![]() |
||
Citaat:
3: ben tevreden jah, ik had al vrij vroeg C dus ben niet altijd tevreden geweest ![]() 4: Jah toen ik 13 was heb ik wel eens gefrustreerd in een pashoje gestaan en gezegt dat ik verkleining wilde. Wat jij doet moet jezelf weten ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Nvt. 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? M'n moeder heeft A of zelfs AA, ik weet het niet precies. Ik heb 75C, iets heel anders dus ![]() 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben tevreden met m'n borsten. Ze zijn goed in verhouding met de rest van m'n lichaam. Bovendien vind ik ze gewoon mooi vrouwelijk, niet te klein en niet te groot. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) No way. |
![]() |
|
![]() |
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft 75B. ik had toen ik 13 was ofzow ongeveer 70A. nu ben ik 15 en heb ik 75B dus net zo groot als me moeder ![]() 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? jah ik ben heel tevreden met mijn borsten, ik heb een dun lichaam dus past dit beter dan van die hele dikke! 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) neej van mij hoeven ze niet kleiner of groter! ik vind ze zow het mooist! ik zou als ik jou was nog even wachten totdat ze uitgegroeid zijn en dan kan eventueel nog overwegen om een borstvergroting te laten doen. heel veel sterkte en succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Dat zijn een stel grote borsten, maar ik vind ze té groot. En hiermee bedoel ik dus dat ze best groot mogen zijn, maar in verhouding met de rest, wat bovenstaanden duidelijk niet zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1. Tsja, ben een meisje he, dus kan hier niet veel over zeggen
![]() 2. M'n moeder heeft 80c, ik 80d. Ben dus zelf groter zeg maar.. 3. Nah, wel redelijk. Maar als ze door blijven groeien ben ik er niet blij meer mee. Heb sowieso al een slechte rug, dus grote borsten hebben helpt dan niet echt. En dan gaan ze denk ik ook zo hangen weet je.. 4. Ik heb er nooit echt serieus over nagedacht, maar als ze nog verder groeien, misschien dan wel.. En ik wil ook niet weten hoe het eruit ziet als ik drie kinderen heb...
|
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
ben n meisje, maar geef lekker tog antwoord ![]() ik kan zelf zowel wat grotere als kleienere borsten mooi vinden. bij meisjes die wat dikker zijn, of mss zelf gewoon erg dik, en je bosten zijn ook vrij groot maakt dat je juist vrouwelijk, als je buik bv dikker is als je borsten zijn, kan dat onvrouwelijk overkomen anderzijds bij n heel klein tenger meisje is t zonde als zij ineens vrij grote borsten heeft, en is wat een wat kleinere cup juist heel fijntjes 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? ik zelf heb 70c, is vrij klein, ms moeder heeft 70d (en mn 2 jaar jongere zusje ook :mad) niet helemaal in verhouding dus 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ik ben rdelijk tevreden, ze zoiden wel iets groter mogen, maar eigelijk vind ik ze ook wel goed zo ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nope, nooit, geen van beiden wat ik ervan zou vinden asl jij hier wel voor zou kiezen, op dit moment erg stom, wacht gewoon nog n paar jaartjes iig, en dan ja, bedenk dat je aantrekkelijkheid niet afhangt van je cupmaat |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Ik weet niet wat mijn moeder heeft, maar ze heeft zeker 2 maten groter dan ik. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Mwoah. Ik zou wel wat grotere borsten willen hebben, maar het is niet zo dat ik het als een probleem zie. Grote borsten zouden niet mooi bij mijn lichaam passen aangezien ik vrij smal gebouwd ben. Maar iets groter had wel gemogen... 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee. Ik zie het niet als zo'n obstakel dat ik ze zou willen vergroten. Ik kan er prima mee leven zo en het heeft ook zo z'n voordelen ![]() als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Dat moet je zelf weten he..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder heeft volgesnmij cup E, ik heb D dat komt redelijk in de buurt. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Opzig is er niets mis mee, het is alleen soms moeilijk een goed passende BH te vinden omdat ik vrij smal ben (65 D). En met sporten is het ronduit irritant, je moet altijd erop letten dat je een goede BH aanhebt. Mijn favoriete maat is cup C maar een borstverkleining heb ik daar niet voor over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn moeder zeer groot, ik niet echt maar komt misschien nog wel. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Op zich wel, maar groter is absoluut welkom. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, no way, ik hou mezelf zoals ik bedoeld ben. |
![]() |
|
![]() |
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? mijn moeder heeft 75a en ik heb 70c heel anders dus. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee |
![]() |
|
(voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
me moeder heeft een volle cup C Ik heb nu B85 maar ik ben 17 dus dat kan nog groeien denk ik. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja hoor ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee. als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. Mjaa wees tevreden met jezelf. Dan straal je het uit. En zullen mensen niet eens letten op de dingen die jij niet mooi vind aan jezelf. als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Tjaa als je dat echt wilt, is dat het waard? Moet je afwegen hea.
||||
Citaat:
gelul dus maar vooruit Citaat:
Citaat:
|
ben een meisje ![]() 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? mn moeder heeft AA, ik heb B. Net aan. En het duurde nog behoorlijk lang ![]() 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? nah... ik weet niet. Soms denk ik: shit, die moeten groter. Soms denk ik: kvind ze wel goed zo. Maar vaker wil ik dat ze groter zijn ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nopez, nooit serieus overwogen als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. -Jezelf aanpraten dat je borsten mooi zijn. - Je hebt cup A, dus er zijn nog mensen die kleiner hebben ![]() als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Dat moet je echt zelf weten... Ik zou het zelf niet doen, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het wel zouden doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Over mn borsten heen: precies 84,5 |
![]() |
|
Mijn moeder heeft iets van a.. maar dat komt door een operatie toen ze nog heel klein was.. Ik zelf heb C75.. dus ze lijken niet echt op elkaar ![]() 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben redelijk tevreden met mijn borsten. Sinds ik de pil slik vind ik ze zelfs mooier geworden. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Ik heb n ooit overwogen om mijn borsten te vergroten of te verkleinen, ik vind ze prima zo.
||
Verwijderd
|
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft cup B en ik heb nu cup D. Hoewel zij op mijn leeftijd ook grotere borsten had.
3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ik ben er tevreden mee. Ze passen nu (eindelijk) bij mijn lichaam. 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Ik ben het absoluut niet van plan. Blijkbaar kan moeder natuur het prima alleen af. ![]() Citaat:
![]() Niet alle jongens vinden grote borsten leuker dan kleine borsten. |
![]() |
|
Geen idee. Ik ken mijn biologische moeder namelijk niet, dus ik kan niet vergelijken. Zelf heb ik 80F, maar die begint ook al erg krap te worden. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja en nee. Ja omdat ik ze mooi vind, ze hebben een mooie vorm en zijn nog redelijk stevig. (Vooral in vergelijking met wat ik allemaal zie op die sites van plastische chirurgie -enorme hangtieten met dezelfde maat- zijn ze erg mooi. Op zo'n moment denk ik wel dat ik erg blij moet zijn met de vorm ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Ik ben aan het overwegen om mijn borsten te laten verkleinen, om medische redenen. Als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Doe wat je niet laten kan.
||
Citaat:
3 Ik ben nu wel tevreden met mijn borsten. Er zitten littekens op, maar als ik rechtop sta vallen die precies in de plooi van mijn borsten en zie je ze dus niet. 4. Ik heb mijn borsten 4 jaar geleden laten verkleinen. Ik werd er vaak op aan gesproken door jongens, werd gezien als "makkelijk" en sommigen waren ook van mening dat ze er zomaar aan mochten zitten. Daarnaast vond ik ze lelijk en eindeloos onhandig. Nu zin ze precies goed. Als een borstvergroting bij jou werkelijk iets is waar je gelukkiger van wordt is er naar mijn mening niks mis mee om dat te doen. Je moet alleen van te voren wel goed over de risico's nadenken, want die zijn echt niet mis. Daarnaast gaat een prothese niet je hele leven mee en zul je dus meerdere keren geopereerd moeten worden.
|
![]() |
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) 1) ben een meisje 2) m'n moeder heeft een grote c of kleine d. ik heb 70b. 3) ik heb momenten dan ben ik er wel tevreden mee, maar vaak ben ik er juist onzeker over. ik vind ze nog iets te klein en de vorm vind ik soms niet mooi, maar soms ook wel, hangt van de periode in de maand af. 4) nee, ik ga niet in m'n laten snijden om m'n tieten. |
![]() |
|
Grotere, sorry ![]() Cupmaat.... C of iets van grote / hoge B als je dat hebt (heb er niet zoveel verstand van) De rest kan ik niet invullen ![]() Oja, Je moet doen waar je je het prettigst bij voelt... Maar borstvergroting gaat ook vaak mis
||
Citaat:
||
Citaat:
3. ben er niet echt tevreden mee, 'k vind ze te klein 4. 'K zou ze wel willen laten vergroten, als het niet zo veel zou kosten en als er geen risico's aan vast zouden zitten....dus ik denk er wel eens over na maar zo belangrijk is het hebben van grote prammen nou ook niet voor me Als jij het kan betalen en je denkt dat je je door een borstvergroting beter/zekerder voelt zou ik het zeker doen, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn moeder heeft 75B en ik 75D, verschilt dus best wel 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja ik ben tevreden. Ze zijn vrij groot en hangen niet. met mn tepels ben ik ietsje minder tevreden 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) nee als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) ik zou er wel nog een paar jaar mee wachten. ik zat op mn 15e al met een kleine D, maar niet iedereen heeft dat. wacht tot je bent uitgegroeid! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn moeder een volle c (na 3 zwangerschappen) en ik een A-cup 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja hoor, ze zijn niet groot maar ze passen bij mijn lichaam omdat ik nogal slank ben (1m70, 51kg) 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Neen, ik kan er best mee leven. Soms vind ik het wel ambetant dat mijn jongere zus grotere heeft. als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft.. als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Persoonlijk zou ik dat nooit doen omdat ik mij volledig aanvaard zoals ik ben en de anderen moeten dat ook maar doen. Toen ik jouw leeftijd had, was ik daar ook wel onzekerder over dan nu, maar aan een operatie heb ik nooit gedacht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben een meisje, en antwoord toch. Ik vind grotere borsten vaak vrouwelijker staan...al moet ik zeggen dat ik hangtieten vies vind. Ook hebben veel meisjes met grotere borsten enge grote tepels. Maar over het algemeen vind ik AA-A-B sowieso niet mooi.. 2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Ik ben in het bezit van een 75D/E. Ze hangen totaal niet, geen enge grote tepels, geen rugklachten. Ken veel meisjes met veel kleinere borsten die veel meer hangen.. Mijn moeder heeft nu 90C, ze heeft vroeger een borstverkleining gehad omdat ze van haar 14e tot haar 16e in het ziekenhuis gelegen heeft, en haar borsten toen verkeerd zijn gaan groeien. 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Heel erg tevreden zelfs. Soms zou ik wel eens een 75C-tje willen, maar aan de andere kant...Ze horen wel bij mij, en maken mijn buik weer wat dunner. ![]() Ze zijn mooi rond, staan niet uit elkaar, en hangen niet. Ik ben niet eens lang, of echt stevig, maar het staat gewoon. Niet uit proportie ofzo. Het enige wat vervelend is, is rennen.. ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Misschien ooit...als ik er last van krijg..of als ze gaan hangen. Nu echt niet. Ben er veel te blij mee. |
![]() |
|
Mijn moeder heeft DD geloof ik, ik heb B/C. Meestal B.. Bijna alle vrouwen in mijn familie hebben (extreem) grote borsten. Mn moeder wilde ze vroeger laten verkleinen, maar was te bang voor de operatie. Nou, daar heb ik dus geen last van met mn B-cup ![]() 3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Jawel hoor. Ik vind het vooral belangrijk dat ze een mooie vorm hebben en daar ben ik wel tevreden over ![]() 4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Nee, dat heb ik nooit overwogen. Zoals ik hierboven al zei, ik zou ze best iets groter willen zien, maar als dat niet gebeurt is het ook geen ramp.
|
Oja en nog een kleine toevoeging. Ik was nooit tevreden met mn kont en een jaar geleden ook niet met mn borsten (toen nog A) en toen ik tegen mijn vriend zei dat - als ik rijk was
![]() En ik denk zelf dat meer jongens (en meisjes) er zo over denken. Ik denk er nu ook wel zo over, wat ik toen zei was uiteraard niet helemaal serieus bedoeld. Maar ik denk dat je met de juiste uitstraling sowieso wel sexy bent. Bijvoorbeeld: Als jij tevreden bent met je lichaam en je draagt kleren die jou passen en je voelt je daar helemaal lekker in, dan zien jongens dat en dan vinden ze je waarschijnlijk veel aantrekkelijker dan wanneer je je loopt te generen over je borsten of er zelfs iets aan laat doen. Daar komt nog bij dat een operatie aan je borsten (oid) ontzettend duur is en pijnlijk. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik er niks aan laten doen, maar meer gaan werken aan je eigen zelfvertrouwen over je lichaam. Ik denk dat je dan meer bereikt dan met vergroten. En een A cup is helemaal niet zo klein hoor! Volgens mij groeien je borsten sowieso nog door tot je 21e ofzo. Ps.: De 'kleine' toevoeging is iets groter geworden dan de bedoeling was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
borsten Flickan | 14 | 23-01-2010 12:49 |