Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 26-06-2005 @ 21:11 :
Wauw, dat is helemaal super, goed joh!
Ja, en qua zelfbeeld gaat het ook al ietsje beter. En nu ik van die eetbuien af ben kan ik weer proberen om op een 'normale' manier die 5 kg weer kwijt te raken. En momenteel heb ik ook zo'n gevoel dat ik dan bij 58 kg ook echt tevreden zal zijn. Want eerst wilde ik bij 58 kg nóg minder wegen, het liefst 55-56.
Oud 26-06-2005, 20:17
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 26-06-2005 @ 21:13 :
Ja, en qua zelfbeeld gaat het ook al ietsje beter. En nu ik van die eetbuien af ben kan ik weer proberen om op een 'normale' manier die 5 kg weer kwijt te raken. En momenteel heb ik ook zo'n gevoel dat ik dan bij 58 kg ook echt tevreden zal zijn. Want eerst wilde ik bij 58 kg nóg minder wegen, het liefst 55-56.
Wat leuk joh, om zo'n positief verhaal te lezen. Ik wilde er niet steeds in detaills naar vragen omdat je er misschien wel helemaal gek van werd dat je het steeds 'moest' vertellen, maar ik vind het heel fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Knap dat je de stap naar therapie hebt gezet, en dat je er dus ook zo 'lekker' mee bezig bent.
Oud 27-06-2005, 09:26
Mara
Mara is offline
Ik heb op valtaf.nl weer een scholieren.com team gemaakt!

Naam is Scholieren.com Forum! (scholieren.com gaf hij aan als bezet).
Je kan via mijn pagina http://meelfriek.valtaf.nl --> clubs bij de club komen
Oud 27-06-2005, 14:05
Verwijderd
hmm ik ben dus 1.53m klein dus
ik weeg nu 48 kilo en dat klinkt misschien heel weinig...
maar ik ben echt veel aangekomen/dikker geworden
vroeger was ik heel erg dun en toen ik aan de pil ging kreeg ik eindelijk een beetje vorm en vet niks mis mee dus..
maar ik ben echt dikker geworden, m'n moeder zei het ook al als ik een spijkerbroek aantrek die normaal gewoon zat komen er nu echt rollen overheen, wat heel storend is, ik overdrijf niet het zijn niet kleine rollen ofzo...

ik baal hier wel van, want bv. mijn armen zijn gewoon echt dun, de meeste armbanden glijden zo van m'n polsen af....

is het wel verantwoord als ik 3 kilo o.i.d ga afvallen?
Oud 27-06-2005, 14:08
Mara
Mara is offline
@milkzhake: Nee. Je moet niet afvallen, je zit al onderaan. Ga dan liever sporten zodat je strakker wordt.

Of accepteer dat je ouder wordt en koop een wat grotere broek zodat je geen rol erover heen hebt Zie ik in 't algemeen ook veel, meisjes met té strakke broeken met een rol eroverheen, érg lelijk. Vooral omdat 't gewoon opgelost kan worden door een wat grotere broek aan te doen, dan hebben ze gewoon een mooi figuur.
Oud 27-06-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 27-06-2005 @ 14:08 :
@milkzhake: Nee. Je moet niet afvallen, je zit al onderaan. Ga dan liever sporten zodat je strakker wordt.

Of accepteer dat je ouder wordt en koop een wat grotere broek zodat je geen rol erover heen hebt Zie ik in 't algemeen ook veel, meisjes met té strakke broeken met een rol eroverheen, érg lelijk. Vooral omdat 't gewoon opgelost kan worden door een wat grotere broek aan te doen, dan hebben ze gewoon een mooi figuur.
hahaha okay

maar wat ik me nog wel afvroeg heh...ik heb echt altijd zin in eten, als ik gewoon avond eten heb gehad zit ik vol, maar een uurtje later kan ik zo weer een zakchips opentrekken

ik kan echt de hele dag dooreten, ik heb niet zo'n ik zit super vol moment of dat ik er geen behoefte aan heb...
ik drink veel water, maar dat stilt ook de honger niet, het spookt dan echt de hele tijd door m'n hoofd heen

kan dat aan iets liggen?ik gebruik geen medicijnen, alleen de pil..
Oud 27-06-2005, 14:16
Mara
Mara is offline
Ik heb dat ook, geen idee waar 't aan ligt maar 't is heel vervelend

Post anders 's wat je eet op een dag, met tijden erbij, ik kan er wel voor zorgen dat je een gezond eetschema krijgt waarbij de honger minimaal wordt.
Oud 27-06-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 27-06-2005 @ 14:16 :
Ik heb dat ook, geen idee waar 't aan ligt maar 't is heel vervelend

Post anders 's wat je eet op een dag, met tijden erbij, ik kan er wel voor zorgen dat je een gezond eetschema krijgt waarbij de honger minimaal wordt.
(nu dus vakantie)

*11.00: 2/3 boterhammen met vleesware (boterhamworst,grilworst o.i.d, kop thee en 2 glazen water

*12.30: 2 boterhammen met weer vleesware, flesje water

hierna probeer ik me echt in te houden, eet wat fruit enzo, maar zo rond 3 uur heb ik 't niet meer en dan ga ik koekjes eten,chips (ik hou erg van zout), stukje kaas, eigenlijk alles wat er is ga ik eten...gewoon uit gewoonte en ik heb er zin in. Als ik dan koekjes heb gegeten wil ik wat zouts dus ga ik weer chips eten en zo gaat 't maar door. Ik drink ondertussen wel weer 2 flesjes water

*17.30: avond eten, we eten heel verschillend vaak buitenlands eten, soms ook gewoon hollandse pot, ik schep meestal 2 keer op.

's avonds probeer ik me dan echt weer in te houden maar om 8 uur ga ik weer chips snaaien,nootjes etc. Ik drink 's avonds ook nog zo'n 2 a 3 mokken thee en voor het slapen gaan een groot glas water

pfff echt slecht, ik snap ook echt niet hoe het komt en hoe ik er van af kom
Oud 27-06-2005, 14:30
Mara
Mara is offline
Geen wonder, probeer 's middags ook brood te eten! Zo hou je 't nooit vol.

Je hoeft niet af te vallen, dus probeer 's 8-10 boterhammen + avondeten te eten. Verdeeld over de dag. Nee, daar kom je niet mee aan. Probeer 't eens
Oud 27-06-2005, 14:33
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 27-06-2005 @ 14:30 :
Geen wonder, probeer 's middags ook brood te eten! Zo hou je 't nooit vol.

Je hoeft niet af te vallen, dus probeer 's 8-10 boterhammen + avondeten te eten. Verdeeld over de dag. Nee, daar kom je niet mee aan. Probeer 't eens
thanks

ik ga meteen 2 boterhammen maken
Oud 27-06-2005, 15:37
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 27-06-2005 @ 15:33 :
thanks

ik ga meteen 2 boterhammen maken
je mag/moet ongeveer 2000 cal per dag eten om op gewicht te blijven. Je kunt die in principe vullen met heel veel boterhammen als je mager beleg neemt zoals bv kipfilet. Je kunt dan zeker 10 boterhammen op een dag eten... als je dan nog honger hebt ... (zou je er evt nog 4 extra kunnen eten, heb je nog 600 cal over voor avondeten)
Oud 27-06-2005, 16:21
Maija
Maija is offline
Ik zag op de valtaf.site dat heel veel mensen hebben bereknd aan hun leefwijze hoeveel cal. ze moten binnenkrijgen. maar waar kan je dat ongeveer berekenen.
Omdat natuurlijk iemand die elke dag naar school fiets etc. veel meer cal moet binnenkrijgen dan iemand die 1 staat verder moet lopen en dan al op school is bijvoorbeeld.
Oud 27-06-2005, 19:26
Verwijderd
ik heb het de laatste tijd nogal gehad met brood, ik eet het alleen soms nog met vlokken of kaas+tomaat. i.p.v. brood ik ik nu 'sochtends honeyhitters/smacks (gepofte tarwe met honing) en als tussendoortje heb ik nu weer eens rijstewafels gekocht. Is dit goede vervanging?
Oud 27-06-2005, 20:01
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Hej
moest pas met iemand van school praten omdat ze vonden dat ik te dun was geworden
maar ik ben 1,78 m en weeg iets van 50 kg...ik vind het zelf echt niet te weinig ofzo, wat vinden julliej?
En is dit te weinig: 3 boterhammen en avondeten...(vroeger was het 2 boterhammen en avondeten, maar moet meer eten van iedereen...)
Oud 27-06-2005, 20:01
Maija
Maija is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 27-06-2005 @ 20:26 :
ik heb het de laatste tijd nogal gehad met brood, ik eet het alleen soms nog met vlokken of kaas+tomaat. i.p.v. brood ik ik nu 'sochtends honeyhitters/smacks (gepofte tarwe met honing) en als tussendoortje heb ik nu weer eens rijstewafels gekocht. Is dit goede vervanging?
Is dat honig niet juist heel veel cal?
Oud 27-06-2005, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 27-06-2005 @ 21:01 :
Hej
moest pas met iemand van school praten omdat ze vonden dat ik te dun was geworden
maar ik ben 1,78 m en weeg iets van 50 kg...ik vind het zelf echt niet te weinig ofzo, wat vinden julliej?
En is dit te weinig: 3 boterhammen en avondeten...(vroeger was het 2 boterhammen en avondeten, maar moet meer eten van iedereen...)
Je bent veel te licht (BMI is 15,nogwat, vanaf 20 is gezond) en je eet veel te weinig. Probeer eens om op te bouwen naar zo'n 6-8 boterhammen per dag, 2 stuks fruit en avondeten dan zit je al een heel eind in de goede richting
Oud 27-06-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 27-06-2005 @ 21:01 :
Is dat honig niet juist heel veel cal?
Ik ben niet aan de lijn . Het gaat mij erom dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.
Oud 27-06-2005, 20:22
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 27-06-2005 @ 21:08 :
Ik ben niet aan de lijn . Het gaat mij erom dat ik genoeg voedingsstoffen binnenkrijg.
Ik denk dat roggebrood en volkoren crackers beter zijn dan rijstewafels, ivm vezels enzo.
Oud 27-06-2005, 21:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 27-06-2005 @ 21:22 :
Ik denk dat roggebrood en volkoren crackers beter zijn dan rijstewafels, ivm vezels enzo.
idd... eet dan gewoon 4-6 roggeboterhammen of 8-12 volkoren crackers... naast de smacks.
Oud 28-06-2005, 11:27
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Haay,

ik vraag me af en toe wel eens wat af.. nl: ik hoor hier heel erg vaak dat je wel zo'n 8-10 boterhammen op een dag zou moeten eten. Nou weet ik wel, dat dat goed voor je is, maar ik krijg het er echt niet in hoor! Ik bedoel: dat eet je bijvoorbeeld als lunch 4 boterhammen en dan ongeveer 2 uur erna nog eens 2. Dan kun je mij echt niet wijsmaken dat je dan nog honger hebt voor een vol bord avondeten! Ik vraag me af hoe jullie dat dan doen, hebben jullie zo'n snelle spijsvertering dan? Ik vind het gewoon jammer als ik ga avondeten en ik zit 'vol'. Dan smaakt me het eten minder goed en bovendien mag je toch ook wel 'trek' hebben om 6 uur 's avonds? Vraag me eens af hoe dat bij jullie zit en hoe jullie erover denken. XXXX

Inge

P.S. Zelf eet ik als lunch 2 boterhammen, dan avondeten en 's avonds nog eens 2, zo heb ik ze verdeeld over de dag.
Oud 28-06-2005, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 27-06-2005 @ 15:37 :
je mag/moet ongeveer 2000 cal per dag eten om op gewicht te blijven. Je kunt die in principe vullen met heel veel boterhammen als je mager beleg neemt zoals bv kipfilet. Je kunt dan zeker 10 boterhammen op een dag eten... als je dan nog honger hebt ... (zou je er evt nog 4 extra kunnen eten, heb je nog 600 cal over voor avondeten)
mja het nadeel bij mij is, dat ik niet zo'n brood eter ben.
Oud 28-06-2005, 12:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
Popgamer1989 schreef op 28-06-2005 @ 12:27 :
Haay,

ik vraag me af en toe wel eens wat af.. nl: ik hoor hier heel erg vaak dat je wel zo'n 8-10 boterhammen op een dag zou moeten eten. Nou weet ik wel, dat dat goed voor je is, maar ik krijg het er echt niet in hoor! Ik bedoel: dat eet je bijvoorbeeld als lunch 4 boterhammen en dan ongeveer 2 uur erna nog eens 2. Dan kun je mij echt niet wijsmaken dat je dan nog honger hebt voor een vol bord avondeten! Ik vraag me af hoe jullie dat dan doen, hebben jullie zo'n snelle spijsvertering dan? Ik vind het gewoon jammer als ik ga avondeten en ik zit 'vol'. Dan smaakt me het eten minder goed en bovendien mag je toch ook wel 'trek' hebben om 6 uur 's avonds? Vraag me eens af hoe dat bij jullie zit en hoe jullie erover denken. XXXX

Inge

P.S. Zelf eet ik als lunch 2 boterhammen, dan avondeten en 's avonds nog eens 2, zo heb ik ze verdeeld over de dag.
Eet je geen ontbijt?
En jawel, dat kan je mákkelijk eten, gewenning. En het zit voor een deel tussen je oren.
Oud 28-06-2005, 12:20
Mara
Mara is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 28-06-2005 @ 12:43 :
mja het nadeel bij mij is, dat ik niet zo'n brood eter ben.
Nou ja, je vroeg hoe je dat honger tegen kon gaan, zonder ongezonde zooi te grijpen

Maar wat ik dus bedoel is dat je wel wat meer 'gewoon' eten mag eten. Dat krijg je nu te weinig binnen, waardoor je naar die rotzooi grijpt. Neem dan iets wat jij wel lekker vindt en relatief gezond is
Oud 28-06-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 28-06-2005 @ 12:20 :
Nou ja, je vroeg hoe je dat honger tegen kon gaan, zonder ongezonde zooi te grijpen

Maar wat ik dus bedoel is dat je wel wat meer 'gewoon' eten mag eten. Dat krijg je nu te weinig binnen, waardoor je naar die rotzooi grijpt. Neem dan iets wat jij wel lekker vindt en relatief gezond is
ik heb net een zak heel donker bruin brood gekocht met veel pitten erin, iedereen in huis vind dat echt walgelijk, maar ik vind dat juist lekker
Oud 28-06-2005, 13:16
ikkuh15
ikkuh15 is offline
wo0w 8-10 boterhammen is wel erg veel!!
Dan ben ik binnen de kortste keren megadik...
Oud 28-06-2005, 13:46
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Ik lijn absoluut niet en natuurlijk eet ik ontbijt! Alleen bestaat dat uit muesli en niet uit boterhammen, daarom telde ik dat er even niet bij. Maar mijn vraag was eigenlijk: hebben jullie dan stevige trek bij het avondeten? Ik kan me dat gewoon niet voorstellen! Ik verlang wel altijd na het avondeten nog naar boterhammen, dus dat is wel gewenning! Maar bij de lunch en zo rond 3 uur...
Oud 28-06-2005, 14:01
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 28-06-2005 @ 14:16 :
Dat is echt zo'n onzin! Ik eet minimaal 8 en meestal 12 boterhammen op een dag; ik beweeg niet heel veel: gewoon een half uurtje per dag en daarnaast ben ik ook nog mega-klein (1.50m) en ik val hiermee zelfs af... Van boterhammen en normaal eten is nog nooit iemand dik geworden!
Oud 28-06-2005, 15:07
ikkuh15
ikkuh15 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 28-06-2005 @ 15:01 :
Dat is echt zo'n onzin! Ik eet minimaal 8 en meestal 12 boterhammen op een dag; ik beweeg niet heel veel: gewoon een half uurtje per dag en daarnaast ben ik ook nog mega-klein (1.50m) en ik val hiermee zelfs af... Van boterhammen en normaal eten is nog nooit iemand dik geworden!
n0u ik eet 3 boterhammen en ben 1,78m..maar als ik er 8 zou eten weet ik zeker dat ik zo veel dikker zou zijn hoor!! Ligt ook gewoon aan hoe snel je eten verteert...vriendin van mij kan bijvoorbeeld heel de dag eten en is nog dun, maar een andere vriendin kan bijna niks eten en nog word ze dik...
ligt gewoon ook aan je bouw denk ik..
Ben nu 50 kg dus..wil ik wel zo houden
Oud 28-06-2005, 15:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 28-06-2005 @ 14:16 :
Niet weer zo een
Oud 28-06-2005, 16:18
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 28-06-2005 @ 16:07 :
n0u ik eet 3 boterhammen en ben 1,78m..maar als ik er 8 zou eten weet ik zeker dat ik zo veel dikker zou zijn hoor!! Ligt ook gewoon aan hoe snel je eten verteert...vriendin van mij kan bijvoorbeeld heel de dag eten en is nog dun, maar een andere vriendin kan bijna niks eten en nog word ze dik...
50 kg bij 1.78m??? En dan ook nog een jongen, ik weet het niet zeker maar ik durf er om te wedden dat je ondergewicht hebt of er dicht tegenaan zit. En het is onzin wat je zegt, ik ben namelijk echt dik geweest (ik woog 83 kg) en je wordt gewoon niet dik van boterhammen, ik ben er zelfs mee afgevallen! Je wordt dik van (ongezonde) tussendoortjes en snacks. Maar volgens mij wil je dit helemaal niet horen en gewoon doorgaan met veel te weinig eten
Oud 28-06-2005, 16:21
blurred
blurred is offline
Citaat:
ikkuh15 schreef op 28-06-2005 @ 16:07 :

Bij 1.78 m en 50 kg heb je een BMI van 15,8. Ondergewicht dus.
En Lady Lazarus heeft helemaal gelijk: Van boterhammen en normaal eten is nog nooit iemand dik geworden!
Oud 28-06-2005, 16:27
Bloem
Bloem is offline
Heeft geen zin om er op in te gaan, op E&D post hij/zij precies hetzelfde, zonde van jullie energie
Oud 28-06-2005, 16:35
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-06-2005 @ 17:27 :
Heeft geen zin om er op in te gaan, op E&D post hij/zij precies hetzelfde, zonde van jullie energie
Oké, maar toch is het zonde dat sommige mensen er zo'n vreemde ideeën op na houden Ik dacht eerst ook zo, en maar klagen dat ik dik was en geen gram afviel: ik at toentertijd twee boterhammen (maar verschrikkelijk veel tussendoortjes en avondeten )...
Oud 28-06-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
ikkuh15 schreef op 28-06-2005 @ 15:07 :
shittt ik ben 1.53 m en weeg 48 kilo
Oud 28-06-2005, 16:38
blurred
blurred is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-06-2005 @ 17:27 :
Hm, daar kijk ik nooit...

Even ander onderwerp dan: Overmorgen ga ik naar China!! 5 weken lang. Eerst 10 dagen rondreizen met een vriendin, en dan een maand studeren in Beijing. Dat heeft 2 dingen als gevolg: De eerste is dat ik hoogstwaarschijnlijk een stuk lichter terugkom dan dat ik heenging. Chinees voedsel is namelijk vrij caloriearm; gestoomde broodjes, rijst, noedels en groenten. Ook zal ik wel vrij onregelmatig eten, en ik kan het natuurlijk niet bijhouden. Dat is het andere gevolg: Ik zal hier de komende tijd dus niet posten
Oud 28-06-2005, 16:39
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 28-06-2005 @ 17:38 :
shittt ik ben 1.53 m en weeg 48 kilo
Ik durf te wedden dat jij heel erg slank bent, dat is namelijk mijn droomgewicht
Oud 28-06-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 28-06-2005 @ 16:39 :
Ik durf te wedden dat jij heel erg slank bent, dat is namelijk mijn droomgewicht
valt wel mee hoor

ik ben erg klein heh dus dit is wel een normaal gewicht
Oud 28-06-2005, 18:42
Verwijderd
Ik heb altijd geleerd dat je 5 tot 8 boterhammen per dag moet eten .
Oud 28-06-2005, 18:43
Mara
Mara is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 28-06-2005 @ 19:42 :
Ik heb altijd geleerd dat je 5 tot 8 boterhammen per dag moet eten .
Ja, als basis. Ze gaan er dan vanuit dat je ook nog tussendoortjes neemt, niet altijd mager vlees e.d. zodat je uiteindelijk ook aan je dagelijkse kcal komt. Wil je echter niet snoepen, en eet je mager spul, dan moet je meer eten.
Oud 28-06-2005, 18:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met dit warme weer en mijn examens enzo heb ik gewoon echt geen trek in eten. Ik eet nauwelijks (vier boterhammetjes omdat ik toch wat moet eten en een klein bordje avondeten). Het kan zo echt niet bijven duren. Iemand tips voor dingen die je wel makkelijk binnenkrijgt zodat ik toch nog wat eet.
Oud 28-06-2005, 20:14
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 28-06-2005 @ 19:58 :
Met dit warme weer en mijn examens enzo heb ik gewoon echt geen trek in eten. Ik eet nauwelijks (vier boterhammetjes omdat ik toch wat moet eten en een klein bordje avondeten). Het kan zo echt niet bijven duren. Iemand tips voor dingen die je wel makkelijk binnenkrijgt zodat ik toch nog wat eet.
Ik heb een beetje hetzelfde, gewoon brood griezel ik van op het moment. Roggebrood krijg ik wel goed weg, evenals volkoren ontbijtkoek, en nog steeds favoriet, kwark. Dat laatste kun je natuurlijk ook vervangen voor vla en yoghurt enzo.

[Edit] Van het avondeten eet ik alleen de groente en vleesvervaning, want aan aardappels moet ik nu ook even niet denken. Maar ik zorg wel dat ik genoeg roggebrood en ontbijtkoek eet om dat op te vangen.
Oud 28-06-2005, 20:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-06-2005 @ 21:14 :
Ik heb een beetje hetzelfde, gewoon brood griezel ik van op het moment. Roggebrood krijg ik wel goed weg, evenals volkoren ontbijtkoek, en nog steeds favoriet, kwark. Dat laatste kun je natuurlijk ook vervangen voor vla en yoghurt enzo.

[Edit] Van het avondeten eet ik alleen de groente en vleesvervaning, want aan aardappels moet ik nu ook even niet denken. Maar ik zorg wel dat ik genoeg roggebrood en ontbijtkoek eet om dat op te vangen.
Jij moet echt oppassen hoor. Ik heb gekeken bij je valtaf en je eet echt te weinig en dat je ook nog afgevallen bent tot 54 kilo is echt niet gezond en goed. Je zegt wel dat je het opbouwt tot 1900, maar dat zie ik van afgelopen weken niet. En als je dat wel hebt, dan moet je echt meer eten, want 54 is echt gewoon te weinig en ik heb het gevoel dat je het helemaal niet erg vindt...
Oud 28-06-2005, 20:42
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-06-2005 @ 21:22 :
Jij moet echt oppassen hoor. Ik heb gekeken bij je valtaf en je eet echt te weinig en dat je ook nog afgevallen bent tot 54 kilo is echt niet gezond en goed. Je zegt wel dat je het opbouwt tot 1900, maar dat zie ik van afgelopen weken niet. En als je dat wel hebt, dan moet je echt meer eten, want 54 is echt gewoon te weinig en ik heb het gevoel dat je het helemaal niet erg vindt...
Ik was inderdaad aan het opbouwen tot 1900, totdat het dit weer werd. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik hoor van iedereen dat ze geen trek hebben, ik vind het al heel wat dat ik wel elke keer zo rond de 1700 uitkom. Die 54 kilo komt omdat ik ziek was, inmiddels gedraagt mijn buik zich weer en vanmorgen was er weer ruim een kilo bij, dus dat komt vanzelf wel weer goed denk ik. Ik vind het inderdaad niet erg hoe mijn lijf er nu uitziet (praktisch hetzelfde als met 57 nl.), maar die 54 op de weegschaal staat me niet echt aan. Ik voel er alleen weinig voor om tegen mijn zin in nog meer weg te proppen, want het allerbelangrijkste vind ik nog altijd dat eten leuk en lekker blijft, en dat het geen opgave wordt. 1700 Kcal is niet veel, en zeker niet om wat aan te komen, maar het is ook niet superweinig. Als ik er helemaal niet op zou letten zou ik de dag doorkomen op een broodje en 2 stuks fruit ofzo
Oud 28-06-2005, 20:48
Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 28-06-2005 @ 18:23 :
valt wel mee hoor

ik ben erg klein heh dus dit is wel een normaal gewicht
Ik ben nog kleiner

@Daantje_0705: Mijn vader heeft door dit weer ook niet veel trek, hij probeert nu fruit mee te nemen naar zijn werk. Gewoon hetgeen hij lekker vind (nu vooral aardbeien, kersen, kiwi's en meloen). Het helpt natuurlijk wel dat ik het 's morgens al allemaal schoonmaak en in stukjes snijdt maar misschien kan je dit voor jezelf ook klaarmaken! Oh, en ik ben zelf dol op cherry-tomaatjes; ik eet zo een heel bakje leeg als ze naast me staan!
Oud 29-06-2005, 08:51
Bloem
Bloem is offline
55.4 Vanmorgen Gothic, beetje gerust?
Oud 29-06-2005, 08:53
woezel
woezel is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-06-2005 @ 09:51 :

tlijkt wel alsof jullie aan daarmee bezig zijn
Oud 29-06-2005, 09:11
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 29-06-2005 @ 09:51 :
nee, het is gewoon te weinig bij je lengte en je hebt steeds beweerd niet meer af te willen vallen, dus ik hoop dat je ondanks het warme weer genoeg gaat eten, tis een slap excuus vind ik namelijk, je moet ook niet met gevoel eten maar met verstand. Hoe denk je dat ze dat in griekenland doen? Ze eten gewoon wat later...
Oud 29-06-2005, 10:35
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 29-06-2005 @ 09:53 :
tlijkt wel alsof jullie aan daarmee bezig zijn
Oud 29-06-2005, 11:13
woezel
woezel is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 29-06-2005 @ 11:35 :
shit ja kromme zin
tlijkt wel alsof jullie alleen daarmee bezig zijn
Oud 29-06-2005, 20:23
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-06-2005 @ 10:11 :
nee, het is gewoon te weinig bij je lengte en je hebt steeds beweerd niet meer af te willen vallen, dus ik hoop dat je ondanks het warme weer genoeg gaat eten, tis een slap excuus vind ik namelijk, je moet ook niet met gevoel eten maar met verstand. Hoe denk je dat ze dat in griekenland doen? Ze eten gewoon wat later...
Mag je vinden, ik vind van niet. Ik ben afgevallen omdat ik ziek was, niet omdat ik ineens heel weinig at ofzo. Maar ik denk niet dat het een goed idee is om daar in dit topic een discussie over te beginnen, dus, jij jouw mening, ik de mijne?
Topic gesloten

Regels voor berichten