Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2005, 09:50
Otis
Otis is offline
Ach dat is toch geen ramp; fruit en yoghurt voor t ontbijt, juist lekkor.

Ik ging gisteren vet laat slapen en vandaag moet ik eigenlijk voor mn tentamens gaan beginnen maar ik ben zo n sukkel die dat niet 123 kan enzo.
Advertentie
Oud 08-06-2005, 09:58
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben ook vet laat gaan slapen omdat ik een spannend boek aan het lezen ben en toen ben ik in slaap gevallen en had ik een nachtmerrie . Zo ga ik me aankleden en vrolijk op weg naar n museum. Daarna lunchen in de Haagsche Lounge en dan ga ik shoppen
Oud 08-06-2005, 10:07
Otis
Otis is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 08-06-2005 @ 10:58 :
ik ben ook vet laat gaan slapen omdat ik een spannend boek aan het lezen ben en toen ben ik in slaap gevallen en had ik een nachtmerrie . Zo ga ik me aankleden en vrolijk op weg naar n museum. Daarna lunchen in de Haagsche Lounge en dan ga ik shoppen
met welk geld kreng
Oud 08-06-2005, 10:18
Apomes
Apomes is offline
Hoi, vandaag ben ik opgestaan om 4 uur en heb ik wat geleerd. Juist terug van mondeling examen geschiedenis en dat is heel goed gegaan en ik had er zo schrik voor . Nu beginnen met Psychologie! Leuk leven he zo'n studentenleven
Oud 08-06-2005, 10:18
Verwijderd
ik ga zo een testritje maken met een locomotief, who wants to touch me? I said who wants to touch me?!
Oud 08-06-2005, 11:19
Verwijderd
ik ben net om half 12 met heel veel moeite uit mijn bed gekomen omdat mijn vader om 12 uur mijn cello zou komen stemmen. toen hij hier uiteindelijk was bleek dat mijn cello gewoon perfect gestemd is straks ga ik werken tot 22u
Oud 08-06-2005, 11:37
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb vandaag mijn auto theorie gehaald, met 2 fout
en dat voor de eerste keer
Oud 08-06-2005, 11:38
Sartre
Sartre is offline
gister wezen borrelen, daarna bij mn vriendinnetje blijven slapen, lekker uitgeslapen tot 11 uur terwijl zij bezig was aan schoolwerk. Nu even thuis en zo naar de bieb om te studeren, vanavond met mn vader uit eten en daarna voetbal kijken met de buren en een heleboel goedkoop bier.
Oud 08-06-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 08-06-2005 @ 12:37 :
gefeliciteerd

mijn broertje moet vandaag zijn praktijk doen, straks eens even bellen. als er trouwens vertraging onstaat tussen breda en den bosch vanmiddag dan zijn wij dat me een kapotte locomotief die we zo op dat spoor gaan uitproberen
Oud 08-06-2005, 11:46
11568
11568 is offline
Ik had nog 50 euro aan ici paris bonnen dus die heb ik vanochtend even uitgegeven aan geweldige te dure make up. Nu ga ik lezen in de tuin.
Oud 08-06-2005, 11:55
Otis
Otis is offline
Citaat:
gefeliciteerrrrrdddd backdo

ik zit nog steeds in pyjama en ging daarnet mn major league poster ophangen en straks moet ik frans gaan leren en nog veel meer maar ik ben te lui
Daarom ga ik nu naar een liveset van Mylo luisteren.
Oud 08-06-2005, 12:11
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
sms.
Oud 08-06-2005, 12:17
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 08-06-2005 @ 13:11 :
sms.
dankjewel voor je smsje derek
Oud 08-06-2005, 12:20
grandmommy
grandmommy is offline
gefeliciteerd

ik zit nu op school, nog 1 uurtje, en dan ga ik een taart kopen als ik mijn salaris heb. of ijs. ja een bak ben&jerry's. en chocoladetruffels van de kruidvat, van die hele goedkope dingen, zo ranzig dat ze lekker zijn. jup.
Oud 08-06-2005, 12:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
wat zijn jullie allemaal aardig
Oud 08-06-2005, 13:11
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 08-06-2005 @ 13:20 :
gefeliciteerd

ja een bak ben&jerry's. jup.

<3
Oud 08-06-2005, 13:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
Fake schreef op 08-06-2005 @ 12:39 :
dan zijn wij dat me een kapotte locomotief
waarom
Oud 08-06-2005, 13:51
Verwijderd
omdat het een testrit is met een oude trein en die willen nog weleens bij voorkeur midden op een traject de geest geven. maar we zijn alweer terug hoor
Oud 08-06-2005, 13:59
cha0s
cha0s is offline
Gisteren heb ik bij een maat van me gezeten, beetje hash gerookt en Spiderman gespeeld @ pc.
Heb me daarna nog bescheurd om God Bestaat Niet. <3 Ik HOU van Muntz & van de Wint <333
Vandaag heb ik m'n kamer ietwat opgeschoond, jeuj.
Oud 08-06-2005, 14:22
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen had ik 2uur autorijles en het was leuk. daarna in de tuin&in bad gehangen. zometeen moet ik werken tot heel laat en daarna ga ik naar de kroeg.
Oud 08-06-2005, 14:34
vixen
vixen is offline
Ik stond way te vroeg op, heb twee uur geluisterd naar presentaties die die mensen gewoon verzonnen hebben en toen ging ik ruzie maken met mn groepje. Daarna geroddeld met mijn monteerjongen over de wal-rus uit het groepje. God strafte onmiddelijk want in de bus stonden we naast een enorm stinkende mevrouw. Nu ben ik thuis en moet ik een frans verslag maken en dan 1,5 boek doorlezen.
Oud 08-06-2005, 14:40
Otis
Otis is offline
Citaat:
cha0s schreef op 08-06-2005 @ 14:59 :

Heb me daarna nog bescheurd om God Bestaat Niet. <3 Ik HOU van Muntz & van de Wint <333
godverdomme gemist
Oud 08-06-2005, 15:05
Verwijderd
verslapen, gewerkt en gelachen. en zo komen er vriendinnetjes panne(n?)koeken eten.
Oud 08-06-2005, 15:20
Haligh
Haligh is offline
panne, panne, pech, pech.
Oud 08-06-2005, 15:22
]{ing
]{ing is offline
te vroeg wakker geworden (9 uur), door half maastricht en omstreken gereden met een vriend, beetje gegeten bij mc donalds, zometeen bbq aansteken als het weer goed blijft
Oud 08-06-2005, 15:24
noa-zut
noa-zut is offline
Mijn dag was vaagg

Ik stapte om kwart over 6 's ochtends op in de zuidtangent op Haarlem NS, werd om half 8 in de bus wakker gebeld in Haarlem centrum, ben dus waarschijnlijk weer in slaap gevallen en werd om half 9 wakker in de Bijlmer

Ik ben dus wel thuis gekomen achterop een fiets en wetd weer wakker in mijn bed en wilw eten wat er gebeurd is

Oh en dus ben ik niet op mijn werk geweest
Oud 08-06-2005, 15:30
Verwijderd
Ik heb 1,5 uur tussen het plebs zitten wachten op het arbeidsbureau. Goed idee van mijn moeder zeg.

Me uiteindelijk ingeschreven, vraag me af of ik er uberhaupt iets aan heb maargoed.

Daarna beetje in de tuin gezeten en gecomputerd. Straks maar eens SPSS-en en werken.
Oud 08-06-2005, 15:53
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Otis schreef op 08-06-2005 @ 15:40 :
godverdomme gemist
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=...HEbGcZtHjIepaB
Oud 08-06-2005, 16:03
*oma*
*oma* is offline
Vandaag weer fantastische dingen op school gedaan Een trouwjurk gemaakt van troep Heel lifestylisch.

Oud 08-06-2005, 17:30
merels
merels is offline
haha tof

ik heb wat drinken nieuw en batterijen en ik heb een vervelende dag en ik weet het even niet zo goed meer
Oud 08-06-2005, 17:35
Augustus
Augustus is offline
Met m'n barcelona-liefde ontbeten bij hot&cold aan 't rokin
daarna even wat foto's gemaakt in 't vondelpark(cliché 2k)
en daarna weer op de trein naar alkmaar gestapt en paddo's gegeten, zeer relaxed. En zometeen ga ik weer terug naar A'dam en burgerlijk sex hebben met m'n barca-liefde.
Oud 08-06-2005, 17:35
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
*oma* schreef op 08-06-2005 @ 17:03 :
...
werkelijk geniaal
Oud 08-06-2005, 17:40
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 08-06-2005 @ 17:03 :
Vandaag weer fantastische dingen op school gedaan Een trouwjurk gemaakt van troep Heel lifestylisch.

[afbeelding]

[afbeelding]
dat toetsenbord er ook bij!
Oud 08-06-2005, 17:43
ZerO
ZerO is offline
@ job: netjes

en aaah mijn dag is kut en ik ga heel de avond/nacht aan een project werken maar eerst kriek drinken
Oud 08-06-2005, 18:21
qghp
qghp is offline
uitgeslapen
Verjaardagsvisite geweest bij mn tante

en nu probeer ik met school bezig te gaan, ik heb volgende week nog tentamens en mn motivatie is ver te zoeken, ik ben echt aan vakantie toe
Oud 08-06-2005, 18:46
Snuitermans
Snuitermans is offline
Gister gesurft, vandaag zo her en der spierpijn. Verder post gelopen, rijles gehad en op zoek geweest naar leukosilk (of het dan niet mag heten).
Oud 08-06-2005, 18:54
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 08-06-2005 @ 19:46 :
Gister gesurft, vandaag zo her en der spierpijn. Verder post gelopen, rijles gehad en op zoek geweest naar leukosilk (of het dan niet mag heten).

was dah? leukosilk?

ik was vandaag ff naar amsterdam ff kado'tjes gekocht voor wat aankomende verjaardagen + vest en zwarte allstars.

tja je moet wat om je dagen te vullen.
Oud 08-06-2005, 19:05
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 08-06-2005 @ 19:54 :
was dah? leukosilk?

Tape.
Oud 08-06-2005, 19:10
Xonzo
Xonzo is offline
ik moest studeren, en heb ik lekker niet gedaan
Oud 08-06-2005, 19:15
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 08-06-2005 @ 20:05 :
[afbeelding]
Tape.
vat hem.
Oud 08-06-2005, 19:27
Verwijderd
Ik ben vanochten heel vroeg opgestaan om met de bus van zeven voor negen samen met mijn zus naar Utrecht te gaan. Daar zagen we elk hoog gebouw aan voor mijn school en zijn we 3 keer te vroeg uitgestapt haha! Nou ja, toen was ik dus bij mij school, nou leuk, met de bus naar centraal, gewinkeld en debiele kleren gepast bij de Hennes (ohja, die leukebohostrokenhipperokken hype moet overwaaien want ik ben er meteen een refo in ), naar de eci winkel geweest (wat een suffe shit) en een sapje en boterham gekocht bij de sap expresss en de sandwich expresss, toen met de bus weer naar mn school en daar had ik dus mijn intakegesprek , heel eng allemaal maar eigenlijk stelde het natuurlijk geen kutje voor. En de meneer was heel aardig en grappig en hij had een rare snor. En toen zei die: "Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar je kunt er wel van uitgaan dat je wordt aangenomen", maar dat zeggen ze natuurlijk tegen iedereen. Nouja, toen weer met de bus naar huis en ik vind de bus nu al fokking saai en vervelend en hij kraakt en je kunt er niet in slapen. (Of naja, de Q-liner wel ). En toen moest ik óók nog naar pianoles maar ik had niet geoefend dus gingen we oude liedjes spelen en praten en djembé-en (oeh i love it). En naar mn opa en oma want die kregen het cadeautje van de kleinkinderen voor hun 50jarig huwelijk, een hele dure tomtomgo en mn opa werd gek en zei 80 keer hoe geweldig die het vond. En net at ik friet en keek ik Will and Grace. En nu ben ik moe en verklaar ik mezelf voor gek dat ik zo'n belachelijk groot stuk heb getypt wat ik maar meteen even naar mn weblog ga kopieëren, .
Oud 08-06-2005, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-06-2005 @ 20:27 :
Ik ben vanochten heel vroeg opgestaan om met de bus van zeven voor negen samen met mijn zus naar Utrecht te gaan. Daar zagen we elk hoog gebouw aan voor mijn school en zijn we 3 keer te vroeg uitgestapt haha! Nou ja, toen was ik dus bij mij school, nou leuk, met de bus naar centraal, gewinkeld en debiele kleren gepast bij de Hennes (ohja, die leukebohostrokenhipperokken hype moet overwaaien want ik ben er meteen een refo in ), naar de eci winkel geweest (wat een suffe shit) en een sapje en boterham gekocht bij de sap expresss en de sandwich expresss, toen met de bus weer naar mn school en daar had ik dus mijn intakegesprek , heel eng allemaal maar eigenlijk stelde het natuurlijk geen kutje voor. En de meneer was heel aardig en grappig en hij had een rare snor. En toen zei die: "Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar je kunt er wel van uitgaan dat je wordt aangenomen", maar dat zeggen ze natuurlijk tegen iedereen. Nouja, toen weer met de bus naar huis en ik vind de bus nu al fokking saai en vervelend en hij kraakt en je kunt er niet in slapen. (Of naja, de Q-liner wel ). En toen moest ik óók nog naar pianoles maar ik had niet geoefend dus gingen we oude liedjes spelen en praten en djembé-en (oeh i love it). En naar mn opa en oma want die kregen het cadeautje van de kleinkinderen voor hun 50jarig huwelijk, een hele dure tomtomgo en mn opa werd gek en zei 80 keer hoe geweldig die het vond. En net at ik friet en keek ik Will and Grace. En nu ben ik moe en verklaar ik mezelf voor gek dat ik zo'n belachelijk groot stuk heb getypt wat ik maar meteen even naar mn weblog ga kopieëren, .
Een man met een snor? DIE HEBBEN WE NIET YO.
En dat zeiden ze tegen mij ook toen ja.
Oud 08-06-2005, 19:58
Verwijderd
welke school en welke opleiding ga je doen mijns?
Oud 08-06-2005, 19:59
Lugosi
Lugosi is offline
Ik heb gekorfbald en dat was hilarisch natuurlijk en nu voel ik me nutteloos en verward.
Oud 08-06-2005, 20:03
Jolene
Jolene is offline
Naar school geweest.Gym was voor het eerst leuk omdat we eindelijk iets deden waar ik goed in ben,sprinten .Na school naar tom geweest en een joint gerookt,muziek geluisterd en over vanalles gepraat.Nu is een vriendin moeilijk aan het doen,omdat het haar ex is en ik dus niet met hem mag omgaan .Ik kom er net achter dat ik nu op cultonline sta,de meest erge foto van mezelf ooit .Zometeen spider kijken omdat een geile film is
Oud 08-06-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 08-06-2005 @ 20:58 :
welke school en welke opleiding ga je doen mijns?
Kunst cultuur en media op ROC Midden Nederland

@ Scarlett, jawel echt waar en hij was heel aardig en zat helemaal boven in een kantoortje en hij had een bril met een blauw plastic montuur YO
Oud 08-06-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-06-2005 @ 21:07 :
Kunst cultuur en media op ROC Midden Nederland

@ Scarlett, jawel echt waar en hij was heel aardig en zat helemaal boven in een kantoortje en hij had een bril met een blauw plastic montuur YO
Als het het roc gebouw is dat ik denk dat het is dan ben je er echt in 2 minuten met de bus en zou je het zelfs kunnen lopen. Als je een streekbus neemt die eerst een paar honderd meter langs het spoor rijdt, daarna rechtsaf slaat onder een viaduct door en dan ben je er al. Ik zag er gisteren het zusje van secreet op de grond zitten

ik heb vandaag met fabby een opdracht afgemaakt op de kutuithof waar ze wel een nieuw gebouw mogen bouwen met op elke verdieping (apple)computers want er heerst een chronisch tekort aan computers Daarna gegeten, gedronken en gewinkeld met matt en toen ik op de trein naar huis stond te wachten, gekletst met arjan die de wc's kwam uitlopen.
Oud 08-06-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 08-06-2005 @ 21:17 :
Als het het roc gebouw is dat ik denk dat het is dan ben je er echt in 2 minuten met de bus en zou je het zelfs kunnen lopen. Als je een streekbus neemt die eerst een paar honderd meter langs het spoor rijdt, daarna rechtsaf slaat onder een viaduct door en dan ben je er al. Ik zag er gisteren het zusje van secreet op de grond zitten
Ja maar vanaf Gorcum CS kan ik met de 118 gewoon blijven zitten tot voor mijn school en dan kan ik daar de 6 of de 8 nemen naar het station, mocht ik daar heen willen.
Oud 08-06-2005, 20:39
Verwijderd
ik weet er nog wel een kamer te huur daar zowat om de hoek
Oud 08-06-2005, 20:42
Glory
Glory is offline
gisteren beoordelingen vandaag begrafenis en het ging allebei goed.

Regels voor berichten