Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn broertje moet vandaag zijn praktijk doen, straks eens even bellen. als er trouwens vertraging onstaat tussen breda en den bosch vanmiddag dan zijn wij dat me een kapotte locomotief die we zo op dat spoor gaan uitproberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zit nog steeds in pyjama en ging daarnet mn major league poster ophangen en straks moet ik frans gaan leren en nog veel meer maar ik ben te lui ![]() Daarom ga ik nu naar een liveset van Mylo luisteren. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
was dah? leukosilk? ik was vandaag ff naar amsterdam ff kado'tjes gekocht voor wat aankomende verjaardagen + vest en zwarte allstars. tja je moet wat om je dagen te vullen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat zeiden ze tegen mij ook toen ja. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Scarlett, jawel echt waar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb vandaag met fabby een opdracht afgemaakt op de kutuithof waar ze wel een nieuw gebouw mogen bouwen met op elke verdieping (apple)computers want er heerst een chronisch tekort aan computers ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Beschrijf een moment van je dag flyaway | 10 | 31-01-2016 23:14 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
De Kantine |
Geef je dag een cijfer. Missy | 94 | 18-12-2009 10:54 | |
Psychologie |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 I-alone | 73 | 10-07-2004 00:47 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 14:10 |