Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 17:21
Verwijderd
ik vind vissen wel rustgevend

Ik heb geen huisdieren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 17:30
schimmel
schimmel is offline
ik vind vissen ook lief en vind het kut als ze dood gaan
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 17:50
Hagel
Hagel is offline
ik wil al een tijdje een hond kopen, dus waarschijnlijk na de zomervakantie... en anders 2 katten ofzo
Oud 15-06-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 15-06-2005 @ 00:24 :
wat een geweldig beest, ik wil ook een pers <3 maar ik vind hun karakter niet leuk
Dat verschilt echt enorm per kat, hoor. Perzen waar echt omheen gedanst wordt want oh-wat-zijn-ze-mooi en oh-wat-zijn-ze-bijzonder worden arrogant, verwend en zeikerig. Maar 't hangt echt heel er af van hoe zo'n beestje opgroeit en hoe je er uberhaupt mee omgaat. Koezepoes kan ook heel verlegen zijn, en ze is heel lief en als ze geaaid wil worden gaat ze op 'r achterpootjes staan en met 'r voorpootjes op je knie <3

En ze geeft stoelen en tafels en deurposten kopjes, maar dat terzake.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 20:43
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Fake schreef op 15-06-2005 @ 17:38 :
wordt je dan zo'n klein poezelig katteharen omatje <3 ?

ja met een hele grote doos koekjes en met een heleboel spannende verhalen over vroeger enzo. maar ik neem geen kinderen dus ik weet nog niet aan wie ik dat ga vertellen. want ik ga ook zelfmoord plegen voordat ik dement wordt
Oud 15-06-2005, 21:42
sorry
sorry is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 15-06-2005 @ 21:43 :
ja met een hele grote doos koekjes en met een heleboel spannende verhalen over vroeger enzo. maar ik neem geen kinderen dus ik weet nog niet aan wie ik dat ga vertellen. want ik ga ook zelfmoord plegen voordat ik dement wordt
vergeet je het dan niet als je dement wordt?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:43
grandmommy
grandmommy is offline
ja waarschijnlijk wel dus dan heb ik pech enzo. maar dan ben ik in elk geval dement met tunnels in mijn oren
Oud 15-06-2005, 21:47
100%hallal
100%hallal is offline
Dit is mijn katze en ze heet Nora. Ze is superarrogant en de queen van het huis en de wijk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 21:52
June bug
June bug is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-06-2005 @ 21:38 :
En ze geeft stoelen en tafels en deurposten kopjes, maar dat terzake.
hehe mja dat heeft mijn kat dus met tieten/borsten/b00bs/hoe je ze wilt noemen. hij is duidelijk van het mannelijk geslacht iig
Oud 15-06-2005, 22:04
grandmommy
grandmommy is offline
mijn kat springt als je op de bank zit altijd ineens op de bank en dan geeft ie keiharde kopjes. echte kopstoten. en dan pleurt ie weleens van de bank af
Oud 15-06-2005, 22:07
Verwijderd
Dat stomme konijn van mn broertje is zo zenuwachtig als een gek. Rend af en toe als een dolle heen en weer, net nog ging die opeens helemaal los door de hele kamer.
Dat beest vreet alles aan
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 22:22
Tom Violence
Tom Violence is offline
ontopic
Oud 15-06-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 15-06-2005 @ 22:47 :
Dit is mijn katze en ze heet Nora. Ze is superarrogant en de queen van het huis en de wijk. [afbeelding]
Haha. Hoe fucking arrogant kijkt dat dier.

Ga in het weekend wel ff een foto van onze poes posten. Aisa, geweldig beest dat kan apporteren, deuren kan openen en kikkers eet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 22:59
nps
nps is offline
ik heb 2 verzorgpaarden, pluk en minthe en nog een veulen

ze passen heel goed bij mijn lifestyle want ze zijn duister zwart en kei sterk. vooral pluk want die is heel relaxed en makkelijk in de omgang, lekker dom en altijd vrolijk. ook is ze altijd vet chagrijnig tegen minthe, net als ik ook wel eens tegen anderen ben. verder vind ze het fijn om te rennen in de frisse buitenlucht, en het rennen daargelaten vind ik het ook relaxed om buiten te zijn.
minthe past iets minder goed bij mijn lifestyle. ze is opzich ook wel dom, heel snel bang voor alles wat beweegt, en gaat altijd gewoon recht door (sloot? maakt niet uiiit). ze is al helemaal bang voor files en gaat dan wild door de wei rennen, en als ze zonder ruiter in diezelfde wei staat gaat ze heel dom alleen voor het hek heen en weer hobbelen, waar nu een soort van paadje uit is gesleten. en ik ben natuurlijk nergens bang voor.
voor de rest is paardrijden vooral een kinderhobby die is blijven hangen

veulen van pluk

dit is minthe toen ze nog een mager pluisje was

hier verkennen pluk en ik de polder
Oud 16-06-2005, 00:52
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Een paard is geen huisdier, dat is vee
Oud 16-06-2005, 07:51
nps
nps is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 16-06-2005 @ 01:52 :
nou en, mijn hobbyvee hoort bij mijn lifestyle
Oud 16-06-2005, 11:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 16-06-2005 @ 01:52 :

ghe, doet me denken aan zo'n filmpje wat ik laatst tegenkwam waarbij het paard mee ging in de auto, die hadden ze verbouwd enzo, en het beest haalde bier uit de koelkast, pakte de telefoon op en zapte naar een andere zender op tv. dat kun je toch wel een huisdier noemen dacht ik zo
Oud 16-06-2005, 14:21
Gadje
Gadje is offline
ik heb geen huisdieren, ik hou ook helemaal niet van dieren, honden vind ik maar eng
maar we hebben we een cavia thuis en die bijt mn zusje wel eens, en we hadden een hamster maar die is dood.
vissen vind ik wel leuk, want die doen toch niks bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 02:53
Avelon
Avelon is offline
ik had een konijn maar die vond ik vervelend en nu is ie ook dood. thuis hebben we een kat die is heel leuk, maar die gaat vas ook snel dood. we hadden een parkiet die landde in onze hete olie twee dagen later was ie ook dood. er waren ook mereltjes uit het nest gevallen en twee hadden al veren en 1 kon bijna vliegen en toen nam ik een zieke duif mee naar huis en ton gingen ze alle drie dood. we hadden ook een papagaai maar die mocht buiten staan in de zomer met de kooi open en die vloog weg. ik had ook een cavia die is opgegeten door een hond.
Oud 18-06-2005, 02:54
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Avelon schreef op 18-06-2005 @ 03:53 :
ik had ook een cavia die is opgegeten door een hond.
daar was ik wel blij mee want die vond ik ook niet leuk
Oud 18-06-2005, 02:57
matt trakker
matt trakker is offline
paarden horen op de boterham zeg ik altijd maar
Oud 18-06-2005, 03:19
ZerO
ZerO is offline

aj ja ik vind paarde maar eng en ze zijn zo groot en hun piemel ook en aaiii je kan zo geplet worden
Oud 18-06-2005, 06:34
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
ik had een konijn maar die vond ik vervelend en nu is ie ook dood. thuis hebben we een kat die is heel leuk, maar die gaat vas ook snel dood. we hadden een parkiet die landde in onze hete olie twee dagen later was ie ook dood. er waren ook mereltjes uit het nest gevallen en twee hadden al veren en 1 kon bijna vliegen en toen nam ik een zieke duif mee naar huis en ton gingen ze alle drie dood. we hadden ook een papagaai maar die mocht buiten staan in de zomer met de kooi open en die vloog weg. ik had ook een cavia die is opgegeten door een hond.
hahaha

o ja we hadden eerst nog zo'n albinokonijn maar die werd te hard gebumst door mijn konijn waardoor ze enge ziektes kreeg en dood ging. en ik had nog een vogeltje ooit die niet meer kon vliegen. toen heb ik hem wekenlang verzorgd en toen ging ie alsnog dood, het kreng. m'n zusje had altijd hamsters of van die wannabe hamsters, die waren dan supergezond en dan op een dag gingen ze gewoon dood omdat hun tijd gekomen was. dat vond ik zo grappig. m'n zusje wat minder. en we hadden nog een irritante hamsterdingiets die het buurmeisje kwam brengen omdat ze hem niet mocht houden van dr moeder. iedereen haatte dat kkbeest want hij beet en hij at de bank op. hij is overleden wegens een chronisch gebrek aan liefde. die indie-vibe had hij duidelijk van mijn lifestyle afgekeken.

Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 06:39.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 12:53
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
over 100 jaar zullen mensen uit de toekomst op ons neerkijken en zeggen "wat een brute barabaren die mensen vroeger met al die huisdieren, dieren horen niet in het huis van een mens"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
britt ik vind je niet meer lief
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 20:35
biep
biep is offline
Ik heb een Golden Retriever die Matcht bij mijn Palomino-kleurige paard.

en een konijn dat bij mijn 4 katten matcht.
Oud 18-06-2005, 20:46
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ik heb un kat (waag het niet om door te denken) en ik lijk op un kat

Oud 19-06-2005, 01:01
Verwijderd
Citaat:
christiiiejna schreef op 18-06-2005 @ 21:46 :

Chris ik ben nu je grootste fan

ik had twee katten en die zijn nu dood en heeee lang geleden hadden we een konijn en die heette stampertje maar toen was ik nog niet geborgen dus dat is wel lang geleee
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 22:32
sperzieboon1
sperzieboon1 is offline
Dit is mijn konijn...

en dit ben ik... nogal wat verschil lijkt mij...
Oud 19-06-2005, 23:37
Synonym
Synonym is offline
Mijn ouders hebben wel een labrador, en die is LIEF! Maar ook erg lui en vervelend tijdens het uitlaten. Maar goed, die zie ik dus alleen af en toe in de weekenden. In mijn vorige kamer had ik naaktslakken (iell) maar ik was wel weer zo lief dat ik ze gewoon buiten neer zette en geen zout strooide. Ik krijg over een paar weekjes 2 tamme ratjes!!! Ik weet alleen nog geen namen. Tips?
Oud 19-06-2005, 23:46
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 18-06-2005 @ 14:49 :
britt ik vind je niet meer lief
oja ik wilde eigenlijk ook voor je verzwijgen dat ik geen dierenvriend ben maar van mn kat houd ik heel veel en jouw ratjes zijn ook lief
Oud 19-06-2005, 23:51
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Synonym schreef op 20-06-2005 @ 00:37 :
Mijn ouders hebben wel een labrador, en die is LIEF! Maar ook erg lui en vervelend tijdens het uitlaten. Maar goed, die zie ik dus alleen af en toe in de weekenden. In mijn vorige kamer had ik naaktslakken (iell) maar ik was wel weer zo lief dat ik ze gewoon buiten neer zette en geen zout strooide. Ik krijg over een paar weekjes 2 tamme ratjes!!! Ik weet alleen nog geen namen. Tips?
arie en henk
Oud 20-06-2005, 00:11
Verwijderd
de generaal en de barones
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 06:49
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
sperzieboon1 schreef op 19-06-2005 @ 23:32 :
[afbeelding] Dit is mijn konijn...
HEBBEN
Oud 20-06-2005, 08:51
miss x
miss x is offline
Mijn kat en ik lijken wel een beetje op elkaar we houden nml beide niet van veel mensen, t verschil is dat mn kat wegvlucht en ik blijf zitten. Verder zijn we er beide gek op om smiddags als het even kan samen op de bank te liggen. Ik om te lezen of tv te kijken mn kat om lekker tegen mij aan te liggen slapen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:19
Verwijderd
Citaat:
sperzieboon1 schreef op 19-06-2005 @ 23:32 :
[afbeelding] Dit is mijn konijn...

[afbeelding]
en dit ben ik... nogal wat verschil lijkt mij...
Oh, ik had ook zo'n konijn! Alleen dikker
Maar het ging dood. En het andere ook.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 09:51
the exploding boy
the exploding boy is offline

Dit is lava. Hij is selectief- incontinent ( alleen binnen ) en extreem lui, tenzij je "buiten"zegt, dan draait ie door en klimt ie in bomen en likt benzine onder auto's op . Hij eet alles en ik schattig.
Niet zoals ik dus, het enige wat wij gemeen hebben is dat ie ook dreads heeft en 's nachts graag slaapt.

Dat is Sim, die alles molt omdat ie energie teveel heeft. Altijd wakker is en overdag slaapt. Hij drinkt graag uit de wc, zit een kwartier op zijn bak, haat naar buiten gaan, bijt overal in en maakt altijd een heel drama als je een halve dag weg bent geweest, dan gaat ie zich gedragen alsof ie superblij is dat je terug bent, en dat is ie natuurlijk ook, want als ie niks aan het mollen is zit ie graag op je schouders te slapen of tv te kijken.

ook niet echt zoals ik ben

Maar wel lief
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 10:40
Otis
Otis is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 20-06-2005 @ 10:51 :
[afbeelding]

Dit is lava. Hij is selectief- incontinent ( alleen binnen ) en extreem lui, tenzij je "buiten"zegt, dan draait ie door en klimt ie in bomen en likt benzine onder auto's op . Hij eet alles en ik schattig.
Niet zoals ik dus, het enige wat wij gemeen hebben is dat ie ook dreads heeft en 's nachts graag slaapt.

)
zo n kat wil ik , zo n lieve haarbal met spleetoogjes
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
christiiiejna schreef op 18-06-2005 @ 21:46 :

OMG ik dacht toch door wat nuuuu
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 10:42
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 20-06-2005 @ 10:51 :
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is Sim, die alles molt omdat ie energie teveel heeft. Altijd wakker is en overdag slaapt. Hij drinkt graag uit de wc, zit een kwartier op zijn bak, haat naar buiten gaan, bijt overal in en maakt altijd een heel drama als je een halve dag weg bent geweest, dan gaat ie zich gedragen alsof ie superblij is dat je terug bent, en dat is ie natuurlijk ook, want als ie niks aan het mollen is zit ie graag op je schouders te slapen of tv te kijken.

ook niet echt zoals ik ben

Maar wel lief
Lava <3 Hij lijkt op Koes. Hoewel Koes een meisje is.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:28
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-06-2005 @ 11:42 :
Lava <3 Hij lijkt op Koes. Hoewel Koes een meisje is.
Hij is nogal übergay dus net een meisje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 13:49
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
omg
Oud 20-06-2005, 14:00
Otis
Otis is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-06-2005 @ 14:49 :
omg
idd niet echt grappig
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:08
muckymouse
muckymouse is offline
Ik heb een konijn die heet Rupert.

Rupie lijkt op mij omdat we allebei flaporen hebben, van sla houden en een eigen site hebben

www.rupieonline.tk

Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 22:14.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:23
Verwijderd
Zeer schattig s
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:27
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil ook weer een konijn! we hadden vroeger een stuk of vijftien konijnen en op het laatst nog eentje, een hele lieve zwarte en hij heette flappie en ik moest hem verzorgen maar ik vergat hem altijd eten te geven en op een dag wilde ie niet meer eten en niet veel later was ie dood en ik denk al jaren dat het mijn schuld is flappie was zo lief en ik heb hem vermoord.

maar ik denk dat mijn ouders hem stiekem ook wel eten gaven want het is heel dom om zoiets aan een 8-jarig meisje over te laten.
Oud 22-06-2005, 12:35
Brasco
Brasco is offline
Mijn hond heet Diesel, is eergister 4 geworden, en nogal vreemd.. In eerste instantie is ze voor iedereen bang en gaat ze vet ruff naar mensen grommen en voor ze wegrennen Maar als ze mensen vaker als 2x gezien heeft gaat ze compleet uit haar dak en raken de mensen altijd helemaal vertederd, en willen ze dr koekjes geven.. Dus nu als ik met dr door de straat loop krijgt dat beest eerst 60 koekjes van iedereen, en ben ik al een half uur met r aan het lopen, voordat ik uit de straat ben Verder denken mensen altijd dat ze al oud is, omdat ze een grijs,zwart, bruin, witte vacht heeft, en je ziet ze dan altijd raar opkijken als ze begint te rennen en te springen enzo Ze kan ook echt belachelijk hoog springen, en vind het leuk om over bankjes, blokken en takken heen te springen als ze er ook makkelijk onderdoor kan wat foto's

Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:53
Verwijderd
mijn katje slaapt meestal wel als ik slaap, maar ja, soms heeft ie dr zin in een gaat ie spoken... katten zijn nogal eigenwijs, die passen zzich niet aan.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:24
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Otis schreef op 20-06-2005 @ 15:00 :
idd niet echt grappig
zie je mij lachen ik ben gewoon eerlijk
Oud 22-06-2005, 14:25
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik moest wel lachen, hoor. zo van hahaha enzo.
Reageren

Regels voor berichten