![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ... 279g! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @MeelFriek: Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik dat hongergevoel iig niet meer continu. Veel eten helpt bij mij ook niet, zeker niet als ik dat vele eten ook nog eens over de dag verspreid. (Ondanks wat jullie zeggen mbt 'zo vaak mogelijk' op een dag eten ed heb ik gemerkt dat het bij mij beter past om 3/4 keer te eten (en soms één of twee tussendoortjes), dat pobeer ik nu dus vol te houden (7.00/11.00/14.00/17.30 oid).) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vraagje: weet iemand die link nog naar die site waar je al die maten in kon voeren ed? Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 07:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kortom: er zit veel verschil tussen de meloenen. Koop een goedkope weegschaal bij de blokker/marskramer, heb je nooit meer een probleem ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wbt die meloen, als een hele meloen 900 gram is, kan een halve geschilde volgens mij nooit 400 zijn, de schil weegt volgens mij veel meer dan het vruchtvlees. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil trouwens nog even melden dat ik vanaf vandaag 2000 kcal ga eten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, stel dat jij denkt dat je er 1800 eet en daar niet van aankomt, wat maakt het dan uit als het er in werkelijkheid 2200 zouden zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat is toch lastig met dingen als boter en hagelslag ![]() met dat laatste heb je misschien wel gelijk maar vooral als je op gewicht wilt blijven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, altijd beter dan niets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
heb even op valtaft gekeken, halvajam 112 kcal per 100 gram en geen vet, honing 330 kcal per 100 gram en geen vet... jam is dus op zich beter maar hoeveel honing smeer je er nou op.. vrij weinig natuurlijk dus je kunt ook wel gewoon honing eten hoor ![]() Ik probeer altijd wel te ontbijten, ik heb een periode magere yoghurt met cruesli achter de rug en nu smeer ik meestal boterhammen met smeerkaas 20+ voor op school en dan onderweg in de bus/trein eet ik wat en drink ik een flesje water. Dan ben ik al een tijdje wakker en smaakt het brood me beter. Lopend naar de bus eet ik dan meestal een banaan of appel. edit: ik heb hero b'tween free gekocht, zo'n mueslireep eet ik vast ook nog wel een keer als erbij bij ontbijt
Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 19:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Net trouwens van de fitness terug. Krachttraining gedaan, daarvoor kickfun. Ging heerlijk, voel me nu goed ![]() Zo even stukje vis eten, heb ik m'n 2 stuks vis ook weer voor deze week ![]() Al 3 dagen goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik kan trouwens het bifi-worst niet vinden, weet iemand hoeveel daar in zit/waar het staat op valtaf? whoo! zonder dat worstje geeft valt af 1885 aan dan valt het best mee ![]() slecht voedsel, maar aantal kcal normaal edit: vergeten dat ik ook nog wijn op had ![]()
Laatst gewijzigd op 02-06-2005 om 10:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ide context? eet je het in plaats van iets anders? en die suiker lijkt me niet erg goed, maarja
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik eet tegenwoordig gewoon weer 'normaal' en daar hoort dus ook ontbijt bij. Heb nog steeds problemen met brood eten vroeg 's ochtends, dus eet ik voortaan brinta, en dat bevalt goed ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wou even komen vertellen dat ik niet echt meer bezig ben met lijnen. Op het moment ben ik ongeveer 4-5 kilo lichter dan toen ik begon en ik blijf nog steeds ongeveer op hetzelfde gewicht. In de toekomst wil ik wel weer verder, maar voorlopig ben ik redelijk tevreden als m'n gewicht constant blijft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In het weekend ontbijt ik niet altijd omdat ik soms wakker wordt als we een half uur later al gaan lunchen. Ik ben zo iemand die vanaf het moment dat ik opsta heb ik honger tot het moment dat ik ga slapen dus geen ontbijt is voor mij echt geen doen. Als ik om acht uur ontbijt heb ik om tien uur alweer honger.
||
Citaat:
![]()
|
|