![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn mensen die zich op een andere manier kunnen vermaken. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten eerste: als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg je maar niks. Ten tweede: ik zie het graag zo, dat leden die hier nieuw zijn of hier ook eens komen kijken niet meteen worden afgezeken. Zo, dat moest ik even kwijt.
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond niet uitgaan ook saai, en mensen die het niet deden eigenlijk ook wel. Maar ik ben nu al twee weken niet uitgeweest en ik leef nog enzo. Misschien ben ik nu ook wel saai geworden. ![]() Het scheelt wel reteveel geld. Maar ik geloof dat ik dit weekend toch écht wel weer uit moet gaan, pff. Helemaal nooit uitgaan is niets voor mij. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
waar val jij NIET op? Verwijderd | 114 | 26-05-2004 01:08 | |
De Kantine |
Tis zaterdag en jij zit op 't Forum? Repsaj | 47 | 12-05-2003 00:42 |