-06-2005 @ 08:17 :

Is het qua tijden nou echtveel slechter wat ik doe, in vergelijking met wat de meeste mensen hier op het forum doen? (dus vaker kleine porties eten?)
Valt wel mee als je op die tijden eet, je hebt er geen gaten van 5 uur zonder eten ofzo inzitten, en als je anders doorslaat is dit voor jou beter natuurlijk

Ik wil trouwens nog even melden dat ik vanaf vandaag 2000 kcal ga eten En tenzij ik (veel) aankom wil ik dat ook echt gaan blijven volhouden
Oud 01-06-2005, 10:59
Freestyler*
Freestyler* is offline
toch vind ik het moeilijk om je te richten op 1800 kcal (of elk ander willekeurig getal)
want het maakt al zoveel uit als je een verkeerde hoeveelheid neemt van een aantal gram bij sommige producten
als ik dan volgens valt.af of een andere site op 1800 kom, ben ik bang dat ik in werkelijkheid boven de 2000 zit vanwege verschillen in hoeveelheden en productmerken.
Oud 01-06-2005, 11:06
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 01-06-2005 @ 11:59 :
toch vind ik het moeilijk om je te richten op 1800 kcal (of elk ander willekeurig getal)
want het maakt al zoveel uit als je een verkeerde hoeveelheid neemt van een aantal gram bij sommige producten
als ik dan volgens valt.af of een andere site op 1800 kom, ben ik bang dat ik in werkelijkheid boven de 2000 zit vanwege verschillen in hoeveelheden en productmerken.
Als je valtaf.nl goed invult is die gewoon hartstikke betrouwbaar, omdat je je eigen producten erin kunt vullen en dus niet hoeft te gokken met 'dat zal er wel op lijken'. En die gewichten, tsja, iemand hierboven schreef het ook al, koop dan gewoon zo'n goedkope keukenweegschaal.

Bovendien, stel dat jij denkt dat je er 1800 eet en daar niet van aankomt, wat maakt het dan uit als het er in werkelijkheid 2200 zouden zijn?
Oud 01-06-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-06-2005 @ 08:09 :
http://www.MyBodyComp.com ?
Die idd. Dank je.
Oud 01-06-2005, 11:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-06-2005 @ 12:06 :
Als je valtaf.nl goed invult is die gewoon hartstikke betrouwbaar, omdat je je eigen producten erin kunt vullen en dus niet hoeft te gokken met 'dat zal er wel op lijken'. En die gewichten, tsja, iemand hierboven schreef het ook al, koop dan gewoon zo'n goedkope keukenweegschaal.

Bovendien, stel dat jij denkt dat je er 1800 eet en daar niet van aankomt, wat maakt het dan uit als het er in werkelijkheid 2200 zouden zijn?
ik heb wel een wegschaal,
maar dat is toch lastig met dingen als boter en hagelslag
met dat laatste heb je misschien wel gelijk
maar vooral als je op gewicht wilt blijven
Oud 01-06-2005, 11:58
Mara
Mara is offline
Voor iedereen die goede vette binnen moet krijgen: De hollandse nieuwe zijn er weer! En ze zijn héérlijk moet ik zeggen! Vanmiddag één gehad, en ik heb er van genoten

Niet ontbeten vandaag. Al een jaar geleden ofzo dat dat is voorgekomen (uitslapen niet meegerekend ) maar ik moest me zó erg haasten (verkeerde knop wekker ingedrukt ) dat ik daar geen tijd voor had. Geen ramp, gelukkig, ik had één uur les en toen meteen pauze. Boterham van iemand gekregen, daarna nog één uurtje les en toen was ik al weer vrij.

Ontbijten jullie? Er was een periode dat ik dat niet deed, maar ik heb 't mezelf aangeleerd om toch weer te gaan ontbijten.
Oud 01-06-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-06-2005 @ 12:58 :
Ontbijten jullie? Er was een periode dat ik dat niet deed, maar ik heb 't mezelf aangeleerd om toch weer te gaan ontbijten.
Ik heb altijd ontbeten en doe het ook nu altijd. (Ja, oké, heel soms als ik pas laat op sta dan is het meer brunchen, maar dat komt niet echt vaak voor.)
Oud 01-06-2005, 13:11
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Ja, althans ik doe een poging. Ik eet elke ochtend een banaan en drink een glas sap. Heel soms, als ik het kan verdragen zo vroeg, eet ik een boterham met kaas en een glas sap.

Nou ja, altijd beter dan niets.
Oud 01-06-2005, 13:40
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Eerst (vorig jaar) nooit omdat ik altijd haast had om naar school te gaan en omdat ik vond dat ik 's ochtends niets kon eten. Nu ontbijt ik doordeweeks vrijwel altijd met 4 boterhammen en melk. Dat 's ochtends niets kunnen eten was dus bullshit.
Oud 01-06-2005, 13:50
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik ontbijt altijd. Ik kom gewoon niet op gang met een lege maag. Dan voel ik me duf en vies (hoe dat laatste komt weet ik ook niet )
Oud 01-06-2005, 14:03
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Voor iedereen die goede vette binnen moet krijgen: De hollandse nieuwe zijn er weer! En ze zijn héérlijk moet ik zeggen! Vanmiddag één gehad, en ik heb er van genoten
Oh god wat zou ik die graag eten, maar zo dúúr.
Oud 01-06-2005, 14:37
blurred
blurred is offline
Citaat:
Ontbijten jullie?
Mijn moeder heeft er echt ingehamerd dat ik altijd moest ontbijten, ook als ik geen zin had. Ik denk dat dat wel effect heeft gehad. Ik hoor bijvoorbeeld van mensen die nooit ontbijten vaak dat ze dat ook niet hoefden van hun ouders. Ik heb ook altijd iedere dag een stuk fruit moeten eten, een beker melk drinken. Ik denk dat goede opvoeding erg bijdraagt aan een goed eetpatroon. Mijn eetpatroon is namelijk nooit heel slecht geweest, in de zin dat ik altijd genoeg voedinsstoffen binnenkreeg. Of zeker iets uit iedere groep.
Oud 01-06-2005, 14:51
kellytje
kellytje is offline
IK had nog een vraagje met betrekking tot die 40/40/20 verdeling.
Ik weet dat als je sport eiwitten bijdragen tot spieropbouw (meer spieren => meer cal verbranden) maar als je nu niet sport , is het dan nog steeds belangrijk om zoveel eiwitten binnen te krijgen ?
Don't shoot me als deze vraag al geweest is
Oud 01-06-2005, 15:20
Bloem
Bloem is offline
Ik ontbijt tegenwoordig wel altijd, zij het later dan de meeste mensen omdat ik langer slaap. Vroeger nooit, ik zei altijd dat ik het niet wegkreeg, maar ik denk dat als ik er toen mijn best oor had gedaan het ook wel gelukt was
Oud 01-06-2005, 18:29
Verwijderd
Wat zou qua broodbeleg beter zijn; honing of (light/halva)jam?

Als ik eenmaal iets heb gevonden dat ik lekker vind, eet ik ook alleen maar dat op mn brood, dus dan heb ik liever dat het nog wel een beetje gezond is..
Oud 01-06-2005, 19:25
Verwijderd
Ik ontbijt ALTIJD
Meestal met 2 bruine boterhammen zoet beleg (soms meer, zelden minder).
Oud 01-06-2005, 19:25
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 01-06-2005 @ 19:29 :
Wat zou qua broodbeleg beter zijn; honing of (light/halva)jam?

Als ik eenmaal iets heb gevonden dat ik lekker vind, eet ik ook alleen maar dat op mn brood, dus dan heb ik liever dat het nog wel een beetje gezond is..
ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt

heb even op valtaft gekeken, halvajam 112 kcal per 100 gram en geen vet, honing 330 kcal per 100 gram en geen vet... jam is dus op zich beter maar hoeveel honing smeer je er nou op.. vrij weinig natuurlijk dus je kunt ook wel gewoon honing eten hoor

Ik probeer altijd wel te ontbijten, ik heb een periode magere yoghurt met cruesli achter de rug en nu smeer ik meestal boterhammen met smeerkaas 20+ voor op school en dan onderweg in de bus/trein eet ik wat en drink ik een flesje water. Dan ben ik al een tijdje wakker en smaakt het brood me beter. Lopend naar de bus eet ik dan meestal een banaan of appel.

edit: ik heb hero b'tween free gekocht, zo'n mueslireep eet ik vast ook nog wel een keer als erbij bij ontbijt

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 19:30.
Oud 01-06-2005, 20:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 01-06-2005 @ 15:03 :
Oh god wat zou ik die graag eten, maar zo dúúr.
Weet ik, ik schrok me ook dood. Maar ik wilde mezelf één keer verwennen

Net trouwens van de fitness terug. Krachttraining gedaan, daarvoor kickfun. Ging heerlijk, voel me nu goed

Zo even stukje vis eten, heb ik m'n 2 stuks vis ook weer voor deze week

Al 3 dagen goed.
Oud 01-06-2005, 21:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
oh oh
wilde ik vandaag zo goed eten, goed begonnen
wordt mijn hele schema omgegooid
resultaat: 2 maal avondeten (waarvan 1x patat en nuggets )
Oud 01-06-2005, 21:50
freakje
freakje is offline
Citaat:
Ontbijten jullie?
Altijd! Ontbijten is voor mij zalig rustig wakker worden... Ik ontbijt altijd met hetzelfde, ofwel muesli met yoghurt ofwel cruesli met melk. Daarbij altijd thee en glas vruchtensap (pompelmoes, appel of ananas).
Oud 01-06-2005, 22:05
Roos
Roos is offline
Ik ontbijt altijd. Met 2 oerboterhammen (dat brood is lekker!!) met appelstroop, mn nieuwste uitvinding.
Of met een bord brinta.

En dan sap, melk, water of multivit-bruistablet.
Oud 02-06-2005, 00:10
Verwijderd
Hoeveel gram popcorn zou er gaan in een middelgrote bak (van de bioscoop)??
Oud 02-06-2005, 02:22
Matjong
Matjong is offline
Ik ontbijtte vrijwel niet meer, ben er weer mee begonnen toen ik daar een stoertvloed van commentaar op kreeg in dit topic.

En nu doe ik het elke ochtend braaf Alleen ga ik wel vaak laat slapen en dus ook erg laat onbijten... Postte hij om 3:20...
Oud 02-06-2005, 07:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 01-06-2005 @ 22:38 :
oh oh
wilde ik vandaag zo goed eten, goed begonnen
wordt mijn hele schema omgegooid
resultaat: 2 maal avondeten (waarvan 1x patat en nuggets )
wat heb je voor de rest dan gegeten? Want volgens mij kun je dat gemakkelijk hebben.
Oud 02-06-2005, 08:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-06-2005 @ 08:49 :
wat heb je voor de rest dan gegeten? Want volgens mij kun je dat gemakkelijk hebben.
als ik niet zo stom was geweest een halve liter cola te drinken misschien. Als je jaren gegeten hebt waar je trek in had, denk je gewoon niet na als men vraagt wat je wilt drinken (en je moet dus light kiezen)

ik kan trouwens het bifi-worst niet vinden, weet iemand hoeveel daar in zit/waar het staat op valtaf?
whoo! zonder dat worstje geeft valt af 1885 aan
dan valt het best mee
slecht voedsel, maar aantal kcal normaal

edit: vergeten dat ik ook nog wijn op had

Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 10:54.
Oud 02-06-2005, 08:33
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
blurred schreef op 01-06-2005 @ 15:37 :
Mijn moeder heeft er echt ingehamerd dat ik altijd moest ontbijten, ook als ik geen zin had. Ik denk dat dat wel effect heeft gehad. Ik hoor bijvoorbeeld van mensen die nooit ontbijten vaak dat ze dat ook niet hoefden van hun ouders. Ik heb ook altijd iedere dag een stuk fruit moeten eten, een beker melk drinken. Ik denk dat goede opvoeding erg bijdraagt aan een goed eetpatroon. Mijn eetpatroon is namelijk nooit heel slecht geweest, in de zin dat ik altijd genoeg voedinsstoffen binnenkreeg. Of zeker iets uit iedere groep.
Ik heb dus precies het tegenovergestelde... Tot mijn 10e had ik nog nooit bruin brood gegeten. Mijn moeder vindt friet heel lekker dus dat aten we echt heel vaak. Fruit at ik vrijwel nooit. Nu ik op kamers woon eet ik veel en veel gezonder. Als ik een week(end) bij mijn ouders ben ga ik nu echt zelf boodschappen doen want er is altijd veel meer ongezonds in huis dan gezonds. Echt stom. Gelukkig is dat nu éindelijk doorgedrongen tot mijn moeder...
Oud 02-06-2005, 11:50
Joan
Joan is offline
Elke dag een kom brinta eten (+ 2 klontjes suiker) goed?
voor de lijn
Oud 02-06-2005, 12:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Joan schreef op 02-06-2005 @ 12:50 :
voor de lijn
hoe bedoel je precies
wat ide context? eet je het in plaats van iets anders?

en die suiker lijkt me niet erg goed, maarja
Oud 02-06-2005, 12:18
Jones
Citaat:
Roos schreef op 01-06-2005 @ 23:05 :
multivit-bruistablet.
Oud 02-06-2005, 12:21
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Ik heb heel lang niet ontbeten, eerst omdat ik me echt áltijd versliep en dus gewoonweg geen tijd had, ook vond ik het moeilijk om 's ochtends als ik net wakker was iets te eten (vooral brood), daarna heb ik een periode echt heel de dag helemaal niets gegeten behalve avondeten en soms als ik thuiskwam van school een boterham (Ik had redelijk overgewicht en wou daar erg graag vanaf, was niet echt gezond bezig)
Ik eet tegenwoordig gewoon weer 'normaal' en daar hoort dus ook ontbijt bij. Heb nog steeds problemen met brood eten vroeg 's ochtends, dus eet ik voortaan brinta, en dat bevalt goed
Oud 02-06-2005, 12:24
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Joan schreef op 02-06-2005 @ 12:50 :
voor de lijn
ik zou de suiker weglaten, als je brinta 'los' niet lekker vindt kun je misschien rozijnen door je brinta heen doen, zo wordt het toch nog een beetje zoet. Ik vind het iig erg lekker.
Oud 02-06-2005, 14:19
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik zag laatst op mn werk (ben caissiere) dat in een Festini aardbei of perenijsje maar iets van 48 kcal zit!! (Had ff stiekem gekeken tijdens het scannen ) Ik dacht veel meer..
Wel fijn, kan ik tijdens het winkelen oid toch nog een ijsje eten zonder gelijk 200 kcal hoger uit te komen. En die perenijsjes zijn ook nog eens heel lekker
Oud 02-06-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2005 @ 22:03 :
Maar jij bent een goed voorbeeld, blurred ook, moenbloem ook, ANGE van tijd tot tijd ook, je merkt dat ze haar best doet en bv de post die ze zette in het eetprobleem topic laat dat ook zien, en Darkside natuurlijk.
Ik ben nog niet vergeten hier zie ik

Wou even komen vertellen dat ik niet echt meer bezig ben met lijnen. Op het moment ben ik ongeveer 4-5 kilo lichter dan toen ik begon en ik blijf nog steeds ongeveer op hetzelfde gewicht.

In de toekomst wil ik wel weer verder, maar voorlopig ben ik redelijk tevreden als m'n gewicht constant blijft
Oud 02-06-2005, 15:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-06-2005 @ 15:19 :
Ik zag laatst op mn werk (ben caissiere) dat in een Festini aardbei of perenijsje maar iets van 48 kcal zit!! (Had ff stiekem gekeken tijdens het scannen ) Ik dacht veel meer..
Wel fijn, kan ik tijdens het winkelen oid toch nog een ijsje eten zonder gelijk 200 kcal hoger uit te komen. En die perenijsjes zijn ook nog eens heel lekker
solero is maar 100.
Oud 02-06-2005, 15:36
Mara
Mara is offline
Als het goed is heeft m'n moeder de dokter gebeld, omdat ik over wil stappen op een andere pil. Misschien dat dat helpt om die cónstante honger te lijf te gaan.
Oud 02-06-2005, 15:41
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-06-2005 @ 16:36 :
Als het goed is heeft m'n moeder de dokter gebeld, omdat ik over wil stappen op een andere pil. Misschien dat dat helpt om die cónstante honger te lijf te gaan.
Welke pil heb je nu?
Oud 02-06-2005, 15:43
Mara
Mara is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 02-06-2005 @ 16:41 :
Welke pil heb je nu?
Microgynon 30.
Oud 02-06-2005, 15:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ontbijt door de week altijd. Ook gisteren als ik bijvoorbeeld om zes uur al uit bed moet, dan neem ik toch nog de tijd om boterhammetjes te smeren en op te eten. Ik eet vrijwel altijd twee boterhammen met zoet beleg, een zonder beleg en een glas melk / milk&fruit / thee of spuitwater erbij.

In het weekend ontbijt ik niet altijd omdat ik soms wakker wordt als we een half uur later al gaan lunchen.

Ik ben zo iemand die vanaf het moment dat ik opsta heb ik honger tot het moment dat ik ga slapen dus geen ontbijt is voor mij echt geen doen. Als ik om acht uur ontbijt heb ik om tien uur alweer honger.
Oud 02-06-2005, 16:09
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-06-2005 @ 16:43 :
Microgynon 30.
die heb ik ook en ik heb ook altijd honger... ben er alleen niet van aangekomen helaas. Had best 2 cups erbij willen hebben .
Oud 02-06-2005, 19:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij maakt mijn eetlust niet uit voor microgynon of Yasmin. Ik ben met Yasmin eerder meer dan minder gaan eten denk ik.

Regels voor berichten