Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 20:47
Verwijderd
Het gaat... er zijn ontzettend veel mensen weg, dat is wel minder. Morgen zie ik weer een vriendin na een hele lange tijd (wij noemen onszelf beste vriendinnen, maar we zijn het al lang niet meer...). Ik vraag me af hoe het is. We hebben elkaar minstens een jaar niet meer gezien, als het al geen anderhalf jaar is. We zijn volgens mij wel uit elkaar gegroeid. Wat er met ons in het dagelijksleven gebeurt weten we nauwelijks meer of hooguit een glimp.
Maandag heb ik mijn eerste afspraak met een psycholoog (tenminste ik denk dat het een psycholoog is... t zou ook een psychiater kunnenzijn). Ergens vind ik het eng, maar ergens ben ik ook ontzettend blij dat ik hulp krijg. Zeker nu, in de vakantie.
Elke dag hoop ik, dat als ik strax weer wakker word, ik naar school mag. Nog ruim 7 weken niet. Ik tel de weken, nog net niet de dagen, dan zou ik alleen maar depriër worden.
Maarja, eerst morgen... we zullen eens zien. Ik hoop dat het geen teleurstelling wordt en dat onze vriendschap doodgebloed is...
Advertentie
Oud 16-07-2005, 21:46
rare kwast
rare kwast is offline
great...
kunnen die tranen dan ook gewoon niet weg blijven
Oud 16-07-2005, 23:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*kijkt in spiegel*

Wauw, één van die weinige keren dat ik mezelf toch wel handsome vind. Of is dat de alcohol die begint te werken?
Oud 17-07-2005, 07:12
WolterB
WolterB is offline
Over drie kwartier op de fiets, dan de trein in om daar een kleine 4 uur te zitten voor een dagje Maastricht samen met een vriend (en dus ook weer 4 uur terug)

ja ik ben gek
Oud 17-07-2005, 07:24
farai
farai is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-07-2005 @ 08:12 :
Over drie kwartier op de fiets, dan de trein in om daar een kleine 4 uur te zitten voor een dagje Maastricht samen met een vriend (en dus ook weer 4 uur terug)

ja ik ben gek
Zo ken ik er nog één.

Naja euhm 1 ding lijkt me duidelijk: je zou zoiets niet doen as je nix om die persoon gaf.

OT: ik voel me goed. Ik kijk nu vooral uit naar vrijdag en zaterdag. Vrijdag filmpje kijken met mn vriendinnetje en zaterdag mn verjaardag vieren die dus eigk vrijdag valt. Dus ik ga een gezellig weekendje hebben denk ik.

Verder nog steeds aan het nagenieten van de voorbije dagen. GISTER ging mijn ma plots een romantisch filmpje bovenhalen...Dju had ze da toch maar eerder gedaan.

Maar los daarvan is indecent proposal (ofzo? ) wel echt een aanradertje voor de romantische zielen onder ons menskes.

But then again: ik ken barweinig van films dus 't zou me nix verbazen als de meerderheid hier die al gezien heeft.
Oud 17-07-2005, 08:59
Verwijderd
Opruimen is soms toch handig...iig m'n mavo-diploma weer gevonden (die van de havo is nog steeds spoorloos ). En tot mijn verbazing waren mijn cijfers toen veel beter dan ik dacht (vier zevens en drie achten - in mijn hoofd zaten er ook een vijf en twee zessen tussen).
Er moet nog veel meer weggegooid worden (of iig dat wil ik)...ik heb veel te veel spullen.
Btw ook een flink aantal rapporten gevonden...die mensen waren gewoon echt stom...maar goed, dingen die gebeurd zijn kun je niet meer terug draaien.

Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 09:10.
Oud 17-07-2005, 11:15
rare kwast
rare kwast is offline
kamer schoon...tsjek
computer kamer school....
tas ingepakt....
polo's strijken...mee bezig!

das echt cool teksten op shirts strijken... wordt
Oud 17-07-2005, 12:25
cyntha
cyntha is offline
De beslissing is genomen: ik ga voor de behandeling. Het is raar, eng en ik zie er tegen op. Maar een eerste gesprek kan altijd. Ik kan altijd nog beslissen om te stoppen.
Oud 17-07-2005, 12:32
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 00:27 :
*kijkt in spiegel*

Wauw, één van die weinige keren dat ik mezelf toch wel handsome vind. Of is dat de alcohol die begint te werken?

Ontopic:
Hm, wéér een vak gehaald. Het begint nu toch wel eng te worden...
Ik zou er eigenlijk blij mee moeten zijn maar stiekem ben ik een beetje teleurgesteld dat ik zomaar vakken kan halen zonder er écht veel voor te doen. Ik lijk wel gek, ieder ander zou er blij mee zijn.. maar goed.
Oud 17-07-2005, 12:33
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb hem zo hard nodig om met mezelf om te kunnen gaan
nu al
als hij weggaat maak ik mezelf kapot

net als dat ik niet goed weet waarom ik niet eet
waarom ik die pijn opzoek. waarom ik er voor zorg dat ik me klote ga voelen.
Oud 17-07-2005, 12:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 00:27 :
*kijkt in spiegel*

*kijkt in spiegel*

Naaaah, 't was de alcohol.
Oud 17-07-2005, 14:09
Verwijderd
Het is raar maar de laatste tijd vind ik alles best. Het is zoiets als... voel ik me een keertje kut dan maakt dat niet uit want dat overkomt iedereen wel eens. Voel ik me goed, dan is dat super en geniet er ik echt van.
Het is alsof ik geen zin meer heb in mijn slechte/verneukte/ikvoelmekut kant te laten zien en alles wat een beetje negatief is met een korrel zout te nemen. Het boeit me allemaal niet zoveel meer, iemand anders mag nu de rol van dramaqueen overnemen.

En nog steeds ben ik zwaaaaaaaar verliefd.
Oud 17-07-2005, 14:26
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik ga maar een boek schrijven.....
Oud 17-07-2005, 15:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-07-2005 @ 12:15 :
kamer schoon...tsjek
tas ingepakt....

shirts zijn klaar
auto is schoon (stond er nog niet bij)
en heb een cake gebakken (stond er ook nog niet)
schiet al aardig op
Oud 17-07-2005, 15:21
Verwijderd
ik word gek van mijzelf. ik wil hem . waarom mag dat niet? ik twijfelde heel kort op het moment dat mij om antwoord werd gevraagd. Ik zal er altijd voor moeten boeten. I don't want pain I need pain.
Oud 17-07-2005, 15:49
Mara
Mara is offline
Het is een dom pietluttig puberaal probleempje en ik heb geen idee hoe ik 't moet verwoorden.
Oud 17-07-2005, 16:45
iebke*
iebke* is offline
Tussen men vriend en mij was het even uit omdat hij met een ander meisje gezoent had... ok ik neem hem terug en ik vergeef hem, we verkeren een week, alles ging perfect, tot hij gisteren oppeens zei dat hij een pauze wou. Ik ben compleet gek geworden heb hyperventilatieaanval gekregen enz, ik weet dat ik het niet aan kan hem nog eens kwijt te spelen, ik wil echt geen pauze, heb hem gechanteerd waar ik een beetje spyt van heb, en dan heeft hij gezegd dat hij geen pauze wil...

NU voel ik mij slecht om het feit dat hij het wel wou en ik het hem niet gegeven heb.

Gistere dus een kutavond gehad, gooit er nog iemand zijn glas bier over mij om, ik had een witte broek aan, stonk die helemaal naar het bier, en kwamen er allemaal zatte nerds aan mij hangen
Oud 17-07-2005, 17:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'I'm leaving on a jet plane'
John Denver

Als dat eens kon...
Oud 17-07-2005, 17:34
Verwijderd
Even helemaal doorheen. Vriendin 200km verderop, 'ziek', heeft zelf ook weinig op terug te vallen. Maar het houden van contact is zo moeilijk, zij kan ook niet continu bellen maar mijn geld laat ook maar heel weinig toe. Het kost gewoon zoveel energie, weet niet of ik dit nog wel kan.

Oud 17-07-2005, 17:57
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Morgen wordt ik opgenomen en eigenlijk zie ik er helemaal niet tegenop maar ik vind het toch wel eng..
wel gek, bijna al mijn vriendinnen zijn op vakantie, en dan zit je daar.. Ik ben benieuwd wie er daadwerkelijk vrienden van mij zijn..

aargh, ik ben echt doodzenuwachtig

Ik weet helemaal niet hoe het daar gaat, maar ik laat alles maar even over mij heen komen.

Ik laat nog wel van mij horen hoor

Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 18:02.
Oud 17-07-2005, 18:01
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 18:24 :
John Denver

Als dat eens kon...
"and I won't be back again"
Oud 17-07-2005, 18:12
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 18:24 :
John Denver

Als dat eens kon...
kwil mee
Oud 17-07-2005, 18:15
ilse
ilse is offline
hmm... t valt me erg mee. heb vandaag nog niets van me vriend gehoord, en ik zit niet eens in de stress. en nee, dat is niet een teken dat ik em niet mis iofzo, maar ik maak me gewoon niet druk erom dat ie wat doet ofzo, weet dat ie t druk heeft en dat ik later wel een keer wat hoor

maar aan de andere kant mis ik em wel supererg..
Oud 17-07-2005, 18:16
ilse
ilse is offline
Citaat:
iebke* schreef op 17-07-2005 @ 17:45 :
Tussen men vriend en mij was het even uit omdat hij met een ander meisje gezoent had... ok ik neem hem terug en ik vergeef hem, we verkeren een week, alles ging perfect, tot hij gisteren oppeens zei dat hij een pauze wou. Ik ben compleet gek geworden heb hyperventilatieaanval gekregen enz, ik weet dat ik het niet aan kan hem nog eens kwijt te spelen, ik wil echt geen pauze, heb hem gechanteerd waar ik een beetje spyt van heb, en dan heeft hij gezegd dat hij geen pauze wil...

NU voel ik mij slecht om het feit dat hij het wel wou en ik het hem niet gegeven heb.

Gistere dus een kutavond gehad, gooit er nog iemand zijn glas bier over mij om, ik had een witte broek aan, stonk die helemaal naar het bier, en kwamen er allemaal zatte nerds aan mij hangen
dumpen die hap

ot: mijn mama is toch af en toe wel heel lief..!!
Oud 17-07-2005, 19:03
rare kwast
rare kwast is offline
komt nu wel heel dichtbij

komen er nog mensen feesten in nijmege?
Oud 17-07-2005, 19:39
Redhair
Redhair is offline
Jaja, ik trap steeds in je beloftes en je mooie toekomstpraatjes. Waarom heb je dan nog steeds niete gedaan? Ik verlies mezelf steeds meer. Zak, zak, ik blijf maar zakken. Hoever nog? Waar is die fucking bodem?

Mother looking at me
Tell me what do you see?
Yes, i've lost my mind.
Oud 17-07-2005, 19:50
moon
moon is offline
Weer terug van vakantie! Hele leuke vakantie gehad!
Morgen ga ik weer 4 dagen naar mijn zus. Veel zin in
Het gaat weer beter met me de laatste tijd
Klein minpuntje: ik moest van een psychiater weer aan de remeron beginnen. Dat is echjt zo'n klote medicijn! voel me de hele dag uitgehongerd en ben alweer veel aangekomen. Ik heb mezelf ook helemaal niet onder controle wat eten betreft. Heb ik geen honger dan weiger ik iets te eten, heb ik veel honger zoals nu dan...dan kan ik niet meer stoppen.

Maar toch gaat het over het algemeen:
Oud 17-07-2005, 20:26
Verwijderd
Het gaat goed.
Super goed.
Kan niet beter.
Geloof me.
Serieus... ik lieg niet.
Verdorie!

Het gaat nog steeds goed, al voel me gigantisch kut maar dat wil ik niet accepteren, nu niet, nooit niet!
Er is geen oorzaak.
Dat wil ik niet.
Dan voel ik me ook niet kut.
Ofzo.
Oud 17-07-2005, 20:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 17-07-2005 @ 12:15 :
kamer schoon...tsjek
tas ingepakt....

yeeeej alles is klaar!!!!! nog 10 uur dan vertrek ik naar nijmegen...
duimen jullie

*geeft redhair nog ff een flinke knuf...kop op he..*
Oud 17-07-2005, 20:37
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-07-2005 @ 10:16 :
Probeer eens met die vriendin te bespreken dat je het moeilijk vind, wie weet begrijp ze je wel heel erg goed. En wie weet vindt die andere vriendin het ook wel moeilijk en doet ze ook (voor een deel) net alsof? En misschien vindt die vriendin waar het over gaat het zelf ook wel moeilijk? Zou allemaal kunnen.

ik heb gepraat *ik denk laat t ff weten*
die andere vriendin vind t niet moeilijker omdat ze nu dichtbij komt wonen

zelf vind ze het super leuk, kan niet wachten en vindt het helemaal super (dubbel getsjekt)

heb gezegt dat ik bang was voor de vriendschap..ze zei dat ze dat wel begreep maar dat ze dr altijd zal zijn...

ik geloof t, ben altijd goed gelovig gebleven maar ben zo bang een paar jaar terug werd t ook gezegd. nou die "vriendinnen" zijn ook nergens meer...maar ik geloof dr, ik weet zeker dat t goed gaat komen.
ja real friendship last forever...

nou kga naar bed...morgen optijd de uit en dinsdag echt beginnen met presteren
Oud 17-07-2005, 21:13
WolterB
WolterB is offline
Topdag gehad, alleen is mn fiets gejat

Gelukkig een oude en heb ik een goede fiets hier staan
Oud 17-07-2005, 21:59
Verwijderd
geestelijke staat 0.0
Oud 17-07-2005, 22:02
Appetite
Appetite is offline
Pff, ik moet echt eens wat assertiever worden...
Oud 17-07-2005, 22:06
Babette
Babette is offline
Gisteren lekker beetje gefeest, vuurwerk gekeken was mooi
Toen lekker bij mn schatje geslapen, lekker tjoppie gedaan vanmiddag, toen naar huis waren mn ouders weer terug van vakantie, beetje jammer..was lekker rustig hiero, maja..
En over een uurtje ben k jarig dus morgen lekker niks doen en cadeautjes krijgen
Oud 17-07-2005, 22:15
Verwijderd
Heerlijk vier vrije dagen
Oud 18-07-2005, 00:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom check ik toch steeds 'haar' weblog? Omdat ik graag wil weten hoe het met 'haar' gaat.

Maar ja... dan lees je wel eens minder leuke dingen. Zoals dat ze gisternacht met haar vriend een nachtelijke picknick heeft gehad, dat ze samen naar de sterren hebben gekeken en samen in een slaapzak hebben geslapen.. en wie weet wat nog meer.

Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 00:51.
Oud 18-07-2005, 09:48
Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik ben moe, heb overal pijn van het werken dit weekend.
En waarom dwalen mijn gedachten steeds af naar hem, terwijl ik weet dat hij onbereikbaar is voor mij...
Oud 18-07-2005, 09:52
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 01:44 :
Waarom check ik toch steeds 'haar' weblog? Omdat ik graag wil weten hoe het met 'haar' gaat.

Maar ja... dan lees je wel eens minder leuke dingen. Zoals dat ze gisternacht met haar vriend een nachtelijke picknick heeft gehad, dat ze samen naar de sterren hebben gekeken en samen in een slaapzak hebben geslapen.. en wie weet wat nog meer.

[afbeelding]
Sluit het af dude, je martelt jezelf alleen maar weer......
Oud 18-07-2005, 11:01
Verwijderd
Ik moet nodig op dieet.
Oud 18-07-2005, 12:11
Verwijderd
morgn naar mijn zus
Oud 18-07-2005, 12:15
aboe
aboe is offline
Word volgende week opgenomen...
vind het heel eng...
wil nog een hoop mensen zien voordat ik zolang weg ben...

voel me bang
Oud 18-07-2005, 12:16
Verwijderd
volhouden meid!
Oud 18-07-2005, 13:50
Mariekje*
Mariekje* is offline
En toen gingen we bijna tegen de vlakte in Albert Heijn. Ik heb geen idee waarom maar ik voel me de laatste dagen zo verkut beroerd. Vanmorgen bloed laten prikken om me te laten testen op diabetes. Al sinds dat ik een jaar of 5/6 was heb ik vrijwel dagelijks last van allerlei vage klachten, ze dachten aan pfeifer maar dat was het niet. Nu hebben ze het afgeschreven op een depressie die de nodige lichamelijke dingen veroorzaakt zo dat ik redenen creeër tot het vermijden van alledaagse dingen (school, paard, werk whatever). Ze weten het mooi te brengen, maar zelf ben ik er nogal sceptisch over. Ik geloof het eigelijk allemaal niet zo. Ben dan ook erg benieuwd wat er uit dat bloedonderzoek komt rollen. Ik wil nu eigelijk weleens weten wat ik nu daadwerkelijk heb..

Thuis is alles hectisch, m'n broer vertrekt over 7 dagen en de verhuizing is nog steeds niet helemaal afgerond. Hij gaat naar het strand, uit eten met z'n vrienden, zwemmen en skeleren en laat ons met de tiefuszooi van de verhuizing zitten. Het huis is nu weer aardig aan kant, maar er wachten nog altijd stapels spullen in zíjn flat. Verdomd irritant als mensen zo verschrikkelijk lui en laks zijn.. En continue maar gillen: "Dat doe ik straks wel" (niet dus). Daarbij heeft de laptop van m'n moeder het zojuist begeven, levert extra stress op want daar staan alle belangrijke bestanden op die vóór deze week uitgeprint dienen te zijn (ivm werk). Daarnaast hebben we knallende ruzie met mijn oudste broer, maar de reden is geheel onbekend.

Mams in tranen, broer in tranen, vrienden in tranen omdat hij weggaat, ik in tranen omdat ik het soms even niet meer trek.

Nu ik erover nadenk, het komt toch vast wel op z'n pootjes terecht, maar de stress, de emoties, de spanning en de ruzies eisen na 1,5 jaar toch wel zo'n beetje hun tol. Ik ben blij als ik volgende week dan eindelijk op schiphol sta.. Ik zal hem zeker missen, maar toch: Eindelijk even rust!
Oud 18-07-2005, 14:57
Redhair
Redhair is offline
Wanneer stopt het een keer?? E. vertelde toenstraks doodleuk dat hij sinds jaren weer contact heeft met zn ma, en hij waarschijnlijk morgen naar Hoorn vertrekt, waar zijn ma woont. als het goed gaat gaat hij definitief naar Hoorn. Daarnaast vertelde hij dat hij me heel erg zou gaan missen, erger dan de rest. Ik viste een beetje door, vertelde hij dat hij verliefd op me is. Ik heb mijn vriendje al. E. is zo langzamerhand mijn beste vriend geworden. En straks is hij weg. Shit.
Oud 18-07-2005, 15:43
coopergirl
coopergirl is offline
omfg, ik heb nu enkele weken "vakantie".. Vakantie van school... Ik ga liever naar school dan vijf dagen werken één dag vrij -> 5.15 uur eruit en 15.30 uur vrij... En dit weken achter elkaar... Ik ben blij dat ik vrijdag toevallig vrij ben Na de vakantie meteen 10 weken stage lopen in algemeen ziekenhuis... Als ik ergens tegenop zie is het wel stage in het ziekenhuis De herarchie die er heerst 'meneer de arts', de fabrieksinstelling in het algemeen Ik kan me niet voorstellen dat mijn (voor)oordeel niet klopt.. Bah, viva le vacence

Recalcistrant
Oud 18-07-2005, 15:45
ilse
ilse is offline
zoo.. gister toch wel ff in de stress, hij had de hele dag niets laten horen.. heel leuk.. ik had em de dag ervoor gevraagd iedere dag iig iets te laten horen, om te laten merken dat ie nog wel een beetje aan me denkt.. maar toen kreeg ik vanmorgen een sms je dat ie gister de hele dag ze mobiel op ze kamer had laten liggen en 's avonds laat dronken thuis kwam en toen ook maar niet gesmst had. heb vadnaag al 2 smsjes, dus ik ben allang blij.. ach ik moet me ook niet zo druk maken, maar... wil em gewoon niet kwijt
Oud 18-07-2005, 16:07
ilse
ilse is offline
@babette: gefeliciteerd!!

ot: ik word gek van dat mens.. kan ze niet gewoon normaal doen, een ruzie oke, kunnen we dat niet oplossen? waarom zo kinderachtig gaan doen???
Oud 18-07-2005, 16:18
George
George is offline
Ha-ha jezus ik ben ook niets waard.
Oud 18-07-2005, 16:20
ilse
ilse is offline
ben ik weer..

grrrr

ik haat haar. en ik haat et als ze zo gaat lopen kleffen. en ik haar het dat ik hem heb overgehaald dat ze leuk is, al weet ze dat neit..

en haat et als ik mensen bij mekaar zie zitten als ik me vriend mis...
Oud 18-07-2005, 16:28
Verwijderd
omg ik ben happy

wauw
en zonder hulpmiddelen zoals drugs
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten