![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ga nu wel erg off-topic in mijn eigen topic ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kwam pas geleden een map tegen met allemaal smsjes van mijn vriend daarin van toen we net een relatie hadden. Ik had toen nog een telefoon met maar heel weinig geheugen, dus heb ik die berichtjes maar opgeschreven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
God, ik ben echt een hopeloze romanticus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegen zijn vrienden zeggen dat hij echt verliefd is. En dat zijn vrienden dat dan weer tegen mij zeggen. Joh, ik raak niet uitgepraat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een aanstekelijke lach volgens hem ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bob wist niet meer uit te brengen dan 'wow' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar de tijd gaat zeker snel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oja, en hij las laatst smsjes die tie me gestuurd had, waaronder een paar die ik erg bot vond over komen. Zei tie zelf; 'jeetje, die waren wel erg kortaf' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het word op een gegeven moment wel standaard, omdat zoveel mensen het ooit op die manier ervaren en gezegd hebben. Liefde zelf verandert nooit, alleen de spelers wisselen elkaar af. Zelfs een liefdesroman van honderden jaren oud is, als je het andere taalgebruik wegdenkt, nog volledig actueel wat de beschreven gevoelens betreft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Globaal is het houden van gevoel natuurlijk wel hetzelfde. Ik weet nog dat ik me tijdens/na mijn ex onmogelijk voor kon stellen dat ik ooit nog weer zoiets voor een ander zou kunnen voelen, dat ik ook van iemand anders zou kunnen houden. Maar inmiddels is het tegendeel wel bewezen ![]() Net als dat ik het eigenlijk soms wel eens heel bijzonder vind dat ik zoveel van mijn vriend hou, maar dat dat andersom dan ook nog eens zo is. Dat 2 mensen zo verschrikkelijk veel van elkaar kunnen houden. Dat wat ik voel voor hem, hij ook voelt voor mij. Dat moet je maar net zo treffen en eigenlijk is dat best bijzonder.
Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 11:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ja als je eerlijk bent was ze boos geworden, vrouwen zijn ingewikkeld.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gisteren nog.
Ik ben superbang voor onweer. Als ik weet dat er onweer voorspeld wordt op een dag dan ben ik al helemaal angstig en gestrest. Zo had ik gistermorgen ook op weeronline gezien dat het ging onweren s'avonds. En ik moest werken tot 22 uur en ik moest met mijn fiets gaan omdat mijn moeder de auto aan mn zus had uitgeleend. Toevallig sliep mijn vriend bij me die nacht en vroeg ik of hij me dan wilde brengen en halen zodat ik niet door het onweer hoefde. Alleen voelde hij zich nog steeds ziek van buikgriep en wilde hij liever niet 6 uur lang bij mij thuis zitten terwijl ik op mijn werk was. Dus ik was beetje geirriteerd dat hij het niet wou doen voor me en hij was geirriteerd dat ik dat van hem vroeg terwijlie ziek was. Uiteindelijk zei hij dus dat hij me wel om 22 uur zou komen halen als het onweerde. Maar ik zei dus: nee ik ga wel met de fiets en kijk wel hoe ik thuis kom desnoods blijf ik daar wel slapen. En toen begon ik dus te huilen ahah echt erg. En voelde hij zich schuldig en zei hij: ik breng je kom. Maar dat wilde ik toen niet meer, vond het ook zielig voor hem omdatie al ziek was. Dus ik ging gewoon mijn fiets [pakken en zei hoi tegen mijn vriend en hij zei nog: bel me als het onweert he dan kom ik je halen! Op de fiets had ik nog steeds tranen branden en toen ik 5 straten verder was hoorde ik opeens een auto zacht achter me rijden..ik dacht misschien is hij het wel..En toen kwam die auto naast me rijden en was hij het ook nog. Zei hij: hoi sjattie, sorry he, ik wou nog effe zeggen dat je me echt moet bellen als het straks onweerd en ik hou van je! Echt lief dat hij daarvoor achter me aangereden kwam. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb heel vaak dat ik denk: 'aahh... wat is ie lief'. Het zijn alleen meestal kleine dingetjes die andere mensen toch niet snappen. Ik onthou ze meestal ook niet. Dingen die ik nog wel weet
![]() * Toen we 2 jaar samen waren had ie een reisje naar Londen voor ons geregeld. * Met m'n verjaardag (niet de dag zelf, maar de dag dat ik het vierde met familie waar hij niet bij kon zijn) stond hij met een hele grote mand met eten voor m'n deur, allemaal lekkere dingetjes en een grote chocoladetaart * Een paar weken geleden was ik erg verdrietig en toen stond ie s avonds ineens voor m'n deur terwijl hij niet zou komen * Toen we allebei op vakantie waren had ie briefjes in m'n koffer verstopt maar wat ik altijd het allerleukst vind is als ie zomaar ineens een arm om me heen slaat en zegt: 'ik hou heel erg veel van je' ofzo.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanmorgen vond ik mijn vriend lief; hij was op gestaan, wilde zich gaan douchen, maar bedacht zich en kroop bij mij in bed en piepte dat hij het koud had ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
gisteren. Ik kwam 'thuis' (bij hem dus) na training. Hij had heel veel kaarsjes aangestoken, en heel lekker voor me gekookt en de tafel heel mooi gedekt. Ook had ie allemaal dingen gekocht die ik lekker vind (chocoladekoekjes, toetje) en een kinder-surprise ei
![]() Het leuke vind ik dan dat ie dat af en toe zomaar doet, was geen reden voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|