Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2005, 00:40
Verwijderd
Vandaag was ik eerst nog bij mn opa en oma in Zoutelande. Lekker ontbeten en even naar Domburg geweest. Daarna weer terug naar huis, 2 uur geslapen in de auto. Thuis gekomen gelijk door naar de verjaardag van Kyra. Daar een Braziliaans percussie workshop gehad, dat was een cadeau "voor erbij" van haar vader. Heel vet, ik mocht op een djembé (wat wel tof was, want ik heb er net ook zelf een), en het ging best goed. Nu alleen wel zere handen, maar ach. En eigenlijk ben ik moe en heb ik een zeer oog, maar ik wil nog niet naar bed.
Advertentie
Oud 07-07-2005, 00:47
*oma*
*oma* is offline
Vanochtend naar bed gegaan en ik moest ik vanochtend ook weer te vroeg uit. Naar de copyshop om mijn stageverslag uit te printen etc. Kost het 30 euro!!! sterf copyshop sterf
Toen ging ik winkelen, want ik was boos dat ik er zoveel geld aan moest uitgeven. En het regende en mijn veter zat los en kwam ik twee te laat op een afspraak, omdat dat kut verslag twee uur van mijn kostbare tijd in beslag nam en we zouden nog op een terrasje gaan zitten, maar het regende. En op de eindexamen expositie van mijn schooltje lag een babyjasje, gemaakt van dode kuikentjes en ze had een stuiterbal in een kuikentje gestopt en had em toen laten stuiteren en dat had ze gefilmd en ik vind het maar niks.
Toen ging ik eindelijk naar mijn tante en toen gingen we eten en mijn oma kwam ook en toen vroegen ze me wat ik voor me verjaardag wilde en toen wist ik het niet. En toen ging ik met de trein naar huis, want ik moest bij iemand langs en daar was mijn vriendje ook en toen gingen we daar weer weg en nu is hij ergens anders heen en ik vind het maar niks. En morgen moet ik met mijn broertje op de schoolfoto.

Verder was het wel een leuke dag.
Oud 07-07-2005, 00:47
*oma*
*oma* is offline
Oja en gisteren naar de sneak geweest.
Oud 07-07-2005, 00:48
Verwijderd
Ik hou van die heerlijke en toen en toen en toen verhalen in dit topic.
Oud 07-07-2005, 01:10
*oma*
*oma* is offline
oja en ik moest door de regen en nu heb ik natten sokken, die ik nog steeds aan heb
Oud 07-07-2005, 04:38
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 06-07-2005 @ 22:29 :
Ik heb vandaag Hermione op hyves.nl gespot
Hoe vond je me hebben we een connectie en zo ja VIA WIE

ik heb gehoused met forummers en mn studiemakker
en nog veeeeeeeeeel meer
Oud 07-07-2005, 11:17
Verwijderd
ik heb twee uitzendbureaus gebeld en nu heb ik volgende week afspraken, jippie een levensdoel.

en mijn broertje uitgezwaaid want hij gaat twee weken naar egypte mijn moeder is nu meteen zijn kamer overhoop aan het halen. gelukkig ga ik niet op vakantie.
Oud 07-07-2005, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 07-07-2005 @ 05:38 :
Hoe vond je me hebben we een connectie en zo ja VIA WIE

ik heb gehoused met forummers en mn studiemakker
en nog veeeeeeeeeel meer
is hyves.nl net zoiets doms als hi5? ik keek daar laatst omdat ik mail kreeg, en ik had ineens 15 wannabe vriendjes ofzo. WAT HEB JE ERAAN.
Oud 07-07-2005, 11:25
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben gisteren naar amsterdam geweest MET MIJN MOEDER en eerst zijn we naar het sexmuseum geweetst en dat was saai want er waren alleen maar plaatjes van lullen en suffe pr0n enzo. en toen hebben we loos gehangen en ik haat die kutduiven daar. en toen hebben we wat gedronken in de prins en er was een stomme zwerver en die zat bij matthijs van nieuwkerk geld af te troggelen en dat was wel grappig. en toen ben ik naar MADAME TUSSAUDS geweest en ik sta met DAME EDNA en HERMAN BROOD op de foto en nog veel meer van die poppen en oja ik had ook nog migraine en ik moest door zo'n enge gang met allemaal enge mensen en ik gilde en ik had een veel te hoge bloeddruk door de migraine dus ik viel bijna flauw en verder hebben we lekker de toerist uitgehangen en ik vind amsterdam eng en japannertjes zijn zo raar want ze stappen niet eens opzij als er een tram aankomt.
en 's avonds had ik bijna de bank ondergekotst dankzij mijn migraine, maar ik kon het nog binnenhouden vond dat jullie het moesten weten.
Oud 07-07-2005, 11:41
Verwijderd
wat had je in hemelsnaam nog meer verwacht van de VENUS TEMPLE
Oud 07-07-2005, 11:45
grandmommy
grandmommy is offline
mmm ja daar had ik ook eigenlijk geen verwachting van.
ik vond die scheet op de gang wel heel leuk
Oud 07-07-2005, 11:47
Verwijderd
ik ben jaloers op hermione
en ik heb vandaag nog niks gedaan, alleen uitgeslapen en gereageerd op een kamer in amsterdam en gedouched.
Oud 07-07-2005, 11:51
snoodaard
snoodaard is offline
Op de terugweg van station naar huis ben ik gevallen met mijn fiets. Nu is m'n rechterknie geschaafd, de linker zwaar gekneusd, m'n rechterhand ook gekneusd en m'n linkerarm geschaafd. M'n kin is kapot en m'n gezicht is ook geschaafd. Straks ga ik weer werken.
Oud 07-07-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 07-07-2005 @ 12:51 :
Op de terugweg van station naar huis ben ik gevallen met mijn fiets. Nu is m'n rechterknie geschaafd, de linker zwaar gekneusd, m'n rechterhand ook gekneusd en m'n linkerarm geschaafd. M'n kin is kapot en m'n gezicht is ook geschaafd. Straks ga ik weer werken.
Wat zielig (})
Oud 07-07-2005, 11:53
Verwijderd
Ik ga vandaag drie kwartier in de bus zitten, een BuzzyPazz kopen en dan drie kwartier terug. Met een beetje geluk is de tweede keer dan gratis want mijn geld is op
Voor de rest ga ik mijn vanmorgen geschilderd waterverfdingetje inscannen en op het forum posten. En nog wat meer creatief doen. En Lemon Tree en All at Sea van Jamie Cullum proberen te leren op het keyboard. (Jamie is heet trouwens Fools garden iets minder. ) All at Sea is trouwens een heel moeilijk nummer en ik kan absoluut geen keyboard spelen dus dat zal wss niet lukken.
En ik ga tickets reserveren voor een concert in augustus.
Oud 07-07-2005, 11:53
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 07-07-2005 @ 12:51 :
George W Bush is ook gevallen met de fiets.
Hij reed met behoorlijke snelheid tegen een beveiliger op
Oud 07-07-2005, 11:58
Verwijderd
arme snood
Oud 07-07-2005, 12:00
Broeder
Broeder is offline
ik ontving gisteravond een jaar na dato een jaarboek van mijn oude school ten tijde dat ik nog heel ambitieus was dus nu ben ik een beetje gedesillusioneerd '' en aangezien niemand een goed woordje over heeft voor mijn schattige neopet Goudlokje666 ga ik er zelf maar even over door want er is zelfs een neopet die mijn naam draagt: http://www.neopets.com/search.phtml?...string=Erikjan

verplaatsingstempo: vlug

ik heb wederom de tijd van mijn leven.
Oud 07-07-2005, 12:04
Verwijderd
ik ben opgestaan, ontbeten, straks ga ik mn koffer inpakken en nu lig ik in een deuk om dit filmpje met gekke chinezen.
Oud 07-07-2005, 12:05
kuik
kuik is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-07-2005 @ 13:04 :
ik ben opgestaan, ontbeten, straks ga ik mn koffer inpakken en nu lig ik in een deuk om dit filmpje met gekke chinezen.
ik vind alleen het begin leuk
Oud 07-07-2005, 13:04
cha0s
cha0s is offline
ik zit te smoken en te kijken naar de aanslagen @ londen.

"Certain groups of people, certain groups: muslim fundamentalists, christian fundamentalists, jewish fundamentalists... and just plain guys from Montana; will continue to make life very interesting for a very long long time to come. That's the reality: Angry men in combat fatigues, talking to god on a two way radio, and muttering incoherent slogans about freedom are eventually gonna provide us with a great deal of entertainment"

Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 13:14.
Oud 07-07-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 07-07-2005 @ 12:53 :
Ik ga vandaag drie kwartier in de bus zitten, een BuzzyPazz kopen en dan drie kwartier terug. Met een beetje geluk is de tweede keer dan gratis want mijn geld is op
Voor de rest ga ik mijn vanmorgen geschilderd waterverfdingetje inscannen en op het forum posten. En nog wat meer creatief doen. En Lemon Tree en All at Sea van Jamie Cullum proberen te leren op het keyboard. (Jamie is heet trouwens Fools garden iets minder. ) All at Sea is trouwens een heel moeilijk nummer en ik kan absoluut geen keyboard spelen dus dat zal wss niet lukken.
En ik ga tickets reserveren voor een concert in augustus.
heheh ik wens je veel geluk met jamie cullum proberen te leren, het is echt moeilijk, ik heb het al opgegeven
Oud 07-07-2005, 13:10
Waltz
Waltz is offline
Citaat:
Broeder schreef op 07-07-2005 @ 13:00 :

verplaatsingstempo: vlug

ik heb wederom de tijd van mijn leven.
(:<3

maar wat zie ik nu, intelligentie: gemiddeld ?
Oud 07-07-2005, 13:42
Jones
Brak opgestaan, tv gehange, gegeten, m'n kamer opgeruimd, pak van de stomerij gehaald, tas ingepakt, zo even cadeautje kopen en dan de trein in naar Coldplay
Oud 07-07-2005, 14:27
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Waltz schreef op 07-07-2005 @ 14:10 :
(:<3

maar wat zie ik nu, intelligentie: gemiddeld ?
ja wat is dat nou weer voor onzin

tevens; http://www.neopets.com/search.phtml?...et&string=Olga
Oud 07-07-2005, 14:36
pipimädchen
pipimädchen is offline
Species : Bruce
Colour : Green
Level : 13

Health : 0 / 13
Mood : extremely happy
Hunger : not hungry
Strength : titanic
Defence : semi-demi-godly
Move : super speedy
Intelligence : ULTIMATE GENIUS (277)

Oud 07-07-2005, 14:37
pipimädchen
pipimädchen is offline
oh zo te zien is hij wel een beetje dood gelukkig wil de health faery altijd mijn kleine Wroek zijn HP terug schenken
Oud 07-07-2005, 14:38
Gadje
Gadje is offline
ik heb vandaag gewekt, mn kamer een beetje opgeruimd, chagerijnig geweest over een nieuwe collega (want die is stom en het is MIJN werk) en in bad geweest en zo weer werken.
Oud 07-07-2005, 14:43
Broeder
Broeder is offline
Misschien moet je hem wat vaker de tango laten dansen Goudlokje666 ziet er toch een beetje gay uit dus die wil zijn danspartner dan wel worden
Oud 07-07-2005, 14:45
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik heb hem al toegevoegd aan mijn vriendjeslijst. Ik heb nu twee Neopetmaatjes
Oud 07-07-2005, 14:47
Broeder
Broeder is offline
Hoe moet dat? Goudlokje is ook dol op nieuwe vriendjes namelijk.

Er ik ook een neopet naar jou genoemd en die is bliksemsnel
Oud 07-07-2005, 14:50
pipimädchen
pipimädchen is offline

http://home.neopets.com/templates/ho...t_name=Wroekel

http://www.neopets.com/randomfriend....terrorakoeiaka

rechtsonderin 'make neofriend '

groetjes uit neopia
Oud 07-07-2005, 14:52
Avelon
Avelon is offline
ik was met het ov en hoopte dat er geen bom afging
ik moet ergens een tv te zien bemachtingen.
ik ben naar de drukker geweest en die moest ik betalen. en toen was ik te laat terug om het blaadje te verspreiden dus nu heb ik voor niets de laatste editie van dit jaar uitgegeven omdat al mn medestudenten al weg waren. en toen moest ik een half uur op de bus wachten
Oud 07-07-2005, 14:58
vixen
vixen is offline
Citaat:
cha0s schreef op 07-07-2005 @ 14:04 :
ik zit te smoken en te kijken naar de aanslagen @ londen.

"Certain groups of people, certain groups: muslim fundamentalists, christian fundamentalists, jewish fundamentalists... and just plain guys from Montana; will continue to make life very interesting for a very long long time to come. That's the reality: Angry men in combat fatigues, talking to god on a two way radio, and muttering incoherent slogans about freedom are eventually gonna provide us with a great deal of entertainment"
Bij ned 2 een mevrouw uit Londen
'Dus u bent freelance journalist?'
'Nee, ik ben actrice'
'Oh..Waar was u toen de aanslagen begonnen?'
'Ik lag in bed. Ik was op weg naar mijn werk.'

Oh en verder stond ik om 7 uur op, toen had ik een tentamen, daarna ging ik postbode worden en nu ben ik moe. vanavond een feestje in nijmegen.
Oud 07-07-2005, 14:59
Broeder
Broeder is offline
Arme Wroekie Ik hoop dat hij snel een beetje opknapt door zijn nieuwe vriendschap met Goudlokje
Oud 07-07-2005, 15:06
Verwijderd
freakjuh heeft nog geen speciale talenten. Ahh, wat zielig.

mijnes heet freakjuhyo.

Oud 07-07-2005, 15:12
Broeder
Broeder is offline
Goudlokje heeft meteen zijn kans schoon gezien op bevriend te worden met Freakjuh Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegt hij altijd maar
Oud 07-07-2005, 15:12
Verwijderd
Ik heb jullie als vriendjes toegevoegd anders is de mijne zo eenzaam hij heeft ook al geen punten ofzo

Ik kreeg net een vacature gemaild:

Wij zijn op zoek naar leuke gemotiveerde jonge lui, die zowel zelfstandig kunnen werken als in team verband, je maakt afspraken voor de buiten dienstmedewerkers, wij zijn een jong gek bedrijf, dus een beetje gek zijn kan geen kwaad ,denk jij dat je dit aanspreekt, reageer dan snel.

snel bellen!
Oud 07-07-2005, 15:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 07-07-2005 @ 15:58 :
Bij ned 2 een mevrouw uit Londen
'Dus u bent freelance journalist?'
'Nee, ik ben actrice'
'Oh..Waar was u toen de aanslagen begonnen?'
'Ik lag in bed. Ik was op weg naar mijn werk.'
Ja, zo kansloos.
Oud 07-07-2005, 15:14
Broeder
Broeder is offline
Omg Ik krijg altijd over de e-mail van die vacatures van 'studenteninfo' of zoiets maar die worden altijd zo eng gepresenteerd dat ik nooit durf te reageren
Oud 07-07-2005, 15:15
cha0s
cha0s is offline
oh, daar is die deaus weer. gheh.
Oud 07-07-2005, 15:24
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 07-07-2005 @ 16:13 :
Ja, zo kansloos.

heb ik iets gemist?
Oud 07-07-2005, 15:58
Verwijderd
ik zoek nu doelloos naar kamers in utrecht en ik word mistroostig van de teksten die sommige mensen typen, "Gezellige huisgenoot gezocht die het leuk vindt om samen te eten, thee te drinken en te kletsen. En bovendien houdt van slechte hitjes!".
Oud 07-07-2005, 16:40
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 07-07-2005 @ 14:07 :
heheh ik wens je veel geluk met jamie cullum proberen te leren, het is echt moeilijk, ik heb het al opgegeven
Ja, ik ben nog niet bepaald ver geraakt Maar ik heb wel een vraag: op de bladmuziek die ik heb staan er 3 notenbalken onder elkaar. Maar hoe moet je dat dan spelen? Ik heb dus maar 2 handen en dit is echt vreemd

(heel domme vraag waarschijnlijk, maar ach ) Ik ben nog maar net begonnen met keyboard spelen en ik vind Lemon tree al moeilijk genoeg dus eigenlijk is Jamie Cullum zo goed als onmogelijk. Maar ach
Oud 07-07-2005, 16:52
ZerO
ZerO is offline
Ik ben laat opgestaan, naar de stad gefietst, heb nieuwe oorbellen gekocht en die bewonder ik sindsdien. Generd, muziek geluisterd, gebeld en straks naar de sneak en het zal vast weer een kut film zijn maar ik neem een fles canei mee in mijn tas voor de gezelligheid
Oud 07-07-2005, 17:26
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Kamer is netjes opgeruimd.
Ik heb net Der Untergang teruggebracht, en nu heb ik Constantine liggen, wat een leuke film is, want ik heb hem gezien in de bioscoop, en ik heb pringles Barbeque, en Ben & Jerry's ijs met dino's erin, dus het wordt een lekker en leuk avondje
Oud 07-07-2005, 17:27
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ik stond vanochtend op en toen wou ik m'n slippers ophalen bij die rare chinees hier in het centrum, daar aangkomen zei die dat hij hem nog niet af had, en waarom het zo snel moest terwijlik hem vorige week gegeven had en toen keek ie naar de slipper, en toen zei die van: oh een Ferré .. hmm.. ja dan zal ik me best er wel op doen maarja je heb hem toch voorlopig niet nodig want het word slecht weer

vage mensen die chineze/taiwaneze naai attelier typetjes
Oud 07-07-2005, 17:40
Verwijderd
chinezenaaiateliertypetjes, goed woord voor galgje
Oud 07-07-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 07-07-2005 @ 18:26 :
Kamer is netjes opgeruimd.
Ik heb net Der Untergang teruggebracht, en nu heb ik Constantine liggen, wat een leuke film is, want ik heb hem gezien in de bioscoop, en ik heb pringles Barbeque, en Ben & Jerry's ijs met dino's erin, dus het wordt een lekker en leuk avondje
Oooh er zijn meer mensen zoals ik, wat een fijne gedachte.

Ik heb gewinkeld en gegeten en vanavond ga ik misschien ook filmkijken met lekker eten in de buurt.
Oud 07-07-2005, 17:58
pipimädchen
pipimädchen is offline
OMG ik ging op zoek naar freakjuhyo en toen gebeurde iets!!

Congratulations, terrorakoeiaka, you just found 20 Neopoints on the floor!

OMG freak luv u (L)

Regels voor berichten