Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 13:19
Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
merijn schreef op 27-06-2005 @ 13:11 :

Kijk... ikzelf ben er na het lezen van dit krantenbericht van overtuigd dat het bidden geholpen heeft. Hoe is het anders te verklaren dat een evenement dat zoveel publiciteit heeft gehad en waar zoveel animo voor is, zo weinig bezoekers trekt?

Prijs de HEER!!!!!

mijn excuses...

maar rot een eind op
Oud 27-06-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Woudschim schreef op 27-06-2005 @ 14:19 :
mijn excuses...

maar rot een eind op
Waarom vind jij dat hij moet oprotten? Vrijheid van meningsuiting hoera!
Oud 27-06-2005, 14:27
Bellyn
Bellyn is offline
Citaat:

Kijk... ikzelf ben er na het lezen van dit krantenbericht van overtuigd dat het bidden geholpen heeft. Hoe is het anders te verklaren dat een evenement dat zoveel publiciteit heeft gehad en waar zoveel animo voor is, zo weinig bezoekers trekt?
het was veel te duur, voornamelijk omdat het ontzettend slecht berijkbaar was.

Je moest voor alles apart betalen en daarbij kwam er ook nog een overnachting en een retourtje Goes bij.
Het was een nieuw en redelijk onbekend festival waarbij er weinig promotie is gedaan en hetgeen wat er aan promotie was is veel te laat op gang gekomen.

Festivals van dit omvang moeten óf centraler zijn of meer naamsbekendheid hebben.
Daarbij moest je echt voor alles apart betalen en dat trekt nederlanders al helemaal niet aan.

Verder heeft de slechte timing (tegelijkertijd met een ander groot festival en vaderdag) en de slechte publiciteit er wel wat mee te maken. Maar de eerdere argumenten heb ik van veel mensen die niet gingen gehoord.

Het enige wat wel te doen was was een apart kaartje voor Omnia en Faun, maar dan nog was het voor veel mensen neit te doen.

Er is gewoon aan een aantal basis dingen die een evenement echt nodig heeft niet goed voldaan en dat is erg zonde.
Oud 27-06-2005, 14:33
one.
one. is offline
Citaat:
(...)

Prijs de HEER!!!!!
Yes, die man is nu failliet!!
Oud 27-06-2005, 14:39
Bellyn
Bellyn is offline
ow en dat indeed.

Maar dit had men ook als een uitdaging kunnen zien.

Niemand hoefde dat festival te bezoeken. En in plaats van er kwaad om te worden had het ook een mooie test geweest voor een aantal gelovingen.
Wie blijft er op het pad terwijl zoiets toch plaatsvinden. Dus het weerstaan ervan.

Dat zou ook een optie geweest kunnen zijn, maar ja dan zie je natuurlijk wat religie voor anderen kan inhouden en hoe dat ook gedeeld kan worden met elkaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling, want stel je voor dat we elkaar gaan tolereren.
Oud 27-06-2005, 14:51
Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 27-06-2005 @ 14:51 :
Waarom vind jij dat hij moet oprotten? Vrijheid van meningsuiting hoera!

precies
Oud 27-06-2005, 14:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik woon in een dorpje vlak bij Goes, waar het festival was, en bij mij in de kerk is er veel gebeden tegen het festival. Ook zijn er in de week voor het festival verschillende gebedsdiensten gehouden. De maandag na het festival vond ik dit krantenstukje:

Omdat er klotemuziek was? Het bidden tegen Waldrock heeft bijvoorbeeld maar weinig geholpen als ik daar zo eens rondkeek.

Verder is het natuurlijk idioot dat je serieus anderman zijn muzieksmaak wilt ontzeggen, al helemaal als je je laat voorliegen door een priester die beweerd dat zoiets ´van de duivel´komt, maar ja, zoals zoidberg al achreef, valt onder recht op eigen domheid.

En een fiasco. Tja, van alle plaatsen op deze aardbol organiseren ze het in fokking zeeland, wat wil je dan ook?
Oud 27-06-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 27-06-2005 @ 15:55 :
Omdat er klotemuziek was? Het bidden tegen Waldrock heeft bijvoorbeeld maar weinig geholpen als ik daar zo eens rondkeek.
Misschien grijpt God pas in als er werkelijk word gedaan wat men zegt. En vind God het niet nodig om op zo'n concert in te grijpen.

Ikzelf zie het kwaad er niet van in. Zolang ze maar niet met mesjes in zichzelf snijden. Zoals ik weleens heb gehoort van wat metal vrienden, dat ze zoiets hadden gezien met een concert. Das gewoon sick. (Lees: Metalmuziek liefhebbers)
Oud 27-06-2005, 15:08
Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 27-06-2005 @ 16:02 :
Misschien grijpt God pas in als er werkelijk word gedaan wat men zegt. En vind God het niet nodig om op zo'n concert in te grijpen.

Ikzelf zie het kwaad er niet van in. Zolang ze maar niet met mesjes in zichzelf snijden. Zoals ik weleens heb gehoort van wat metal vrienden, dat ze zoiets hadden gezien met een concert. Das gewoon sick. (Lees: Metalmuziek liefhebbers)

vraag me af of dat Slipknotpubers waren of echte liefhebbers van de metal muziek
Oud 27-06-2005, 15:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 27-06-2005 @ 16:02 :
Das gewoon sick.
je zegt het al, dat heeft niks met metal te maken, da´s gewoon krankjorum. Bijna nog erger krankjorum dan ouderwetse zeeuwse meisjes die een muziekstijl haten puur omdat hen verteld wordt dit te doen.
Oud 27-06-2005, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Woudschim schreef op 27-06-2005 @ 16:08 :
vraag me af of dat Slipknotpubers waren of echte liefhebbers van de metal muziek
Wat, die vrienden van mij? Nee, die vinden Slip(k)not überkut. En terrecht.
Oud 27-06-2005, 15:34
Woudschim
Woudschim is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 27-06-2005 @ 16:18 :
Wat, die vrienden van mij? Nee, die vinden Slip(k)not überkut. En terrecht.
ah mooi

maar dan vraag ik me toch af waar ze het dan gezien hebben.
bizar namelijk.

anyway..ik vind het redelijk intolerant van de mensen Christenen om zo te reageren.
en nog blij zijn ook als ze denken dat het bidden heeft "gewerkt"

kan er zelfs met mijn iq niet bij
Oud 27-06-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:

Prijs de HEER!!!!!
Of zou het misschien hier iets mee te maken gehad kunnen hebben?

Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-06-2005 @ 14:57 :
Wat een kutbands komen daar zeg.
Verder is de locatie natuurlijk slecht, ik kom zelf uit Wemeldinge en het is daar een nogal gereformeerde en dus achtergestelde bende.
Oud 28-06-2005, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 27-06-2005 @ 20:50 :
en het is daar een nogal gereformeerde en dus achtergestelde bende.
Gereformeerd equels achtergesteld?
Oud 28-06-2005, 09:09
Wickey
Wickey is offline
Citaat:
Prijs de HEER!!!!!

Om Herman Finkers maar te citeren:

Prijs de Heer 7,50
Prijs de Heer 9,80
12,50, 13,20
Ja wij prijzen Hem steeds meer!

Oud 28-06-2005, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Wickey schreef op 28-06-2005 @ 10:09 :
Om Herman Finkers maar te citeren:

Prijs de Heer 7,50
Prijs de Heer 9,80
12,50, 13,20
Ja wij prijzen Hem steeds meer!

Hahahaha!

Herman Finkers is soms té grappig.
Oud 28-06-2005, 09:40
Kreator
Kreator is offline
Citaat:

Prijs de HEER!!!!!
ik wil niet veel zeggen, maar los van dat bericht hier heb ik dr nog nooit wat over gehoord, en de bands die er speelden waren niet echt bijzonder bekend.
Oud 28-06-2005, 10:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 28-06-2005 @ 09:33 :
Gereformeerd equels achtergesteld?
Ach, laten we niet generaliseren, het geld immers in slechts 97,4% van de gevallen.

Wanneer is er trouwens ergens een volgende concert a la Waldrock en Ragnarok? kijken of daar ook weer een rel over ontstaat.
Oud 28-06-2005, 10:23
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2005 @ 11:20 :
Ach, laten we niet generaliseren, het geld immers in slechts 97,4% van de gevallen.

Wanneer is er trouwens ergens een volgende concert a la Waldrock en Ragnarok? kijken of daar ook weer een rel over ontstaat.
92% van alle statistieken zijn verzonnen.
Oud 28-06-2005, 10:29
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 28-06-2005 @ 11:23 :
92% van alle statistieken zijn verzonnen.
Laten we nokken met touwtje trekken en weer verder gaan over hoe not done het is een muziekfestival als 'duivels', 'slecht', etc te betitelen zonder een verrekt goede reden.
Oud 28-06-2005, 10:33
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-06-2005 @ 11:29 :
Laten we nokken met touwtje trekken en weer verder gaan over hoe not done het is een muziekfestival als 'duivels', 'slecht', etc te betitelen zonder een verrekt goede reden.
Heb je mij niet horen zeggen.

Maar laten we verder gaan met zeggen dat alle christenen lompe, achtergestelde boeren zijn, die iedereen proberen te bekeren op aggresieve wijze. En iedereen die niet hun standpunt delen, gaat naar de hel.
Oud 28-06-2005, 13:31
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 28-06-2005 @ 11:33 :
Maar laten we verder gaan met zeggen dat alle christenen lompe, achtergestelde boeren zijn, die iedereen proberen te bekeren op aggresieve wijze. En iedereen die niet hun standpunt delen, gaat naar de hel.
Ja, goed idee!

Prijs de heer af, deze week 10% korting met uw jezuskaart.

(k zal de media eens afschuimen om te zien of er nog iets geworden is van die actie dat de media heeft gehaald)
Oud 28-06-2005, 16:42
one.
one. is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 28-06-2005 @ 11:33 :
En iedereen die niet hun standpunt delen, gaat naar de hel.
Dat is toch ook zo?
Oud 28-06-2005, 16:56
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten