Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb ook dus nog serieus 15 minuten naar mn sleutels gezocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hangt trouwens niet af van de hoeveelheid die je gedronken hebt, maar van het feit of je hersenen in staat zijn veel te onthouden. (alhoewel dat raar is, want ik kan nooit iets onthouden, namen.. telefoonnummers.. alleen als ik ze dus echt ettelijke keren heb gehoord weet ik ze pas. En ik dus echt nog details weet van avonden dat ik de wc van de verkeerde kant zag. Dus.. ik ga nog maar eens met mijn biologie-leraar praten, die mij deze oplossing gaf). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik denk dat het bij mij het verkeerde tent in lopen was. En me maar afvragen wie duits liep te praten in me tentje ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja ik zie nu pas dat er pintjes staat en dan moet je dus iets meer hebben. ![]() Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 12:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar sowieso moet je niet verbaasd doen als je niet begrepen wordt omdat je een gigantisch streek-gebonden spraakgebrek hebt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
leukste (dronken) feestjes nigelgein | 12 | 20-08-2013 23:30 | |
Drugs & Alcohol |
Dronken en weten wat je doet... Verwijderd | 34 | 16-05-2004 16:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Opnieuw rijexamen na dronken rijden' Gatara | 39 | 28-01-2004 12:50 | |
Liefde & Relatie |
Dronken vriendje mausi | 21 | 07-04-2002 00:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoekje: Eerste keer dronken(volgende dag kater) Raymond S | 37 | 04-11-2001 11:40 |