Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2005, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-08-2005 @ 18:51 :
Ja, inderdaad. Stiekem zou ik hem dan ook wel verdenken van een 1001-lieve-dingen-boek
Ja.. zou zo'n boek bestaan? Dat zou wel nep zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2005, 18:01
Boas
Boas is offline
Die keer dat ze mijn inmiddels opgedroogde sperma van haar laken probeerde te krabben
Oud 01-08-2005, 18:03
Verwijderd
Gisteren nog. Ik voelde me echt niet op mijn gemak thuis. En dan krijg ik een lief smsje, dat het allemaal wel goed komt.
En toen ik vanmiddag thuis kwam na een dag hard werken, een lieve ecard.

En eigenlijk nog meer hoor... Ook vooral 's ochtends met het wakker worden
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:10
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 18:56 :
Ja.. zou zo'n boek bestaan? Dat zou wel nep zijn.
Vast wel, tegenwoordig verzinnen ze van alles... Zelfs die site met smoezen erop om je relatie uit te maken..

Maar goed, ik ga nu wel erg off-topic in mijn eigen topic
Oud 01-08-2005, 18:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-08-2005 @ 19:03 :
Gisteren nog. Ik voelde me echt niet op mijn gemak thuis. En dan krijg ik een lief smsje, dat het allemaal wel goed komt.
En toen ik vanmiddag thuis kwam na een dag hard werken, een lieve ecard.

En eigenlijk nog meer hoor... Ook vooral 's ochtends met het wakker worden
Ja, van lieve smsjes kun je altijd weer helemaal happy worden
Ik kwam pas geleden een map tegen met allemaal smsjes van mijn vriend daarin van toen we net een relatie hadden. Ik had toen nog een telefoon met maar heel weinig geheugen, dus heb ik die berichtjes maar opgeschreven Echt heel leuk om die weer terug te lezen.
Oud 01-08-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-08-2005 @ 19:13 :
Ik kwam pas geleden een map tegen met allemaal smsjes van mijn vriend daarin van toen we net een relatie hadden. Ik had toen nog een telefoon met maar heel weinig geheugen, dus heb ik die berichtjes maar opgeschreven Echt heel leuk om die weer terug te lezen.
Ik heb zelfs nog een van onze eerste msn gesprekken.. ongelooflijk dat dat nog niet eens een jaar geleden is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 19:16 :
Ik heb zelfs nog een van onze eerste msn gesprekken.. ongelooflijk dat dat nog niet eens een jaar geleden is.
Die heb ik inderdaad ook nog. En de eerste pmmetjes van het forum hier waar het allemaal mee begon. En ik lees dat soort dingen regelmatig nog eens na...

God, ik ben echt een hopeloze romanticus
Oud 01-08-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-08-2005 @ 19:19 :
Die heb ik inderdaad ook nog. En de eerste pmmetjes van het forum hier waar het allemaal mee begon. En ik lees dat soort dingen regelmatig nog eens na...

God, ik ben echt een hopeloze romanticus
Ik heb die pm's niet meer.. maar wij maakten kennis via het fotoboek en daar staat het uiteraard ook nog in
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-08-2005 @ 19:13 :
Uhu. Ik bewaar ze ook, er kunnen er gelukkig veel op mijn gsm. Gewoon van die spontane smsjes, met alleen *knuffel* erin. Of overal, echt overal (op elk email adres, mijn gsm, hier een PM), melden dat ie me lief vindt.
Tegen zijn vrienden zeggen dat hij echt verliefd is. En dat zijn vrienden dat dan weer tegen mij zeggen.

Joh, ik raak niet uitgepraat
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 19:21 :
Ik heb die pm's niet meer.. maar wij maakten kennis via het fotoboek en daar staat het uiteraard ook nog in
Haha, same here...
Ik had een aanstekelijke lach volgens hem
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-08-2005 @ 19:21 :
Haha, same here...
Ik had een aanstekelijke lach volgens hem

Bob wist niet meer uit te brengen dan 'wow' daarmee was ik ook niet overtuigd natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 19:24 :

Bob wist niet meer uit te brengen dan 'wow' daarmee was ik ook niet overtuigd natuurlijk.
Haha, leuk is dat zo hee... Heel erg offtopic; zijn jullie al lang samen?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-08-2005 @ 19:25 :
Haha, leuk is dat zo hee... Heel erg offtopic; zijn jullie al lang samen?
8,5 maand en jullie?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 19:30 :
8,5 maand en jullie?
nog niet zo lang hoor.. Pas vanaf 11 juni. Bijna 2 maanden (de tijd gaat wel errug snel!)
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-08-2005 @ 19:31 :
nog niet zo lang hoor.. Pas vanaf 11 juni. Bijna 2 maanden (de tijd gaat wel errug snel!)
8,5 maand is ook weer niet zó lang..

maar de tijd gaat zeker snel..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 01-08-2005 @ 19:38 :
8,5 maand is ook weer niet zó lang..

maar de tijd gaat zeker snel..
Uhu!

Oja, en hij las laatst smsjes die tie me gestuurd had, waaronder een paar die ik erg bot vond over komen. Zei tie zelf; 'jeetje, die waren wel erg kortaf'

Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 00:17
Verwijderd
Hij bracht me laatst toast met honing en melk. Deed hij naar aanleiding van onze openingsdans Milk, Toast and Honey van Roxette.... * zwijmel *

Ik denk dat ik hier iedere dag wel iets neer kan zetten over een 'aaah, wat is ie lief!' moment, maar dan blijf ik bezig

Als hij me wakker kust...
Als hij me een knipoogje geeft tijdens het uitgaan als we lekker ons eigen ding doen...
Als hij overal briefjes achterlaat met lieve teksten
Als hij even snel smst dat hij me mist
Als hij half slapend toch nog antwoord terwijl ik door blijf kletsen
Als zijn kleine broertje bij hem op schoot in slaap valt
Als hij mijn vriendin probeert te steunen...
enz
enz
enz

Vreselijk, wat klef
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 01-08-2005 @ 20:37 :
Uhu!

Oja, en hij las laatst smsjes die tie me gestuurd had, waaronder een paar die ik erg bot vond over komen. Zei tie zelf; 'jeetje, die waren wel erg kortaf'

Mooi dat hij dat zelf in ziet!! Zou Bob ook wel doen, als hij botte smsjes zou sturen en ze na zou lezen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 14:07
idontcare
idontcare is offline
de blik in zijn ogen toen ik hem na een maand (door de vakanties enzo) weer zag. ik kon gewoon lezen dat ie dacht 'jezus wat heb ik jou gemist' zo lief
Oud 04-08-2005, 20:10
Aapiee
Aapiee is offline
ik vind het opzich wel leuk als boys zo lief doen maar het moet ook niet teveel worden horr,,
anders lijkt ie net een slijmbal.
ik heb zo ook wel mijn momenten gehad dattie zei dattie niks meer normaal kon doen omdat ie alleen aan mij d8..majaa..
beetje standaard ofnie?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 26-07-2005 @ 21:33 :
Toen we elkaar net kenden en hij zei:
Er zijn ontzettend veel vissen in de oceaan maar maar heel weinig zoogdieren, die zijn zeldzaam en moeilijk te vinden. Jij bent zo'n zoogdier voor mij.
Ik vond dat zo een ontzettend lieve uitspraak van m<333.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:13
Verwijderd
En ontopic - ja, dat zal ik zeker gaan vertellen hier, m'n bikkelharde-tering-bitch-imago zou me daar direct in de diepte verdwijnen. Laten we maar volstaan met dat hij waanzinnig lief is en bijna even gemeen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:30
juno
juno is offline
Citaat:
Aapiee schreef op 04-08-2005 @ 21:10 :
ik heb zo ook wel mijn momenten gehad dattie zei dattie niks meer normaal kon doen omdat ie alleen aan mij d8..majaa..
beetje standaard ofnie?
Het mooie aan dit soort standaard dingen is dat iedereen ze op een bepaald moment wel als heel erg echt ervaart en het dan ook meent als hij het zegt.

Het word op een gegeven moment wel standaard, omdat zoveel mensen het ooit op die manier ervaren en gezegd hebben.

Liefde zelf verandert nooit, alleen de spelers wisselen elkaar af. Zelfs een liefdesroman van honderden jaren oud is, als je het andere taalgebruik wegdenkt, nog volledig actueel wat de beschreven gevoelens betreft.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:38
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 12:30 :
Het mooie aan dit soort standaard dingen is dat iedereen ze op een bepaald moment wel als heel erg echt ervaart en het dan ook meent als hij het zegt.

Het word op een gegeven moment wel standaard, omdat zoveel mensen het ooit op die manier ervaren en gezegd hebben.

Liefde zelf verandert nooit, alleen de spelers wisselen elkaar af. Zelfs een liefdesroman van honderden jaren oud is, als je het andere taalgebruik wegdenkt, nog volledig actueel wat de beschreven gevoelens betreft.
Dat vond (en vind, eigenlijk) ik mateloos irritant. Wat ik voel is zo bijzonder, zo alleen van ons twee, het kan toch niet dat de rest van de wereld dat precies hetzelfde voelt?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:40
juno
juno is offline
Erger nog, met een volgende partner voel je het weer zo. (sorry)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 12:40 :
Dat hoeft toch niet altijd zo te zijn vind ik. Ik denk dat in dat opzicht elke relatie uniek is, en dat je je in een volgende relatie niet precies zo voelt dan je dat in je vorige deed. Je hebt immers een andere partner die anders aanvoelt.

Globaal is het houden van gevoel natuurlijk wel hetzelfde. Ik weet nog dat ik me tijdens/na mijn ex onmogelijk voor kon stellen dat ik ooit nog weer zoiets voor een ander zou kunnen voelen, dat ik ook van iemand anders zou kunnen houden. Maar inmiddels is het tegendeel wel bewezen

Net als dat ik het eigenlijk soms wel eens heel bijzonder vind dat ik zoveel van mijn vriend hou, maar dat dat andersom dan ook nog eens zo is. Dat 2 mensen zo verschrikkelijk veel van elkaar kunnen houden. Dat wat ik voel voor hem, hij ook voelt voor mij. Dat moet je maar net zo treffen en eigenlijk is dat best bijzonder.

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 11:47.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 05-08-2005 @ 12:40 :
Pf, hoezo volgende partner
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 11:49
Inges
Inges is offline
Citaat:
Maurice schreef op 25-07-2005 @ 16:46 :
voor vrijgezellen zou dit wel eens een vreselijk kots-topic kunnen zijn.
ja
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 13:12
dragonstorm
dragonstorm is offline
wel, vrijgezellen zijn altijd vrij om dit _niet_ te lezen

mag in dit topic ook een 'zij' heel lief zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 13:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 05-08-2005 @ 14:12 :
wel, vrijgezellen zijn altijd vrij om dit _niet_ te lezen

mag in dit topic ook een 'zij' heel lief zijn?
Tuurlijk! Zijn die nog niet voorbij gekomen dan?
Oud 05-08-2005, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
- Als hij gaat douchen en ik nog eventjes wil slapen. Als hij dan terugkomt van douchen ben ik vaak weer in slaap gevallen en dan kust hij me wakker en dan ziet ie er zo uber schattig uit en ruikt ie helemaal naar shampoo en zeep enzo. Echt de beste manier om wakker te worden

- Als ik 's ochtends vroeg al wakker ben en hij nog niet en zo heel lief nog ligt te slapen met een lach op zijn gezicht dan word ik altijd zo ontzettend verliefd
Oud 06-08-2005, 02:32
dragonstorm
dragonstorm is offline
toen..............

disclaimer: ik heb net een nacht aan een relationele liedjes-databae gewerkt, en ga zo echtwel slapen, dus wees niet al te boos als ik iets stoms schrijf

toen we naar t bos waren gegaan, en we liepen (veel te laat ) naar haar huis terug, en t begon te regenen, en ik dacht 'kom ik knuffel dr nog een keer' (en dat dus ook deed), toen ze ineens zei:
'help, ik denk dat ik me gelukkig voel'

dat vonk heeeeeeeel lief van dr
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 23:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben net terug van 2 weken Frankrijk zonder mijn vriend. Oh, wat was dat een hel! Heb hem zo verschrikkelijk gemist!! Elke dag kreeg ik allemaal smsjes van dat ie van me hield, me niet meer kwijt wilde en dat ie zich verveelde zonder me. Echt lief!

En vandaag ben ik terug gekomen en hij was zo lief voor me!! Alleen werd ik op een gegeven moment stront chagerijnig toen ik zag hoeveel ik aan was gekomen in de vakantie! Echt verschrikkelijk! En mijn vriend me maar alleen maar gerust stellen dat er helemaal niks aan de hand was en zo..zooo lief!!
Oud 08-08-2005, 00:09
first eror
first eror is offline
Citaat:
En vandaag ben ik terug gekomen en hij was zo lief voor me!! Alleen werd ik op een gegeven moment stront chagerijnig toen ik zag hoeveel ik aan was gekomen in de vakantie! Echt verschrikkelijk! En mijn vriend me maar alleen maar gerust stellen dat er helemaal niks aan de hand was en zo..zooo lief!! [/B]
De hele tijd liegen; tss, als dat al genoeg is om lief bevonden te worden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 08:36
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
first eror schreef op 08-08-2005 @ 01:09 :

ja als je eerlijk bent was ze boos geworden, vrouwen zijn ingewikkeld.
Oud 08-08-2005, 09:23
Verwijderd
Gister was ik zo chago.. en dan blijft hij me knuffelen en lief aan kijken, net zo lang tot ik weer lach
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:28
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
first eror schreef op 08-08-2005 @ 01:09 :
Jaa, mijn ego moest weer opgekrikt worden
Oud 08-08-2005, 10:41
Pluisje1980
Pluisje1980 is offline
Gisteren nog.
Ik ben superbang voor onweer. Als ik weet dat er onweer voorspeld wordt op een dag dan ben ik al helemaal angstig en gestrest.
Zo had ik gistermorgen ook op weeronline gezien dat het ging onweren s'avonds. En ik moest werken tot 22 uur en ik moest met mijn fiets gaan omdat mijn moeder de auto aan mn zus had uitgeleend.
Toevallig sliep mijn vriend bij me die nacht en vroeg ik of hij me dan wilde brengen en halen zodat ik niet door het onweer hoefde.
Alleen voelde hij zich nog steeds ziek van buikgriep en wilde hij liever niet 6 uur lang bij mij thuis zitten terwijl ik op mijn werk was.
Dus ik was beetje geirriteerd dat hij het niet wou doen voor me en hij was geirriteerd dat ik dat van hem vroeg terwijlie ziek was.

Uiteindelijk zei hij dus dat hij me wel om 22 uur zou komen halen als het onweerde. Maar ik zei dus: nee ik ga wel met de fiets en kijk wel hoe ik thuis kom desnoods blijf ik daar wel slapen.

En toen begon ik dus te huilen ahah echt erg. En voelde hij zich schuldig en zei hij: ik breng je kom.
Maar dat wilde ik toen niet meer, vond het ook zielig voor hem omdatie al ziek was.
Dus ik ging gewoon mijn fiets [pakken en zei hoi tegen mijn vriend en hij zei nog: bel me als het onweert he dan kom ik je halen!

Op de fiets had ik nog steeds tranen branden en toen ik 5 straten verder was hoorde ik opeens een auto zacht achter me rijden..ik dacht misschien is hij het wel..En toen kwam die auto naast me rijden en was hij het ook nog.
Zei hij: hoi sjattie, sorry he, ik wou nog effe zeggen dat je me echt moet bellen als het straks onweerd en ik hou van je!

Echt lief dat hij daarvoor achter me aangereden kwam.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:54
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Maurice schreef op 25-07-2005 @ 16:46 :
voor vrijgezellen zou dit wel eens een vreselijk kots-topic kunnen zijn.
daar hoef je geen vrijgezel voor te zijn
Oud 08-08-2005, 11:00
Verwijderd
Sjattie? ...waar is die kotssmiley?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:03
snoopy
snoopy is offline
Ik heb heel vaak dat ik denk: 'aahh... wat is ie lief'. Het zijn alleen meestal kleine dingetjes die andere mensen toch niet snappen. Ik onthou ze meestal ook niet. Dingen die ik nog wel weet :

* Toen we 2 jaar samen waren had ie een reisje naar Londen voor ons geregeld.
* Met m'n verjaardag (niet de dag zelf, maar de dag dat ik het vierde met familie waar hij niet bij kon zijn) stond hij met een hele grote mand met eten voor m'n deur, allemaal lekkere dingetjes en een grote chocoladetaart
* Een paar weken geleden was ik erg verdrietig en toen stond ie s avonds ineens voor m'n deur terwijl hij niet zou komen
* Toen we allebei op vakantie waren had ie briefjes in m'n koffer verstopt

maar wat ik altijd het allerleukst vind is als ie zomaar ineens een arm om me heen slaat en zegt: 'ik hou heel erg veel van je' ofzo.
Oud 08-08-2005, 11:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-08-2005 @ 12:00 :
Sjattie? ...waar is die kotssmiley?
Dat is limburgs... Ik heb het zelf 7 jaar aan moeten horen, maar gelukkig nu bijna nooit meer. Maar die limburgers zijn echt raar wat dat betreft, vreselijk taaltje en zelfs na 7 jaar nog niet te volgen.
Oud 08-08-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-08-2005 @ 12:18 :
Dat is limburgs... Ik heb het zelf 7 jaar aan moeten horen, maar gelukkig nu bijna nooit meer. Maar die limburgers zijn echt raar wat dat betreft, vreselijk taaltje en zelfs na 7 jaar nog niet te volgen.
Onzin. Ik woon hier nu 3 jaar en na een maand kon ik alles al moeiteloos verstaan. Daarnaast heb ik 'sjattie' nog nooit gehoord...

Vanmorgen vond ik mijn vriend lief; hij was op gestaan, wilde zich gaan douchen, maar bedacht zich en kroop bij mij in bed en piepte dat hij het koud had 's Nachts trekt hij me ook vaak helemaal tegen zich aan, voelt heel grappig
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-08-2005 @ 12:18 :
Mijn vriendje komt ook uit Limburg, maar hij noemt me gelukkig nooit sjattie. En ik volg hun dialect prima, maar goed, hij komt dan ook niet uit het diepe zuiden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 12:49
Pluisje1980
Pluisje1980 is offline
Ja en ik kom wel uit het diepe zuiden dus ik noem hem SJATTIE!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 14:04
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-08-2005 @ 13:15 :
Mijn vriendje komt ook uit Limburg, maar hij noemt me gelukkig nooit sjattie. En ik volg hun dialect prima, maar goed, hij komt dan ook niet uit het diepe zuiden.
Ach, dat limburgs dialect is ook overal weer anders, vooral tussen de kleine dorpen onderling zit er veel verschil tussen. Ik heb me er nooit in kunnen vinden, maar heb er ook nooit helemaal voor opengestaan. Ik vind het taaltje gewoon heel irritant klinken, en als mensen ongevraagd plat dialect tegen mij gingen praten, was het gesprek wat mij betreft al snel afgelopen. Dat gaat mij net iets te snel. Maar datzelfde vonden zij van mijn gelders dialect.
Oud 09-08-2005, 21:08
snoopy
snoopy is offline
gisteren. Ik kwam 'thuis' (bij hem dus) na training. Hij had heel veel kaarsjes aangestoken, en heel lekker voor me gekookt en de tafel heel mooi gedekt. Ook had ie allemaal dingen gekocht die ik lekker vind (chocoladekoekjes, toetje) en een kinder-surprise ei
Het leuke vind ik dan dat ie dat af en toe zomaar doet, was geen reden voor
Oud 09-08-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 08-08-2005 @ 15:04 :
Ach, dat limburgs dialect is ook overal weer anders, vooral tussen de kleine dorpen onderling zit er veel verschil tussen. Ik heb me er nooit in kunnen vinden, maar heb er ook nooit helemaal voor opengestaan. Ik vind het taaltje gewoon heel irritant klinken, en als mensen ongevraagd plat dialect tegen mij gingen praten, was het gesprek wat mij betreft al snel afgelopen. Dat gaat mij net iets te snel. Maar datzelfde vonden zij van mijn gelders dialect.
Ik vind het bij anderen af en toe wel irritant, maar niet bij hem Then again, ik vind élk accent irritant, als het maar door de verkeerde mensen wordt uitgesproken. Mijn ouders die dialect praten - top. Dat halfbakken dialect van de paupers hier - kotsneigingen. Mijn vriendje die Limburgs praat - schattig. Die doos uit mijn jaar met haar nasale gewauwel - alsjeblieft, zeg. Etcetera
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 09:43
Flip!
Flip! is offline
Als ik naar hem kijk vind ik hem al vaak lief.

En verder is hij heel lief als ie zegt ; Damn ik hou echt fucking veel van je'

Enzo.
Oud 10-08-2005, 14:42
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2005 @ 22:32 :
Ik vind het bij anderen af en toe wel irritant, maar niet bij hem Then again, ik vind élk accent irritant, als het maar door de verkeerde mensen wordt uitgesproken. Mijn ouders die dialect praten - top. Dat halfbakken dialect van de paupers hier - kotsneigingen. Mijn vriendje die Limburgs praat - schattig. Die doos uit mijn jaar met haar nasale gewauwel - alsjeblieft, zeg. Etcetera
Ach, in dat opzicht ben je ook wel wat bevooroordeeld natuurlijk
Reageren

Regels voor berichten