Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ze geeft stoelen en tafels en deurposten kopjes, maar dat terzake. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja met een hele grote doos koekjes en met een heleboel spannende verhalen over vroeger enzo. maar ik neem geen kinderen dus ik weet nog niet aan wie ik dat ga vertellen. want ik ga ook zelfmoord plegen voordat ik dement wordt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga in het weekend wel ff een foto van onze poes posten. Aisa, geweldig beest dat kan apporteren, deuren kan openen en kikkers eet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ghe, doet me denken aan zo'n filmpje wat ik laatst tegenkwam waarbij het paard mee ging in de auto, die hadden ze verbouwd enzo, en het beest haalde bier uit de koelkast, pakte de telefoon op en zapte naar een andere zender op tv. dat kun je toch wel een huisdier noemen dacht ik zo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() o ja we hadden eerst nog zo'n albinokonijn maar die werd te hard gebumst door mijn konijn waardoor ze enge ziektes kreeg en dood ging. en ik had nog een vogeltje ooit die niet meer kon vliegen. toen heb ik hem wekenlang verzorgd en toen ging ie alsnog dood, het kreng. m'n zusje had altijd hamsters of van die wannabe hamsters, die waren dan supergezond en dan op een dag gingen ze gewoon dood omdat hun tijd gekomen was. dat vond ik zo grappig. m'n zusje wat minder. en we hadden nog een irritante hamsterdingiets die het buurmeisje kwam brengen omdat ze hem niet mocht houden van dr moeder. iedereen haatte dat kkbeest want hij beet en hij at de bank op. hij is overleden wegens een chronisch gebrek aan liefde. die indie-vibe had hij duidelijk van mijn lifestyle afgekeken.
Laatst gewijzigd op 18-06-2005 om 06:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik had twee katten en die zijn nu dood en heeee lang geleden hadden we een konijn en die heette stampertje maar toen was ik nog niet geborgen dus dat is wel lang geleee |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar het ging dood. En het andere ook. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een konijn die heet Rupert.
Rupie lijkt op mij omdat we allebei flaporen hebben, van sla houden en een eigen site hebben www.rupieonline.tk ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 22:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens, ik vind het een beetje dood hier Verwijderd | 52 | 06-07-2009 23:16 | |
Lifestyle |
huisdieren lifestyle Verwijderd | 118 | 20-05-2006 14:41 | |
Lifestyle |
Huisdieren life-style Mr.Ed. | 88 | 24-02-2005 16:13 | |
Lifestyle |
Dieren Lifestyle CharismaticBass | 52 | 23-11-2004 17:45 | |
Lifestyle |
Lifestyle&Petsss Otis | 133 | 23-07-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Je kat als schaap battlestar | 85 | 22-06-2003 23:02 |