![]() |
||
Citaat:
mijn excuses... maar rot een eind op
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moest voor alles apart betalen en daarbij kwam er ook nog een overnachting en een retourtje Goes bij. Het was een nieuw en redelijk onbekend festival waarbij er weinig promotie is gedaan en hetgeen wat er aan promotie was is veel te laat op gang gekomen. Festivals van dit omvang moeten óf centraler zijn of meer naamsbekendheid hebben. Daarbij moest je echt voor alles apart betalen en dat trekt nederlanders al helemaal niet aan. Verder heeft de slechte timing (tegelijkertijd met een ander groot festival en vaderdag) en de slechte publiciteit er wel wat mee te maken. Maar de eerdere argumenten heb ik van veel mensen die niet gingen gehoord. Het enige wat wel te doen was was een apart kaartje voor Omnia en Faun, maar dan nog was het voor veel mensen neit te doen. Er is gewoon aan een aantal basis dingen die een evenement echt nodig heeft niet goed voldaan en dat is erg zonde.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
precies
||
Citaat:
![]() Verder is het natuurlijk idioot dat je serieus anderman zijn muzieksmaak wilt ontzeggen, al helemaal als je je laat voorliegen door een priester die beweerd dat zoiets ´van de duivel´komt, maar ja, zoals zoidberg al achreef, valt onder recht op eigen domheid. En een fiasco. Tja, van alle plaatsen op deze aardbol organiseren ze het in fokking zeeland, wat wil je dan ook? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ikzelf zie het kwaad er niet van in. Zolang ze maar niet met mesjes in zichzelf snijden. Zoals ik weleens heb gehoort van wat metal vrienden, dat ze zoiets hadden gezien met een concert. Das gewoon sick. (Lees: Metalmuziek liefhebbers) |
![]() |
||
Citaat:
vraag me af of dat Slipknotpubers waren of echte liefhebbers van de metal muziek
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dan vraag ik me toch af waar ze het dan gezien hebben. bizar namelijk. anyway..ik vind het redelijk intolerant van de mensen Christenen om zo te reageren. en nog blij zijn ook als ze denken dat het bidden heeft "gewerkt" kan er zelfs met mijn iq niet bij
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om Herman Finkers maar te citeren: Prijs de Heer 7,50 Prijs de Heer 9,80 12,50, 13,20 Ja wij prijzen Hem steeds meer! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Herman Finkers is soms té grappig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wanneer is er trouwens ergens een volgende concert a la Waldrock en Ragnarok? kijken of daar ook weer een rel over ontstaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar laten we verder gaan met zeggen dat alle christenen lompe, achtergestelde boeren zijn, die iedereen proberen te bekeren op aggresieve wijze. En iedereen die niet hun standpunt delen, gaat naar de hel. |
![]() |
||
Citaat:
Prijs de heer af, deze week 10% korting met uw jezuskaart. ![]() (k zal de media eens afschuimen om te zien of er nog iets geworden is van die actie dat de media heeft gehaald)
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Lifestyle |
Wanneer gaat iets te ver? Vromerukker | 5 | 17-08-2004 15:14 | |