Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2005, 00:06
MTpower
MTpower is offline
denken dat ik nog wel even naar huis toe kon met de brommer... niet dus

denken dat ik met gemak een uitsmijter aan kon... niet dus

rondjes geven en denken dat ik dat wel kan betalen... niet dus

enz. enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 29-07-2005 @ 23:42 :
je hebt niet veel misdaan, maar zulke dingen kan ik echt wel waarderen

(vind ik zelf ook een van de grappigste die hier tussen staat)
Het was echt een stomme actie. Echt achteloos de sleutel in mn fiets laten zitten.

En ik heb ook dus nog serieus 15 minuten naar mn sleutels gezocht.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 21:39
kalinho
kalinho is offline
hoe kan je nou weten wat je doet als je dronken bent dat ben je toch, tenminste ik wel, de dag erna vergeten

ik heb wel als ik er al aardig wat op heb, dat ik tegen iedereen in een café/discotheek ga aan lullen
Oud 02-08-2005, 21:53
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
kalinho schreef op 02-08-2005 @ 22:39 :
hoe kan je nou weten wat je doet als je dronken bent dat ben je toch, tenminste ik wel, de dag erna vergeten
het zou me niks verbazen als het wat te maken heeft met je hersencapaciteit
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:01
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
]{ing schreef op 02-08-2005 @ 22:53 :
het zou me niks verbazen als het wat te maken heeft met je hersencapaciteit
ff dimme bink neej, maar dat heb ik altijd gehoord: als je maar genoeg drinkt ben je pas dronken en ben je 't de dag erna vergeten. Had ik tenminste wel al ns gehad
Oud 02-08-2005, 22:12
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 02-08-2005 @ 23:01 :
ff dimme bink neej, maar dat heb ik altijd gehoord: als je maar genoeg drinkt ben je pas dronken en ben je 't de dag erna vergeten. Had ik tenminste wel al ns gehad
ja dus
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:22
Kreator
Kreator is offline
ik heb vorige week amerikanen onder de tafel gezopen, en dat was heel makkelijk (7 bier == kotsen voor die lui )
Oud 03-08-2005, 10:43
jimmeken
jimmeken is offline
k dus iets van een 25 pintjes gedronke op 2 uur tijd...op de trein op al men vriende overgegeve...ook op mezelf en er gwoon in blijve ligge...dan bij vriend zen thuis beginne kotse int wc...enig probleem was dak de bril wasvergete naar bove doen^^enja
Oud 03-08-2005, 14:33
-RoB-
-RoB- is offline
ik had laatst ook iet waarmee mn ouders/familie me nog steeds mee uitlacht
Ik had een feest in lonneker ( boerengehucht niks te doen ) dus wij daar helemaal naar toe fietsen kwamen we der aan stond er focking veel bier en rode wodka en nog meer sterker spul dus wij begonnen al meteen ( half 8 savonds ) tegen 1 uur besloten we ( allemaal al redelijk zat ) om een verkeersbord er af te halen en deze mee tenemen terug op de terug weg ( half 5 ) wouden we hem niet mee nemen flikkerden we hem op een druk kruispunt weg en gingen we verder nadat nog een kameraad van een kinderglijbaan had gezeken na tich botsingen met mn kameraden eindelijk thuis de volgende dag maakte mijn moeder mij al !!!! om 10 uur wakker ik helemaal lam ik hoorde dat wij naar een brunch gingen ( iets met mn opa en oma's verjaardag ) ik stap de auto in mn pa rijd net weg en toen kotste ik ( gelukkig deed ik de deur op tijden open ) na het tanden poetsen en wat kaugom gingen we weer verder toen kwamen we bij een rotonde mn pa zei tegen mn tante en oom ( die gingen ook mee rijden ) let op : En mn pa ging hard door de rotonden waardoor ik weer moest kotsen wat een humor he maarja verder ging alles okey ik at alleen maar bij de brunch een kopje kippen builion en een vette hap
Oud 03-08-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 02-08-2005 @ 22:39 :
Nee lieverd. Het verschilt per persoon. Ik ken mensen die hele maal geen ruk meer weten van wat ze hebben gedaan, mensen die nog belangrijke dingen weten en mensen die alles nog weten (zoals ik).

Dat hangt trouwens niet af van de hoeveelheid die je gedronken hebt, maar van het feit of je hersenen in staat zijn veel te onthouden. (alhoewel dat raar is, want ik kan nooit iets onthouden, namen.. telefoonnummers.. alleen als ik ze dus echt ettelijke keren heb gehoord weet ik ze pas. En ik dus echt nog details weet van avonden dat ik de wc van de verkeerde kant zag. Dus.. ik ga nog maar eens met mijn biologie-leraar praten, die mij deze oplossing gaf).
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:52
HTID
HTID is offline
Ik tilde een keer iemand op die was omgevallen, maar viel daarbij zelf ook om. Moet er op zich heel grappig uitgezien hebben

Oh jah en als ik zat ben vlucht ik zonder reden voor de politie.
Tot nu toe ben ik nog ontkomen maar dr komt een dag dat ze eindelijk beseffen dat hun auto niet hard gaat over een grasveld als ze het gas heel hard intrappen
Oud 10-08-2005, 15:47
SRV
SRV is offline
mn fiets aan de spoorboom gehangen en vervolgens 6km naar huis gelopen zonder dat ik het doorhad.

Joyriden in de auto van de vriend van me zus 's nachts om 4 uur.

Stelen in winkels.
Fietsen jatten.

15 pakjes peuken gejat in het cafe.
enz.
Oud 10-08-2005, 16:06
Mir-idiotA
Citaat:
jimmeken schreef op 03-08-2005 @ 11:43 :
k dus iets van een 25 pintjes gedronke op 2 uur tijd...op de trein op al men vriende overgegeve...ook op mezelf en er gwoon in blijve ligge...dan bij vriend zen thuis beginne kotse int wc...enig probleem was dak de bril wasvergete naar bove doen^^enja
om de 4,8 minnuut weer een nieuwe, waar haal je t geld vandaan kerel
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 16:07
Mir-idiotA
Citaat:
Joosum schreef op 10-08-2005 @ 16:47 :
mn fiets aan de spoorboom gehangen en vervolgens 6km naar huis gelopen zonder dat ik het doorhad.

Joyriden in de auto van de vriend van me zus 's nachts om 4 uur.

Stelen in winkels.
Fietsen jatten.

15 pakjes peuken gejat in het cafe.
enz.
de crimele zatlap
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:57
Verwijderd
mezelf laten gebruiken
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 17:59
wann
wann is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 10-08-2005 @ 17:06 :
om de 4,8 minnuut weer een nieuwe, waar haal je t geld vandaan kerel
Als je een krat bier koopt dan valt het nog best mee.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 23:41
JCG
JCG is offline
Citaat:
wann schreef op 13-08-2005 @ 18:59 :
en dan nog 1 los flesje

Maar ik denk dat het bij mij het verkeerde tent in lopen was. En me maar afvragen wie duits liep te praten in me tentje
Oud 16-08-2005, 03:57
Hulk
Hulk is offline
eieren tegen huizen van naaileraren gooien.

via de snelweg naar huis fietsen

vrienden van mij doen veel grappigere dingen. eentje werd sochtends een keer wakker in een of andere steeg 10 km van zn huis af nadat hij bij een feest was geweest 5km ver weg en hij kon zich niks meer van die avond herinneren.
een ander was al heel vroeg totaal van de kaart, maar we wouden hem niet alleen bij mij thuis laten dus op de schouder mee naar mcdonalds en daarna in een kroeg in een hoekje gepleurd

Laatst gewijzigd op 16-08-2005 om 04:13.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 10:25
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Veel rare dingen gedaan. Een paal omgezaagd met daaraan een vlag die we wouden hebben. Het enige gereedschap dat we hadden was een debiel klein ijzerzaagje.
Ook kwam ik een keer terug uit Tilburg en toen was ik heel erg zat. Ik ben toen tegen een boom aangereden. De volgende morgen werd ik om 6:10 wakker met mn kop vol met bloed en mijn fiets helemaal kapot. ik naar huis toegelopen, was nog vier kilometer. Ik kom thuis en mijn ouders naar beneden. Die schrikken zich helemaal dood. Ik uitgeleged dat ik tegen een boom was aangefietst. Zij mij naar bed toegebracht enzo. Ik word wakker met een gigantische hoofdpijn. Wij naar het ziekenhuis, blijkt daar dat ik een zware hersenschudding heb. Twee weken mocht ik geen boeken lezen T.V. kijken of achter de computer zitten. Waren hele saaie weken.
Voor de rest de standaard dingen als in slaap vallen bij een examenfeestje op de bank. Ook tijdens carneval in slaap gevallen in de kroeg. Ook was ik een keertje gaan basketballen met teveel bier op en toen scoorde ik na honderd pogingen en toen was ik zo blij, liep ik met mijn zatte kop tegen een 20 centimeter hoge balk aan. Heb ik 16 weken bij de fysio gelopen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 18:52
Hulk
Hulk is offline
kroop je tegen een 20 cm hoge balk?
Oud 16-08-2005, 19:17
FEARandLOATHING
FEARandLOATHING is offline
Nee ik liep juichend weg omdat ik eindelijk gescoord had. Ik sprinte vol weg en probeerde mijn hemd over mijn hoofd te doen. dat lukte wel alleen toen stond die balk er..........
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 01:17
probeer
probeer is offline
geneukt

ow, en zon 2 minuten op een weg hier liggen, er midden op, waar je 80 mag.
Oud 17-08-2005, 12:44
willem020
willem020 is offline
In me onderbroek door een Frans gehucht heen rennen om vervolgens maar in de lokale fontijn te springen.Toen eenmaal door de plaatselijke veldwachters eruit gehaald,en toen helemaal verontwaardigd vertellen dat ik recht heb op ´liberte´
Is me niet eens op een nachtje cel komen staan

Vorige week in de bassie&adriaan toren in Denemarken naar beneden gerold,en geprobeerd de Deense reisleidster te versieren (lees vrouw van 55 )
Ook aan deense agenten vragen waarom alle deense mannen een snor hadden en of ze wisten wat fieljeppen en hutspot was,begrepen ze niet helemaal geloof ik Toen in het stadion van Bronby nog gekotst uiteindelijk maar was wel grappig
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:47
Moustache
Moustache is offline
stoepje niet gezien gisteravond
Oud 17-08-2005, 17:43
Verwijderd
Me nog meer opwinden dan anders en dan discussies aangaan terwijl het me eigenlijk geen fuck kan interesseren ^^. En die natuurlijk keihard verliezen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 21:08
Verwijderd
midden op 'n auto-weg VOOR 'n politiebureau in slaap vallen en rond 5 uur sochtends wakker gemaakt worden door 'n agent, die vroeg of t nog wel ging

en toen ging 't wel weer
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 08:39
Verwijderd
Doe niet zoveel erge dingen, ga alleen verschrikkelijk veel (onzin)praten, aan één stuk door.
En maar denken dat iedereen geďnteresseerd aan het luisteren is..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 12:45
Zyh
Zyh is offline
sleutelbeen breken
Oud 18-08-2005, 16:05
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
12 km over de snelweg naar huis fietsen

vragen aan de buurman (waar we al 17 jaar naast wonen), of er nog ergens een cafe in de buurt is

met de fiets vallen aan de rand v/d straat, blijven liggen, in slaap vallen en 3 uur later van auto-getoeter wakker worden

's nachts verdwalen in Tilburg, en er 2,5 uur doelloos rondfietsen

al hard fietsend met m'n voet iets tussen m'n spaken uit proberen te trappen, vervolgens tussen de spaken komen en een teen breken.

Ik hou van m'n fiets
Oud 18-08-2005, 21:08
Zyh
Zyh is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 18-08-2005 @ 17:05 :
Ik hou van m'n fiets
jullie heb ook al het een en ander meegemaakt zo te lezen
Oud 19-08-2005, 11:12
Mir-idiotA
Citaat:
wann schreef op 13-08-2005 @ 18:59 :
ah dan kende ik de definitie van 'pintje' nie goed, maarja t wordt hier ook nie gebruikt heeelemaal in het noorden
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:15
wann
wann is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 19-08-2005 @ 12:12 :
ah dan kende ik de definitie van 'pintje' nie goed, maarja t wordt hier ook nie gebruikt heeelemaal in het noorden
Hehe ja, het is wel wat minder waarschijnlijk met pintjes maar hier thuis pak ik ook pintjes.

Maarja ik zie nu pas dat er pintjes staat en dan moet je dus iets meer hebben.

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:46
]{ing
]{ing is offline
oet alle kraone löp 't beer, Mestreech is eine
groete kaffee

in het noorden begrijpen ze het woord pilsje ook niet?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:49
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Terwijl ik samen met een vriendin van me naar de bosje rende om daar een plas te plegen keihard op je bek gaan doordat je de trekhaak van een auto eventjes had gemist... daarna in het volle zicht van alle mensen gaan pissen. Toen we daar mee klaar waren gingen we op auto's dansen en op vuilnisbakken klimmen...
Me tanden poetsen met een kam *-)
Me vriend pijpen op een bankie naast de weg waar z'n broer bij staat...
Met meerdere mensen tegelijk zoenen.. (werd trouwens echt een gigantische kliederboel aangezien iedereen maar een beetje in de wilde weg likte)
Thuis gebracht worden door de ouders van een vriendin van me terwijl ik slechts gekleed was in een (doorschijnende -_- string en een trui... trui was niet eens van mij =S Maarja had ik maar niet in bad moeten vallen...
Allemaal van dat soort domme acties..
Oud 21-08-2005, 20:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
]{ing schreef op 19-08-2005 @ 13:46 :
groete kaffee

hier heb je wel gemeentepils.

maar sowieso moet je niet verbaasd doen als je niet begrepen wordt omdat je een gigantisch streek-gebonden spraakgebrek hebt.
Oud 02-09-2005, 00:24
Xerxes
Xerxes is offline
Over het algemeen maak ik geen brokken, ik kots alleen veel, maar altijd netjes in de wc en anders ergens in een plantsoentje.

Een maand geleden echter was ik op de verkeerde trein gestapt, de laatste trein. Ik was naar een feest geweest in Enschede en had in de trein naar Hengelo nog eens zitten zuipen, ik had bier gekregen van iemand die ik niet kende, maar mij wel veel bier aanbood, hij was namelijk ook ladderzat. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik in de goede trein zat, totdat de intercom schelde: "station Delden". Tja, mijn moeder is altijd heel snel ongerust, dus toen moest ik wel: ik ben direct uitgestapt en toen heb ik maar een taxi gebeld. Dat kostte me 35 euro.

Een vriend van me is ook een keer iets leuks overkomen: hij was dronken, ging rare uitspraken doen en toen ging ik hem maar naar huis brengen. Ik besloot hem achterop m'n fiets te zetten en dan naar z'n huis te rijden. Hij wilde echter niet achterop zitten, hij kon immers zelf nog heel goed fietsen, zei hij. Hij ging dus op mijn fiets zitten, ik sprong direct achterop, boog me voorover met m'n armen om hem heen, pakte het stuur en heb ons zo naar zijn huis gestuurd, terwijl hij trapte. En die vriend maar denken dat hij zelf had gestuurd...

Een andere vriend van me heeft een keer op een christelijk festival keihard 'GODVERDOMME' geroepen, nadat hij met z'n beschonken kop over een scheerlijn was gestruikeld. Ze hebben nog de hele nacht geprobeerd hem te bekeren.

Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 00:32.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 00:39
Bleater
Bleater is offline
Dingen vernield
Van die grote vlaggen van de AH gejat
mercedes sterren jatten

en een keer een behoorlijk heftige ruzie met m'n pa gehad, die behoorlijk escaleerde.

O ja, dingen doen met achteraf gezien niet bijster knappe meisjes.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 09:59
HTID
HTID is offline
Ik ging vorige week woensdag met mn zatte ballen om 7 uur snachts afwassen..... Kneep ik te hard in een glas, pets, stuk uit mn vinger
Maja ik dacht dat het wel meeviel, ben dus met een verbandje erom gaan slapen. Volgende dag kreeg ik het verband er nie meer af, want dat was in de wond gaan zitten. Toch maar langs de dokter gegaan, die het eraf moest trekken en erin ging knijpen om het daarna met betadine te kunnen verbinden Oh maar het mooiste was nog de opmerking: 'Je hebt zeker heel veel gedronken gister', omdat mn bloed zo dun was
Oud 03-09-2005, 10:18
Verwijderd
^hehe ja dat heb ik ook wel eens gehad. dacht zo aardig te zijn om de glazen op te stapelen in de kroeg en naar de bar te brengen. maar ik was zo lam en dacht dat ik blijkbaar voorzichtig deed ofzo, maar elk glas die ik opstapelde brak en toen ik die paar op de bar zette (ook weer veel te hard) brak de onderkant van het glas ook nog af. lagen daar 7 kapotte glazen in stukken. Uh...alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 11:32
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
dacht zo aardig te zijn om de glazen op te stapelen in de kroeg en naar de bar te brengen. maar ik was zo lam en dacht dat ik blijkbaar voorzichtig deed ofzo, maar elk glas die ik opstapelde brak
klinkt bekend
Oud 03-09-2005, 12:20
Mir-idiotA
Citaat:
Oma schreef op 03-09-2005 @ 11:18 :
^hehe ja dat heb ik ook wel eens gehad. dacht zo aardig te zijn om de glazen op te stapelen in de kroeg en naar de bar te brengen. maar ik was zo lam en dacht dat ik blijkbaar voorzichtig deed ofzo, maar elk glas die ik opstapelde brak en toen ik die paar op de bar zette (ook weer veel te hard) brak de onderkant van het glas ook nog af. lagen daar 7 kapotte glazen in stukken. Uh...alsjeblieft
klinkt heel bekend, en dat nog wel op me eigen werkplek waar ik de volgende dag niet meer in staat was om te kunnen werken
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 19:34
Lieved
Lieved is offline
Citaat:
]{ing schreef op 19-08-2005 @ 13:46 :
groete kaffee

meh jong wat un duffe vanavond weer chill op stap in mestreech en voor iedereen hier: zuip ze, morge krijgen jullie de verhalen te horen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:01
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik haat maastrichts dialect.
Als je trots wilt zijn onverstaanbaar gebrabbel te kunnen verstaan en voortbrengen moet je hier in hardcore kirchroa komen wonen.

Maar voor het bier daarentegen weer niet... (tenzij t carnaval is)
Oud 03-09-2005, 22:21
XQseMe2
XQseMe2 is offline
- over me nek gegaan op me verjaardag
- stuk of tig mensen hun slokdarm even een grondige reinigingsprocedure laten doorstaan maar goed, dat mag als iedereen bezopen is en het niemand meer een f*ck kan schelen
Oud 04-09-2005, 01:31
MTpower
MTpower is offline
ben nu wel redelijk dronken... heb niets stoms gedaan!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 11:14
Mir-idiotA
me nieuwe fotolijst kapot getrapt...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 12:12
Zyh
Zyh is offline
een vriend van me is vanochtend met ze lamme hoofd van de trap gevallen toen hij thuiskwam
Oud 04-09-2005, 16:34
MikeyMo
MikeyMo is offline
In de mac hebben ze wel eens iets nog niet klaar en dan krijg je zo´n beker met een vlaggetje, en daar zit allemaal zout in. Om eenofandere reden heb ik daar dus gister 4 lijntjes zout gesnoven in de mac samen met nog wat mensen. dus toen was de rest van de avond mijn bier zout

En een weekje geleden ofzo van een plaatsnamenbord op een rotonde afgesprongen midden in zo´n mooi gesnoeid bosje dat nu helemaal naar de tering is..

Laatst gewijzigd op 04-09-2005 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 18:33
Adagio
Adagio is offline
Complete weg afzetten met verkeersborden om vervolgens achtervolgd te worden door een taxi die er niet meer langs kon. Fietsen + Boormachine in de river gooien. Fietsen molesteren . Fietsen vinden . Voor je huis de fietssleutel van iemand anders zijn fiets laten vallen en als je hem daarna gevonden hebt je zo blij bent dat je er een foto van maakt en dat je dan de volgende ochtend wakker word je denkt waarom heb ik hier in godsnaam een foto van gemaakt. En ik vergeet nog heeeeeeeeel veel dingen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 22:39
***ailá***
***ailá*** is offline
erg zeg.. al die dingen hier... ik 1 keertje maar. Toen zoenen met een gast, daarna verdergaan met hem. En dat voor alle mensen, met wie ik nog examen moest doen (examenfeest dus) en iedereen had t gezien. En ik word er nu, 3 maanden later nog aan herinnerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten