Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Naja euhm 1 ding lijkt me duidelijk: je zou zoiets niet doen as je nix om die persoon gaf. ![]() OT: ik voel me goed. Ik kijk nu vooral uit naar vrijdag en zaterdag. Vrijdag filmpje kijken met mn vriendinnetje en zaterdag mn verjaardag vieren die dus eigk vrijdag valt. ![]() ![]() Verder nog steeds aan het nagenieten van de voorbije dagen. GISTER ging mijn ma plots een romantisch filmpje bovenhalen...Dju had ze da toch maar eerder gedaan. ![]() ![]() Maar los daarvan is indecent proposal (ofzo? ![]() ![]() But then again: ik ken barweinig van films dus 't zou me nix verbazen als de meerderheid hier die al gezien heeft. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ontopic: Hm, wéér een vak gehaald. Het begint nu toch wel eng te worden... Ik zou er eigenlijk blij mee moeten zijn maar stiekem ben ik een beetje teleurgesteld dat ik zomaar vakken kan halen zonder er écht veel voor te doen. Ik lijk wel gek, ieder ander zou er blij mee zijn.. maar goed. ![]()
||
Citaat:
Naaaah, 't was de alcohol. |
![]() |
||
Citaat:
auto is schoon (stond er nog niet bij) en heb een cake gebakken (stond er ook nog niet) schiet al aardig op ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ot: mijn mama is toch af en toe wel heel lief..!! ![]()
||
Citaat:
duimen jullie ![]() *geeft redhair nog ff een flinke knuf...kop op he..*
||
Citaat:
ik heb gepraat ![]() die andere vriendin vind t niet moeilijker omdat ze nu dichtbij komt wonen zelf vind ze het super leuk, kan niet wachten en vindt het helemaal super (dubbel getsjekt) heb gezegt dat ik bang was voor de vriendschap..ze zei dat ze dat wel begreep maar dat ze dr altijd zal zijn... ik geloof t, ben altijd goed gelovig gebleven maar ben zo bang ![]() ja ![]() nou kga naar bed...morgen optijd de uit en dinsdag echt beginnen met presteren ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |