Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat ik zelf onderhand alle wapens al heb. Best leuk zo'n museumpje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmmz... Ik ben net 3 dagen bezig ofzo... Heb al best compleet heavy armor.
![]() ![]() Moet nu iemand proberen terug te krijgen bij 't Mages Guild, en 2000 innen van un ander lid. Zit bij Fighters & Mages guild. ![]() Gaat opzich wel goed zo. Alleen wordt ik af en toe afgemaakt door langslopende beesten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb bij de weg mijn pauldrons ook ge-enchant ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 11:28. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
je moet eerst die officiele plugin van bethesda halen en installeren. je vind em door met de mensen in dagon fel te praten over the latest rumors. de specifieke dingen ben ik effe vergeten.
feather vind ik ook shit. maar heb die eerst genomen omdat ik veel zooi meesjouwde. nu ik die admantium helm heb ga ik die cuirass van meneer Fyr enchanten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
BTW: BESTE ITEMS(non-enchanted) IN HET SPEL
|
Kan iemand me astu ff vertellen wat ik fout doe:
Ik heb grand soul gem met dremora lord, golden saint, winged twilight, noem maar op. Maar als ik dan naar een enchanter ga en ik zet m'n item en soulgem in die slots krijg ik het nooit voor mekaar om ook magic effects toe te voegen. (de lijst is dus leeg) Betekent dat dat ik ze niet ken en zo ja, hoe moet ik ze dan leren. Ik heb al lvl 40 alchemy getraind. Ik ben verder een melee Orc zonder magic skills. Long Blade, armor, die shit gewoon...
|
Verwijderd
|
Vraagje, waarom valt die ene gast mij aan op die brug vlakbij fort Moonmoth? Ik kom daar aangelopen en die gast schreeuwt "DIE!" en begint skeletten te summonen en allerlei spells op me af te vuren.
![]() Ik heb 'em nu wel dood, maar toen ik terugrende naar dat fort kwam -ie mij gewoon achterna en de guards deden niks. ![]() |
![]() |
|
Ik neem aan dat je nieuw ben in het spel:
Dat zal nog wel vaker gebeuren. Hij is waarschijnlijk deel van die roversbende (of wat het ook precies was) in die dwemer ruin aan de overkant van de brug. Overal op Morrowind vallen rovers je wel es aan. Je hebt niks fout gedaan, ze vallen je gewoon aan.
||
Citaat:
![]() had net n beter wapen gekregen en nu is ie dood ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarja, das wel irri, roversbendes. Als ik langs die ruin kom, zitten er dan meer rovers? Want dat overleef ik niet denk ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe pakte jij die vogels aan trouwens? Die op prehistorische beesten lijken. Ik had er 2 achter me aan en das wel irri. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zijn niet zo krachtig. Als je moeite hebt met cliffracers, raad ik je aan eerst meer te levelen op mudcrabs enzo ![]() Welke class en level ben je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mudcrabs, waar vind ik die? Ik kom alleen cliffracers, rats & nog 2 andere beestjes (1 is soort rups, de ander raar insectje met magic) tegen. Zit op level 1 (5/10), ben Battlemage & ras = Khajiit. Ik kom niet door die bergen heen en ik moet naar Punabi. ![]() |
![]() |
|
Hoe kan je Azura's Star vinden trouwens?
Ik ben eerst naar de Shrine gegaan, in het zuidoosten. Toen kreeg ik die quest van d'r, dus ik nam aan dat je aan het einde van die quest Azura's Star krijgt. Alleen kan ik nu dat eiland niet vinden. Ik heb al die eilandjes gehad tot aan Ald Daedroth. Of moet ik juist naar het Noordwesten??? (bij Dagon Fel dus, voor als je de quest niet kent) Of is dit helemaal niet de quest om Azura's Star te krijgen en zit ik zwaar verkeerd. En ff'tjes wat anders.. Ik zoek een Daedric (die zouden 240 enchantpunten hebben ofzo!) Weet iemand een plek waar ik die kan vinden? [EDIT] Heb Azura's al, was net 1 eilandje te vroeg gestopt ![]() [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 11:24. |
![]() |
|
ik ken het spel nier, ik ga het denk ik maar eens eerst bij de bieb halen voor ik het ga kopen
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Als fighter zijn strength en endurance heel belangrijk. Deze 2 heb ik dan ook als eerste gemaxxed.
||
Citaat:
(ik sla alles op in een huis van een gedownloade plugin, HANDIG!) Ik heb nog wel een ander probleempje: Ik moet aan een fortify strength spell zien te komen. Ik ben de mage guilds al af geweest, maar diegene die hun services aan me geven, die hadden em niet. Andere opties? Misschien een telvanni van wie jullie weten dat ie/ze em heeft? Ik heb em hard nodig!!! ![]() Oh ja, ik heb trouwens ook een Daedric Tower Shield gevonden, en hij had inderdaad 225 enchant punten. Ald Sotha ruine bij Vivec.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hastikke mooi, thanks!!!
[EDIT] Niet dus, heb er geen een gezien die uberhaupt fortify attribute had... Ik ga nu maar ff een Restoration Expert zoeken, anders weet ik het ook niet... ![]() ![]() ![]() [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 14:42. |
![]() |
|
Tis al gelukt. Ik ging die Restoration Master Trainer in Vos zoeken, die overigens geen spells verkocht
![]() ![]() Ik zet morgen wel ff een paar screenshots op het net
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zijn geen partij mee voor me maar ik vind ze zwaar irritant ![]() constant dat in je rug lopen te stabben. oprotte met die beesten ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik moet nu wat meer skills uppen om een graadje hoger te komen bij de Fighters Guild. En moet iemand afmaken voor de Mages Guild. Maar ik ga eerst wel even trainen. ![]() |
![]() |
|
Ik heb zelf ook al een enorme plugin gemaakt, alleen met een paar kleine foutjes. (per ongeluk paar dialogue zinnetjes weggehaald *gg*) Ik krijg ook nog es die
![]() ![]() maarreh... Dit is Voraz en hier, over die Cliff Racers Het maakte m'n hele dag goed om te weten dat ik er weer vier had afgeslacht. Ik weet het, ze spawnen en zijn volgende keer weer terug. Maar toch ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 12:16. |
![]() |
|
Bikkel
![]() Welk zwaard is dat BTW, Chrysamere? Wat zijn de stats daarop precies? Vind m'n Deadric God helm ook wel stoer eigenlijk. Snap alleen niet waarom mensen niet gillend wegrennen als ze me zien ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
TES3: Morrowind cha0s | 88 | 18-02-2003 15:02 |