![]() |
||
Citaat:
En trouwens, ik ben totaal geen racist! Zo vindt ik bijna elk ras boeiend in hun doen en laten. Ik als tegenstander van de multicultuur ben tegen het mengen van rassen, omdat je hiermee twee unieke rassen kapot maakt. Ditzelfde geld voor de cultuur. Je maakt de culturen uiterst unieke culturen alleen maar kapot door ze te mengen! Ja, ik heb raciaal besef, maar een racist mag jij mij niet noemen. Zo noem je die "nazi's" maar. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil jullie topic niet verpesten met een discussie die totaal offtopic is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() @ Volkman ofzo Citaat:
||
Citaat:
oh ik dacht dat ze het tegen mij had hiiiihigigigigiiihi,. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar hoe ziet die vent zijn mond eruit? Jeroen zegt: hij heeft geen mond Robin zegt: .. Jeroen zegt: z'n mond zit achter die dingen Jeroen zegt: hope kan hij dan in godsnaam ademhalen Robin zegt: ja idd Robin zegt: ik had mezelf al lang van kant gemaakt Robin zegt: zijn vast parasieten Robin zegt: miljoenen onder zijn huid Jeroen zegt: ja ach, je kan ook jarenlang in Lissabon bedelen om geld Robin zegt: die ophopen Jeroen zegt: vraag me af of hij daar nog steeds zit Robin zegt: hehe, ja Robin zegt: wat ik net geef zag een meisje vandaag Robin zegt: schrok je niet van hem? Jeroen zegt: mijn vader zei altijd dat dat kwam omdat hij teveel mayonaise eette, sindsdien heb ik nooit meer mayonaise gegeten |
![]() |
||
Citaat:
hahahaha wat een koekenbakker ![]() en ja, hoe eet die gast? door 'n slangetje?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dankuwel Kreator ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zag gisteren een hippe veertiger met een judith osborne truitje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wel "gaaf" dat je die foto hebt mn vriendje wou eigenlijk n foto maken maar dat vonden we zo lullig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik zag mezelf vandaag in de spiegel terwijl ik aan t strijken was bij een rare maar aardige vrouw thuis. en ik had een vieze gele vlek op mn shirt, geen make up, zweet voorhoofd en uitgezakte houding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
angst voor de stilte? ranonkel | 79 | 18-06-2004 22:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |