Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2005, 12:34
Verwijderd
Gisteren gehoord dat ik geslaagd ben en naar een feest geweest tot de zon opkwam
Advertentie
Oud 24-06-2005, 12:43
Verwijderd
keihard lopen stuiteren op de beats van dj Marky <3
Oud 24-06-2005, 13:21
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik was op school en er is geen 1 opdracht goedgekeurd dus toen was ik chagrijnig want het is echt een probleem met een grote P als ik dit jaar niet haal. maar nu heb ik besloten dat ik geen energie ga verspillen met denken dat ik het niet haal want daar is het veels te warm voor
__________________
sup birdie.
Oud 24-06-2005, 13:23
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
ik heb een beetje om me heen gekeken en nu ga ik maar eens een poging tot winkelen wagen
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-06-2005, 13:27
Verwijderd
Ik ben rustig aan het opstaan, lekker chill met London Calling op de achtergrond
Oud 24-06-2005, 13:29
sorry
sorry is offline
ik ben gister naar een examenfeestje gegaan en toen ik vanochtend om 7 uur thuiskwam was mijn vader al de krant aan het lezen. en nu ben ik best moe.
Oud 24-06-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 24-06-2005 @ 14:23 :
ik heb een beetje om me heen gekeken en nu ga ik maar eens een poging tot winkelen wagen
EJ, met dit weer, wat doe je jezelf aan.


Ik heb vandaag echt he-le-maal niets gedaan. Heerlijk.
Vanaaf even naar de stad om een kadootje voor mn broertje te kopen, hopelijk regent het dan al. (L)
Oud 24-06-2005, 14:52
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb net heerlijk 2 uur in de file gestaan ben thuis afgezet en ik kwam net achter dat mijn fiets nog op het station staat als het nog niet gestolen is en ik heb mijn fiets nodig vandaag dus dat wordt lopen naar het station en daarna films wegbregen en boodschappen doen maar ik ben een beetje uitgedroogd dus dat is wel minder
__________________
Pardon my French
Oud 24-06-2005, 16:37
Verwijderd
Ik liep wat door de stad en toen viel spontaan alle stroom uit waardoor alle winkels siesta gingen houden.

En er kwam een of andere man naar me toe en die zei 'och meneer, de hittegolf!!111! hahahaha'
Oud 24-06-2005, 16:45
Hagel
Hagel is offline
ik had vanochtend tentamen en dat ging goed, daarna ging ik socializen met een jongen die ik eigenlijk niet ken en we gingen infuus klaarmaken oefenen maar ik vond het niet zo gezellig dus toen ging ik weg. Beneden kwam ik wat klasgenoten tegen en wat geoefend voor het tentamen van maandag. Richting huis getreind en in de trein besloten om een piercing te laten zetten, in arnhem de stad ingegaan en ik kwam leuke kleding tegen dus toen had ik geen geld meer voor de piercing, maar dat maakt niet uit want ik heb eindelijk een broek. Net hier nog door de stad gewaggeld en mijn zus tegengekomen, wat geluld, boodschappen gedaan en nu ga ik zometeen pizza eten en dr phil kijken.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 24-06-2005, 17:40
Verwijderd
ik ben vroeg uit bed gekomen om te werken en nu ben ik net klaar en ga ik naar vlissingen met vrienden, naar de zeeuwse belofte-bandjes kijken en racoon daarna
Oud 24-06-2005, 17:44
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb geshopt en ik kon geen waaier vinden en ik heb mijn haar gedaan en het zit weer lekker kut zoals altijd (vooral) bij onderstroom en ik ben mijn eyeliner kwijt maar gelukkig ben ik een natural beauty hahahaah hahahah haha hahha hahahahahahahahahah. hm.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 24-06-2005, 17:45
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Broeder schreef op 24-06-2005 @ 14:23 :
ik heb een beetje om me heen gekeken en nu ga ik maar eens een poging tot winkelen wagen
kom je vanavond wel, ik wil je voorstellen aan mijn favoriete goremodel
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 24-06-2005, 22:34
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
__________________
i create glitches with my voice
Oud 24-06-2005, 22:40
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb vandaag gezwommen en ben verbrand en toen ging ik fruitsalade maken want ik kan geen warm eten weg krijgen. uberhaubt krijg ik weinig weg met dit weer.
nu doe ik niks en straks bel ik bas en zeg ik dat ie bij me moet komen logeren.
ik heb een enerverend leven sinds ik geslaagd ben
ohja, ik heb de bouwvakkers vervloekt die me elke ochtend wakker maken met herrie naast mn oor.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-06-2005, 22:46
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-06-2005 @ 23:34 :
[afbeelding]
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 24-06-2005, 23:03
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 24-06-2005 @ 15:31 :
EJ, met dit weer, wat doe je jezelf aan.


Ik heb vandaag echt he-le-maal niets gedaan. Heerlijk.
Vanaaf even naar de stad om een kadootje voor mn broertje te kopen, hopelijk regent het dan al. (L)
Ik ben halverwege naar het station ook maar weer teruggegaan want ik bedacht me dat ik geen zin had
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-06-2005, 23:05
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
terror koe schreef op 24-06-2005 @ 18:45 :
kom je vanavond wel, ik wil je voorstellen aan mijn favoriete goremodel
ik ben nu al een beetje laat he maar ik vertrouw erop dat je wel wat gezellige gore fotoshoot houdt en de resultaten op je livejournal plaatst
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 24-06-2005, 23:20
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
ik heb van 12 tot 21 uur gewerkt in een cafe
lekker met de hitte van de afgelopen dag
maar nu ben ik compleet gaar, dus welterusten
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 24-06-2005, 23:29
George
Avatar van George
George is offline
Ik ben weer vergeten het naturistenstrand te ontwijken.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 24-06-2005, 23:34
Verwijderd
Ik heb tot vijf voor vier zitten msnen met een hele leuke jongen. Ondertussen wel nog gedoucht en wat gegeten enzo. Om vier uur gaan werken waar ik tot half acht ( ) niks te doen had. Daarna wat salade gemaakt, borden klaargezet, de slappe lach gekregen met de kokkin, gekletst met het kindje van de kokkin, keuken schoon gemaakt en om half tien naar huis. Thuis in de tuin gezeten met ouders en vrienden van hun. Nu zit ik achter de computer (joh) en ben niet moe en dat vind ik raar en ik wil eigenlijk slapen want ik sta morgen ergens op de rommelmarkt met mn zus en ik weet nog niet hoelaat ik daarvoor op moet staan. Oh en ik lees "geschokt" en het is zielig.
Oud 24-06-2005, 23:52
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Ik heb gewerkt in de sjieke vestiging van de tassenwinkel met de ouwe verkoop-besjes Zweten zweten zweten, shoppen en ik mocht eerder naar huis. Boodschappen doen, eten, douchen en nerden.
Nu walgelijke soft-pr0n op rtl5 en Brad Pitt&Tom Cruise op sbs6, want ik kan niet slapen omdat het zo warm is hier *zweet zweet zweet*
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Oud 24-06-2005, 23:54
Verwijderd
gelegen bij buitenbad kromme rijn, en vanavond gewerkt en dat was 1 groot feest.
Oud 25-06-2005, 00:01
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
ik heb gewerkt, met de trein naar boz gegaan, backdoorman op t station gezien en met zero en haligh en nog een paar anderen op een terrasje gezeten. ik ga zo slapen maar eerst moet ik t vriendje naar boven slepen want die slaapt al
Oud 25-06-2005, 00:20
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik ben vandaag mn bed uitgetrild door n boor en de hele dag dus brak geweest daardoor verder wat rondgehangen met dit weer want ik kon niet zo veel doen, niet zoveel energie. en nu drink ik bier en verveel ik me
__________________
bonnie and clyde
Oud 25-06-2005, 06:27
Verwijderd
goddamn ik ben op mn vrije zaterdag NU al wakker
het is dat ik zoveel van mn zus hou anders had ik gezegd weetjewat bekijk jij t ff lekker met je rommelmarkt
Oud 25-06-2005, 08:02
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
We gingen naar een ska/reggae feestje in aalsmeer. Ten eerste reed de bus niet vanaf waar we dachten, en omdat een vriend van me nog moest werken konden we pas de bus van 11 uur nemen. Gelukkig was het buskaartje maar 2.40 want we hadden nog niet gepind. Eenmaal daar was een vriend van ons die ons vlug op de gastenlijst ging zetten zodat we geen entree hoefden te betalen. Het bier was gratis want er stond ook een vriend van ons aan de bar Een beetje met bekenden gepraat en toen moesten we de laatste bus terug naar amsterdam. Vriend van ons gaf ons een tientje voor de bus. Gemist, natuurlijk, we zagen hem weg rijden. Dus we belden een taxi maar onze ene phone had geen btg meer en de ander geen batterypower. Toen liepen we maar een stuk, en was er een politie auto die een rondje reed en stopte want ze hadden een flesje water op het dak vergeten?? en dat viel van het dak en dat gingen ze zoeken. Gelukkig mochten we hun mobiel gebruiken om een taxi te bellen. De taxi kwam 40 minuten te laat dus toen was het al opeens keihard aan het regenen en de politie met de mobiel was weg en zeiden we tegen de taxi dat hij op kon rotten . Ondertussen al in the middle of nowhere een fietser aangehouden in de stromende regen en toen maar de ouders van een vriend van me gebeld die ons kwamen ophalen om half 4 uur snachts. Maar we hadden tenslotte wel meer geld dan met wat we kwamen Soms doe je alles om niet vast te zitten in een kutdorp
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Oud 25-06-2005, 08:45
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
omfg ^



gisteravond een klein feestje gehad en toen nog eventjes om 1 uur gaan zwemmen, 3 uur thuis en nu moet ik werken!

tjallah!
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Oud 25-06-2005, 08:53
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga zometeen naar een open dag en vanmiddag voetbal kijken omdat mn vriendje dr is en ik dan ook weer eens 'sportief' ben. en verder zet ik elk uur het nieuws aan omdat ik geobsedeerd ben door het verhaal over het verdwenen meisje in aruba omdat een van mijn oude vrienden een verdachte is en zijn vader die óók een verdachte is een goede vriend is van mn ouders .

oh ja, en ik moet leren voor aankomende tentamens maar dat doe ik toch niet.
__________________
a pill-popping jukebox

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 08:55.
Oud 25-06-2005, 09:02
Adam Warlock
Avatar van Adam Warlock
Adam Warlock is offline
vandaag trouwens de hele dag op mn opa letten want hij is ziekjes en mn moeder is een dagje weg, dus nu zit ik met mn opa punk te luisteren, en ga ik de hele dag huiswerk maken, en savonds naar nijmegen (zonder ov )
__________________
in refrigerator heaven i'll go out in STYLE!
Oud 25-06-2005, 10:35
Verwijderd
gisteravond uitgeweest en vanochtend weer lekker boven de wc gehangen
Oud 25-06-2005, 10:38
nu_even_niet
nu_even_niet is offline
hmz wezen stappen vannacht, was half 5 thuis en om half 8 stonden ze naast mn bed om te feliciteren met mn verjaardag..euhmz ja dankje maar zou graag nog ffies willen slapen
Oud 25-06-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
nu_even_niet schreef op 25-06-2005 @ 11:38 :
hmz wezen stappen vannacht, was half 5 thuis en om half 8 stonden ze naast mn bed om te feliciteren met mn verjaardag..euhmz ja dankje maar zou graag nog ffies willen slapen
toen zei je zeker 'nu even niet!'
Oud 25-06-2005, 10:42
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nu_even_niet schreef op 25-06-2005 @ 11:38 :
hmz wezen stappen vannacht, was half 5 thuis en om half 8 stonden ze naast mn bed om te feliciteren met mn verjaardag..euhmz ja dankje maar zou graag nog ffies willen slapen
Gefeli
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 25-06-2005, 11:13
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Hele dag gevaren, lekke chill bij het water met een windje, beetje wat bruiner geworden, en gezwommen bij t`ei, en van wat hoge (hele hoge) bruggen gesprongen. Daarna naar een meeting met wat vrienden geweest om een dakterras om wat af te koelen, biertje muziekje en filmpje.
Oud 25-06-2005, 11:14
Verwijderd
Gisteren in de middag heel de dag gechilled in de hout met een paar dudes en ronddlopen fucken met jongleerballetjes. des avonds naar Leiden voor het tweede optreden van mijn beste vriendin. die speelde meteen al met 69 Charger en nog wat rock n roll bands de barman wou wiet halen bij de shop dus ging ik achter de tap staan wat me erg veel gratis bier opleverde en ook nog eens een paar dikke joints. volgens mij rest van de avond amper geld uitgegeven en enorm heen geraakt want k heb geen flauw idee meer hoe ik thuis ben gekomen. het was iig wel erg leuk
Oud 25-06-2005, 11:44
Verwijderd
en nu ga ik me haasten en weer terug naar Leiden toe want mijn beste maat is vandaag een cd aan het opnemen daar. en het zit 50 meter naast het cafe waar ik gisteren achter de bar stond
Oud 25-06-2005, 11:54
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
gister ging ik in het park leren en toen het weer was afgekoeld naar huis, maar daar was het nog steeds fukking heet. ´savonds ging ik weer in het park hangen maar nu een ander park en met Wijn. en vannacht ging het onweren en ik was blij en heb tot 12uur uitgeslapen
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-06-2005, 12:05
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Gister gezwommen in spaarndam met een vriend en mn benen geven nog licht gisteravond met roy in het park gezeten en daarna the grugde gekeken ,toen was ik bang omdat ik opeens een kat op de trap zag staan die naar binnen was geglipt Nu ben ik net wakker en ga ik heulemaaal niks doen tot vanavond, want dan ga ik het bos in mn oude buurt onveilig maken met vrienden.
Oud 25-06-2005, 12:32
Verwijderd
10 uur thuis
slapen
12uur wakker
pc
feest
Oud 25-06-2005, 14:18
655321
655321 is offline
uitslapen, opstaan, koffie, leren en daarna met mn vader naar de stad. Alles wat ik aandeed vond hij "leuk" dus daar had ik geen flikker aan. Broek gekocht en een abonnement met veel te veel belminuten genomen.. mja. dan maar flink smsen. Nu weer thuis en nog meer leren en straks komt mn vriendje en dan gaan we vanavond gezellig uit in het immer bruisende uitgaansleven van Nijmegen.
__________________
Fire, walk with me
Oud 25-06-2005, 14:25
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
ik was op een feestje en toen ging ik kotsen en toen ging ik in een hotel slapen en er was een bad en een minibar en een grote tv en een zacht bed en tijdschriften en schoenpoets en allemaal troep en ik heb alles meegenomen maar ik mocht geen handdoek stelen van mijn mattie
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 25-06-2005, 14:55
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Wakker geworden en besloten dat we niet naar Ede gaan. Dus thuis beetje chillen en ik heb nog niets te doen voor vanavond. Teh_h0rr0r!1
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 25-06-2005, 14:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ik ben gaar net garden state gekeken en verder heb ik geen energie om iets te doen
__________________
Pardon my French
Oud 25-06-2005, 15:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bah, ik heb met dit weer echt totaal nergens zin in om iets te doen. Gewoon geen puf. Bah...
En dan dacht ik ook nog vanavond een barbecue te hebben, is die verplaatst. Komen er dus uren vrij waarin ik ook niet weet wat ik moet doen. Vanavond wel op stap, maar ook daar heb ik ook weinig zin in (wel om een andere reden dan het weer).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-06-2005, 16:18
Verwijderd
Ik heb vandaag op de rommelmarkt gestaan en 80 euro verdiend en toen kwam ik thuis en ben ik op de bank in slaap gevallen, en nu ben ik net gewekt door een schreeuwende moeder en ik moet mee naar mn tante en daar heb ik godverdomme geen zin in, .
Oud 25-06-2005, 16:21
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-06-2005 @ 16:13 :
Vanavond wel op stap, maar ook daar heb ik ook weinig zin in (wel om een andere reden dan het weer).
oh please do tell
__________________
Pardon my French
Oud 25-06-2005, 16:32
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
gister: s ochtends naar de studie geweest voor modelbouw
naar huis, vervolgens een paar keer in het water naast mijn huis gesprongen voor verkoeling, daarna naar amsterdam gereist om daar een feestje te hebben
vanochtend terug gereisd, geshopped en nu studeren
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 25-06-2005, 17:00
Verwijderd
ik heb uitgeslapen en daarna ben ik met mijn moeder naar de stad geweest. nu ben ik weer thuis en voel ik me enorm brak en lam, ik denk dat ik zometeen maar even ga slapen. vanavond ga ik nog naar enduring love.
Oud 25-06-2005, 17:11
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
om 6 uur wakkergeschrokken van heel hard onweer en toen ben ik weer gaan slapen en pas om kwart over 2 mijn bed uit gekomen. ontbeten met aardbeien en tennis gekeken met mijn pappa. toen heb ik eventjes gewinkeld met een vriendinnetje en nu ben ik weer thuis, achter de computer en ik vind het lekker dat het niet meer zo heet is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Beschrijf een moment van je dag
flyaway
10 31-01-2016 23:14
De Kantine Jouw dag #3
Missy
499 01-09-2007 01:01
De Kantine Jouw dag! #2
TopDrop
500 18-08-2007 20:39
De Kantine Jouw dag!
Cherry Springs
500 25-07-2007 04:40
Psychologie Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1
I-alone
73 10-07-2004 00:47
Verhalen & Gedichten Een dagje van een afdeling
Eend
15 09-12-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.