Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 12:51
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
als je zo goed in nederlands ben dan weet je vast wel wat 'voorbeeld' betekent
dat zei je dus pas de tweede keer
Maar dat zal je al wel vergeten zijn.
Citaat:
yeah right
blij dat je het snapt.

Citaat:
Ik heb 2 goeie turkse vrienden, 1 Marrokaan, 5 Turkse en 3 Marrokaanse meisjes die ik redelijk goed ken. Ik werk op Kanaleneiland in Utrecht, ik weet reddelijk goed hoe het er daar aan toe gaat. En ik ben links.
*sigh...*
Hoe bedoel je, jij rukt alles uit zn verband?
Ik zeg alleen maar dat ik heus niet blind ben, absoluut geen racist, en weet hoe moeilijk ze het vaak hebben.
En via deze mensen écht wel van de Palestijnse kant van de zaak op de hoogte ben, als je het daar zo graag over wilt hebben.
Citaat:
ik ga geen moeite doen omdat jij te lui ben om teurg te lezen
fine; het is er dus niet.
Citaat:
ben je er wel eens geweest?
Ik schreef niet voor niks:

Ik kan me vergissen, heb je een site over t land?

Geef dan antwoord, ipv jou trieste onzin.
Citaat:
de christenen worden tenmoinste niet vermoord zoals de moslims
het ging over vervolging omwille van het geloof; dat gebeurt in het Westen niet. De conflicten in o.a. de Molukken, India en Israel geven een land als Saoudi-Arabie toch geen enkel recht het Christelijke geloof te vervolgen? Dus waarom doen ze het dan?
[/QUOTE]
Oud 14-06-2002, 12:51
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Overigens was het een Britse journalist die zei een lijkenlucht te vernemen, en een andere journalist die dit weersprak nadat deze later daar aangekomen was.
De eerste (Britse) journalist zei dat er wel degelijk mensonterende taferelen zich hebben voorgedaan, de andere journalist ontkende dit in alle toonaarden.

Ondertussen hoor je wel verhalen en zie je verhalen op televisie van mensen (waaronder ook vrouwen en kinderen) die gewond zijn geraakt dan wel gedood zijn.
Of dit allemaal vermeende terroristen zijn, klinkt mij nogal ongeloofwaardig in de oren.

Wat mij betreft liegen allebei de partijen, maar ik krijg toch een zure smaak in mijn mond als ik het verleden van Sharon bestudeer (waarvoor hij in Belgie is aangeklaagd),... het zou me niet verbazen als het daadwerkelijk zo zou zijn, dus.

Gatara
jah, idd, turkse journalisten zijn er ook geweest en moesten allemaal maskers op omdat het stonk, ook is het gefilmd, al die lijken van zeer waarschijnlijk onschuldige burgers.

wat Nederland doet is gewoon 1 mannetje sturen en die maakt dan ff een paar A4'tjes en dat is het dan. Of ze staan in een luxe gebouw met een verbinding commentaar te geven, maar ik heb dus nog nooit een nederlandse journalist echt naar de plekken zien gaan en beelden zien maken.
Oud 14-06-2002, 12:52
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
FLH schreef:
Ik weet niet of jullie gisteravond NOVA hebben gezien.

Maar uit die uitzending bleek dat een aantal imams in Nederland hun gelovigen oproepen tot geweld.

Mensen zijn volgens die imams niet gelijk.
Hoe meer je gelooft in allah, des te beter ben je als mens

Wat een BULLSHIT
Smijt ze het land uit als ze dit soort taal uitkramen.
Jah

Alleen wel opletten dat dus niet alle imams zo zijn, zeker niet, gelukkig.
Oud 14-06-2002, 12:53
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

of de persoon met de grootste bek?
Jij dus
Oud 14-06-2002, 12:56
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
tja ze zijn ook zo dom....

gaan ze stenen gooien.... Eerst schieten ze er 1 dood en dan komen er meer. Lijkt wel of er meer palestijnen zijn dan kogels in het israelische leger. (daar zit de handel)

Ze hebben niet zoveel geld als Sharon om luxe wapens aan te schaffen
Oud 14-06-2002, 12:57
Dutchy15
Dutchy15 is offline
UnknoWn EntiTy=links? Volgens mij begrijp je het verschil tussen links en rechts niet
Als jouw vrienden dit allemaal zouden zien wat je allemaal denkt en zegt, dan betwijfel ik of ze nog vrienden van je willen zijn.
Oud 14-06-2002, 12:57
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Nee, waarom zouden ze dat bekend maken? Je snapt volgens mij gewoon niet dat dat niet bekendmaken van dat een manier is om Europa en andere landen tegen zichzelf te beschermen en uiteindelijk als het mis gaat, dan de schuld te geven aan de moslims in dit geval.
Indonesie is een islamitisch land; en die onderdrukken moslims?

riiight.
Citaat:
Niet arm? sorry hoor, maar het percentage arme allochtonen ligt veeel hoger dan bij autochtonen, bovendien krijgen allochtonen minder betaald als ze toch dezelfde opleiding hebben en hetzelfde werk doen als een autochtoon. Ook in die landen is er eten en dokters en andere voorzieningen, alleen als ze daar ahdden geleefd zouden ze die dingen niet allemaal kunnen benutten.
Van Dale:

arm2 (bn.)

1 niets of bijna niets bezittend => armoedig, behoeftig, bezitloos, berooid, nooddruftig, zo kaal als een luis; <=> rijk

Armoede is iets wat in Nederland, behalve onder daklozen en misschien enkele uitzonderingen, niet voorkomt. Dat de gemiddelde allochtoon minder heeft dan de gemiddelde Nederlander bestrijd ik helemaal niet; ik zie het zelf iedere dag. In veel 3e wereld landen zijn misschien wel dokters, maar veel minder per hoofd van de bevolking, met minder opleiding en veel minder uitrusting.

Citaat:
Ja hoor, alsof zij het allemaal willen en wij allemaal niet
al hun regeringen wel; al de onze niet.
De bevolking is idd een tweede: in geen enkele (grote) groep van mensen wil iedereen hetzelfde. Dat beweer ik dan ook nergens.
Oud 14-06-2002, 12:59
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Dutchy15 schreef:
UnknoWn EntiTy=links? Volgens mij begrijp je het verschil tussen links en rechts niet
Als jouw vrienden dit allemaal zouden zien wat je allemaal denkt en zegt, dan betwijfel ik of ze nog vrienden van je willen zijn.
dat zeg ik tegen hun ook.
We discusieren er wel eens over.
Ze komen echter een stuk intelligenter over dan vele mensen hier.

Voorbeelden wat ze erg zouden vinden wat ik hier gepost heb?? Wat is er zo extreem-rechts?
Oud 14-06-2002, 13:01
UnknoWn EntiTy
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Jah

Alleen wel opletten dat dus niet alle imams zo zijn, zeker niet, gelukkig.
natuurlijk niet.
Het komt helaas wel voor
Het is een voedingsbodem voor gevaarlijk extremisme, zoals ook in de Trouw stond vanmorgen (een redelijk linkse krant btw)
En daar moet de gemeenschap zelf wat aan zien te doen.
Oud 14-06-2002, 14:08
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

mag ik niet zeggen dat wat ikhebveelschool gezegd gezegd heeft pure bulshit is?
Nee, niet als je zelf ook loopt te bull-shitten.
Oud 14-06-2002, 14:49
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Nee, niet als je zelf ook loopt te bull-shitten.
en dat zegt iemand die het verschil niet kent tussen nationaliteit en geloof
Oud 14-06-2002, 16:01
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

en dat zegt iemand die het verschil niet kent tussen nationaliteit en geloof
Dat is in ieder geval minder erg dan iemand die zich in een discussie mengt zonder er ook maar een beetje verstand van te hebben.
Oud 14-06-2002, 16:24
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Dat is in ieder geval minder erg dan iemand die zich in een discussie mengt zonder er ook maar een beetje verstand van te hebben.
moet je horen wie het zegt
(wat vin je BTW van me nieuwe Avatar)
Oud 14-06-2002, 16:27
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
natuurlijk niet.
Het komt helaas wel voor
Het is een voedingsbodem voor gevaarlijk extremisme, zoals ook in de Trouw stond vanmorgen (een redelijk linkse krant btw)
En daar moet de gemeenschap zelf wat aan zien te doen.
Trouw is toch niet links? Ze zijn christelijk Ik vind ze eigenlijk behoorlijk neutraal. Wel een goede krant.

Gatara
Oud 14-06-2002, 16:31
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

moet je horen wie het zegt
(wat vin je BTW van me nieuwe Avatar)
Jij kent de geschiedenis van Israël en de Palestijnen niet. Je kan alleen maar onzin vertellen en als je dan gevraagd wordt waar je het vandaan haalt geef je niet thuis.
Oud 14-06-2002, 16:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Ja, hij trouwde ook in 2002 he
Jouw God is toch tijdloos en enorm wijs. Jouw God moet toen dus al geweten dat sex met kinderen slecht is. Waarom heeft hij
Mohammed dan niet verteld dat zoiets ontzettend verkeerd is ?

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 16:36
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Jij kent de geschiedenis van Israël en de Palestijnen niet. Je kan alleen maar onzin vertellen en als je dan gevraagd wordt waar je het vandaan haalt geef je niet thuis.
ik ken meer dan jij denkt
dus shut maar up
Oud 14-06-2002, 16:38
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Jouw God is toch tijdloos en enorm wijs. Jouw God moet toen dus al geweten dat sex met kinderen slecht is. Waarom heeft hij

-Desecrator
Ik mag jou wel
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Waaruit blijkt dat hij sex had met een kind?

Gatara
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

je bent echt triest man, dat je dingen uit de context gaat halen en 1 of andere lompe site raadpleegt en dan zelf ook nog eens eht geloof wat daar staat vertaald door 1 of andere gast.
Ah dus als ik het goed begrijp is een Soera die over naaste liefde verteld een voorbeeld van wat voor verlichte goddienst de Islam wel niet is. Een Soera waar echter in staat dat je alle niet gelovigen moet uitroeien is echter verkeerd vertaald en compleet uit zijn verband gerukt ?

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 16:39
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
TefnachT schreef:

Ik mag jou wel
soort zoekt soort
Oud 14-06-2002, 16:42
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

ik ken meer dan jij denkt
dus shut maar up
Ja, dat merk ik.
Oud 14-06-2002, 16:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Waaruit blijkt dat hij sex had met een kind?
Dat is hier te vinden:

Citaat:
In de hadith staat het allemaal zo mogelijk nog duidelijker dan in de Koran. Nu is het wel zo dat deze hadithverhalen niet allemaal door alle moslims aanvaard worden zoals ze daar neergeschreven staan. Toch is het grootste deel wel door iedereen als absoluut waar en dus heilig beoordeeld. Bij voorbeeld deze van de grote leraar Al Bukhari, die zo’n tweehonderd jaar na Mohammed leefde. Zijn hadith worden sahih genoemd, wat wil zeggen zonder enige twijfel waar en authentiek .
-Desecrator
Oud 14-06-2002, 16:43
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
mic-hal schreef:

Ja, dat merk ik.
ik ken tenminste het verschil tussen godsdienst en nationaliteit
Oud 14-06-2002, 16:45
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

ik ken tenminste het verschil tussen godsdienst en nationaliteit
Soort zoekt soort
Oud 14-06-2002, 16:45
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

hou gewoon een keertje je mond dicht als godsdienst je niets kan boeien

Omdat jij geen argument tegen mijn punt heb moet ik mijn mond houden ? Dacht het niet !

Citaat:
CraigDavid schreef:

heb je je wel eens afgevraagd hoe je leven eruit zou hebben gezien als je als kind niet op je hoofd was gevallen

Ach ja en als dat niet helpt gaan we maar op de man spelen.

-Desecrator

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 16:47.
Oud 14-06-2002, 16:56
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

bla bla bla
http://www.themodernreligion.com/comparative.html

hier heb je je antwoord
Oud 14-06-2002, 17:06
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Omdat jij geen argument tegen mijn punt heb moet ik mijn mond houden ? Dacht het niet !

Ach ja en als dat niet helpt gaan we maar op de man spelen.

-Desecrator

huh
wat lul jij nou weer??
Oud 14-06-2002, 17:08
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

http://www.themodernreligion.com/comparative.html

hier heb je je antwoord

Antwoord waarop ?

Anyway hier heb je alle tegen argumenten:

http://www.google.com

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 17:10
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Antwoord waarop ?

Anyway hier heb je alle tegen argumenten:

http://www.google.com

-Desecrator
wat het verschil tussen jou en mij is
dat ik een specifieke pagina geef en jij een zoekpagina geeft waarop alle websites verschijnen die door iedere mongool is gemaakt. op google kan ik zelfs een site vinden waarop staat dat de aarde plat is of zo.
Oud 14-06-2002, 17:17
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

huh
wat lul jij nou weer??
Kijk discusseren gaat als volgt:

-Stelling
-Reactie
-Tegen reactie
-Tegen tegen reactie

etcetera

Je gaat dus niet onzin opmerking maken of de ander verrot schelden.

Speciaal voor jouw een voorbeeldje:

Ik zeg:

Mohammed is een pedofiel.

Dutchy15 roept:

Dat waren andere tijden.

Ik zeg:

Jouw God moet toen al geweten hebben dat dat slecht is.

Tot zover wordt er gewoon netjes beargumenteert. Vervolgens begin jij te schelden dat ik mijn bek moet houden. Kijk daar ga jij de fout dus in.

Je had bijvoorbeeld aan kunnen voeren dat de tekst waar betreffende verhaal in staat door de duivel ingefluisterd is, en dat de tekst later door de geestelijken onterecht als waar bestempeld is.

Een statement als dit is een argument en draagt bij aan de discussie. Een beetje gaan schelden niet. Met schelden geef je namelijk aan dat je uitgeluld bent, en in feite geef je de ander dan dus gelijk.

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 17:20
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

dat ik een specifieke pagina geef en jij een zoekpagina geeft waarop alle websites verschijnen die door iedere mongool is gemaakt.
Ja en ?

Als jij niet verteld op welk argument dit een reactie is, en de pagina's vervolgens alleen maar uit tientalle links bestaat is de reactie ongeveer even nuttig als iemand naar Google verwijzen. Of roepen "Het staat in de Koran !"

Dus hierbij een vriendelijk verzoek om specifieker te zijn.

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 17:21
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Kijk discusseren gaat als volgt:

-Stelling
-Reactie
-Tegen reactie
-Tegen tegen reactie

etcetera

Je gaat dus niet onzin opmerking maken of de ander verrot schelden.

Speciaal voor jouw een voorbeeldje:

Ik zeg:

Mohammed is een pedofiel.

Dutchy15 roept:

Dat waren andere tijden.

Ik zeg:

Jouw God moet toen al geweten hebben dat dat slecht is.

Tot zover wordt er gewoon netjes beargumenteert. Vervolgens begin jij te schelden dat ik mijn bek moet houden. Kijk daar ga jij de fout dus in.

Je had bijvoorbeeld aan kunnen voeren dat de tekst waar betreffende verhaal in staat door de duivel ingefluisterd is, en dat de tekst later door de geestelijken onterecht als waar bestempeld is.

Een statement als dit is een argument en draagt bij aan de discussie. Een beetje gaan schelden niet. Met schelden geef je namelijk aan dat je uitgeluld bent, en in feite geef je de ander dan dus gelijk.

-Desecrator
aha, ik zie al waar je de fout in ging
Dutchy15 zei: en ze trouwden zeker in 2002

volgens mij bedoelde hij dat sarcastisch en bedoelde hij ermee dat je uit je nek lult, jij zag het op dat hij zei dat het andere tijden waren

maar dit kan k ook niet met 100% zekerheid zeggen omdat ik dutchy niet ben
is dit waar dutchy?
Oud 14-06-2002, 17:22
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ja en ?

Als jij niet verteld op welk argument dit een reactie is, en de pagina's vervolgens alleen maar uit tientalle links bestaat is de reactie ongeveer even nuttig als iemand naar Google verwijzen. Of roepen "Het staat in de Koran !"

Dus hierbij een vriendelijk verzoek om specifieker te zijn.

-Desecrator
het is een reactie op het feit dat jij zegt dat je volgens de islam alle niet-moslims moet vermoorden

op die pagina staat uitgebreid hoe de islam over andere geloven denkt en door te LEZEN kan je linken vinden die specifieker zijn
Oud 14-06-2002, 17:28
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ah dus als ik het goed begrijp is een Soera die over naaste liefde verteld een voorbeeld van wat voor verlichte goddienst de Islam wel niet is. Een Soera waar echter in staat dat je alle niet gelovigen moet uitroeien is echter verkeerd vertaald en compleet uit zijn verband gerukt ?

-Desecrator
Allah zal alle niet-gelovigen straffen.

Net zoals bij de christenen god dat doet en bij de joden Jahweh.

Gatara
Ps.: niet-gelovigen is niet hetzelfde als niet-moslims, cq. niet-christenen, cq. niet-joden, maar domweg zij die niet geloven.

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 17:33.
Oud 14-06-2002, 17:30
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Dat is hier te vinden:

(een quote)

-Desecrator
Waaruit blijkt nu dat Mohammed sex met een kind had? Volgens mij heb je het verkeerde gequote

Gatara
Oud 14-06-2002, 17:39
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gatara schreef:

Waaruit blijkt nu dat Mohammed sex met een kind had? Volgens mij heb je het verkeerde gequote
Nee hoor. Het staat dus in het geschrift dat in mijn quote staat.
Het staat dus in de Hadith van Al Bukhari volume 7 boek 62:88.

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 17:46
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

het is een reactie op het feit dat jij zegt dat je volgens de islam alle niet-moslims moet vermoorden
Ehm ja ? Dat er in een boek staat dat je je naaste lief moet hebben etc, wil nog niet zeggen dat er in dat zelfde boek niet letterlijk staat dat je anders gelovende moet uitroeien. Bijbel doet namelijk precies het zelfde in het oude testament hoor.

-Desecrator
Oud 14-06-2002, 21:49
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Weet je wat ik dom van je vind Desecrator? Dat jij bij haast elk antwoord die je roept altijd met 1 of andere gare site komt en dan vervolgens doet alsof alle moslims dat boek uit hun hoofd kennen en zich daaraan houden.
Oud 14-06-2002, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:

Ik ben niet van de BVD, dus hoe dit precies in elkaar steekt kan ik niet weten
En als ik het zou weten, dan zou ik het natuurlijk niet zeggen

Maareh, denk je niet dat hier vele criminele organisaties vertoeven? Even erg of misschien wel erger dan AlQaida?

Gatara
Of course zullen er meerdere criminele organisaties zijn.

Er is -vanzelfsprekend- weer één grote 'maar' hier; en dat is het feit dat IEDERE Moslim niet per definitie geloofsgenoten afwijst. Zeker zal het ook zo zijn dat niet iedere Moslim het met extremisten ééns is, dat is waar.

Maar was er niet zo'n onderzoek gedaan onder 4000 Moslims met de vraag 'Wat vind je van de aanslag op 11 september'? En was het niet zo dat 10% het ermee eens was? Dan hebben we het over 10%. 4000 Moslims. Of dat representatief is of niet is een totaal ander verhaal, maar heb je enig idee wat 400 fanatiek-fundamenteel-gelovigen met een land kunnen doen d.m.v. i.i.g. zelfmoordacties? Dat vind ik een uitermate zorgwekkend gegeven.
Oud 14-06-2002, 23:18
Verwijderd
Citaat:
CraigDavid schreef:
en nu heb ik een vraag voor jou
de moslims plegen geweld om iets echts (zie hierboven)
waarom plegen de christenen ierland zoveel terrorisme terwijl ze het niet eens zo slecht hebben?
Ach, de Christenen versus de Katholieken in Ierland. Dat is onderhand meer zoeits geworden als hier Vitesse/NEC, oftewel Arnhem versus Nijmegen.
Oud 14-06-2002, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Maar als je in satan gelooft; of zoiets in die buurt, wat is zijn/haar tegenstander dan?

Overigens ben ik zelf meer een scepticus die hoopt op of:
1. reincarnatie; of:
2. een andere wereld waar het beter is dan hier (hiernamaals of hoe je het ook wilt noemen)
Of dat wishful thinking is, och,.. dat merken we wel
Ik sluit in ieder geval niks uit.

Officieel ben ik dan christen en dat vind ik niet erg.

Gatara
Satanist zijn is helemaal niet -in tegenstelling tot wat de naam doet geloven- geloven in 'Satan'. Het is ook niet eens een geloof, meer een levenswijze/denkwijze. De verwarrende naam komt doordat 't wel een tegenpool is van bestaande geloven, en ze hebben de tegenpool van God, uit het Christendom, gemakshalve genomen.

Waar ik op hoop na dit leven? Op niets. Hoe definieer ik niets? "Hetzelfde" als vóór m'n geboorte.
Oud 15-06-2002, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Miss_Maroc schreef:

Nee. Het staat er niet in, respect voor anderen speelt een grote rol in de Islam.

Respect voor anderen? -- Volgende citaat gaat over atheïsten.

In soera 22:20 tot 23 vertelt Allah aan Mohammed hoe dat moet: “Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water uitgegoten worden. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd. En hen zullen ijzeren roeden wachten. Telkens wanneer zij eruit willen gaan zullen zij er terug ingedreven worden; men zal zeggen: ‘Proeft gij de straf van het branden?”

En dat is respect?
Oud 15-06-2002, 00:11
Verwijderd
http://www.basso.be/marcandries.be/boek/index.asp#HET DICTAAT VAN ALLAH

Wat ik vermoedde -en dus niet uit durfde te spreken uit angst voor feitenlijke onjuistheden- wordt hier helaas bevestigd.

Lees 't maar eens door, Gitara.

Dan kun je zeggen dat het Christendom geen haar beter is; maar feit is wel dat de Islam leeft als nooit eerder, en dat het Christendom behoorlijk afgezwakt is.
Oud 15-06-2002, 11:00
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Weet je wat ik dom van je vind Desecrator? Dat jij bij haast elk antwoord die je roept altijd met 1 of andere gare site komt en dan vervolgens doet alsof alle moslims dat boek uit hun hoofd kennen en zich daaraan houden.
Ik heb maar 1 keer een site genoemd. En die site is alles behalve gaar. Alle dingen die daar staan komen uit teksten die door de moslim geestelijkheid ooit als waarheid zijn bestempeld. Deze teksten worden door de extremisten aangegrepen om hun geleuter over Jihad te rechtvaardigen. Vandaar dat ik het dus maar enge geschriften vind.

En ja als ik als domme Nederlander zelfs weet dat deze verhalen er zijn, dan ga ik er inderdaad vanuit dat de gemiddelde moslim ze ook kent.

-Desecrator
Oud 15-06-2002, 11:20
mic-hal
mic-hal is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

dat ik een specifieke pagina geef en jij een zoekpagina geeft waarop alle websites verschijnen die door iedere mongool is gemaakt. op google kan ik zelfs een site vinden waarop staat dat de aarde plat is of zo.
Jij zegt toch ook tegen mij dat ik die onzin van jou in boeken kan vinden. Jij geeft toch ook geen specifieke titels.
Oud 15-06-2002, 12:51
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Ik vind dat wij ons niet zo moeten bemoeien met de conflicten die zich daarzo afspelen, we moeten of er pas mee gaan bemoeien als ons land zelf wordt aangevallen. Ik denk dat de bemoeienis van de westerse wereld de conflicten tussen moslims en hindoes en dergelijke alleen maar erger maakt.
Oud 15-06-2002, 16:10
TefnachT
TefnachT is offline
Ik word echt misselijk van al die smerige leugens van islamitische goedpraters. Ik denk dat we al die fanatiekelingin kunnen missen als kiespijn... Christenen, Hindoe's en joden moeten zich verenigen om een vuist te vormen tegen Islamitisch geweld!!!
Oud 15-06-2002, 19:26
Mujahid
Mujahid is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
http://www.basso.be/marcandries.be/boek/index.asp#HET DICTAAT VAN ALLAH

Wat ik vermoedde -en dus niet uit durfde te spreken uit angst voor feitenlijke onjuistheden- wordt hier helaas bevestigd.

HAHAHAHAHAHA, wat ongelooflijk naief. Misschien kun je beter betrouwbaardere sitesraadplegen, want hier wordt alleen maar bullshit verkondigd.
Oud 15-06-2002, 19:30
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Dobermann schreef:

Respect voor anderen? -- Volgende citaat gaat over atheïsten.

In soera 22:20 tot 23 vertelt Allah aan Mohammed hoe dat moet: “Voor de ongelovigen zullen gewaden van Vuur worden gesneden en over hun hoofd zal kokend water uitgegoten worden. Waardoor hun ingewanden alsmede hun huiden zullen worden verteerd. En hen zullen ijzeren roeden wachten. Telkens wanneer zij eruit willen gaan zullen zij er terug ingedreven worden; men zal zeggen: ‘Proeft gij de straf van het branden?”

En dat is respect?

die soeras beschrijven hoe de hel is. En dat lijkt me logisch, als het niet verschikkelijk was zoals er wordt beschreven dan zou het geen hel worden genoemd. Dan zou het wel niet-zo-erge-hel worden genoemd of zo. Vanaf 23 wordt er beschreven hoe de hemel is.

Dus ik begrijp eigenlijk waarom je niet zo zit te zeiken, want ik denk niet dat de hel van de joden en christenen één groot feest is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten