![]() |
||
Citaat:
En om nou te spreken van wanhoop in zijn stem vind ik erg overtrokken. Hij baalde dat is zeker,maar wanhoop? En achteraf vind ik de beslissing goed die ze hebben genomen, er was geen andere keus. En wat betreft Mart Smeets, hij maakte er een groot drama van. Gelukkig wist hij nog wel te vermelden dat fouten maken menselijk is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar die was nergens te zien. Nu kwam dat doordat op dat moment er 2 renners waren gedemareerd, maar in de tour en andere wedstrijden ook zie je dat er dan meteen een auto stopt om het peleton op te vangen...
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar om er nog een keer op terug te komen en dan houd ik er ook over op; ik hoorde gisteravond op Radio1 de ploegleider van Vandevelde (ben even zijn naam kwijt) en die sprak van 10 km = 2 minuten. In dat geval als ze met nog 60 km meteen waren gaan rijden, zouden ze nog 12 minuten kunnen inlopen op de kopgroep. Dan zou alleen de etappe verloren gaan, niet het klassement. Want de best geklasseerde stond op 6 minuten en ze zouden dan nog 3 minuten over hebbem. En het is niet zo dat de ploegleider juist dit zegt omdat hij iemand in de kopgroep had, want de neutrale Belgische commentatoren vertelden dit verhaal ook. Achteraf maakt het misschien niet meer uit, maar het klassement was niet in gevaar gekomen als het peloton gewoon was gaan rijden. |
![]() |
||
Citaat:
Rebellin niet gestart. 't Laffe hondje wilde punten halen voor de protour. Dat is hem niet gelukt en zijn 11de plaats gaf hem geen garanties. Bram Schmitz, de Nederlander die de NOS altijd overslaat, is ook niet gestart. Nu een kopgroep van 3 (Steegmans, Gorka Gonzalez, Paulinho) met 38km - 5 minuten voorsprong. Drie teams die achtervolgen, het gaat hard, maar ze hebben nog wel wat eraf te rijden voor een massaspurt. Die Liberties (nu weer met Paulinho) laten zich wel zien zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder, wat gebeurd is is gebeurd. Nog ff voor de duidelijkheid er stond een seingever, maar die was al door naar de volgende post en had niet op t peleton gewacht, anders moest ie daar weer helemaal doorheen (wat voor nut heeft een seiner dan?). Op die kruising stond ook een pijl (klein bordje) dat als het goed is de goede richting aangeeft (wat betwijfeld werd door ploegleiders). De wedstrijd wagen die voor het peleton hoort te rijden reed net iets verder dan normaal voor het peleton, want hij reed voor de pas ontsnapte Rebelin, op zo'n 250 meter voor het peleton. De eerste die verkeerd reed was een motor met een belgische TV verslaggever (die dat nog live op tv vertelde). Zei waren de verkeerde kant opgereden waarna iedereen ze volgde. ![]() Naar mijn idee hadden ze het beste de race kunnen laten verder rijden en kijken wie de winnaar zou worden, maar uiteindelijk in het klassement gewoon iedereen dezelfde tijd toekennen, probleem opgelost lijkt me. Maar goed, eens kijken wat er vandaag gebeurd.
||
Citaat:
Verbrugghe nog steeds in de rode trui? Die houdt het lang vol. ![]() Wanneer is de tijdrit? ![]()
||
Citaat:
Ik ben benieuwd wat Dekker nog kan, ik hoop dat hij vandaag nog wat Bonificatie seconden kan pakken, dan maakt hij een redelijk kans denk ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Freire niet op 't WK, dat is nu zeker, dus Valverde waarschijnlijk kopman en als die nog niet fit is Perdiguero waarschijnlijk, maar dat terzijde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook een geniale quote van deze man. ![]() ![]() ![]() Van Dijk en Max hebben weer gewonnen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dus als Dekker morgen een slechte tijdrit rijdt, dan heeft dat consequenties voor het WK? ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik vraag me af of hij het gaat redden tegen Dekker. Het ligt heel dicht bij elkaar inderdaad, het wordt spannend. ![]()
||
Citaat:
![]() Dus dat hij nu goed rijdt, is meer een uitzondering ![]()
||
Ik bedoel dat zijn piek een aantal jaren geleden was. Toen was hij nog eens 12e in de Tour geloof ik. Hij was een jaar of 26 en bij wielrenners noem ik dat "te vroeg gepiekt"
![]() Citaat:
Met een dergelijke tijdrit staat Julich niet te ver. Normaal rijdt hij er in een tijdrit van 50 km wel zo'n anderhalve minuut af tov Dekker & co. Nu zal dat dus de helft zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad ja, bergetappes met de laatste 20 km vlak, dat is niet erg handig nee. Het is wel slim geweest van Quick Step om er steeds voor te zorgen dat het op een massasprint uit zou lopen. Maar voor die regen is echt maar een woord: geluk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Maar een hele nette tijdrit van Julich, echt een klasse apart vandaag. Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Jammer voor Erik en Rik, maargoed, de ronde is nu eenmaal zo ingedeeld dat de beste tijdrijder wint door die laatste 20 of 40 km vlak in de bergritten. Compliment ook voor Hoste! Die jongen is heel goed bezig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is zo'n onzin noem nog eens een 20 jarige die zoveel heeft laten zien op zijn leeftijd(mag ook uit het verleden) Die zijn gewoon moeilijk te vinden en 20 is voor een wielrenner extreem jong.
||
Citaat:
Dan mag je toch zeggen dat hij gister een beetje tegenviel...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |