Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2002, 21:03
Verwijderd
ik HEB de claymore al.

ik heb ook een deadric dai-katana.

ik heb OOK een deadric 2 handed axe

ik heb OOK een deadric katana

en een dead lsword.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2002, 21:38
GRRR
GRRR is offline
in Tel Fyr is er een ventje helemaal bovenin de toren die een full daedric armour heeft. Je moet kunnen leviteren om daar te komen. suc6 :]
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 22:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:
in Tel Fyr is er een ventje helemaal bovenin de toren die een full daedric armour heeft. Je moet kunnen leviteren om daar te komen. suc6 :]
Ah, die gozert. Tja, dus die moet je om zeep helpen om aan een daedric cuirass te komen.

Hmm.

Heb de editor gechecked, da's inderdaad de enige Dadric Cuirass in heel Morrowind. Bummer Nja. Bye bye mr. Fyr
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 22:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:
ik HEB de claymore al.

ik heb ook een deadric dai-katana.

ik heb OOK een deadric 2 handed axe

ik heb OOK een deadric katana

en een dead lsword.
Ah, maar waarom zit ej dan te klooien met dat die Darci Long? Je hebt de 2 beste wapens (dai-katana en 2h axe) toch al!

Ik geloof dat ik zelf onderhand alle wapens al heb. Best leuk zo'n museumpje
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 02:36
Verwijderd
Hmmmz... Ik ben net 3 dagen bezig ofzo... Heb al best compleet heavy armor. En diverse wapens.

Moet nu iemand proberen terug te krijgen bij 't Mages Guild, en 2000 innen van un ander lid.

Zit bij Fighters & Mages guild.

Gaat opzich wel goed zo. Alleen wordt ik af en toe afgemaakt door langslopende beesten.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 11:23
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Ah, die gozert. Tja, dus die moet je om zeep helpen om aan een daedric cuirass te komen.

Hmm.

Heb de editor gechecked, da's inderdaad de enige Dadric Cuirass in heel Morrowind. Bummer Nja. Bye bye mr. Fyr
ja och gewoon taunten. maakt toch niet zoveel uit. telvanni quests zijn een beetje gaar. niets bijzonders kun je er krijgen, behalve feather daedric cuirass en feather greaves van een vrouwelijke councillor

heb bij de weg mijn pauldrons ook ge-enchant en die admantium helm of tohan ge-enchant met +30 strength. die masque of clavicus heb ik toch niet meer nodig aangezien iedereen mij de man vind

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:

ja och gewoon taunten. maakt toch niet zoveel uit. telvanni quests zijn een beetje gaar. niets bijzonders kun je er krijgen, behalve feather daedric cuirass en feather greaves van een vrouwelijke councillor
Feather sucks Fortify Strength is IMHO veel beter

Citaat:

heb bij de weg mijn pauldrons ook ge-enchant en die admantium helm of tohan ge-enchant met +30 strength. die masque of clavicus heb ik toch niet meer nodig aangezien iedereen mij de man vind
Damn, dat ding heeft dus iets van 150 enchantment points right? Waar vind je die?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 12:54
GRRR
GRRR is offline
je moet eerst die officiele plugin van bethesda halen en installeren. je vind em door met de mensen in dagon fel te praten over the latest rumors. de specifieke dingen ben ik effe vergeten.

feather vind ik ook shit. maar heb die eerst genomen omdat ik veel zooi meesjouwde. nu ik die admantium helm heb ga ik die cuirass van meneer Fyr enchanten
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 14:15
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Moet je die niet later weer inleveren?

Nja. Ik heb nu dus net vanavond de main quest uitgespeeld, ben nu helemaal de bikkel in MW Nu maar 'es op zoek naar fatsoenlijke Daedric armour [/B]
Moet je ook inleveren, maar als je daarna die gast aan wie je het geeft verslaat in een duel in de Arena krijg je Lord's Mail en Chrysamere weer gewoon terug.

BTW: BESTE ITEMS(non-enchanted) IN HET SPEL
Oud 08-07-2002, 14:19
VoRaZ
VoRaZ is offline
Kan iemand me astu ff vertellen wat ik fout doe:

Ik heb grand soul gem met dremora lord, golden saint, winged twilight, noem maar op. Maar als ik dan naar een enchanter ga en ik zet m'n item en soulgem in die slots krijg ik het nooit voor mekaar om ook magic effects toe te voegen. (de lijst is dus leeg)

Betekent dat dat ik ze niet ken en zo ja, hoe moet ik ze dan leren. Ik heb al lvl 40 alchemy getraind.

Ik ben verder een melee Orc zonder magic skills. Long Blade, armor, die shit gewoon...
Oud 08-07-2002, 15:03
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:

Betekent dat dat ik ze niet ken en zo ja, hoe moet ik ze dan leren. Ik heb al lvl 40 alchemy getraind.
*grin*

Je moet gewoon spells kopen, in (bijvoorbeeld) de mages guild. Op die manier 'leer' je een spell effect.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:08
Verwijderd
Vraagje, waarom valt die ene gast mij aan op die brug vlakbij fort Moonmoth? Ik kom daar aangelopen en die gast schreeuwt "DIE!" en begint skeletten te summonen en allerlei spells op me af te vuren.

Ik heb 'em nu wel dood, maar toen ik terugrende naar dat fort kwam -ie mij gewoon achterna en de guards deden niks.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:23
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik neem aan dat je nieuw ben in het spel:

Dat zal nog wel vaker gebeuren. Hij is waarschijnlijk deel van die roversbende (of wat het ook precies was) in die dwemer ruin aan de overkant van de brug. Overal op Morrowind vallen rovers je wel es aan. Je hebt niks fout gedaan, ze vallen je gewoon aan.
Oud 08-07-2002, 21:34
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
spawn again schreef:
Vraagje, waarom valt die ene gast mij aan op die brug vlakbij fort Moonmoth? Ik kom daar aangelopen en die gast schreeuwt "DIE!" en begint skeletten te summonen en allerlei spells op me af te vuren.

Ik heb 'em nu wel dood, maar toen ik terugrende naar dat fort kwam -ie mij gewoon achterna en de guards deden niks.
klopt, dat had ik dus ook. Ik ben gewoon niet via de brug gegaan maar heb die berg beklommen
had net n beter wapen gekregen en nu is ie dood
Oud 08-07-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef:
Ik neem aan dat je nieuw ben in het spel:

Dat zal nog wel vaker gebeuren. Hij is waarschijnlijk deel van die roversbende (of wat het ook precies was) in die dwemer ruin aan de overkant van de brug. Overal op Morrowind vallen rovers je wel es aan. Je hebt niks fout gedaan, ze vallen je gewoon aan.
Ja, pas bezig.

Maarja, das wel irri, roversbendes. Als ik langs die ruin kom, zitten er dan meer rovers? Want dat overleef ik niet denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:11
Verwijderd
Citaat:
the 6th gate schreef:
klopt, dat had ik dus ook. Ik ben gewoon niet via de brug gegaan maar heb die berg beklommen
had net n beter wapen gekregen en nu is ie dood

Hoe pakte jij die vogels aan trouwens? Die op prehistorische beesten lijken. Ik had er 2 achter me aan en das wel irri.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Hoe pakte jij die vogels aan trouwens? Die op prehistorische beesten lijken. Ik had er 2 achter me aan en das wel irri.
Ah, cliffracers. Unaniem verkozen tot HET meest irritante beest in heel Tamriel

Ze zijn niet zo krachtig. Als je moeite hebt met cliffracers, raad ik je aan eerst meer te levelen op mudcrabs enzo

Welke class en level ben je?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

Ze zijn niet zo krachtig. Als je moeite hebt met cliffracers, raad ik je aan eerst meer te levelen op mudcrabs enzo

Jah, zeer irritant ja. Vooral als ze met zun tweeen komen.

Mudcrabs, waar vind ik die? Ik kom alleen cliffracers, rats & nog 2 andere beestjes (1 is soort rups, de ander raar insectje met magic) tegen.

Zit op level 1 (5/10), ben Battlemage & ras = Khajiit.

Ik kom niet door die bergen heen en ik moet naar Punabi.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 09:28
VoRaZ
VoRaZ is offline
Hoe kan je Azura's Star vinden trouwens?

Ik ben eerst naar de Shrine gegaan, in het zuidoosten. Toen kreeg ik die quest van d'r, dus ik nam aan dat je aan het einde van die quest Azura's Star krijgt. Alleen kan ik nu dat eiland niet vinden. Ik heb al die eilandjes gehad tot aan Ald Daedroth. Of moet ik juist naar het Noordwesten??? (bij Dagon Fel dus, voor als je de quest niet kent)

Of is dit helemaal niet de quest om Azura's Star te krijgen en zit ik zwaar verkeerd.

En ff'tjes wat anders..
Ik zoek een Daedric (die zouden 240 enchantpunten hebben ofzo!) Weet iemand een plek waar ik die kan vinden?

[EDIT]
Heb Azura's al, was net 1 eilandje te vroeg gestopt
[/EDIT]

Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 11:24.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 09:35
Tampert
Tampert is offline
ik ken het spel nier, ik ga het denk ik maar eens eerst bij de bieb halen voor ik het ga kopen ... Anders heb je weer ergens geld aan uitgegeven terwijl je het niet gaat spelen enzo... Maar ik ben opzich wel een RPG-er
Oud 09-07-2002, 12:55
Didowoman
Didowoman is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:

[EDIT]
Heb Azura's al, was net 1 eilandje te vroeg gestopt
[/EDIT]
Grats! Ontzettend handig item. Nu nog ff een summon golden saint spell halen en je bent 'all set'

(Je kunt nl. ook gesummonde golden saints trappen )
Oud 09-07-2002, 12:58
Didowoman
Didowoman is offline
Citaat:
spawn again schreef:

Mudcrabs, waar vind ik die? Ik kom alleen cliffracers, rats & nog 2 andere beestjes (1 is soort rups, de ander raar insectje met magic) tegen.
Mudcrabs vind je overal langs de kust, ook veel bij Seyda Neen (ben je gestart).

Citaat:

Zit op level 1 (5/10), ben Battlemage & ras = Khajiit.
That explains a lot. Op lvl 1 stel je werkelijk helemaal niks voor. Ik raad je aan eerst een beetje te gaan hakken op ratten en mudcrabs voordat je verder gaat. Ook is het verstandig een beetje vooruit te plannen wat betreft je stats, omdat je als je level hoger wordt sterkere creatures tegen gaat komen.

Als fighter zijn strength en endurance heel belangrijk. Deze 2 heb ik dan ook als eerste gemaxxed.
Oud 09-07-2002, 12:59
Chimera
Chimera is offline
Irritant zo'n forummend vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 14:18
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Didowoman schreef:

Grats! Ontzettend handig item. Nu nog ff een summon golden saint spell halen en je bent 'all set'

(Je kunt nl. ook gesummonde golden saints trappen )
Thanks, maar niet echt nodig hoor. Ik heb al 3 summon gs's liggen, en ik gebruik ze niet eens. Ik heb zelf al 4 of 5 soulgems met golden saints liggen, en ik kom ze constant tegen.

(ik sla alles op in een huis van een gedownloade plugin, HANDIG!)

Ik heb nog wel een ander probleempje:
Ik moet aan een fortify strength spell zien te komen. Ik ben de mage guilds al af geweest, maar diegene die hun services aan me geven, die hadden em niet. Andere opties? Misschien een telvanni van wie jullie weten dat ie/ze em heeft? Ik heb em hard nodig!!!

Oh ja, ik heb trouwens ook een Daedric Tower Shield gevonden, en hij had inderdaad 225 enchant punten. Ald Sotha ruine bij Vivec.
Oud 09-07-2002, 14:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:

Ik moet aan een fortify strength spell zien te komen. Ik ben de mage guilds al af geweest, maar diegene die hun services aan me geven, die hadden em niet. Andere opties? Misschien een telvanni van wie jullie weten dat ie/ze em heeft? Ik heb em hard nodig!!!
De spell heet Fortify Attribute. Als je een spell koopt met Fortify Endurance, dan kun je in de spellmaker ook een Fortify Strength spell maken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 14:25
VoRaZ
VoRaZ is offline
Hastikke mooi, thanks!!!

[EDIT]

Niet dus, heb er geen een gezien die uberhaupt fortify attribute had...
Ik ga nu maar ff een Restoration Expert zoeken, anders weet ik het ook niet...

[/EDIT]

Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 17:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:
Hastikke mooi, thanks!!!

Niet dus, heb er geen een gezien die uberhaupt fortify attribute had...
Huh? Helft van de mensen met spells heeft een Fortify XXX (Strength, Endurance, etc.) spell! Probeer anders eens in een temple.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 18:43
VoRaZ
VoRaZ is offline
Tis al gelukt. Ik ging die Restoration Master Trainer in Vos zoeken, die overigens geen spells verkocht , maar gelukkig vroeg ik het ook aan de persoon naast hem maar ff voor de zekerheid. En die had een stuk of vijf verschillende fortify attributes. Dus nu heb ik een exquisite ring en amulet gemaakt met elk constant +24 strength.

Ik zet morgen wel ff een paar screenshots op het net
Oud 09-07-2002, 19:30
Chimera
Chimera is offline
Ah, tis inderdaad al weer lang geleden.

Di's ikke:

En hier staan m'n huidige stats
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:

understatement of the year.

ze zijn geen partij mee voor me maar ik vind ze zwaar irritant

constant dat in je rug lopen te stabben.

oprotte met die beesten
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 21:34
VoRaZ
VoRaZ is offline
Zijn er ook fortify skill spells (in mijn geval heavy armor) en waar kan ik die zo ongeveer vinden?
Oud 09-07-2002, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Didowoman schreef:
Mudcrabs vind je overal langs de kust, ook veel bij Seyda Neen (ben je gestart).
Ja, ik ga daares heen dan. Ben nu wel Level 2. Ik was wel een paar crabs tegen gekomen (3 of 4), maar nog niet echt veel. Heb Punabi eindelijk bereikt door te gaan zwemmen, dan vallen die beesten je niet lastig (vooral handig als er 4 achter je zitten ).

Citaat:
Didowoman schreef:
That explains a lot. Op lvl 1 stel je werkelijk helemaal niks voor. Ik raad je aan eerst een beetje te gaan hakken op ratten en mudcrabs voordat je verder gaat. Ook is het verstandig een beetje vooruit te plannen wat betreft je stats, omdat je als je level hoger wordt sterkere creatures tegen gaat komen.

Als fighter zijn strength en endurance heel belangrijk. Deze 2 heb ik dan ook als eerste gemaxxed.
Strength heb ik bij lvl 2 naar 55 (begin 50) gezet. Ik kon maar 1 puntje per ding doen? (dat neem ik aan iig).

Ik moet nu wat meer skills uppen om een graadje hoger te komen bij de Fighters Guild. En moet iemand afmaken voor de Mages Guild. Maar ik ga eerst wel even trainen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 22:05
GRRR
GRRR is offline
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 08:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:
Zijn er ook fortify skill spells (in mijn geval heavy armor) en waar kan ik die zo ongeveer vinden?
De spell bestaat wel, maar ik vraag me af of je 'em ook kunt kopen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 10:58
VoRaZ
VoRaZ is offline
Dat bedoelde ik...
Potions en scrolls enzo ben ik er wel mee tegengekomen natuurlijk...
Oud 10-07-2002, 10:59
VoRaZ
VoRaZ is offline
Hee Grrrr, heb jij die plugin ook.
Balmora Residence, toch?

Ik aanbid die plugin
Oud 10-07-2002, 11:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:
Hee Grrrr, heb jij die plugin ook.
Balmora Residence, toch?

Ik aanbid die plugin
*grin*

Ik heb Vivec Foreign Quarter Manor. Hij is me alleen wat te klein, hoewel de locatie echt geweldig is. Denk dat ik zelf 'es wat aan het klussen ga.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:43
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik heb zelf ook al een enorme plugin gemaakt, alleen met een paar kleine foutjes. (per ongeluk paar dialogue zinnetjes weggehaald *gg*) Ik krijg ook nog es die *&%@$& @%& dialoog topics die ik heb gemaakt niet aan de praat!!

maarreh...

Dit is Voraz

en hier, over die Cliff Racers

Het maakte m'n hele dag goed om te weten dat ik er weer vier had afgeslacht. Ik weet het, ze spawnen en zijn volgende keer weer terug. Maar toch

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:49
Chimera
Chimera is offline
Bikkel

Welk zwaard is dat BTW, Chrysamere? Wat zijn de stats daarop precies?

Vind m'n Deadric God helm ook wel stoer eigenlijk. Snap alleen niet waarom mensen niet gillend wegrennen als ze me zien
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:51
VoRaZ
VoRaZ is offline
Yup, the one and only Chrysamere!
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het 20-70 was.
Oud 10-07-2002, 17:31
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef:
Yup, the one and only Chrysamere!
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat het 20-70 was.
wel lage resolutie (A)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:21
VoRaZ
VoRaZ is offline
Lage resolutie waarvan???
Oud 10-07-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
VoRaZ schreef:
Lage resolutie waarvan???
spel.

of is het plaatje wat verneukt?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:23
Verwijderd
Weet iemand welke helmen geschikt zijn voor de Khajiit? Telkens proberen kost me geld (kopen > proberen > verkopen > minder geld). Ik had er een maar die is foetsie. (vast per ongeluk verkocht ofzo).
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 06:58
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
ach ja, en als je die neerslaat: "with the death of this character....."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 08:29
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Havock schreef:

spel.

of is het plaatje wat verneukt?
Ja, tuurlijk.
Ik heb gewoon het plaatje wat kleiner moeten maken.
Oud 11-07-2002, 09:34
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Havock schreef:

ach ja, en als je die neerslaat: "with the death of this character....."
Als je eenmaal de main quest hebt gedaan maakt dat niet meer uit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:21
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Als je eenmaal de main quest hebt gedaan maakt dat niet meer uit.
Maar dan heb je t waarschijnlijk ook niet echt meer nodig.
Oud 11-07-2002, 11:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
VoRaZ schreef:

Maar dan heb je t waarschijnlijk ook niet echt meer nodig.
Fyr is de enige in heel morrowind die dat Deadric overhemd heeft. Tis dus maar wat je 'nodig' vind
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:34
VoRaZ
VoRaZ is offline
L O R D ' S M A I L
Reageren

Regels voor berichten