Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2005, 15:32
Kreator
Kreator is offline
Gewerkt.

Was een patiënt die Sukkel heette bij

"Meneer Sukkel, komt u maar uit de wachtkamer"

Oud 15-07-2005, 15:42
Kaps
Kaps is offline
Oud 15-07-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 15-07-2005 @ 14:22 :
Ja, maar ze accepteren wel lui met VMBO-t. Althans, VMBO-t van niveau 4, maar mij is verteld dat alles wat onder niveau 4 zit niet op middelbare scholen te vinden is, dus dat zal wel snor zitten. Moet je wel een toelatingsexamen doen.

Bedoelen ze niet MBO niveau 4? VMBO heeft toch geen niveaus? En op academies kom je alleen met minimaal MBO4.
Oud 15-07-2005, 15:50
vixen
vixen is offline
Ik stond op, ging werken, mn vriendje helpen met zn post, toen hebben we een ijsje gegeten en aan de gracht gezeten. Toen ging ik heeeel veel inkopen doen en nu heb ik dus compleet geen honger meer, maar wel mooi genoeg ects om aan mn minor te beginnen. Whoe. Straks weer werken.
Oud 15-07-2005, 17:21
merels
merels is offline
Ik ben gister terug gekomen uit spanje en dat was wel gezellig. Daarna langs een oude vriend van mijn ouders geweest in rotterdam en ook dat was leuk. Vandaag geslapen en wat gedronken en ik ga zo maar eens uitpakken en vanavond langs een vriendin.
Oud 15-07-2005, 17:41
Verwijderd
Gisteren de nieuwe ask for bob cd voor t eerst getjekt en hij rockt als een fucking tiet. hij is niet eens verneukt door het feit dat ik er op mee loop te schreeuwen gisteren vooral veel te veel gedronken waardoor ik anderhalf uur te laat was op mijn werk. brak gewerkt en nu thuis. straks naar een feest in lisse om aks for bob te tjekken en daarna terug racen naar haarlem om mistake en nix te kijken.
Oud 15-07-2005, 17:49
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik ben de hele dag in de weer geweest voor m'n vakantie, tot de conclusie gekomen dat er gekort moet worden op boodschappen ipv surfspullen.
Oud 15-07-2005, 17:49
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Half 2 opstaan, uitbrakken tot een uur of 4, opruimen msn'nen tot zes uur, koken&eten. Vanavond m'n wekelijkse spelavond met vrienden. Vannacht toch maar weer uit denk ik.
Oud 15-07-2005, 18:06
Big Boi
Big Boi is offline
Van 9 tot 12 gewerkt. Daarna gechilt in de tuin, kippesoepje gemaakt met worstebroodjes, vervolgens het spul tot me genomen. Nu ff kamer opruimen en dan straks met my special lady friend terrasje pakken en daarna the usual wat je doet als je aangeschoten thuis komt op een warme vrijdagavond met je gf.
Oud 15-07-2005, 18:18
pipimädchen
pipimädchen is offline
mijn dag was goed want ik had bier maar nu is het op dus het wordt alleen maar slechter
Oud 15-07-2005, 19:20
Verwijderd
Ik heb gewerkt maar het werk was verschrikkelijk en eentonig. Nu heb ik dus geld maar eigenlijk storten ze het pas volgende week. Ik wou met dat geld eigenlijk een mp3speler kopen maar dat zal nu niet gaan aangezien ik het nog niet heb
Oud 15-07-2005, 19:24
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
terror koe schreef op 15-07-2005 @ 19:18 :
mijn dag was goed want ik had bier maar nu is het op dus het wordt alleen maar slechter
Je mag wel bij mij langs komen, want ik heb nog een half krat staan. Ik wil statiegeld en ik lust het zelf niet
Oud 15-07-2005, 20:22
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 15-07-2005 @ 20:24 :
Je mag wel bij mij langs komen, want ik heb nog een half krat staan. Ik wil statiegeld en ik lust het zelf niet
Waar woon je, oom?
Oud 15-07-2005, 20:32
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
terror koe schreef op 15-07-2005 @ 21:22 :
Waar woon je, oom?
Groningen
Oud 15-07-2005, 21:09
Verwijderd
Ik ben gisteravond uitgeweest en ik was rond half 6 weer terug. Vandaag vanuit Groningen weer naar m'n ouders getourd en vanavond heb ik nog wat gewerkt. Lekker nuttig dagje dus.
Oud 15-07-2005, 21:14
schimmel
schimmel is offline
ik heb weer gewerkt en sinds ik wat sneller werk worden uren omhoog afgerond en pauzes vergeten en dat is erg gaaf. nu wil ik wel weg maar ik moet het sparen en ik heb zin om het allemaal uit te geven.
gelukkig is er bier wat ik mag drinken en een boek waar nog een hoop in te lezen valt en een feestje morgen. zelfs 2, maar de ene kost geld en ik mag het dus niet uitgeven maar ik wil wel. lastig lastig
Oud 15-07-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 15-07-2005 @ 14:46 :
Wedden van niet?
Ik wil dan ook geen stom werk, he. Part-time in een coffeeshop van 'n vriend van me en ook part-time flyers en posters ontwerpen voor P60 (als in, het plaatselijke concertzaaltje.)

Maar dat houd ik achter de hand, want nu blijkt dat er een toelatings-iets is voor 18+ bij de kunstacademie in Utrecht. Dus als het kan, dan ga ik dat maar doen.

Twee jaar stilzitten en niks uitvoeren lijkt me echt gay. Ik ben dan nog zo lui, me twee jaar concentreren op het lui-zijn lijkt me toch wel vermoeiend.

@Danique: Euh, ik dacht dat er vmbo-t stond, dus ik vond het ook vrij raar met die niveau's. Hoewel ik nu wel begin te twijfelen
Oud 15-07-2005, 21:52
Jones
Opgestaan, kamer opruimen/wassen, lunchen, relaxt gewerkt tot acht uur. Chinees gegeten, uurtje gefietst, gedoucht en zo nog even een terrasje.
Oud 15-07-2005, 23:28
Broeder
Broeder is offline
ben ik helemaal vergeten te vertellen dat ik vandaag op de thee ging bij mijn ouders en dat was zo gezellig en opbeurend dat ik me nu maar dood ga drinken of verhangen ofzo
Oud 15-07-2005, 23:38
Blood Fire Rage
Citaat:
Paranoide schreef op 15-07-2005 @ 22:49 :
Twee jaar stilzitten en niks uitvoeren lijkt me echt gay. Ik ben dan nog zo lui, me twee jaar concentreren op het lui-zijn lijkt me toch wel vermoeiend.
Op een gegeven moment leer je je dag te vullen met een keer rustig naar de supermarkt wandelen
Oud 15-07-2005, 23:54
Verwijderd
Volgens mij zit dit forum over een paar maanden vol met verstokte alcoholisten. Of het wordt bijzonder leeg omdat ze/we allemaal dakloos of dood of opgenomen zijn.

Ik heb dus mijn kast opgeruimd en nu lijkt het net of er niets is veranderd terwijl ik twee zakken vol troep eruit heb gehaald.
Daarna gewerkt en dat was saaaaaaaaaaaaai en vervelend.
Oh en ik heb vandaag twee keer avondeten op dus nu weeg ik vast 100 kilo.
Oud 15-07-2005, 23:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Studeren
- Werken
- TdF gekeken
- Biosje en daarna relaxen met mijn vrienden op het terras

Dat was het dagje weer
Oud 16-07-2005, 03:42
Otis
Otis is offline
Hoii dit zijn Otis en Hermie! We hebben heet geswongen met niemand minder dan BERTBART en NOEP op de beatzzz van DJ aiscream a k a mortischa, Otis had een teunlookalike aan de haak geslagen,en hij bleek kinderboekenschrijver tezijn van 28 en ook een poeet. hermie had een corpsbal die sander heette en ze gaan dinsdag lunchen.Noep had haar violenminnaar fotos to followwww
Oud 16-07-2005, 04:08
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Gvd, kutcollega's. Heb gewerkt weer, was reggea-avondje, super rilekst. Maar aan het einde waren mijn collega's super-collegiaal.
Ik ging zelf bar schoonmaken, maar werd niet geholpen. Ja, eentje ging de bar afdrogen, omdat er anders schimmels kunnen onstaan onder de roosters waar de glazen op uitlekken. Vevolgens ging ik in mijn eentje de kleedkamers schoonmaken, en de zaal vegen. GVD kutcollega's die niet hielpen!!
Maar goed, ik heb wel voor mezelf het voldane gevoel dat ik mijn werk goed gedaan heb, maar heb nu een hekel aan twee van mijn collega's. Stelletje kutten.
Oud 16-07-2005, 08:33
Quantes
Quantes is offline
Gisteren gewerkt van 6.30 tot 16, daarna nog evn lanfgs kenissen geweest en vroeg gaan slapen omdat ik echt helemaal op was. vandaag een dag vrij, voor het eerst in een week, die ik vrij rustig ga vullen. Oftewel: lezen, muziek luisteren en bryin worden...
Oud 16-07-2005, 11:17
Glory
Glory is offline
ik ging gisteravond in bed slapen en werd vanochtend met dekbed. ect naast het bed wakker, dus het moet ongetwijfeld een bijzonder enerverende nacht zijn geweest
Oud 16-07-2005, 11:26
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 16-07-2005 @ 12:17 :
ik ging gisteravond in bed slapen en werd vanochtend met dekbed. ect naast het bed wakker, dus het moet ongetwijfeld een bijzonder enerverende nacht zijn geweest
je bent op de grond gevallen en doorgeslapen?
Oud 16-07-2005, 13:08
Haligh
Haligh is offline
vandaag, gister, whatever aangekomen in shanghai.
complete culture shock.

heb wat rondgehangen in het apartement van mijn vader wat te hip voor woorden is. wat met mijn nieuwe mobiel gekut en toen op kantoor wat autechre en electro geluisterd.

in de stad wat eten gehaalt en wat gedronken bij de starbucks.
en wat cd's en dvd's gekocht om hier te kijken/luisteren.

en omg wat is alles hier goedkoop.

90 cent voor yakult
Oud 16-07-2005, 13:11
nps
nps is offline
ik heb mijn kamer een beetje op geruimd zometeen ga ik lekker naar buiten chillen en vanavond ga ik naar vrienden lekker goedkoop avondje
Oud 16-07-2005, 13:46
Blenderhead
Blenderhead is offline
Wakker geworden, kamer opgeruimd, kutmuziek van de zomerfeesten moeten aanhoren. En zometeen boodschappen doen en wat bandjes kijken.
Oud 16-07-2005, 14:54
thecatempire
thecatempire is offline
ik heb gewerkt, boodschappen gedaan en zometeen ga ik kijken of het mij lukt om pestowraps van de AH te maken
Oud 16-07-2005, 14:55
Verwijderd
ik ben laat uit mijn bed gekomen, toen heb ik gedouched en ben ik naar vlissingen geweest. ik heb wat nieuwe kleren gekocht en parfum en een ijsje gegeten, en daarna ben ik naar middelburg gegaan waar het rommelmarkt was (L) maar ik heb niet zoveel meer gekocht. nu ben ik weer thuis en ik vind het veel te warm zometeen ga ik boodschappen doen en vanavond uit met vriendinnetjes - daar zie ik een beetje tegenop want ze willen altijd naar apres-ski tenten.
Oud 16-07-2005, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 16-07-2005 @ 05:08 :
verhaal
Ik ken het, daar kun je echt zó gek van worden. Ik heb ook een collegaatje dat nooit uit zichzelf meehelpt met opruimen en altijd loopt te zeiken over alles. Het is echt frustrerend maar ik wil er nooit ruzie over maken.
Oud 16-07-2005, 15:21
Blood Fire Rage
Om twee uur uit bed. Winkel (3 broden, 2l melk en 1 vanNelle driekwart met een rizla rood). Ontbeten. Door de poes gevangen mus naar vogelopvang gebracht. Nu.

Voor de rest van de dag ga ik waarschijnlijk chillen en lezen. Vanavond uit, denk ik.
Oud 16-07-2005, 16:00
Verwijderd
uitgeslapen terwijl poelewoekie naar de opticien en de kapper ging, toen nam hij lekkere broodjes mee en hebben we nog even in bed rondgelummeld, net heb ik boodschappen gedaan en nu zit ik in het belhuis tegenover de supermarkt met een gratis blikje sprite. en gratis internet, eigenlijk. mijn semi-buitenlandse looks doen het goed in deze buurt
Oud 16-07-2005, 16:08
Roos
Roos is offline
Uitgeslapen, toen heb ik mijn kamer uitgemest en bijna 2 vuilniszakken met rotzooi weggegooid.
Het is nu zo leeg dat ik straks wat lijsten op ga hangen enzo, eindelijk m'n kamers eens afmaken

Toen lekker boodschappen gedaan en twee giegelende buurmeisjes te woord gestaan die iets vermoeden tussen mij en mn buurjongen bijdehandte kinderen

Vanavond ga ik lekker dansen met een vriendin
Oud 16-07-2005, 16:10
*oma*
*oma* is offline
ik heb niets boeiends gedaan.

oja... ik heb vannacht over Lepra gedroomt...
Oud 16-07-2005, 16:44
Verwijderd
Ik ben gaan winkelen en ik heb heel veel kleren gekocht (er waren 6 rekken met 50/70% korting in de H&M ) en een ipod shuffle. Nu is mijn geld alweer op helaas. Oja, en nog 2 boeken ook.
Vanavond ga ik ergens eten met de familie. En daarna waarschijnlijk wat schilderen.
Oud 16-07-2005, 17:06
Jones
Uitgeslapen omdat er vannacht om 3 uur een motor kapot moest gaan onder m'n raam waardoor ik niet kon slapen omdat er een dronken kutstudent tegen z'n motor aan het schoppen was Ook m'n kamer opgeruimd en maar 1 vuilniszak met rommel weggegooid. Daarna naar de markt, heel veel eten gekocht. Net heel veel eten opgegeten, zo fietsen en vanavond even terrasje pakken.
Oud 16-07-2005, 17:12
Synonym
Synonym is offline
In bed gelegen tot half twaalf ofzo... Daarna niks gedaan. Nog meer niks gedaan. Wat boekjes gekocht voor de vakantie (o.a. Troost van Ronald Giphart). Nog meer niks gedaan en zometeen Chinees eten. Wat een boeiend leven heb ik toch.
Oud 16-07-2005, 17:18
Verwijderd
Ik heb vanmiddag een pan hele lekkere thaise curry gemaakt en ik ben er nu voor de tweede keer vandaag van aan het genieten.
Oud 16-07-2005, 18:38
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker, ging naar de stad om batterijen te kopen en een broodje, maar de broodjes waren nog niet klaar. Stomme Mario. Toen ging ik werken en een ijsje eten en toen heb ik een halve kip opgegeten en mn vriend de andere helft. Toen ben ik gaan douchen enzoo en straks ga ik naar Nijmegen en daar uhm, bandjes kijken en rondlopen enzo. Zomerfeesten
Trouwens, het lijkt echt of ik alleen maar eet. Wat geweldig.
Oud 16-07-2005, 21:03
Blood Fire Rage
Ik ga vanavond geld lenen om wiskey te kunnen kopen in Chadrak

Oud 16-07-2005, 21:05
Verwijderd
nou ik ging vannacht niet slapen, vanmorgen ging ik mijn toen nog vriendje mailen, daarn kwam hij online, en gingen we het uitmaken. lekker STOM op msn.
toen moest ik van 1 tot 8 werken, en had ik 2 uur doorbetaalde pauze, dus ging ik met een hottie van m'n werk terassen en poolen, want HAHA ik ben toch vrijgezel.

Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 21:10.
Oud 16-07-2005, 21:06
*oma*
*oma* is offline
Ow, ik heb eten gekookt. En vanavond naar de Shadrak en daar ga ik smelten
Oud 16-07-2005, 21:06
Verwijderd
oja, dalijk ga ik uit en daar heb ik zin in, want ik ga heel veel drinken, en dansen.
Oud 16-07-2005, 21:07
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
uuuf schreef op 16-07-2005 @ 22:06 :
oja, dalijk ga ik uit en daar heb ik zin in, want ik ga heel veel sjansen, en dansen.
Oud 16-07-2005, 21:09
Verwijderd
drinken, sjansen en dansen?
okay, wat jij wil
Oud 16-07-2005, 21:13
Verwijderd
ik heb me de hele dag verveeld en nu ga ik toch nog uit na een hoop gedoe. taxi's yo.

en ik heb het nu al bloedheet
Oud 16-07-2005, 21:15
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik ga me straks vervelen in leiden tussen de zogenaamd hip verantwoorde alternatievelingen die houden van bloc party en ladytron

Regels voor berichten