![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kan je beter aan iemand anders vragen of die het uit wil rekenen, en dan wil vertellen wat je zou kunnen eten om 2500 te halen, zonder de calorieën erbij te zetten. |
![]() |
||
Citaat:
@ blurred: Ik ga binnenkort naar een andere instantie waar ze mij veel beter kunnen helpen, althans het is een veel grotere instantie met veel meer ervaring, dus dat lijkt me een betere plek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hey, ik weet niet of je mijn laatste berichtje in dat topic dat gesloten is nog mee hebt gekregen, maar ga anders eens kijken op www.sabn.nl . Daar heb je ook een stuk over BED, en ook een apart forum met mensen die BED hebben.
BED is natuurlijk sowieso niet goed, maar het bericht dat je laatst postte vond ik ook heel verdrietig, je zit er zelf ook heel erg mee, en dat maakt 't al ernstig genoeg toch? Los van je gezondheid oid, als je een probleem hebt dat zoveer invloed heeft op je leven, is dat reden genoeg om het 'ernstig' te noemen. Misschien dat je aan je huisarts een verwijzing voor een psycholoog kunt vragen, die kan je helpen om je problemen op een rijtje te krijgen en misschien op te lossen. Want vaak is een eetstoornis één ding, maar wordt het veroorzaakt door andere problemen. Succes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien ben je wel allergisch voor het één of ander? Of was jij iemand die eerst weinig at en nu weer meer (ik kan het ook allemaal niet meer onthouden)? Dan moet je maag misschien weer wennen aan het eten? Of misschien is het wat anders. Ga dus even langs je huisarts, die kan het (laten) onderzoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mn moeder gaat nu ook een afspraak regelen met zo'n homeopatische arts, die werkt met dieten enzo (zit ze zelf ook bij) Ik heb weleens tijden waarin ik wat minder heb gegeten, maar wel altijd normaal avondeten en verder ook niet heel extreem weinig ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien kun je zelf ook een soort van voedingsdagboek bij houden en op die manier kijken waar je op reageert? Dan kun je daarna uitproberen of je elke keer op die dingen reageert ed. (Al is het handig om dit onder begeleiding van een dietiste met ervaring op het gebied van voedselallergie ed te doen, die kunnen veel meer zien dan jij zelf.) Ik denk dat het sowieso wel verstandig is om het met je huisarts en/of de kinderarts te bespreken. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er al beetje op gelet, t valt me op dat het veel erger is als ik spaghetti of macaroni eet. Maar het kan ook komen omdat ik dan meer eet qua kcal dan wanneer ik gewoon aardappels, vlees en groente eet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe het gaat. Hmm, ik weet het niet precies. Het gaat niet geweldig maar ik heb het nu een 2 a 3 weken (voor de vakantie) erg druk met school dus ik heb minder 'tijd' om me er mee bezig te houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je je het ook bij dingen als brood, crackers, koekjes, enz? Of echt alleen maar bij spaghetti en macaroni? En wat eet je bij die spaghetti en macaroni? |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop eigenlijk dat het aan de gehakt ligt, ik vind pasta namelijk zo lekker ![]() Vroeger had ik hier trouwens nooit last van, is echt van de laatste maanden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat van die pasta enzo valt te proberen. De homeopatische arts van mn moeder heeft haar wel heel goed kunnen helpen, ze had altijd last van dr spieren enzo, heeft nu aantal dingen die ze niet mag eten en sindsdien gaat het een stuk beter. Maar die dokter zet je in het begin op een heel streng dieet, mag je geen normaal brood, geen fruit, geen zuivel, geen suiker en heleboel dingen meer. En je moet vieze vervangers eten, dus niet echt ideaal.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tsja, helaas moet dat wel ja. Heb een keer dat zuurdesembrood van mn moeder geproefd, echt heel goor. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je daar even naar beneden scrolt zie je 'Muffins/Pastries' staan. Er staan verschillende soorten tussen, misschien dat je iets vergelijkbaars kunt vinden. Trouwens, als je gewoon op google 'muffin kcal' intikt krijg je meerdere sites. Zo doe ik dat ook altijd met andere producten waar ik de voedingswaarden niet van kan vinden. |
![]() |
|
Van www.shakies.nl :
Sweets bakken we zelf*. Volgens eigen recepten. En volgens eigen principes. Dus met zoveel mogelijk biologische ingrediënten. Met biologische melk, boter, eieren en meel. De muffin, de walnoot-chocolade cake en de noten-rozijnen desembol zijn zelfs 100% biologisch. Aan de muffin wordt helemaal geen suiker toegevoegd. En de noten-rozijnen desembol is veganistisch. Gezonde sweets, dus. Er zit dus geen toegevoegde suiker in, dus ik denk dat het moeilijk te vergelijken is met andere muffins? Misschien dat je ergens de voedingswaarden van suikervrije cake kunt vinden ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En anders kan je gaan touwtjespringen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Touwtjespringen hadi k vandaag al gedaan, ik denk dat het dit maar wordt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik neem ook volle melkproducten, alleen geen kaas, dat lust ik echt niet....
||
Citaat:
![]() Kaas hoeft ook niet perse, het was maar een voorbeeldje. Pindakaas, hagelslag, vleeswaar, enz zijn ook goed, als je dan maar wel de gewone versie neemt, en niet de light versie enzo ![]() Als je echt graag snel wilt aankomen bestaan er trouwens ook pakjes drinken, van nutricia ofzo, die hebben heel veel calorieën voor een pakje, die zou je erbij kunnen drinken. Moet je even bij de drogist of de apotheek vragen ![]() |
![]() |
||
Ik ben ook weer eens terug
![]() Citaat:
![]() Ik had maar 6 vakjes ![]() ![]() Trouwens, www.mybodycomp.com is echt een handige site ![]() Heb me net maar even aangemeld. Wel geschrokken van het aantal pounds dat ik in moest vullen ![]() Hmm, heb ik weer, de Body Composition Analysis werkt niet ![]() Ik ben verder nog niet echt verder afgevallen. (Ik zit nu op 78.5 kg en 4 weken geleden op 79 kg). Maar ja, ik heb dan ook wel af en toe flink gesnoept ![]() Ik ga nu in ieder geval weer blij verder. Heb een nieuwe sportschool gevonden die aan groupfitness doet. Gisteren een proefles 'Bodyjam' gehad, dat was echt leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik heb geen male ingevuld. Wel een "active" levensstijl, maar dat lijkt me niet meer dan normaal. (Je had 5 keuzes, "active" is keuze nr3, dus de middelste). Ik fiets elke dag naar school, loop rond op school en sport 2 keer per week. Het komt waarschijnlijk door mijn lengte (1.84m) en gewicht (78.5kg) dat het zo hoog uitkomt.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja, ik snap het ook niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat van dat rauw/koken snap ik ook niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
sauna belt jipjuh | 17 | 21-12-2006 00:09 | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #3 Verwijderd | 263 | 01-07-2005 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |