![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb op valtaf.nl weer een scholieren.com team gemaakt!
Naam is Scholieren.com Forum! (scholieren.com gaf hij aan als bezet). Je kan via mijn pagina http://meelfriek.valtaf.nl --> clubs bij de club komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar wat ik me nog wel afvroeg heh...ik heb echt altijd zin in eten, als ik gewoon avond eten heb gehad zit ik vol, maar een uurtje later kan ik zo weer een zakchips opentrekken ik kan echt de hele dag dooreten, ik heb niet zo'n ik zit super vol moment of dat ik er geen behoefte aan heb... ik drink veel water, maar dat stilt ook de honger niet, het spookt dan echt de hele tijd door m'n hoofd heen ![]() kan dat aan iets liggen?ik gebruik geen medicijnen, alleen de pil.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*11.00: 2/3 boterhammen met vleesware (boterhamworst,grilworst o.i.d, kop thee en 2 glazen water *12.30: 2 boterhammen met weer vleesware, flesje water hierna probeer ik me echt in te houden, eet wat fruit enzo, maar zo rond 3 uur heb ik 't niet meer en dan ga ik koekjes eten,chips (ik hou erg van zout), stukje kaas, eigenlijk alles wat er is ga ik eten...gewoon uit gewoonte en ik heb er zin in. Als ik dan koekjes heb gegeten wil ik wat zouts dus ga ik weer chips eten en zo gaat 't maar door. Ik drink ondertussen wel weer 2 flesjes water *17.30: avond eten, we eten heel verschillend vaak buitenlands eten, soms ook gewoon hollandse pot, ik schep meestal 2 keer op. 's avonds probeer ik me dan echt weer in te houden maar om 8 uur ga ik weer chips snaaien,nootjes etc. Ik drink 's avonds ook nog zo'n 2 a 3 mokken thee en voor het slapen gaan een groot glas water pfff echt slecht, ik snap ook echt niet hoe het komt en hoe ik er van af kom |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ga meteen 2 boterhammen maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jawel, dat kan je mákkelijk eten, gewenning. En het zit voor een deel tussen je oren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wat ik dus bedoel is dat je wel wat meer 'gewoon' eten mag eten. Dat krijg je nu te weinig binnen, waardoor je naar die rotzooi grijpt. Neem dan iets wat jij wel lekker vindt en relatief gezond is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ligt gewoon ook aan je bouw denk ik.. Ben nu 50 kg dus..wil ik wel zo houden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En Lady Lazarus heeft helemaal gelijk: Van boterhammen en normaal eten is nog nooit iemand dik geworden!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even ander onderwerp dan: Overmorgen ga ik naar China!! 5 weken lang. Eerst 10 dagen rondreizen met een vriendin, en dan een maand studeren in Beijing. Dat heeft 2 dingen als gevolg: De eerste is dat ik hoogstwaarschijnlijk een stuk lichter terugkom dan dat ik heenging. Chinees voedsel is namelijk vrij caloriearm; gestoomde broodjes, rijst, noedels en groenten. Ook zal ik wel vrij onregelmatig eten, en ik kan het natuurlijk niet bijhouden. Dat is het andere gevolg: Ik zal hier de komende tijd dus niet posten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben erg klein heh dus dit is wel een normaal gewicht |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
[Edit] Van het avondeten eet ik alleen de groente en vleesvervaning, want aan aardappels moet ik nu ook even niet denken. Maar ik zorg wel dat ik genoeg roggebrood en ontbijtkoek eet om dat op te vangen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Daantje_0705: Mijn vader heeft door dit weer ook niet veel trek, hij probeert nu fruit mee te nemen naar zijn werk. Gewoon hetgeen hij lekker vind (nu vooral aardbeien, kersen, kiwi's en meloen). Het helpt natuurlijk wel dat ik het 's morgens al allemaal schoonmaak en in stukjes snijdt ![]()
||
Citaat:
tlijkt wel alsof jullie aan daarmee bezig zijn ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
tlijkt wel alsof jullie alleen daarmee bezig zijn ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #4 Verwijderd | 251 | 20-07-2005 01:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |