![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en @ Aeries; ik zou natuurlijk liever ermee stoppen maar ik heb weinig andere opties en over 1,5 maand ga ik verhuizen en dan heb ik nooit meer last van hem. Maar het blijft kut. ![]() Vandaag heb ik uitgeslapen en St. Elmo's Fire gekeken. Zometeen ga ik mijn kamer opruimen en mijn computer proberen te maken, en vanavond naar War of the worlds met een vriendin. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm, net uit bed en zo even naar de Aldi om ingrediënten voor kaasfondu, fondue, weet ik veel, te halen. Vanavond dus lekker met vrienden eten en verder weet ik het nog niet. Oja, ik moet de afwas nog doen ![]()
||
Citaat:
![]() ik zou het niet leuk vinden als ik vals beschuldigt zou worden, ik zou denk ik ook ontslag nemen, na die vent uitgekaffert te hebben.
||
Citaat:
waheddegedoan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik versliep me vandaag grandioos voor school. Toen ging ik maar een uitsmijter maken, maar dat is echt 1 grote massa van ei, brood, kaas en aardappel geworden. Lekker is het wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ok. Ga dan nu maar weer buitenspelen"
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik zou echt precies zo kijken als ze miju dat zouden flikken
was eens ooit op de basisschool, mijn beste vriendinnetje was jarig en ze trakteerde op belgische wafels met slagroom. dus de lolbroek van de klas zei ' hee lies, moet je eens ruiken aan die slagroom, die ruikt echt raar' dus ik ruiken, duwt ie die wafel met een metersdikke laag room vol in mijn gezicht, het zat 's avonds nog in mijn neus zo diep. en ik was echt volledig over de zeik en de ene helft van de klas lachte me uit en de andere helft schold die jongen uit. het was gelukkig ook een heel lelijke stomme jongen dus ergens was het begrijpelijk dat ie de aandacht op iets anders vestiogde dan z'n gezicht. maar toch, ik was echt aan het janken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jouw dag #3 Missy | 499 | 01-09-2007 01:01 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 | |
De Kantine |
Jouw dag! Cherry Springs | 500 | 25-07-2007 04:40 | |
Lifestyle |
Je dagje :s (y) terror koekjes | 500 | 04-06-2005 21:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De dag dat de wereld verging Mother Earth | 7 | 17-01-2004 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |