Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 14:15
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 30-06-2005 @ 01:01 :
hoe komt ie daar dan bij, heeft ie dat ook gezegd? want anders kan ie lullen wat ie wil maar het lijkt me dat ie zonder bewijs nergens komt
hij heeft 2 keer een kasverschil gevonden van plusminus 7 euro op dagen wanneer ik had gewerkt en hij vond dat ik verdacht veel fooi had.

en @ Aeries; ik zou natuurlijk liever ermee stoppen maar ik heb weinig andere opties en over 1,5 maand ga ik verhuizen en dan heb ik nooit meer last van hem.

Maar het blijft kut.

Vandaag heb ik uitgeslapen en St. Elmo's Fire gekeken. Zometeen ga ik mijn kamer opruimen en mijn computer proberen te maken, en vanavond naar War of the worlds met een vriendin.
Advertentie
Oud 30-06-2005, 14:15
Verwijderd
ik had gister mn feestje en het ging heel hard regenen en toen waaide de partytent weg , maar 't was wel heel tof en ik ging swingen met tantes en mijn moeder hele toffe cadeautjes gekregen en ik was heel erg aangeschoten, vanmorgen alles beetje opgeruimd en ontbeten met thiska, lysanne en beer die waren blijven slapen en gorcum is allemaal in t nieuws want wij schijnen de meeste wateroverlast gehad te hebben maar wij hebben thuis nog nergens last van oh en nu probeer ik mijn mp3speler aan de praat te krijgen en ik word gek van een mug die neurotisch rondjes cirkeld (wat een gek woord is dat )
Oud 30-06-2005, 14:33
lookuptome
lookuptome is offline
supervroeg opgestaan en toen met mn beste vriendje naar school gegaan! tentamen gemaakt en koffie gedronken met vriendinnetje! en nu weer leren..
Oud 30-06-2005, 14:40
Verwijderd
Ik heb een nieuwe hobby gevonden; Hyves
Oud 30-06-2005, 14:42
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ZerO schreef op 30-06-2005 @ 11:53 :
jah nu lijkt het alsof ik hem niet durft te kijken maar er komt telkens niks van want niemand wil saw met me kijken hehe Ik vind hollywood films meestal niet eng dus ja
Sorry Dat dacht ik.

Ehm, net uit bed en zo even naar de Aldi om ingrediënten voor kaasfondu, fondue, weet ik veel, te halen. Vanavond dus lekker met vrienden eten en verder weet ik het nog niet. Oja, ik moet de afwas nog doen
Oud 30-06-2005, 14:51
vixen
vixen is offline
Ik belde net de verzekeringsdinges van mn telefoon, want die is al 123851 dagen stuk. Maar hij mag maar 14 dagen stuk zijn, dus heb ik gelogen. Oh. Nou, nu heb ik een brief geschreven en straks ga ik mn telefoon opsturen en de brief ook en dan ben ik dus gewoon 2 weken onbereikbaar.
Oud 30-06-2005, 14:53
Metal
Metal is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 30-06-2005 @ 01:01 :
hoe komt ie daar dan bij, heeft ie dat ook gezegd? want anders kan ie lullen wat ie wil maar het lijkt me dat ie zonder bewijs nergens komt
alsof het alleen daarom gaat.

ik zou het niet leuk vinden als ik vals beschuldigt zou worden, ik zou denk ik ook ontslag nemen, na die vent uitgekaffert te hebben.
Oud 30-06-2005, 14:55
Verwijderd
ja dat is wat ik nu ook het liefste zou doen, maar dat kan financieel gezien niet echt, dus ja.
Oud 30-06-2005, 16:08
cha0s
cha0s is offline
ik moest vandaag voorkomen, en de zitting was echt 'n komische vertoning. Net 'n poppenkast, echt net een stel kinderen die een verkleedpartijtje houden. Zonde van m'n middag... schuldig, maar zonder geldboete of niks.
Oud 30-06-2005, 16:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2005 @ 17:08 :
ik moest vandaag voorkomen, en de zitting was echt 'n komische vertoning. Net 'n poppenkast, echt net een stel kinderen die een verkleedpartijtje houden. Zonde van m'n middag... schuldig, maar zonder geldboete of niks.

waheddegedoan?
Oud 30-06-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2005 @ 17:08 :
Wat heb je nou weer uitgespookt?

En ik versliep me vandaag grandioos voor school. Toen ging ik maar een uitsmijter maken, maar dat is echt 1 grote massa van ei, brood, kaas en aardappel geworden. Lekker is het wel
Oud 30-06-2005, 16:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 30-06-2005 @ 17:10 :
waheddegedoan?
zwartrijden. big deal e.d.
Oud 30-06-2005, 16:13
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2005 @ 17:13 :
zwartrijden. big deal e.d.
Pf, hebben die lui niks beters te doen? Seriemoordenaars oppakken ofzo
Oud 30-06-2005, 16:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-06-2005 @ 17:13 :
Pf, hebben die lui niks beters te doen? Seriemoordenaars oppakken ofzo
Gheh, nah.. 't was al 'n extra ingelaste openbare zitting.. zat tussen allemaal openbare dronkenschappen en wildplasserts ingeplant. Het sloeg zo hard nergens op, een of andere kleaute beambte die z'n kast met bijna verlopen zaken eens uitgemest heeft.
Oud 30-06-2005, 16:27
innogen
innogen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2005 @ 17:21 :
Gheh, nah.. 't was al 'n extra ingelaste openbare zitting.. zat tussen allemaal openbare dronkenschappen en wildplasserts ingeplant. Het sloeg zo hard nergens op, een of andere kleaute beambte die z'n kast met bijna verlopen zaken eens uitgemest heeft.
"Foei! Zwartrijden is stout en je mag het nooit meer doen ok?
Ok. Ga dan nu maar weer buitenspelen"
Oud 30-06-2005, 16:28
cha0s
cha0s is offline
^ Gheh, precies zo ja.
Oud 30-06-2005, 16:39
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
cha0s schreef op 30-06-2005 @ 17:28 :
^ Gheh, precies zo ja.
maar je krijgt wel iets achter je naam waardoor je problemen met werk krijgt. dacht ik.
Oud 30-06-2005, 16:40
Boas
Boas is offline
gestresst met school bezig.
Oud 30-06-2005, 16:41
Haligh
Haligh is offline
beetje niks gedaan en met m'n vriendin ray weer gekeken.
wat gebassed en laat gedouched.

en straks even een boete aflossen en dan mezelf vervelen
Oud 30-06-2005, 16:44
Gadje
Gadje is offline
ik had gister gala, maar daar was niet zo heel veel aan, net naar de stad geweest en door de regen naar huis gefietst
dalijk diplomauitreiking...
Oud 30-06-2005, 17:19
Susanne
Susanne is offline
ik heb een "klein meningsverschil" (zo noemt mijn vader dat ) met vriendinnen

oke we zouden met zn vieren gaan winkelen/drinken/eten dinsdag dus... en nu heeft 1 van die dozen haar vriendje meegevraagd en dat vertellen ze me nu pas en das al een week bekend ofzo dat die gast meegaat,,, nou en ze zei me dat dus op msn en toen deed ik en dat vond ze :

[15:06:27] ? Lotte : beetje overdreven dat als janne meegaat dat
je dat dan vind..:-O maar je kunt hem tog LEREN kennen,
je hebt tessa tog ook leren kennen, die vond je daarvoor
ook niet zo leuk!

okey zeikwijven ga maar lekker met zn vieren ja

gvd frustratie om niks
Oud 30-06-2005, 17:22
Outlaw
Outlaw is offline
tog
Oud 30-06-2005, 17:28
Lady Jane
Lady Jane is offline
Vandaag gewerkt. Daarna moest ik het huis een beetje opruimen want Olijf en Scarlett komen. Later moest ik nog even snel wat dingen ophalen en toen ging het opeens vet hard regenen dus ik ben helemaal doorweekt. En als Olijf en Scarlett er zijn dan ga ik eten koken en daarna gaan we drinken en swingen in Utrecht. Ciao.
Oud 30-06-2005, 17:30
NIRV
NIRV is offline
Ik ben mijn zus gaan uitzwaaien, ik zal ze nou 4 weken niet zien ! Ze gaat naar Griekenland met haar vriendje.
Oud 30-06-2005, 17:30
Kreator
Kreator is offline
Stad in gegaan, geblowd, gezopen en gepoold. Was wel relaxed
Oud 30-06-2005, 17:40
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
schimmel schreef op 30-06-2005 @ 17:39 :
maar je krijgt wel iets achter je naam waardoor je problemen met werk krijgt. dacht ik.
volgens mij is dat alleen bij een misdrijf. zwart rijden is een overtreding.
Oud 30-06-2005, 17:44
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 30-06-2005 @ 18:40 :
volgens mij is dat alleen bij een misdrijf. zwart rijden is een overtreding.
ah ok
Oud 30-06-2005, 17:48
Verwijderd
gewerkt en hopelijk zo goed verkocht dat ik maandag een bonus krijg verder vast bier gekocht en wat shite geregeld
Oud 30-06-2005, 18:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
vandaag voor het laatst op die kutschool geweest, want ik ben niet over
Oud 30-06-2005, 23:49
MikeyMo
MikeyMo is offline
Eerst gezien dat er met mijn gestolen mobiel voor 110 euro gebelt is naar het buiteland dat ik lekker kan betalen (2e keer, bij elkaar iets van 250 ) Toen post gedaan, en kreeg een lekke band en toen moest ik lekker 2 kilometer door de ontzettend natte regen zonder jas lopen. Hell Jeah. en ben ik er een uur extra mee bezig geweest.

Ter compensatie heb ik 5 uur gebokst en gefitnesst en gewichtgeheven in een fitnesscentrum. En gratis ook.

Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 23:59.
Oud 30-06-2005, 23:55
grandmommy
grandmommy is offline
@ mikeymo: compensatie?

ik heb een sint broer want mijn broer is geslaagd op het sint lucas en nu is ie sint joris huzzah. ik word ook ooit nog eens sint lies.

en ik heb gewerkt en vieze flutbami uit de vriezer gegeten en het was echt heel vies
Oud 30-06-2005, 23:57
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 01-07-2005 @ 00:49 :
Eerst gezien dat er met mijn gestolen mobiel voor 110 euro gebelt is naar het buiteland dat ik lekker kan betalen
dan moest je hem gelijk laten blokkeren slimmeke
Oud 30-06-2005, 23:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-07-2005 @ 00:57 :
dan moest je hem gelijk laten blokkeren slimmeke
jah, dat was een heel verhaal. Maar uiteindelijk heb ik dat wel zo snel mogelijk gedaan..
Oud 30-06-2005, 23:59
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2005 @ 00:55 :
@ mikeymo: compensatie?
hehe juh, give me a brake..
Oud 01-07-2005, 00:02
grandmommy
grandmommy is offline
break?

MAAR OHJA IK ZIT OOK AL DE HELE AVOND TEGEN MIJN KAT TE PRATEN IN HET ENGELS EN TE DOEN ALSOF IK JAMIE OLIVER BEN ' AND NOW WE'RE JUST GONNA GIVE IT A LITTLE TWIST WITH A HINT OF PEPPER, JUST A LITTLE BIT, YEAH THAT'S GOOD.'

FRIGGIN CAPS LOCK.

maar ik heb nooit zin om hem uit te zetten en alles over te typen blabla omfg ik verveel me.

en ik heb medelijden met natasha bedingfield. ze wordt nu al in de albert heijn gedraaid, terwijl de liedjes op de bandjes gemiddeld zo'n vijf jaar oud zijn
Oud 01-07-2005, 00:03
MikeyMo
MikeyMo is offline
neee brake. En dat doe ik ook altijd met steve The Crocodile Hunter.

Alright mate, ohw youre a big fellow! Are you allright mate? You're such a beautiful snake! He's Lookin' to me with his big and beautiful eyes!

Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 00:06.
Oud 01-07-2005, 00:06
Verwijderd
Heel de dag niks gedaan behalve om 21:00 naar de kuip voor de bios. Ging naar sin city met een paar vrienden, ff de AH bonnen opmaken.
We waren veel te laat door die lange rijen van al die irritante mensen die zonodig naar War of the Worlds moesten dus toen we de zaal binnenkwamen was de film al begonnen en alleen nog plaats voor 6 mensen op de 1e rij...

Daarna nog ff buiten staan kletsen en gekeken hoelaat mijn laatste tram terug ging. 00:15. Helaas zag ik hem al aankomen om 00:10 dus ik ging rennen (best een eindje) maar mijn schoen ging uit, toen ik die ging oprapen viel mijn telefoon uit mn zak. Rennend met schoen en foon in hand naar de tram die alweer vertrok. Ik zwaaide naar de bestuurder en ik mocht er nog in yeey.

nu slapen.
Oud 01-07-2005, 00:08
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Citaat:
en ik heb medelijden met natasha bedingfield. ze wordt nu al in de albert heijn gedraaid, terwijl de liedjes op de bandjes gemiddeld zo'n vijf jaar oud zijn
Heb ik gelukkig nog geen last van
Oud 01-07-2005, 00:12
sorry
sorry is offline
ik ben vandaag naar de stad gegaan en toen ik terug fietste regende het best hard. daarna belde ze op dat ik zaterdag om 7 uur s ochtends moet werken en dat betekend dat ik maar heel even naar juan atkins kan gaan
Oud 01-07-2005, 00:25
pipimädchen
pipimädchen is offline
omg ik heb een nachtelijke park date maar geen fiets
Oud 01-07-2005, 00:25
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik wil parkalto spelen
Oud 01-07-2005, 00:31
Jolene
Jolene is offline
Ik heb met mijn moeder gegeten bij olivia.Vlees .Net a clockwork orange gekeken en ik vind hem wel vet De rest van de dag ben ik bezig met katten van kasten,planken,haar van mn moeder plukken.Maar ik ben nog steeds verliefd op ze ook al laten ze vieze eierruften
Oud 01-07-2005, 00:32
Broeder
Broeder is offline
ik heb allemaal spannende avonturen beleefd en ik moest er zelfs voor naar buiten
Oud 01-07-2005, 00:35
grandmommy
grandmommy is offline
het regent en onweert hier en ik heb het koud en de kat zit onder de stoel want die is bang voor onweer en ik vind het een laf beest.
Oud 01-07-2005, 00:41
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
terror koe schreef op 01-07-2005 @ 01:25 :
omg ik heb een nachtelijke park date maar geen fiets
hehehe je avatar blijft meesterlijk
Oud 01-07-2005, 00:48
grandmommy
grandmommy is offline
ik zou echt precies zo kijken als ze miju dat zouden flikken

was eens ooit op de basisschool, mijn beste vriendinnetje was jarig en ze trakteerde op belgische wafels met slagroom. dus de lolbroek van de klas zei ' hee lies, moet je eens ruiken aan die slagroom, die ruikt echt raar' dus ik ruiken, duwt ie die wafel met een metersdikke laag room vol in mijn gezicht, het zat 's avonds nog in mijn neus zo diep. en ik was echt volledig over de zeik en de ene helft van de klas lachte me uit en de andere helft schold die jongen uit. het was gelukkig ook een heel lelijke stomme jongen dus ergens was het begrijpelijk dat ie de aandacht op iets anders vestiogde dan z'n gezicht. maar toch, ik was echt aan het janken.
Oud 01-07-2005, 00:58
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
ik heb alsnog een tepelpiercing
Oud 01-07-2005, 00:58
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2005 @ 01:48 :
ik zou echt precies zo kijken als ze miju dat zouden flikken

was eens ooit op de basisschool, mijn beste vriendinnetje was jarig en ze trakteerde op belgische wafels met slagroom. dus de lolbroek van de klas zei ' hee lies, moet je eens ruiken aan die slagroom, die ruikt echt raar' dus ik ruiken, duwt ie die wafel met een metersdikke laag room vol in mijn gezicht, het zat 's avonds nog in mijn neus zo diep. en ik was echt volledig over de zeik en de ene helft van de klas lachte me uit en de andere helft schold die jongen uit. het was gelukkig ook een heel lelijke stomme jongen dus ergens was het begrijpelijk dat ie de aandacht op iets anders vestiogde dan z'n gezicht. maar toch, ik was echt aan het janken.
Jaja, je hebt gewoon een lijntje op dat schoolbankje gelegd en daar heb je nu een smoesje voor.
Oud 01-07-2005, 00:59
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 01-07-2005 @ 01:58 :
ik heb alsnog een tepelpiercing
Aha; je hóudt wel van Fat Mike!
Oud 01-07-2005, 01:01
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
leg uit!

Regels voor berichten