Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2005, 21:24
Elister
Elister is offline
75A heb ik.

Mja, ach, ik had graag wat meer gehad. Maar je kunt er beten OM verlegen zitten dan MEE verlegen. Ik weet iig zeker dat gozers niet op me vallen vanwege m'n borsten.

Wat niet wil zeggen dat ik soms best onzeker kan zijn hoor, maar plastische chirurgie? Nooit!
Oud 03-11-2005, 16:36
meisje833
meisje833 is offline
Mijn vriend die zeurt er niet over, maar die zou wel graag willen dat ik grote borsten had, ik heb cup a, hij zegt ja ik vind het niet erg maar het is wel lekker meegenomen als je grote borsten had ik hou er wel van.
Hij is echt gek op borsten en ik moet al die tietenverhalen altijd aanhoren als we in het weekend bij zijn vrienden zijn.
toch snap ik dan soms niet wat ie bij mij doet
mja hij houd van slanke meiden met alles slank, en ja wat er al eerder was gezegt hier op het forum, meestal krijg je bij een dun slank lichaam ook kleine borsten..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:58
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

xxx Sjanna
2: mn moeder heeft B en ik heb C
3: ben tevreden jah, ik had al vrij vroeg C dus ben niet altijd tevreden geweest
4: Jah toen ik 13 was heb ik wel eens gefrustreerd in een pashoje gestaan en gezegt dat ik verkleining wilde.

Wat jij doet moet jezelf weten
Oud 03-11-2005, 22:16
Evil creature
Evil creature is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
toch wel grote denk ik, waarom weet ik niet is puur mijn smaak, alleen niet TE groot!

weertje hm?

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Meid, dat moet je zelf beslissen maar denk er goed over na, neem informatie in je op over de risico's e.d
Doe het niet ergens in het buitenland voor een spotprijsje dan kom je met aubergines i.p.v borsten terug.
Oud 04-11-2005, 11:07
remy476
remy476 is offline
ik (jongen):

je moet doen wat je zelf vind dat het beste is.

maar als je ze laat vergroten maak het dan niet te groot want té groot vinden (de meeste) jongens helemaal niet mooi en ze gaan daarvan op ten duur toch hangen.
Oud 04-11-2005, 14:35
Flip!
Flip! is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft grotere borsten, maar omdat ze 3 kinderen heeft moeten zogen, hangen ze nu een beetje en zijn ze niet meer zo mooi.

Ik ben er redelijk tevreden mee, alleen de vorm ervan staat me niet echt aan. Bij heel veel meisjes zijn ze mooi rond, maar de mijne dus niet. Dat vind ik minder. En ietsies groter zou geen enkel probleem moeten zijn.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Ik heb er wel eens aan gedacht, ja.
Oud 04-11-2005, 14:50
Bloem
Bloem is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

Mijn moeder had hele grote borsten, die heeft ze laten verkleinen. Mijne zijn wel groot, maar niet zó groot.

Redelijk, de maat is goed, alleen hangen ze teveel naar mijn zin

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, ze zijn goed zo.

Wbt die borstvergroting, ik kan me voorstellen dat je dat zou willen doen als je echt 'bijna plat' bent. Je moet er alleen wel heel goed over na denken, en ik zou ze zéker niet te groot maken, dat het zo'n onnatuurlijk iets wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 14:53
Cookie
Cookie is offline
Als je echt bijna 'plat' bent zou ik ze nie groter maken dan B. Anders is het idd wat Bloem zegt. Dan valt het teveel op en wordt het onnatuurlijk.
Oud 04-11-2005, 15:11
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline

Me moeder heb iets van D en ik heb AA

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .

Ik wil m'n borsten gaan vergroten als het eenmaal kan.
Oud 04-11-2005, 15:30
nietzijweer
nietzijweer is offline
ben een meisje maar wilde toch antwoorden:
grote of kleine cupmaat maakt niet uit vind ik, kleine slanke meisjes met grote borsten vind ik niet mooi, maar lange slanke vrouwen/meisjes kunnen vaak een grotere cupmaat "hebben" omdat het dan in verhouding is.

Mijn moeder heeft een stuk kleinere dan ik.

Ja en Nee, ze mogen wel wat kleiner, maar ik ben er aan gewend en heb er eigenlijk geen last van.

Ja ik heb het wel eens overwogen, toen ik jonger was. Maar nu maakt het me niet meer uit. Als ze groter worden of gaan hangen ofzo zou ik er wel wat aan laten doen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 18:10
Verwijderd

Ook al ben ik geen jongen, ik kan zeker wel zeggen wat ik mooi vindt. Groot of klein geeft niet de doorslag, maar het totaalbeeldje. Een rank meiske met grote borsten vindt ik echt geen gezicht, maar een fors meisje met kleine borsten ook niet.

Geen idee wat het precies is, maar volgens mij ongeveer hetzelfde.

Jups, uitermate tevreden. Ze passen perfect mijn mijn lichaam, mooi in verhouding, mooi vorm en vrouwelijk

Ik zou heeeel misschien mijn borsten laten liften als ze na de eventuele borstvoeding zijn gaan hangen. Vergroten zou ik niet doen.
Een vriendin van me heeft het wel gedaan. Ze was redelijk slank maar had cup groter dan een H, dus had ze veel last van haar rug, en bovendien stond het niet mooi.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Zou ik alleen doen als het er niet mooi uitziet. Maar als alles bij je figuur past, waarom zou je dan? Grote borsten hebben is ook niet alles.
En wie weet, misschien komt dat nog?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 22:13
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Grote. Ik vind een vrouw mooi/aantrekkelijker als deze duidelijke vrouwelijke vormen heeft, daar horen duidelijk aanwezige borsten bij. Uiteraard moet ze wel in verhouding zijn met de rest van het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 15:40
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 04-11-2005 @ 23:13 :
Grote. Ik vind een vrouw mooi/aantrekkelijker als deze duidelijke vrouwelijke vormen heeft, daar horen duidelijk aanwezige borsten bij.
Word. Zo is dat.

Citaat:
Encrypted schreef op 04-11-2005 @ 23:13 :
Uiteraard moet ze wel in verhouding zijn met de rest van het lichaam.
Dat hoeft nog niet eens
Oud 05-11-2005, 23:07
Verwijderd
Nvt.

M'n moeder heeft A of zelfs AA, ik weet het niet precies. Ik heb 75C, iets heel anders dus

Ik ben tevreden met m'n borsten. Ze zijn goed in verhouding met de rest van m'n lichaam. Bovendien vind ik ze gewoon mooi vrouwelijk, niet te klein en niet te groot.

No way.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 14:14
paarden_girly
paarden_girly is offline
Mijn moeder heeft 75B. ik had toen ik 13 was ofzow ongeveer 70A. nu ben ik 15 en heb ik 75B dus net zo groot als me moeder

jah ik ben heel tevreden met mijn borsten, ik heb een dun lichaam dus past dit beter dan van die hele dikke!

neej van mij hoeven ze niet kleiner of groter! ik vind ze zow het mooist!

ik zou als ik jou was nog even wachten totdat ze uitgegroeid zijn en dan kan eventueel nog overwegen om een borstvergroting te laten doen.

heel veel sterkte en succes!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 18:22
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 05-11-2005 @ 16:40 :

Dat hoeft nog niet eens
: http://www.strangecelebrities.com/im...ntent/7110.jpg
: http://oraculations.blogspot.com/upl...red-759143.jpg

Dat zijn een stel grote borsten, maar ik vind ze té groot. En hiermee bedoel ik dus dat ze best groot mogen zijn, maar in verhouding met de rest, wat bovenstaanden duidelijk niet zijn.

Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 18:45
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 10-11-2005 @ 19:22 :
: http://www.strangecelebrities.com/im...ntent/7110.jpg
: http://oraculations.blogspot.com/upl...red-759143.jpg

Dat zijn een stel grote borsten, maar ik vind ze té groot. En hiermee bedoel ik dus dat ze best groot mogen zijn, maar in verhouding met de rest, wat bovenstaanden duidelijk niet zijn.

Ietwat uit verhouding met het líchaam mag eventueel, niet met de aardbol. Denk bijv eens aan Jordan
Oud 10-11-2005, 20:30
Arwyn
Arwyn is offline
1. Tsja, ben een meisje he, dus kan hier niet veel over zeggen Maar van m'n vriend weet ik wel dat-ie geen problemen heeft met cup c/d..

2. M'n moeder heeft 80c, ik 80d. Ben dus zelf groter zeg maar..

3. Nah, wel redelijk. Maar als ze door blijven groeien ben ik er niet blij meer mee. Heb sowieso al een slechte rug, dus grote borsten hebben helpt dan niet echt. En dan gaan ze denk ik ook zo hangen weet je..

4. Ik heb er nooit echt serieus over nagedacht, maar als ze nog verder groeien, misschien dan wel.. En ik wil ook niet weten hoe het eruit ziet als ik drie kinderen heb...
Oud 10-11-2005, 22:02
Rodion
Rodion is offline
1. Ik zal vast niet de eerst zijn die vind dat het vooral om de verhouding gaat. En een beetje stevigheid is nooit weg.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 00:48
Verwijderd
Wat is iedereen hier toch heerlijk politiek correct wat plastische chirurgie betreft
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 14:17
esprit-chick
esprit-chick is offline

ben n meisje, maar geef lekker tog antwoord t belangrijkste is vind ik dat t in je figuur past
ik kan zelf zowel wat grotere als kleienere borsten mooi vinden.
bij meisjes die wat dikker zijn, of mss zelf gewoon erg dik, en je bosten zijn ook vrij groot maakt dat je juist vrouwelijk, als je buik bv dikker is als je borsten zijn, kan dat onvrouwelijk overkomen
anderzijds bij n heel klein tenger meisje is t zonde als zij ineens vrij grote borsten heeft, en is wat een wat kleinere cup juist heel fijntjes

ik zelf heb 70c, is vrij klein, ms moeder heeft 70d (en mn 2 jaar jongere zusje ook :mad)
niet helemaal in verhouding dus

ik ben rdelijk tevreden, ze zoiden wel iets groter mogen, maar eigelijk vind ik ze ook wel goed zo

nope, nooit, geen van beiden

wat ik ervan zou vinden asl jij hier wel voor zou kiezen, op dit moment erg stom, wacht gewoon nog n paar jaartjes iig, en dan ja, bedenk dat je aantrekkelijkheid niet afhangt van je cupmaat
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 14:27
Mara
Mara is offline
70C is niet klein?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 15:07
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 11-11-2005 @ 15:27 :
70C is niet klein?
pas op dat je je niet verkijkt op de omvangsmaat he, de cup van 70c, is evengroot als n 75b, of n 80a
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:38
Verwijderd
dan nog is er maar weinig verschil tussen 70c en 70d
en een vriendin van me had 70d en dat was vrij groot, dus ik kan me niet voorstellen dat 70c dan opeens klein is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:48
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik weet niet wat mijn moeder heeft, maar ze heeft zeker 2 maten groter dan ik.

Mwoah. Ik zou wel wat grotere borsten willen hebben, maar het is niet zo dat ik het als een probleem zie. Grote borsten zouden niet mooi bij mijn lichaam passen aangezien ik vrij smal gebouwd ben. Maar iets groter had wel gemogen...

Nee. Ik zie het niet als zo'n obstakel dat ik ze zou willen vergroten. Ik kan er prima mee leven zo en het heeft ook zo z'n voordelen

Dat moet je zelf weten he..
Oud 11-11-2005, 19:14
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 11-11-2005 @ 01:48 :
Wat is iedereen hier toch heerlijk politiek correct wat plastische chirurgie betreft
Kun je wel om lachen, maar ik heb daar toch echt héél duidelijk een eigen politiek correcte mening over
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 19:21
Mara
Mara is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 11-11-2005 @ 16:07 :
pas op dat je je niet verkijkt op de omvangsmaat he, de cup van 70c, is evengroot als n 75b, of n 80a
75b is ook niet klein
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-11-2005 @ 20:14 :
Kun je wel om lachen, maar ik heb daar toch echt héél duidelijk een eigen politiek correcte mening over
Ik lach niet, ik zou niet eens durven joh. Maar dat "iehw je gaat toch niet in je laten snijden dat is zó tegennatuuuuuurlijk!" vind ik persoonlijk nogal duf. Dan kun je beter meteen macrobioot worden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 14:31
steefos
steefos is offline

Mijn moeder heeft volgesnmij cup E, ik heb D dat komt redelijk in de buurt.

Opzig is er niets mis mee, het is alleen soms moeilijk een goed passende BH te vinden omdat ik vrij smal ben (65 D). En met sporten is het ronduit irritant, je moet altijd erop letten dat je een goede BH aanhebt. Mijn favoriete maat is cup C maar een borstverkleining heb ik daar niet voor over.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 13:19
Verwijderd
Mijn moeder zeer groot, ik niet echt maar komt misschien nog wel.

Op zich wel, maar groter is absoluut welkom.

Nee, no way, ik hou mezelf zoals ik bedoeld ben.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 14:09
stado
stado is offline

mijn moeder heeft 75a en ik heb 70c heel anders dus.

Ja.

Nee
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 15:05
Mariap0es
Mariap0es is offline
(voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

me moeder heeft een volle cup C
Ik heb nu B85 maar ik ben 17 dus dat kan nog groeien denk ik.

Ja hoor
Nee.

Mjaa wees tevreden met jezelf. Dan straal je het uit. En zullen mensen niet eens letten op de dingen die jij niet mooi vind aan jezelf.

Tjaa als je dat echt wilt, is dat het waard? Moet je afwegen hea.
Oud 14-11-2005, 15:28
arP-socialist
arP-socialist is offline
Citaat:
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

gelul dus
maar vooruit

Citaat:
kleine borsten cup A-B

Citaat:

xxx Sjanna
ik vind kunstmatige veranderingen aan het lichaam dieptriest
Oud 14-11-2005, 20:47
***ailá***
***ailá*** is offline
ben een meisje

mn moeder heeft AA, ik heb B. Net aan. En het duurde nog behoorlijk lang

nah... ik weet niet. Soms denk ik: shit, die moeten groter. Soms denk ik: kvind ze wel goed zo. Maar vaker wil ik dat ze groter zijn

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nopez, nooit serieus overwogen

-Jezelf aanpraten dat je borsten mooi zijn.
- Je hebt cup A, dus er zijn nog mensen die kleiner hebben

Dat moet je echt zelf weten... Ik zou het zelf niet doen, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het wel zouden doen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 21:00
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 25-07-2005 @ 00:33 :
Misschien heeft een van jullie wel de verkeerde maat bh's? [Hier] staat ergens een tabel waar je aan de hand van je bustewijdte en onderbustewijdte je cupmaat kunt bepalen. Dus haal er een centimetertje bij zou ik zeggen.
jep, hij klopt exact Ondermaat: 71
Over mn borsten heen: precies 84,5
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 10:02
nl2suzy
nl2suzy is offline

Mijn moeder heeft iets van a.. maar dat komt door een operatie toen ze nog heel klein was.. Ik zelf heb C75.. dus ze lijken niet echt op elkaar

Ik ben redelijk tevreden met mijn borsten. Sinds ik de pil slik vind ik ze zelfs mooier geworden.

Ik heb n ooit overwogen om mijn borsten te vergroten of te verkleinen, ik vind ze prima zo.
Oud 15-11-2005, 10:51
Verwijderd
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft cup B en ik heb nu cup D. Hoewel zij op mijn leeftijd ook grotere borsten had.

Ik ben er tevreden mee. Ze passen nu (eindelijk) bij mijn lichaam.

Ik ben het absoluut niet van plan. Blijkbaar kan moeder natuur het prima alleen af.

Citaat:
als mijn borsten uiteindelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Tja, ik ben nu bijna 21 en in minder dan een jaar ben ik van cup B naar cup D gegaan. Als ik jou was, zou ik nog even wachten met plastische chirurgie. Je weet het nooit.
Niet alle jongens vinden grote borsten leuker dan kleine borsten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 11:53
El Kim
El Kim is offline
Geen idee. Ik ken mijn biologische moeder namelijk niet, dus ik kan niet vergelijken. Zelf heb ik 80F, maar die begint ook al erg krap te worden.

Ja en nee. Ja omdat ik ze mooi vind, ze hebben een mooie vorm en zijn nog redelijk stevig. (Vooral in vergelijking met wat ik allemaal zie op die sites van plastische chirurgie -enorme hangtieten met dezelfde maat- zijn ze erg mooi. Op zo'n moment denk ik wel dat ik erg blij moet zijn met de vorm)Nee omdat ik erg veel last heb van mijn rug/schouders en omdat het lastig kleding kopen is.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Ik ben aan het overwegen om mijn borsten te laten verkleinen, om medische redenen.

Als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Doe wat je niet laten kan.
Oud 16-11-2005, 07:23
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:

2. Mijn moeder had vreger altijd een kleine a-cup. Inmiddels door zwangercshap e.d. heeft ze een b-cup. Mijn zus had een D/DD cup en ik een DD/E cup. Nu hebben we beide een C cup.

3 Ik ben nu wel tevreden met mijn borsten. Er zitten littekens op, maar als ik rechtop sta vallen die precies in de plooi van mijn borsten en zie je ze dus niet.

4. Ik heb mijn borsten 4 jaar geleden laten verkleinen. Ik werd er vaak op aan gesproken door jongens, werd gezien als "makkelijk" en sommigen waren ook van mening dat ze er zomaar aan mochten zitten. Daarnaast vond ik ze lelijk en eindeloos onhandig. Nu zin ze precies goed.

Als een borstvergroting bij jou werkelijk iets is waar je gelukkiger van wordt is er naar mijn mening niks mis mee om dat te doen. Je moet alleen van te voren wel goed over de risico's nadenken, want die zijn echt niet mis. Daarnaast gaat een prothese niet je hele leven mee en zul je dus meerdere keren geopereerd moeten worden.
Oud 16-11-2005, 15:13
meisje_0110
meisje_0110 is offline

1) ben een meisje
2) m'n moeder heeft een grote c of kleine d. ik heb 70b.
3) ik heb momenten dan ben ik er wel tevreden mee, maar vaak ben ik er juist onzeker over. ik vind ze nog iets te klein en de vorm vind ik soms niet mooi, maar soms ook wel, hangt van de periode in de maand af.
4) nee, ik ga niet in m'n laten snijden om m'n tieten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:01
Juda[NL]
Juda[NL] is offline

Grotere, sorry

Cupmaat.... C of iets van grote / hoge B als je dat hebt (heb er niet zoveel verstand van)

De rest kan ik niet invullen

Oja,

Je moet doen waar je je het prettigst bij voelt...

Maar borstvergroting gaat ook vaak mis
Oud 16-11-2005, 20:03
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 14-11-2005 @ 16:05 :
(voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

me moeder heeft een volle cup C
Ik heb nu B85 maar ik ben 17 dus dat kan nog groeien denk ik.

Mooi koppie heb je ook nog

Oud 17-11-2005, 13:49
Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:

2. ik: AA m;n ma: A

3. ben er niet echt tevreden mee, 'k vind ze te klein

4. 'K zou ze wel willen laten vergroten, als het niet zo veel zou kosten en als er geen risico's aan vast zouden zitten....dus ik denk er wel eens over na maar zo belangrijk is het hebben van grote prammen nou ook niet voor me

Als jij het kan betalen en je denkt dat je je door een borstvergroting beter/zekerder voelt zou ik het zeker doen, maar dan moet je wel zeker weten dat je het echt voor jezelf doet denk ik...
Oud 18-11-2005, 11:12
Verwijderd
Citaat:
ChocLot schreef op 11-11-2005 @ 21:57 :
Ik lach niet, ik zou niet eens durven joh. Maar dat "iehw je gaat toch niet in je laten snijden dat is zó tegennatuuuuuurlijk!" vind ik persoonlijk nogal duf. Dan kun je beter meteen macrobioot worden ofzo.
*wijst naar haar post bovenaan de pagina* Da's mijn redenatie. Nog afgezien van het feit dat het mij nooit gezond lijkt om kunststof dingen in je lichaam te implanteren, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:16
Naru
Naru is offline
Mijn moeder heeft 75B en ik 75D, verschilt dus best wel

Ja ik ben tevreden. Ze zijn vrij groot en hangen niet. met mn tepels ben ik ietsje minder tevreden

nee

ik zou er wel nog een paar jaar mee wachten. ik zat op mn 15e al met een kleine D, maar niet iedereen heeft dat. wacht tot je bent uitgegroeid!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 14:45
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:

- mn moeder heeft b75, ikke c85. (hangt wel van t model af. ene bh valt anders dan de andere. kan soms ook wel eens een b85 aan) mijn moeder is daarentegen wel maar 1.60m en weegt 54 kg. ik ben 1.73m en weeg 76 kg. (dien je ook wel rekening mee te houden )

- ja, best wel. ik ben geen iel meisje, maar echt "dik" ook niet. ik vind mijn borsten wel passen bij me. kleiner hadden ze in verhouding met de rest van mn lichaam niet mogen zien. veel groter ook niet. hou niet zo van grote borsten.

- niet echt. zou veels te bang zijn voor de eventuele complicaties. te veel enge dingen over gezien.

Oud 21-11-2005, 17:12
flanke
flanke is offline

Mijn moeder een volle c (na 3 zwangerschappen) en ik een A-cup

Ja hoor, ze zijn niet groot maar ze passen bij mijn lichaam omdat ik nogal slank ben (1m70, 51kg)

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Neen, ik kan er best mee leven. Soms vind ik het wel ambetant dat mijn jongere zus grotere heeft.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Persoonlijk zou ik dat nooit doen omdat ik mij volledig aanvaard zoals ik ben en de anderen moeten dat ook maar doen. Toen ik jouw leeftijd had, was ik daar ook wel onzekerder over dan nu, maar aan een operatie heb ik nooit gedacht.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 03:16
Verwijderd

Ben een meisje, en antwoord toch.
Ik vind grotere borsten vaak vrouwelijker staan...al moet ik zeggen dat ik hangtieten vies vind.
Ook hebben veel meisjes met grotere borsten enge grote tepels.
Maar over het algemeen vind ik AA-A-B sowieso niet mooi..

Ik ben in het bezit van een 75D/E.
Ze hangen totaal niet, geen enge grote tepels, geen rugklachten.
Ken veel meisjes met veel kleinere borsten die veel meer hangen..
Mijn moeder heeft nu 90C, ze heeft vroeger een borstverkleining gehad omdat ze van haar 14e tot haar 16e in het ziekenhuis gelegen heeft, en haar borsten toen verkeerd zijn gaan groeien.

Heel erg tevreden zelfs.
Soms zou ik wel eens een 75C-tje willen, maar aan de andere kant...Ze horen wel bij mij, en maken mijn buik weer wat dunner.
Ze zijn mooi rond, staan niet uit elkaar, en hangen niet.
Ik ben niet eens lang, of echt stevig, maar het staat gewoon.
Niet uit proportie ofzo.
Het enige wat vervelend is, is rennen..

Misschien ooit...als ik er last van krijg..of als ze gaan hangen.
Nu echt niet. Ben er veel te blij mee.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:44
Poeperd
Poeperd is offline

Mijn moeder heeft DD geloof ik, ik heb B/C. Meestal B.. Bijna alle vrouwen in mijn familie hebben (extreem) grote borsten. Mn moeder wilde ze vroeger laten verkleinen, maar was te bang voor de operatie. Nou, daar heb ik dus geen last van met mn B-cup

Jawel hoor. Ik vind het vooral belangrijk dat ze een mooie vorm hebben en daar ben ik wel tevreden over Alleen ik zou ze liever iets groter zien. Maar ik denk dat elk meisje wel iets aan zichzelf wil veranderen. Ik ben over het algemeen heel tevreden.

Nee, dat heb ik nooit overwogen. Zoals ik hierboven al zei, ik zou ze best iets groter willen zien, maar als dat niet gebeurt is het ook geen ramp.
Oud 25-11-2005, 10:53
Poeperd
Poeperd is offline
Oja en nog een kleine toevoeging. Ik was nooit tevreden met mn kont en een jaar geleden ook niet met mn borsten (toen nog A) en toen ik tegen mijn vriend zei dat - als ik rijk was - ik mijn borsten en kont groter zou laten 'maken', zei hij dat hij liever hele kleine borsten en een kleine kont had, dan neppe opgespoten plastic dingen.

En ik denk zelf dat meer jongens (en meisjes) er zo over denken. Ik denk er nu ook wel zo over, wat ik toen zei was uiteraard niet helemaal serieus bedoeld. Maar ik denk dat je met de juiste uitstraling sowieso wel sexy bent.

Bijvoorbeeld: Als jij tevreden bent met je lichaam en je draagt kleren die jou passen en je voelt je daar helemaal lekker in, dan zien jongens dat en dan vinden ze je waarschijnlijk veel aantrekkelijker dan wanneer je je loopt te generen over je borsten of er zelfs iets aan laat doen. Daar komt nog bij dat een operatie aan je borsten (oid) ontzettend duur is en pijnlijk.

Als ik in jouw schoenen stond, zou ik er niks aan laten doen, maar meer gaan werken aan je eigen zelfvertrouwen over je lichaam. Ik denk dat je dan meer bereikt dan met vergroten. En een A cup is helemaal niet zo klein hoor! Volgens mij groeien je borsten sowieso nog door tot je 21e ofzo.

Ps.: De 'kleine' toevoeging is iets groter geworden dan de bedoeling was

Regels voor berichten