Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 01:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goh, net toch een negatief punt aan 'haar' ontdekt...

Probeer je op msn over dingen te praten die je dwars zitten -ze vraagt immers 'hoe gaat het nu met je?'- lult ze er dwars doorheen en alleen maar over zichzelf.

Maar ze is wél leuk.
Advertentie
Oud 07-07-2005, 06:45
Verwijderd
@MeelFriek: Als je zelf echt wilt blijven zitten, dan moet je dat natuurlijk doen.
@rare kwast: (})
Oud 07-07-2005, 07:21
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 06-07-2005 @ 22:39 :
niet altijd...neem dat van mij aan
offtopic: blijkbaar ben ik nog 1 van de weinigen hier die dat ook weet....

Snap het ni eh mensen, snap het echt ni. Zuipen om miserie te vergeten? Ja oke, maar 's anderendaags komt de boze kater op bezoek en de miserie wss eens zo hard trug. Laat mij dan maar verdrinken in mn tranen ask down ben hoor, daar gaat mn lichaam ni aan kapot (mja op lange termijn mss ook maar je snapt mn punt).
Oud 07-07-2005, 08:01
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 07-07-2005 @ 08:21 :
offtopic: blijkbaar ben ik nog 1 van de weinigen hier die dat ook weet....

Snap het ni eh mensen, snap het echt ni. Zuipen om miserie te vergeten? Ja oke, maar 's anderendaags komt de boze kater op bezoek en de miserie wss eens zo hard trug. Laat mij dan maar verdrinken in mn tranen ask down ben hoor, daar gaat mn lichaam ni aan kapot (mja op lange termijn mss ook maar je snapt mn punt).
het is heel aantrekkelijk om je vol te gieten met alcohol maar wat los je op?
je probleem wordt niet minder, je krijgt alleen meer lol en houdt minder geld over...
en als je de volgende ochtend wakker wordt komen die problemen twee keer zo hard terug en heb je nog hoofdpijn van een kater ook...
nee no drank meer voor mij

--------------------

ik geloof (ik weet zeker) dat ik te weinig geslapen heb vannacht...heb echt lang gehuild..

@ leonoor... thanx (})
Oud 07-07-2005, 08:06
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2005 @ 09:01 :
het is heel aantrekkelijk om je vol te gieten met alcohol maar wat los je op?
je probleem wordt niet minder, je krijgt alleen meer lol en houdt minder geld over...
en als je de volgende ochtend wakker wordt komen die problemen twee keer zo hard terug en heb je nog hoofdpijn van een kater ook...
nee no drank meer voor mij

--------------------

ik geloof (ik weet zeker) dat ik te weinig geslapen heb vannacht...heb echt lang gehuild..

@ leonoor... thanx (})
*knuff*....mja it's not the time nor the place to say what I think about that....achja never mind.

OT: gedroomd over een ruzie met een vriendin vann8. Was dat een voorteken mss?
Oud 07-07-2005, 08:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 07-07-2005 @ 09:06 :
*knuff*....mja it's not the time nor the place to say what I think about that....achja never mind.

OT: gedroomd over een ruzie met een vriendin vann8. Was dat een voorteken mss?
first part I don't understand...
Oud 07-07-2005, 08:17
farai
farai is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2005 @ 09:10 :
first part I don't understand...
as I said, never mind. IIg meisje, weet wel dat ni persoonlijk bedoeld is/was.

Ik ben lichtelijk gefrustreerd momenteel so vergeef mij mn uitspraken.
Oud 07-07-2005, 08:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 07-07-2005 @ 09:17 :
as I said, never mind. IIg meisje, weet wel dat ni persoonlijk bedoeld is/was.

Ik ben lichtelijk gefrustreerd momenteel so vergeef mij mn uitspraken.
kee..
Oud 07-07-2005, 08:34
Verwijderd
Mijn moeder is echt de liefste. Het gaat zo leuk worden over een jaar!
Oud 07-07-2005, 09:00
WolterB
WolterB is offline
Zal ik wat blijdschap in het topic gooien?

ik voel me nogsteeds goed, duurt al een dikke 4 weken, heel bijzonder en voorlopig blijft dat gevoel ws ook wel

Zin in alles wat komen gaat, energie die maar niet weg gaat, allemaal leuke dingen die op me af blijven komen, kijk uit naar de dignen die komen gaan en ik geniet van alles, zelfs van de meest kleine dingetjes

En ik heb eindelijk weer het gevoel van een normaal eetritme, iets wat lang weg was bij me

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 09:03.
Oud 07-07-2005, 09:09
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 07-07-2005 @ 10:00 :
Zal ik wat blijdschap in het topic gooien?

ik voel me nogsteeds goed, duurt al een dikke 4 weken, heel bijzonder en voorlopig blijft dat gevoel ws ook wel

Zin in alles wat komen gaat, energie die maar niet weg gaat, allemaal leuke dingen die op me af blijven komen, kijk uit naar de dignen die komen gaan en ik geniet van alles, zelfs van de meest kleine dingetjes

En ik heb eindelijk weer het gevoel van een normaal eetritme, iets wat lang weg was bij me

Ontopic: Zomenteen de laatste schooldag dit jaar. Of nou ja, we gaan naar de bios met de hele school. Naar een film die ik helemaal niet wil zien (maar ja op een school met 90% jongens krijg je al snel zoiets) met mensen die ik helemaal niet wil zien. Maar het wordt vast wel leuk!
Oud 07-07-2005, 09:14
coopergirl
coopergirl is offline
volgens mij heb ik een inschattingsfoutje gemaakt Ik had de verwachting dat ik m'n laatste inlever zelfreflectieverslag van dit schooljaar zo ff in elkaar kon flanzen... Nu ben ik 2 getypte a4'tjes en zit ik amper op de helft
Over 2,5 uur een her waarvoor ik nog niet geleerd heb Ach ja, op zich had ik er een 6.7 voor... Dus herkans ik 'm uit vrije wil..
Oud 07-07-2005, 09:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
George schreef op 06-07-2005 @ 23:58 :
Ik ben blind voor grijstinten, en het begint mezelf erg dwars te liggen. Ik vind mensen óf helemaal geweldig, óf ik heb een enorme hekel aan ze. Ik ga van een bepaalde situatie óf helemaal uit m'n dak, óf ik kan er wel om janken.
Mja, zoiets.

Ik word een beetje gek van mezelf.

Verdomme.
Oud 07-07-2005, 10:54
Verwijderd
Mag ik even mijn blijheid met jullie delen?(a)

IK GA VOLGEND JAAR TOCH NAAR SCHOOL!!!

Woehoe! En het gaat me gewoon lukken. Ik ga in therapie en echt aan mezelf werken en daarnaast hard werken aan school en dan komt het helemaal goed. Whiiii ik ben zo blij! Tralalalala! *zingt nog een liedje* *doet nog een dansje*
Oud 07-07-2005, 11:06
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-07-2005 @ 11:54 :

Woehoe! En het gaat me gewoon lukken. Ik ga in therapie en echt aan mezelf werken en daarnaast hard werken aan school en dan komt het helemaal goed. Whiiii ik ben zo blij! Tralalalala! *zingt nog een liedje* *doet nog een dansje*
*feliciteerd sonho*

goed man
Oud 07-07-2005, 11:32
Verwijderd
geen kater

alleen hopen dat ik nu geen grote ruzie krijg
mja.

i'm through iig
Oud 07-07-2005, 11:42
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:

Wooooeh, way to go girl!!!! Ben je er al uit welke opleiding je gaat doen?!
Oud 07-07-2005, 11:57
Verwijderd
Ik ben bang. Echt bang. Ik vind het eng dat het dichtbij komt. Dat er nu dingen in Londen komen. Dat Nederland wel het volgende land kan zijn. En ik had al zo'n hekel aan het openbaar vervoer.
Het is beangstigend dat niemand er wat aan kan doen en dat niemand het heeft weten te voorkomen.

Verder heb ik vooral ontzettende hoofdpijn en ik weet waarvan het komt. Vanavond weer naar Park. Gister ook geweest.

Imagine all the people...
living lives in peace...

You may say I'm a dreamer..
But I'm not the only one.
I hope some day you'll us..
And the world will be as one..
Oud 07-07-2005, 11:57
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga gewoon een feestje bouwe...
blij blij blij

tatadadatadadaaaaaaaaaaaaaaa *springt rond*

en zo gaan we ons zelf voor de gek houden
Oud 07-07-2005, 13:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nope, geen kater voor mij... Nooit doordeweeks. Alles met mate, hè.

De dag begon weer goed. Een huis bomvol mensen die m'n zusje mee had gebracht van school, zo hoorde ik beneden aan het lawaai. Geen zin in, dus überlang op bed blijven liggen tot ze weg gingen en m'n zus naar stage zou gaan. Blijkt dat stage af is gelopen en dat zij en haar vriend de hele middag hier blijven. Ben dan maar gaan douchen en ga straks maar 'ns ontbijten. Ondertussen erger ik me de pleures aan het zanikende babytoontje-gebrabbel waarmee de vriend van m'n zusje spreekt.

Vannacht nog gedroomd over die vriendin-af en over dat verjaardagsfeest waar ik blijkbaar niet meer mag komen. Geen prettige droom.

Ach ja, er gebeuren wel ergere dingen. In Londen bijvoorbeeld.

Maar daar denk ik nu even niet aan.
Oud 07-07-2005, 14:06
rare kwast
rare kwast is offline
zo pijn = fijn
Oud 07-07-2005, 15:06
Redhair
Redhair is offline
Wow, gister voor het eerst sinds zijn zelfmoordpoging weer met E. gepraat. Het was raar hem te zien. Eerst ouwehoerden we wat, waar de anderen ook bij waren. Toen vroeg hij opeens of ik nog met hem wilde praten. Ik vertelde dat ik inderdaad wat vragen had en we zijn om half tien buiten gaan zitten. Omdat ik om 11 uur thuis moest zijn moesten we om tien voor elf wel stoppen met praten, anders waren we nog langer door gegaan. We hebben zo goed gepraat. We kennen elkaar nauwelijks, de keren dat we elkaar zagen waren we met een groep en blowden we. Ik snapte precies hoe hij zich voelde en hij snapte mijn gevoelens. Zoveel dezelfde dingen meegemaakt. Ik ben blij dat ik zo'n goed gesprek hebben gehad. Daarna hebben we onze nummers uitgewisseld en afgesproken om snel wat af te spreken. Toen gaf hij me een knuffel, een hele stevige, en het voelde zo ontzettend goed. Geen angst, geen benauwdheid. Hij weet wat ik doormaak. Vanmiddag kreeg ik een smsje dat hij blij was met ons gesprek. Er is een probleem, hij heeft ruzie met mijn vriend. Dat word nog wel een gedoe. Maar wat ben ik blij, niet normaal.
Oud 07-07-2005, 15:33
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gna en toen besloten we heel impulsief om m'n oor te laten piercen. Oorbellen hadden we al, nu hebben we er 2 in mijn rechteroor bij. Wil ik al 6 jaar lang, maar ik durfde telkens niet.. Ik ben er best blij mee, voor zolang als dat duurt
Oud 07-07-2005, 16:07
ilse
ilse is offline
godsamme ik haat het als je zo doet!! weer me hele zelfvertrouwen naar beneden, voel me weer de hele dag kut!! ik haat het, misschien moet ik het toch maar afkappen..

kutkutkut!!!!!
Oud 07-07-2005, 16:14
Miracle
Miracle is offline
OMG, ik ben echt héél moe.
Teruglopen naar het station, trein zoeken, er rijden geen treinen, bus zoeken, bus binnen proppen, kwartier staan in bus en daarna ging het gelukkig beter.
De meeloopdag was erg leuk. Ik heb het erg naar m'n zin gehad en veel interessante dingen gezien.

Vanavond niks meer doen, op de bank hangen ofzo. Of nou ja, de paarden moeten nog aandacht.
Oud 07-07-2005, 16:18
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:

OT: Ik zou eigenlij een boek willen lezen en een baantje willen zoeken, maar in eigenlijk kijk ik vooral naar de Tour de France.
Oud 07-07-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 07-07-2005 @ 17:07 :
godsamme ik haat het als je zo doet!! weer me hele zelfvertrouwen naar beneden, voel me weer de hele dag kut!! ik haat het, misschien moet ik het toch maar afkappen..

kutkutkut!!!!!

Voor jezelf kiezen hee meis! Mét of zonder hem!
*knufft heel stevig*

je mag altijd PMmen als er iets is...
Oud 07-07-2005, 16:50
da leentjuh
da leentjuh is offline
ík weet wat ik waard ben. Mijn familie en goede vrienden ook. Waarom ziet de rest van de wereld dat niet? Niet iedereen heoft leuk en aardig te doen hoor, maar een beetje respect zou leuk zijn.
Oud 07-07-2005, 17:13
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Miracle schreef op 07-07-2005 @ 17:14 :
OMG, ik ben echt héél moe.
Teruglopen naar het station, trein zoeken, er rijden geen treinen, bus zoeken, bus binnen proppen, kwartier staan in bus en daarna ging het gelukkig beter.
De meeloopdag was erg leuk. Ik heb het erg naar m'n zin gehad en veel interessante dingen gezien.

Vanavond niks meer doen, op de bank hangen ofzo. Of nou ja, de paarden moeten nog aandacht.
(= Daantje)

Leuk dat je zo enthousiast ben, ik hoop echt dat het wat wordt

Nu zelf nog de ideale studie vinden.
Oud 07-07-2005, 17:16
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga mn vakantie niet langer laten verpesten door die eikel. Ik ben toch veel leuker dan hij. Hij gaat maar weer lekker terug naar dat domme dikke kind met dr varkenskop, past ie veel beter bij.
Oud 07-07-2005, 17:43
Stefanie
Stefanie is offline
Ik dacht de laatste week terug aan de afgelopen maanden. Dat ik bij een man in huis woonde (hospita) en hoe eng hij was. Dat hij zo onvoorspelbaar was en dat dat mij zo onzeker maakte. Ik kon niets doen zonder bang te zijn dat hij er iets van zou zeggen of tegen me zou schreeuwen. Keer op keer was ik bang voor zijn reactie (als ik bijvoorbeeld vrienden mee naar huis nam) Nu woon ik in een studentenhuis en voel ik me zo fijn. Niemand zegt me wat ik moet doen, en ik hoef niet bang te zijn dat ik iets laat slingeren, want dat doen ze eigelijk allemaal. Het echte (leuke en relaxte) leven is weer terug
Oud 07-07-2005, 17:56
Verwijderd
ik heb een heleboel te vertellen maar ik weet niet waar ik moet beginnen. ik was eindelijk lekker op gang, veel spelen en op tournee met een orkest, spelen in de schouwburg, genietengenietengenieten....BAM. in een klap over.

hij heeft een nieuwe vriendin. en iedereen wist het al. en ik kan aleen maar huilen. gisteren in de schouwburg gebeurde er iets en ik kon niet meer stoppen met huilen. vreselijk. ik ging zo lekker...maar blijkbaar krijg ik altijd weer die klap na.

en ik ben zo vreselijk moe...zó moe...ik maak dagen van 20 uur en ik slaap niet omdat ik me vreselijk voel. godverdomme..

en morgen hebben ze diplomauitreiking...en ik wil hun niet samen zien...
Oud 07-07-2005, 18:19
Verwijderd
vanochtend, of eigenlijk was het vanmiddag al, werd ik wakker en ik begon eigenlijk meteenal met huilen. ben maar snel onder de douche gesprongen en heb het geprobeerd van me af te zetten. Maar echt concentreren kan ik me niet. Ik haat alles gewoon zo erg, mijn leven, alles! En morgen alleen nog de herkansingen en daarna nix meer, tja behalve de rapportuitreiking... Ik voel me bestwel alleen... Ik hoop dat ik de vakantie volhoud!
Oud 07-07-2005, 19:16
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HvJ schreef op 07-07-2005 @ 16:33 :
Gna en toen besloten we heel impulsief om m'n oor te laten piercen. Oorbellen hadden we al, nu hebben we er 2 in mijn rechteroor bij. Wil ik al 6 jaar lang, maar ik durfde telkens niet.. Ik ben er best blij mee, voor zolang als dat duurt
Hoe meer hoe beter
Heb je 'gewone' oorbelgaatjes of een (anti)-tragus oid laten piercen?
Oud 07-07-2005, 19:52
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik wist dat ik niet op je kon betrouwen...
Oud 07-07-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 07-07-2005 @ 12:42 :
Wooooeh, way to go girl!!!! Ben je er al uit welke opleiding je gaat doen?!
Ja, ik ga pedagogiek (HBO) doen in Amsterdam.

Heb de hele dag met een grijns van oor tot oor gelopen.
Oud 07-07-2005, 20:10
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
sonho schreef op 07-07-2005 @ 20:59 :
Ja, ik ga pedagogiek (HBO) doen in Amsterdam.

Heb de hele dag met een grijns van oor tot oor gelopen.
Hartstikke tof! Ik hoop echt dat het je goed zal afgaan !
Oud 07-07-2005, 20:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe zou ik graag zo boos worden.... Is dat raar om die reden? Ik weet het echt niet meer...
Oud 07-07-2005, 20:17
bindmiddel
bindmiddel is offline
Zo ver weg van mij, alles wat ik wil is zo ver weg

Oeww lang hier niet gepost, is dat nou goed of slecht teken.....

nahja still dying for some love..maar niemand die me dat wil geven, gister met een leuke vriendin naar zwolle, was echt gezellig, maar zij woont in de buurt van de haag, te freaking ver weg dus dat is nauwlijks iets samen kunnen doen. Ja superveel chatten maarja das ook nie alles.

Oeww en ik fitness, da's leuk iets te doen hebben. Ff wat anders aan mn koppie, en misschien raak ik die bierbuik kwijt.
Oud 07-07-2005, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Naar m'n werk gefietst, gewerkt, weer naar huis gefietst, iets oppikken, naar een vriendin thuis gefietst. Miscommunicatie: ze was vandag niet thuis ipv morgen. Fijn, meteen weer omdraaien, weer naar huis fietsen.

Moe.
Oud 07-07-2005, 20:53
Nijn*
Nijn* is offline
Tot zover de Efteling.. Eén van de meiden was ineens boos en down omdat de ander had afgezegd en heeft toen iedereen gebelt dat het niet doorging.. hoezo egoïstisch?! Omdat zíj er geen zin meer in had, gooit ze dus ook meteen roet in het eten voor ons.. Nou ze kan de pot op (voorlopig), ben vandaag lekker met een van de anderen dvdtjes gaan kijken enz, dat was echt supergezellig. Ontzettend verwarrend: up- en downmomenten wisselen zo ontzettend snel af dat ik niet meer weet hoe ik me in het algemeen voel..
Oud 07-07-2005, 21:01
Pantoufle
Pantoufle is offline
Ik begrijp niet waarom je me verliet voor ik je daar reden toe gaf. Ik zit alleen in mijn kamer, rook sigaretten en denk na over de vraag waarom ik niet goed genoeg voor je was. En ik weet wel dat je een illusie bent, dat je niet bestaat, maar het is onverdragelijk dat je ooit iemand anders' illusie zal zijn. Met wie ga je nu naar bed, wiens drankjes betaal je, wie maakt je aan het lachen, wie zorgt ervoor dat je net zo gefrustreerd bent als ik? Wat voor leven leid je? Waarom pas ik daar niet in?
Oud 07-07-2005, 21:03
rare kwast
rare kwast is offline
morgen ff sollicitatie gesprek
brr...durf nu al weer niet meer..
nee...t gaat goed komen ik kan t...
ik weet nu alleen niet meer wat ik met mn toekomst wil
Oud 07-07-2005, 21:09
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2005 @ 22:03 :
morgen ff sollicitatie gesprek
brr...durf nu al weer niet meer..
nee...t gaat goed komen ik kan t...
ik weet nu alleen niet meer wat ik met mn toekomst wil
Succes morgen! Je kunt het best!
Oud 07-07-2005, 21:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 07-07-2005 @ 21:53 :
*knip*
*knuffel* Jammer van die droomvlucht. Maar ik heb er wel bewondering voor dat je er dan toch nog zo'n leuke dag van weet te maken.

Hmmm. Moet eigenlijk een was draaien. Maar goed, toch pas om 11u goedkope stroom dus ik wacht nog even.
Oud 07-07-2005, 21:54
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-07-2005 @ 22:12 :
*knuffel* Jammer van die droomvlucht. Maar ik heb er wel bewondering voor dat je er dan toch nog zo'n leuke dag van weet te maken.
Dank je. Ik was stiekem ook wel een beetje trots op mezelf , toch wel goed enz..
Oud 07-07-2005, 22:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verliefd.
Oud 07-07-2005, 22:32
rare kwast
rare kwast is offline
moe, verdrietig, angstig, eenzaam

----

zenuwachtig en pijnlijke tanden/mond door de ortho

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 22:40.
Oud 07-07-2005, 22:40
Fantôme
Fantôme is offline
*zuchtje*
zaterdag...
Oud 07-07-2005, 22:41
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2005 @ 23:32 :
moe, verdrietig, angstig, eenzaam
(}) wat is er meis?