Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat Nederland doet is gewoon 1 mannetje sturen en die maakt dan ff een paar A4'tjes en dat is het dan. Of ze staan in een luxe gebouw met een verbinding commentaar te geven, maar ik heb dus nog nooit een nederlandse journalist echt naar de plekken zien gaan en beelden zien maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen wel opletten dat dus niet alle imams zo zijn, zeker niet, gelukkig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze hebben niet zoveel geld als Sharon om luxe wapens aan te schaffen |
![]() |
||||
Citaat:
riiight. Citaat:
arm2 (bn.) 1 niets of bijna niets bezittend => armoedig, behoeftig, bezitloos, berooid, nooddruftig, zo kaal als een luis; <=> rijk Armoede is iets wat in Nederland, behalve onder daklozen en misschien enkele uitzonderingen, niet voorkomt. Dat de gemiddelde allochtoon minder heeft dan de gemiddelde Nederlander bestrijd ik helemaal niet; ik zie het zelf iedere dag. In veel 3e wereld landen zijn misschien wel dokters, maar veel minder per hoofd van de bevolking, met minder opleiding en veel minder uitrusting. Citaat:
De bevolking is idd een tweede: in geen enkele (grote) groep van mensen wil iedereen hetzelfde. Dat beweer ik dan ook nergens.
||
Citaat:
We discusieren er wel eens over. Ze komen echter een stuk intelligenter over dan vele mensen hier. Voorbeelden wat ze erg zouden vinden wat ik hier gepost heb?? Wat is er zo extreem-rechts?
||
Citaat:
Het komt helaas wel voor ![]() Het is een voedingsbodem voor gevaarlijk extremisme, zoals ook in de Trouw stond vanmorgen (een redelijk linkse krant btw) En daar moet de gemeenschap zelf wat aan zien te doen.
||
Citaat:
![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
Mohammed dan niet verteld dat zoiets ontzettend verkeerd is ? -Desecrator
||
Citaat:
-Desecrator
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Omdat jij geen argument tegen mijn punt heb moet ik mijn mond houden ? Dacht het niet ! Citaat:
Ach ja en als dat niet helpt gaan we maar op de man spelen. -Desecrator
Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 16:47. |
![]() |
||
Citaat:
hier heb je je antwoord |
![]() |
||
Citaat:
Antwoord waarop ? Anyway hier heb je alle tegen argumenten: http://www.google.com ![]() -Desecrator
||
Citaat:
dat ik een specifieke pagina geef en jij een zoekpagina geeft waarop alle websites verschijnen die door iedere mongool is gemaakt. op google kan ik zelfs een site vinden waarop staat dat de aarde plat is of zo. |
![]() |
||
Citaat:
-Stelling -Reactie -Tegen reactie -Tegen tegen reactie etcetera Je gaat dus niet onzin opmerking maken of de ander verrot schelden. Speciaal voor jouw een voorbeeldje: Ik zeg: Mohammed is een pedofiel. Dutchy15 roept: Dat waren andere tijden. Ik zeg: Jouw God moet toen al geweten hebben dat dat slecht is. Tot zover wordt er gewoon netjes beargumenteert. Vervolgens begin jij te schelden dat ik mijn bek moet houden. Kijk daar ga jij de fout dus in. Je had bijvoorbeeld aan kunnen voeren dat de tekst waar betreffende verhaal in staat door de duivel ingefluisterd is, en dat de tekst later door de geestelijken onterecht als waar bestempeld is. Een statement als dit is een argument en draagt bij aan de discussie. Een beetje gaan schelden niet. Met schelden geef je namelijk aan dat je uitgeluld bent, en in feite geef je de ander dan dus gelijk. -Desecrator
||
Citaat:
Als jij niet verteld op welk argument dit een reactie is, en de pagina's vervolgens alleen maar uit tientalle links bestaat is de reactie ongeveer even nuttig als iemand naar Google verwijzen. Of roepen "Het staat in de Koran !" Dus hierbij een vriendelijk verzoek om specifieker te zijn. -Desecrator
||
Citaat:
Dutchy15 zei: en ze trouwden zeker in 2002 volgens mij bedoelde hij dat sarcastisch en bedoelde hij ermee dat je uit je nek lult, jij zag het op dat hij zei dat het andere tijden waren maar dit kan k ook niet met 100% zekerheid zeggen omdat ik dutchy niet ben is dit waar dutchy? |
![]() |
||
Citaat:
op die pagina staat uitgebreid hoe de islam over andere geloven denkt en door te LEZEN kan je linken vinden die specifieker zijn |
![]() |
||
Citaat:
Net zoals bij de christenen god dat doet en bij de joden Jahweh. Gatara Ps.: niet-gelovigen is niet hetzelfde als niet-moslims, cq. niet-christenen, cq. niet-joden, maar domweg zij die niet geloven. Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 17:33. |
![]() |
||
Citaat:
Het staat dus in de Hadith van Al Bukhari volume 7 boek 62:88. -Desecrator
||
Citaat:
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is -vanzelfsprekend- weer één grote 'maar' hier; en dat is het feit dat IEDERE Moslim niet per definitie geloofsgenoten afwijst. Zeker zal het ook zo zijn dat niet iedere Moslim het met extremisten ééns is, dat is waar. Maar was er niet zo'n onderzoek gedaan onder 4000 Moslims met de vraag 'Wat vind je van de aanslag op 11 september'? En was het niet zo dat 10% het ermee eens was? Dan hebben we het over 10%. 4000 Moslims. Of dat representatief is of niet is een totaal ander verhaal, maar heb je enig idee wat 400 fanatiek-fundamenteel-gelovigen met een land kunnen doen d.m.v. i.i.g. zelfmoordacties? Dat vind ik een uitermate zorgwekkend gegeven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik op hoop na dit leven? Op niets. Hoe definieer ik niets? "Hetzelfde" als vóór m'n geboorte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In soera 22:20 tot 23 vertelt Allah aan Mohammed hoe dat moet: “Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water uitgegoten worden. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd. En hen zullen ijzeren roeden wachten. Telkens wanneer zij eruit willen gaan zullen zij er terug ingedreven worden; men zal zeggen: ‘Proeft gij de straf van het branden?” En dat is respect? |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.basso.be/marcandries.be/boek/index.asp#HET DICTAAT VAN ALLAH
Wat ik vermoedde -en dus niet uit durfde te spreken uit angst voor feitenlijke onjuistheden- wordt hier helaas bevestigd. Lees 't maar eens door, Gitara. Dan kun je zeggen dat het Christendom geen haar beter is; maar feit is wel dat de Islam leeft als nooit eerder, en dat het Christendom behoorlijk afgezwakt is. |
![]() |
||
Citaat:
En ja als ik als domme Nederlander zelfs weet dat deze verhalen er zijn, dan ga ik er inderdaad vanuit dat de gemiddelde moslim ze ook kent. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind dat wij ons niet zo moeten bemoeien met de conflicten die zich daarzo afspelen, we moeten of er pas mee gaan bemoeien als ons land zelf wordt aangevallen. Ik denk dat de bemoeienis van de westerse wereld de conflicten tussen moslims en hindoes en dergelijke alleen maar erger maakt.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die soeras beschrijven hoe de hel is. En dat lijkt me logisch, als het niet verschikkelijk was zoals er wordt beschreven dan zou het geen hel worden genoemd. Dan zou het wel niet-zo-erge-hel worden genoemd of zo. Vanaf 23 wordt er beschreven hoe de hemel is. Dus ik begrijp eigenlijk waarom je niet zo zit te zeiken, want ik denk niet dat de hel van de joden en christenen één groot feest is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een stukje waarheid over de Islam Kaka8 | 4 | 23-01-2011 10:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Stemmingmakerij over islam onverantwoord' Verwijderd | 159 | 27-04-2006 00:16 | |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Islam vs islamisme; wat kan men in democratisch Europa verwachten? Gatara | 463 | 29-01-2005 13:56 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 |